Heinz sinappi tosi pahaa, vika vai ominaisuus?

makkarat_pilalle

Tuli vaihtelun vuoksi ostettua Heinz Original sinappia. Purkissa lukee isolla, että Uutuus.

Jo väriltään tuote on outo, kirkkaankeltainen. Sitä osasin kyllä odottaa jo pullon värin perusteella eikä se haittaa. Mutta se maku... hyi, yök, tämäkö muka syötäväksi tarkoitettua? En edes maista siinä sinappia, oikeastaan vain veden, suolan ja etikan.

En juuri koskaan heitä ruokaa pois, vaikka olisi vähän huonompaa omaan makuun, mutta nyt täytyy kai tehdä poikkeus. Vai olisiko tuossa erässä joku vika? Hyvin epätodennäköistä kai, mutta ei mahdotonta? Onko joku maistanut Heinz Original sinappia, että voisi vertailla mielipiteitä? Ravistin kyllä kunnolla, ettei ole siitä kiinni. Säilytetty jääkaapissa.

Monia sinappeja maistettuani on Kotisinappi edelleen suosikkini.

5

977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinappiapintaan

Itse käytän vain Maillen Honey Dijon-sinappia, koska se sopii mun makuun.

• TuomasAH

Se on tyypiltään "american" keltaistasinappia. Eli suomalaiseen makuun p..kaa. Se on verrannollinen french's sinappiin. Kotisinapin voittanut on Hangö senap se sininen tuubi.

• Tardex

Erehdyin kokeilemaan samaa Heinzin sinappia. Onneksi ennen joulua, että ehtii vielä hakemaan toista sinappia pöytään. Sinappi on ihan karmean makuista, kirpeää kakanväristä etikkalientä. Täytyy oikein ihmetellä, että tällaista pskaa valmistetaan.

• sinapintosirakastaja

Keltainen sinappi on parasta. Suomen pöperö sopii parhaiten suomalaiseen makkaraan. Mutta leiville ja hampurilaisiin keltainen on parasta, joko heinz tai ranskalainen keltainen. Samoin kastikkeisiin, majoneesiin ym. Kuinkas ollakaan, heinzin sinappia ei enää löydä supermarketeista, lieneekö kaltaistenne mauttomien hlöiden takia, thanx alot!

Mä olen sinappien rakastaja, mulla on aina min. 10 purkkia erilaisia sinappeja. Suomalainen sinappi yltää vain niin kauas, kuin yltää, ei sillä kuuhun mennä LOL Vaan ei hätä, colmanin jauheesta saa itse tehtyä juuri sitä keltsua, jota te niin inhoatte. Tämä mamma tekee itse naminsa.

• Anonyymi
        sinapintosirakastaja kirjoitti:

Keltainen sinappi on parasta. Suomen pöperö sopii parhaiten suomalaiseen makkaraan. Mutta leiville ja hampurilaisiin keltainen on parasta, joko heinz tai ranskalainen keltainen. Samoin kastikkeisiin, majoneesiin ym. Kuinkas ollakaan, heinzin sinappia ei enää löydä supermarketeista, lieneekö kaltaistenne mauttomien hlöiden takia, thanx alot!

Mä olen sinappien rakastaja, mulla on aina min. 10 purkkia erilaisia sinappeja. Suomalainen sinappi yltää vain niin kauas, kuin yltää, ei sillä kuuhun mennä LOL Vaan ei hätä, colmanin jauheesta saa itse tehtyä juuri sitä keltsua, jota te niin inhoatte. Tämä mamma tekee itse naminsa.

Minäkin olen ollut sinappien rakastaja, mutta en kun kaupan hyllyssä HTM purkki alkoi kopeloimaan, tuntui inhottavalle ja olen kiertänyt koko jengin kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe