Varsinkin kansainvälisessä mediassa on uutisoitu prosessoidun lihan aiheuttavan syöpää, http://www.theguardian.com/society/2015/oct/26/bacon-ham-sausages-proces...
Väittävät, että makkaransyönti on yhtä vaarallista kuin tupakointi, joten ravintoloissa on heti kielettävä yleinen makkaransyönti tai heille on rakennettava omat makkaransyönti kopit, lempinimeltä nakkikioskit. Mitenkä nyt sallitaanko makkaranmyynti alle 18-vuotialle ? Ainakin parveke ja julkisissa tiloissa sekä tapahtumissa on makkaransyönti bänättävä ja mainokset kielettävä. Makkaransyönnin näyttäminen elokuvissa tai mediassa editoiva pois , ettei nuoriso ja lapset saa vaikutteita ja taipumuksia syöpäpötkyleiden lussutamiseen.
Tuohon kun yhdistää lihatuotannon vaikutukset ilmastonlämpenemiseen ja eläinoikeusien loukkaukset, niin röökinpolttajat on enkeleitä verrattuna lihasyöjiin.
On ollut monenlaista tuotantoskandaalia, autojen valmistajat väärentelevät haittavaikutuksia voittojen himossa, Elektronikkalaitteiden sähkönkulutus onkin suurempää, mitä ilmoitetaan, ja nyt makkara, suomen kansallisruoka onkin myrkkyä.
Makkara, Suomen kansallisruoka ja identiteetti
Sarkasmies
1
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164