Heinz sinappi tosi pahaa, vika vai ominaisuus?

makkarat_pilalle

Tuli vaihtelun vuoksi ostettua Heinz Original sinappia. Purkissa lukee isolla, että Uutuus.

Jo väriltään tuote on outo, kirkkaankeltainen. Sitä osasin kyllä odottaa jo pullon värin perusteella eikä se haittaa. Mutta se maku... hyi, yök, tämäkö muka syötäväksi tarkoitettua? En edes maista siinä sinappia, oikeastaan vain veden, suolan ja etikan.

En juuri koskaan heitä ruokaa pois, vaikka olisi vähän huonompaa omaan makuun, mutta nyt täytyy kai tehdä poikkeus. Vai olisiko tuossa erässä joku vika? Hyvin epätodennäköistä kai, mutta ei mahdotonta? Onko joku maistanut Heinz Original sinappia, että voisi vertailla mielipiteitä? Ravistin kyllä kunnolla, ettei ole siitä kiinni. Säilytetty jääkaapissa.

Monia sinappeja maistettuani on Kotisinappi edelleen suosikkini.

5

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinappiapintaan

Itse käytän vain Maillen Honey Dijon-sinappia, koska se sopii mun makuun.

• TuomasAH

Se on tyypiltään "american" keltaistasinappia. Eli suomalaiseen makuun p..kaa. Se on verrannollinen french's sinappiin. Kotisinapin voittanut on Hangö senap se sininen tuubi.

• Tardex

Erehdyin kokeilemaan samaa Heinzin sinappia. Onneksi ennen joulua, että ehtii vielä hakemaan toista sinappia pöytään. Sinappi on ihan karmean makuista, kirpeää kakanväristä etikkalientä. Täytyy oikein ihmetellä, että tällaista pskaa valmistetaan.

• sinapintosirakastaja

Keltainen sinappi on parasta. Suomen pöperö sopii parhaiten suomalaiseen makkaraan. Mutta leiville ja hampurilaisiin keltainen on parasta, joko heinz tai ranskalainen keltainen. Samoin kastikkeisiin, majoneesiin ym. Kuinkas ollakaan, heinzin sinappia ei enää löydä supermarketeista, lieneekö kaltaistenne mauttomien hlöiden takia, thanx alot!

Mä olen sinappien rakastaja, mulla on aina min. 10 purkkia erilaisia sinappeja. Suomalainen sinappi yltää vain niin kauas, kuin yltää, ei sillä kuuhun mennä LOL Vaan ei hätä, colmanin jauheesta saa itse tehtyä juuri sitä keltsua, jota te niin inhoatte. Tämä mamma tekee itse naminsa.

• Anonyymi
        sinapintosirakastaja kirjoitti:

Keltainen sinappi on parasta. Suomen pöperö sopii parhaiten suomalaiseen makkaraan. Mutta leiville ja hampurilaisiin keltainen on parasta, joko heinz tai ranskalainen keltainen. Samoin kastikkeisiin, majoneesiin ym. Kuinkas ollakaan, heinzin sinappia ei enää löydä supermarketeista, lieneekö kaltaistenne mauttomien hlöiden takia, thanx alot!

Mä olen sinappien rakastaja, mulla on aina min. 10 purkkia erilaisia sinappeja. Suomalainen sinappi yltää vain niin kauas, kuin yltää, ei sillä kuuhun mennä LOL Vaan ei hätä, colmanin jauheesta saa itse tehtyä juuri sitä keltsua, jota te niin inhoatte. Tämä mamma tekee itse naminsa.

Minäkin olen ollut sinappien rakastaja, mutta en kun kaupan hyllyssä HTM purkki alkoi kopeloimaan, tuntui inhottavalle ja olen kiertänyt koko jengin kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2173
    2. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      56
      1112
    3. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      88
      1059
    4. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      78
      875
    5. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      37
      864
    6. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      61
      807
    7. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      42
      717
    8. Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan

Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.
      Maailman menoa
      213
      700
    9. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      91
      678
    Aihe