Miten normaalit miehet saavat pillua teini-iässä?

omegamies-92

Eli siinä 14-16-vuotiaana. Itse täytän kohta 23 joten nuo ihmisen elämän kultaisimmat vuodet ovat jo muinaishistoriaa ja olen luovuttanut kaiken yrittämisen mitä tulee naisen saamiseen. Oman ikäiset naiset ei vaan kiinnosta vaikka olisivat miten (ikäänsä suhteutettuna) kauniita, itseasiassa jopa itseäni 3-4 vuotta nuoremmatkin tuntuvat jo liian vanhoilta.

Koska ei ole kertynyt seksi-ja seurustelukokemusta jo teini-iässä niin en vaan osaa kiinnostua romanttisessa tahi seksuaalisessa mielessä oman ikäisistäni naisista. No ei ne oman ikäisetkään naiset vielä missään kurppaiässä ole mutta kyllä se teini-ikäisen vartalo, naisellinen, kimakka ääni, ainakin näennäinen puhtaus ja viattomuus, nuoruuden huolettomuus ja optimismi ovat jotain korvaamatonta ja sellaista josta olen jäänyt elämässäni paitsi ja jota en enää voi löytää oman ikäisistäni enkä edes vähän itseäni nuoremmistakaan naisista.

Okei, on myönnettävä että minun iässäni juna tuollaisiin parhaassa iässä oleviin naisiin on jo mennyt mutta siltikin vaan ne teini-iän haamut tulevat jokaikinen päivä mieleen. Itse olen syrjäytynyt normaalista sosiaalisesta elämästä jo yläasteella ja nykyään minulla ei olekaan enää minkäänlaista sosiaalista elämää ja paatunut misantrooppikin olen jo ollut 16-vuotiaasta alkaen. Kaverisuhteita minulla ole/ollut sen enempää koulussa kuin koulun ulkopuolellakaan. Kertaakaan en tehnyt yhtäkään aloitetta tytöille, minulla ei ollut netissä minkäänlaista sosiaalista elämää joka olisi voinut johtaa johonkin jne.

Hyvännäköinenkään en ole joten voihan se ulkonäkökin olla se keskeisin syy miksei kukaan nainen silloin alaikäisenä kiinnostunut. Siltikin tuntuu että jopa useimmat selkeästi rumatkin miehet ovat menettäneet sen poikuutensa ihan normaalissa iässä ja ovat siitä alkaen seurustelleetkin suurimman osan elämästään. Nyt haluankin kysyä teiltä arvon normaalit miehet että miten onnistuitte oikein pääsemään siitä poikuudestanne eroon alaikäisenä? Missä tilanteessa tapasitte sen tytön jonka kanssa päädyitte ensiyhdyntään? Kuinka aktiivisia olitte itse?

En kysy näitä asioita siksi että voisin ottaa jotain onkeeni tulevaisuutta silmällä pitäen vaan haluaisin vaan saada jonkinlaisen mielenrauhan. Tietää syyn että miksi en päässyt poikuudestani normaalissa iässä, mikä minussa oikein eniten oli vialla. Jäljellä olevaan elämääni naiset eivät tule kuulumaan millään lailla.

20

10738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutmies--

      Nuorena siinä 16-20 vuotiaana kutsuttiin tyttöjä bileisiin juomaan kaljaa ja siten tutustui moniin tyttöihin. Oli ihastumisia ja pussailua joka johti sitten seksiin aikanaan. Pitää siis päästä tyttöjen seuraan ensin että saat mahdollisuuden. Eikös se tänä päivänä mene samalla lailla että pyydetään naisia iltaa viettämään ja siinä tutustuu samalla naisiin. Opiskelu piireistä nyt ainakin naisia löytää, pitää vaan olla rohkea, kiltit atmit jää ilman pillua koska eivät uskalla puhua naisille.

      • omegamies-92

        Niin no mulla ei ole tässä viimeiseen 10 vuoteen ollut yhtään kavereita enkä alkoholiinkaan päässyt käsiksi alle 18-vuotiaana. Eikä olis tullut mieleenkään että meikäläisen olis kukaan kelpuuttanut bileisiinsä.

        "Eikös se tänä päivänä mene samalla lailla että pyydetään naisia iltaa viettämään ja siinä tutustuu samalla naisiin."

        - En tiedä koska ei ole kokemusta sellaisesta. Olen aina toivonut hartaasti että naiset itse lähestyisivät minua. On muutamia kertoja noinkin käynyt mutta ei se ole omasta sosiaalisesta kömpelyydestäni ja jäykkyydestäni johtuen johtanut mihinkään. Nuo on siis tapahtuneet silloin kun olen käynyt yksin baareissa (kavereita ei ole koskaan ollut joiden kanssa käydä niissä).

        "Opiskelu piireistä nyt ainakin naisia löytää, pitää vaan olla rohkea, kiltit atmit jää ilman pillua koska eivät uskalla puhua naisille."

        - Niin tässä on taas se että jos olen töissä tai koulussa niin eivät tytöt/naiset ainakaan oma-aloitteisesti ole munhun koskaan halunneet tutustua. Eipä ole tullut edes moikkailtua.


    • paljonunohtanutmies

      "Itse täytän kohta 23 joten nuo ihmisen elämän kultaisimmat vuodet ovat jo muinaishistoriaa"

      LOL. Sinulla on vielä 35-40 vuotta odoteltavana ennen kuin kultaisimmat vuodet ja paras seksi on edessä.

      Mutta kokenutmies pisti ihan hyviä pointteja,

    • 1212

      Valtaosa pojista saa vasta tuon iän jälkeen. Ei kannata uskoa niitä tupakkipaikan juttuja. Vain muutamat pojat saavat 14-16-vuotiaana.

      21-vuotiaista neitsyitä on kyselyiden perusteella n. 20%. Ottaen huomioon miesten tavan lioitella seksuaalisten kokemusten määrää, todellinen % saattaa olla suurempikin.

      Jos haluat naisen, edessä taitaa olla isompi elämänmuutos. Ujo ja yksinäinen introverttinainen saa miehen, ujo ja yksinäinen introverttimies ei saa naista. Työ koulutus kaverit sosiaaliset taidot pelimiestaidot on kaava menestykseen. Erityisesti kolme jälkimmäistä.

    • kokenutmies--

      Kyllä ne aloitteet pitää itse tehdä ja kutsua naisia bileisiin koska naiset ei aloitetta tee ellet ole joku tosi komea ja rikas. Aloita joku harastus vaikka jalkapallo niin saat kavereita ja kaverit juhlii yleensä ja kyllä se kutsuu sut bileisiin jossa on myös naisia. Minulla oli nuorena kavereita otka sitä kaljaa haki koska olivat täysi-ikäisiä ja tytöt pyysi minulta että kaverini hakee myös heille olutta. Nuorena tulikin juhlittua joka viikonloppu ja siten niitä nais kokemuksia tuli. Äläkä tuossa iässä alle 18 vuotiaita yritä koska sun maine menee siinä ja sitten kukaan ei halua suhun tutustua.

    • asento_opas

      Kysymykseesi lienee yhtä monta erilaista vastausat kuin on saaneita. Minulla se meni niin, että perhejuhlassa pari tyttöä pyysi minut ulos keskustelemaan. Olivat kuulleet miesten puhuvan jostakin ”asennosta” ja halusivat tietää minkälainen se on.

    • Anonyymi

      Normaalit miehet alkaa juomaan viinaa jo 14 vuotiaana kuten itse aloitin ja sitten vaan menin porukoihin jossa oli myös tyttöjä ja tyttöjen kanssa juotiin keskikaljaa ja niin sitä tyttöihin vaan tutustui. Oli bileitä kavereiden luona ja naapurissa asuvan tytön kanssa mentiin rannalle tai urheilukentän pukukoppiin juomaan olutta ja alettiin seurustelemaankin siinä. Viinaa juomalla nuorena tutustuu tyttöihin ja niin ne parisuhteet ja kokemukset syntyy.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Mutta kauan ne parisuhteet kestää? Kuntäällä tankanataan että juokaa mutta silti ollaan vielä sinkkupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kauan ne parisuhteet kestää? Kuntäällä tankanataan että juokaa mutta silti ollaan vielä sinkkupalstalla.

        Minun suhde kestänyt 13 vuotta. Ei raittiiden ihmisten suhteet kestä kun kaksi vuotta korkeintaan mitä olen lehdistä lukenut. Normaalia sosiaalista elämää elin nuorena, kävin baareissa ja silloin ei ollut some kanavia mistä naisia olis löytänyt. Piti oikeesti mennä sinne mistä naisia löytää eli baareista ja festareilta. jos ei ole kovin sosiaalinen niin on vaikeaa sitten löytää kumppania ja jos on ujokin niin sitten se ujous pitää vaan voittaa. Sinne baariin on mentävä tai sitten hyväksyy sen ettei koskaan seurustele.

        Voi toki mennä vaikka kirjastoon etsimään kumppania selvänä mutta suomessa sellaista toimintaa katsotaan oudoksi että julkisessa tilassa tullaan iskemään. Suomalaiset ei ole sosiaalisia ja rohkeita selvänä, niin se vaan on. Kännissä on helpompi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Voit toki ilmottautua ensitreffit alttarille ohjelmaan ja koettaa onneasi myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun suhde kestänyt 13 vuotta. Ei raittiiden ihmisten suhteet kestä kun kaksi vuotta korkeintaan mitä olen lehdistä lukenut. Normaalia sosiaalista elämää elin nuorena, kävin baareissa ja silloin ei ollut some kanavia mistä naisia olis löytänyt. Piti oikeesti mennä sinne mistä naisia löytää eli baareista ja festareilta. jos ei ole kovin sosiaalinen niin on vaikeaa sitten löytää kumppania ja jos on ujokin niin sitten se ujous pitää vaan voittaa. Sinne baariin on mentävä tai sitten hyväksyy sen ettei koskaan seurustele.

        Voi toki mennä vaikka kirjastoon etsimään kumppania selvänä mutta suomessa sellaista toimintaa katsotaan oudoksi että julkisessa tilassa tullaan iskemään. Suomalaiset ei ole sosiaalisia ja rohkeita selvänä, niin se vaan on. Kännissä on helpompi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Voit toki ilmottautua ensitreffit alttarille ohjelmaan ja koettaa onneasi myös.

        Missä lehdissä raittiiden ihmisten parisuhteita- ja niiden kestävyyttä on ruodittu?


    • En tiedä. Olihan pimpnsaanti teininä aika itsestäänselvyys, mutta sun iässäsi sitä menoa vasta olikin.

    • En kyllä laskis teini-ikäisiä poikia silti miehiksi, vaikka poikuudestaan olis mennytkin.

    • Anonyymi

      Kuinka saada lapsena pillua?

      Eihän sitä saa tehdä!

      Vai?

    • Voi luoja kun ajattelen millainen olin 14-16 vuotiaana niin eipä ihmekään jos tytöt eivät olleen kiinnostuneita musta. Mutta sen perusteella ei pidä antaa itselleen mitään loppuelämän kattavaa tuomiota, mä olen erittäin hyvä esimerkki siitä. Lokakuussa 2018, jolloin olin 26-vuotias, karistin poikuuden housuistani ja olen sen jälkeen ollut 6 muun naisen kanssa ja on ollut pari lyhyehköä seurustelusuhdetta.

      Sen verran pitää tosin sanoa, että ulkonäkö ei ole ollut mulle koskaan se suurin ongelma. Toki teininä pukeuduin vähän nörttimäisesti ja kärsin aknesta, mutta peruspiirteet mulla on ollut aina ihan ok ja tuntuu että vuosien saatossa olen vain komistunut ja miehistynyt. Korvien välissähän ne ongelmat ovat olleet.

    • Anonyymi

      Nuorena pitää juoda viinaa niin pääsee mukaan bileisiin ja porukoihin joissa tapaa naisia. Naisiin tutustutaan viinan avulla niin nuorena kuin vanhanakin. Raitis jää yksin kaiken ikäisenä.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Itse aloitin seksielämän vasta 26-vuotispäivänäni, kun seurustelin ensimmäisen kerran. Sen jälkeen seksiä on riittänyt ihan mukavasti - myös sinkkuaikoina. Eli ei tarvitse olla aloittanut seksielämää teini-iässä, jotta kelpaisi.

      P.S. Parhaiten seksiä oppii parisuhteessa, kun kuuntelee kumppania. Toisen kuunteleminen ja huomioon ottaminen on avain hyvään seksiin. Hyvä seksi ei o,e "teknisiä taitoja",

      • Anonyymi

        Höpön höpön että raittiit ei nais koskaan,ihan paska puhetta,ja se että mikään 16v poikaEI kyllä ole miestä nähnykkää,tuskimpa omaa isäänsä edes HEEH!


    • Anonyymi

      Nuoret naiset poimitaan kuin omenat puusta, vanhemmat kerätään maasta.

    • Anonyymi

      Tiede tietää, että rikolliset aloittavat seksin nuorena. Rikollisille syntyy lapsia ja he eroavat puolisoistaan, koska he luontaisesti ovat vastuuttomia perheensä suhteen. Tieteen perusteella seksinnälkäisten kannattaisi ryhtyä rikollisiksi.

    • Anonyymi

      Minä olen jo pannut naisia monia ja olen 10v

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe