Olen ihmetellyt miten joku ihminen jaksaa olla päivittäin aamuvarhaisesta lähtien yli kymmenen vuoden ajan olla palstalla haukkumassa ja mustamaalamassa uskovia? Ei edes partaansa ehdi aamulla ajaa kun jo ryhmyiset sormet näppiksillä suoltavat solvauksia ja valheita uskovista.
Mitäpä jos palstaseurakuntana rukoilisimme, että mummomuori pääsee tuosta pimeyden vallasta valoon?
Mistä kumpuaa mummomuorin viha uskovia kohtaan?
79
187
Vastaukset
- Älä_ilkeile
Mummohan on parhaita kirjoittajia täällä eikä hän täällä ole ketään haukkunut tai mustamaalannut. Viehättävä persoonallisuus ja kristillisesti ajatteleva ihminen.
- jepjep_
Pidän sarkasmistasi : D
- Älä_ilkeile
jepjep_ kirjoitti:
Pidän sarkasmistasi : D
Ei ollut sarkasmia. Ymmärrätkö useinkin asioita väärin? :)
- makuasioista.ei.kiistaa
Älä_ilkeile kirjoitti:
Ei ollut sarkasmia. Ymmärrätkö useinkin asioita väärin? :)
Minustakin tuo oli sarkasmia osuvaa sellaista.
- torre11
makuasioista.ei.kiistaa kirjoitti:
Kirjoittaja sanoo, ettei ollut sarkasmia. Joten sinäkin kommentoija halusit vain niin ajatella. Sinun ajatuksesi ovat siis väärät.
- Miksivalehtelette
makuasioista.ei.kiistaa kirjoitti:
Tämän keskustelun aloitti vääristelijä. Ja sinä jatkat samaa linjaa.
Miksivalehtelette kirjoitti:
Tämän keskustelun aloitti vääristelijä. Ja sinä jatkat samaa linjaa.
Kun itte alottaa ja itte jatkaa niin mihkäs se linja muuttuis.
Eikös tämä aloitus tule yleensä vasta aina kuluvan kuun kahdeksas?
- säälittävä.yksilö
Anteeksi, että tein sen nyt ennen sinua.
- hyvä.huomio
säälittävä.yksilö kirjoitti:
Anteeksi, että tein sen nyt ennen sinua.
Omat koirat purevat siis mummoa.
- kuka.on.lähimmäinen
Ja mä sentään olen kristitty, niin kyll mitä olen palstaa joitain kuukausia seurannut, niin oikeesti kyllhän mummomuori on kristitty. Siihenhän riittää, että itse sanoo sen.
Oletteko muuten tietoisia, että Itä-Suomen yliopisto on saanut rahoituksen tutkiakseen suomi24 palstoja. Jee! - tietoisia
kuka.on.lähimmäinen kirjoitti:
Ja mä sentään olen kristitty, niin kyll mitä olen palstaa joitain kuukausia seurannut, niin oikeesti kyllhän mummomuori on kristitty. Siihenhän riittää, että itse sanoo sen.
Oletteko muuten tietoisia, että Itä-Suomen yliopisto on saanut rahoituksen tutkiakseen suomi24 palstoja. Jee!Jos pistät näkyviin tietolähteen, niin arvoimme lähteen luotettavuutta, jonka jälkeen päätämme olemmeko vai emmekö ole.
- Näkökulmaa1
Mummossa on riivaaja,mutta lukekaapa erään naisen kirjoittamaa
viimeinen kirjoitus jossa linkki alapuolella.
Löytyy täältä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13903631/voiko-jumala-vastata-eriuskoisen-rukouksiin#comment-81373058En lue. Mutta mummomuori ei osaa vihata ketään, vaan luovii aina tilanteet niin sopuisasti kuin vain kukaan voi.
- anna.mun.nauraa
torre12 kirjoitti:
En lue. Mutta mummomuori ei osaa vihata ketään, vaan luovii aina tilanteet niin sopuisasti kuin vain kukaan voi.
Siinä todistaa homo mummon opetuslapsi :D
anna.mun.nauraa kirjoitti:
Ei ihan "opetuslapsi", mutta arvostan ihmistä, joka ei koskaan haistattele, kuten tällä palstalla monen tapa on. Itse olen kova provosoitumaan.
- homovaari.keksii.taas
torre12 kirjoitti:
Ei ihan "opetuslapsi", mutta arvostan ihmistä, joka ei koskaan haistattele, kuten tällä palstalla monen tapa on. Itse olen kova provosoitumaan.
kopiohan niitä haistatteluja. en yhtään sellaista ole täällä lukenut.
homovaari.keksii.taas kirjoitti:
No ainakin mulle on haistateltu vaikka mitä. Pitääkö ne sinulle vallan kopioida?
- tosionniinon
homovaari.keksii.taas kirjoitti:
nim homovaari.keksii.taas MITÄ SINÄ MÄTÄKASA YRITÄT TODISTAA??????
OLETKO SOKEA ETKÖ OSAA LUKEA NÄMÄ PALSTAT OVAT TÄYNNÄ TUOMITSIJOITA HALVEKSIJOITA ITSERAKKAITA USKONHIHHUEITA JOILLA EI OLE MITÄÄN MUUTA KUIN PAHANTAHTOISUUS MIELESSÄ.
TORRE 12 ON PARHAIMPIA KIRJOITTAJIA SIVUILLA JA KAIKENLISÄKSI ASIANTUNTIJA JOKA TIETÄÄ MISTÄ KIRJOITTAA anna.mun.nauraa kirjoitti:
Homot ei taida vielä edes marraskuussa 2015 olla teille patmoslaisille ihan täysiä ihmisiä?
Tiedän. Lasten oikeudet.RepeRuutikallo kirjoitti:
Homot ei taida vielä edes marraskuussa 2015 olla teille patmoslaisille ihan täysiä ihmisiä?
Tiedän. Lasten oikeudet.Sama heille vaikka menisi avioon eläimen tai jääkaapin kanssa. Siinä arvostus.
- laulujen.laulu
Onhan tuo mummomuorin toiminta uskovia vastaan rumaa ja jotenkin säälittävää, että ihminen jaksaa noin systemaattisesti haukkua yhtä sorrettua kansanryhmää vastaan.
- vapauteen
Sä puhut väärää todistusta ihmisestä, joka tunnustautuu kristityksi. Jokaisella on oma kutsumus/missio/what ever.
Ja mummomuorilla on näin sivusta seuranneena hyviä juttuja. Joitakin kait mättää, ett hän analysoi asiat auki. Apua! Siinähän ihan henkellinen sotankäynti lienee... >Onhan tuo mummomuorin toiminta uskovia vastaan rumaa ja jotenkin säälittävää, että ihminen jaksaa noin systemaattisesti haukkua yhtä sorrettua kansanryhmää vastaan.
Ja vielä niin pientä ryhmää. Ei pieniä saa kiusata!!!
- uskoooomatonta
Kertokaa mitä te ???USKOTTE???On vaan kummalista uskomista kuka milläkin verukkeella . Onko sitä että minä ja minä uskovainen oon oikeessa ??? Ja taas alkaa valittaminen mun uskonto on parempi ku sun . Sitten vähän soditaan ja taas sama paskan uskominen alkaa uskomisesta , Uskotaan oikein urakalla MIHIIIIIIIN kysymys kuuluu ja taas joku uskoo , voi mahoton....
Heikot on uskoneväät palstan "oikeauskoisilla" kun yhtä naisimmeistä vastaan täytyy "evankelioida" nostamalla pelkästään henkilöön meneviä ketjuja aina uudestaan ja uudestaan ja vielä törkeydellä, joka on kaiken sivistyksen ulkopuolella.
- Huomaan
Tyypillistä näillä palstauskovilla.
- huomasin
Kiitos tunnustuksesta, että kertomukset mummon toiminnasta vaikuttaa sinusta törkeältä. Niin muuten minustakin ....
huomasin kirjoitti:
Kiitos tunnustuksesta, että kertomukset mummon toiminnasta vaikuttaa sinusta törkeältä. Niin muuten minustakin ....
No on meitä sitten ainakin kolme saman mielistä, kun tuo nimimerkki "Huomaan" lasketaan mukaan. Ja sori, onhan tuolla Torre ja a-teistikin.
- pyhähenki
Mummomuori tuo realismia palstan uskovien hörhömaailmoihin. Nämä voisivat olla kiitollisi hänelle.
huomasin kirjoitti:
Heh sua! Naisimmeistä vastaan törkeydellä. Ei siis "mummon toiminnasta".
Tätäkö on "tosi" uskovaisuus? mummomuori on enkeli väärin ymmärtäjiin verrattuna, ja on uskova kuten muutkin omien sanojensa mukaan. Minä olen ateisti aivan selvästi omien ja muiden sanojen mukaan.- nymyli
"Heh sua! Naisimmeistä vastaan törkeydellä. Ei siis "mummon toiminnasta"."
Huomasin minäkin tuon sage8n väitteen mummon törkeydestä. - rouskiss
nymyli kirjoitti:
Huomasin minäkin tuon sage8n väitteen mummon törkeydestä.Omat koirat purivat taas mummelia!
nymyli kirjoitti:
Huomasin minäkin tuon sage8n väitteen mummon törkeydestä.Olet kai aivovammainen siinä tapauksessa? Sage kun ei mitään sellaista maininnut.
Jos edustat uskovia, niin laskit heidän käyrää aina vaan alhaisemmalle tasolle.Nämä "oikeauskoiset" patmoslaiset "evankelioivat" epärehellisyydellä, kieroudella ja törkeyksillä luullen näin palvelevansa Jumalaa ja kun siihen vielä liitetään usein Pyhä Henki joka ohjaa heitä tähän niin ihmeellistä on näitten uskovien maailma.
- Oleeee.tarkempi
torre12 kirjoitti:
Olet kai aivovammainen siinä tapauksessa? Sage kun ei mitään sellaista maininnut.
Jos edustat uskovia, niin laskit heidän käyrää aina vaan alhaisemmalle tasolle.Et sitten huomannut kuinka sageB mainitsi kuvauksia mummon toimintatavasta törkeiksi. Et en luonnehtisi mummon toimintatapoja törkeiksi sagaBn tapaan, vaan ajattelen, että mummo vain purkaa itseään täällä uskoviin kohdistaen hätänsä. Varsinkin Patmoksen väki saa kuulla toistuvasti kunniansa.
- kui22
torre12 kirjoitti:
Olet kai aivovammainen siinä tapauksessa? Sage kun ei mitään sellaista maininnut.
Jos edustat uskovia, niin laskit heidän käyrää aina vaan alhaisemmalle tasolle.Torre12, miksi juuri aivovammainen tässä yhteydessä? Ihmiset joilla oikeasti on jokin aivovamma eivät ole tyhmiä.
kui22 kirjoitti:
Torre12, miksi juuri aivovammainen tässä yhteydessä? Ihmiset joilla oikeasti on jokin aivovamma eivät ole tyhmiä.
No sage ei kirjoittanut mitään mummomuorin törkeyksistä. Jos sanoin "aivovammaisiksi" niin ajatelleet, niin anteeksi. Olkoon he sitten vain ymmärtämättömiä.
- viha-on-saastumista
Joku sairaus mielessä aiheuttaa sairaalloisia mielipiteitäkin. Tietenkin yrittää hillitä itseään ja peitellä jälkiään. Luottakaa vaan vaistoihinne. Vaistot eivät valehtele.
Saasteen päästessä sisälle saastuttaa sisältäpäin. Lopulta se vie uhrinsa mennessään kokonaan. Siihen asti vaikeroivaa vääristelyä ja tuhoon tuomittua vedätystä.
Muistakaa, että olette oman elämänne vastuullisia. Luottakaa siis vaistoihinne, sillä niiden signaalit ovat oikeita ja varoittavia. Hylätkää kaikki sellainen, jonka selvästi tajuatte vääräksi. Väärässä ei asusta muuta kun vääryys.Tämä oli viisain kirjoitus, "viha...".
Tosin olen nähnyt vain harvan edes tajunneen "selvästi väärän".
Mutta tähän kaikkien on pyrittävä.Kyllä kannattaa kuunnella intuitiotaan, mutta hyljätä se mantelitumakkeen ensireaktio. Eli pitää tulla aikuiseksi, jota otsalohkoa kuunnellen antaa järjen ja sydämen sitten balanssissa kertoa what's going now.
Mummon viha kumpuaa siitä, että uskovat näyttävät myös homojen ja lesbojen synnit mitä hän ja mäkiset yrittä'vät selittää ilman Raamattua hyväksyttäväksi. Varsinkin aito avioliiitto on mummon ja homottajien hampaissa koska eivät voi sietää, että setalla on vastavoima joka muistuttaa maailman luonnollisimmasta asiasta.
En vieläkään tajua, että mummomuorilla olisi vihaa. Hän on aina ottanut asioista selkoa ja tuo ne esiin. Mitä vihaa se on?
- rva.erkkilä
torre12 kirjoitti:
En vieläkään tajua, että mummomuorilla olisi vihaa. Hän on aina ottanut asioista selkoa ja tuo ne esiin. Mitä vihaa se on?
Ole huoleti, et tajua mitään muutakaan :(
- hmm.mmm
torre12 kirjoitti:
Tarkoitatko nyt noita Wiki-lainauksia?
rva.erkkilä kirjoitti:
Ole huoleti, et tajua mitään muutakaan :(
En ole tajunnut mitään, juu juu.
Katsotaan sinun lausuntosi arvo sitten kun eduskunta on käsitellyt sen kansalaisaloitteen. Minä luulen tajunneeni myös sen lopputuleman.
Ja jos mummomuori on vihassa, niin moni muu täällä sitten on suorastaan raivohullu.- Ou.toa
torre12 kirjoitti:
En ole tajunnut mitään, juu juu.
Katsotaan sinun lausuntosi arvo sitten kun eduskunta on käsitellyt sen kansalaisaloitteen. Minä luulen tajunneeni myös sen lopputuleman.
Ja jos mummomuori on vihassa, niin moni muu täällä sitten on suorastaan raivohullu."Ja jos mummomuori on vihassa, niin moni muu täällä sitten on suorastaan raivohullu."
Näinkö nykyään suhtaudut kanssamatkaajiisi? torre12 kirjoitti:
>Hän on aina ottanut asioista selkoa ja tuo ne esiin. Mitä vihaa se on?
Ääriuskovaisten arvosteleminen on vihaa. Aina. Automaattisesti. Apologeettisesti.- torre11
Ou.toa kirjoitti:
"Ja jos mummomuori on vihassa, niin moni muu täällä sitten on suorastaan raivohullu."
Näinkö nykyään suhtaudut kanssamatkaajiisi?No, mummomuori on ollut mitä lempein ja pitkämielisin henkilö täällä. Me muut emme ole päässeet hänen tasolleen. Näin suhtaudun "kanssamatkustajiin".
- Köpille.terkut
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Hän on aina ottanut asioista selkoa ja tuo ne esiin. Mitä vihaa se on?
Ääriuskovaisten arvosteleminen on vihaa. Aina. Automaattisesti. Apologeettisesti.Onko Kyösti kotona?
- kui22
Osansa saavat kyllä vammaisryhmätkin täällä, siinä taisteluntuoksinan sivutuotteena se on hieman ikävä juttu. Vammaiset eivät ole tyhmiä siksi että ovat vammaisia..miksi vammaise identifioidaan niin helposti tyhmiksi? Tyylin ooksä joku vammanen, tms. se on tosi loukkaavaa.
- kai99
Niin, valitettavasti mummo ei säästä vihaltaan muita kuin homot ja liberaalit : (
- kui22
kai99 kirjoitti:
Niin, valitettavasti mummo ei säästä vihaltaan muita kuin homot ja liberaalit : (
Höps,pöps, mistäs tulee
- En.pidä
Hedelmistään puu ( mummo) tunnetaan. Silkkaa vihaa ja valhetta kirjoittaa.
- kari.kuulolla
Mäkisen ja Askolan kätyri.
kari.kuulolla kirjoitti:
Mäkisen ja Askolan kätyri.
Todella ilahduttavaa havaita, kuinka suunnattomasti mummon fiksuus riepoo kaikkia tuhansia nimimerkkejäsi. Ei siihen kyllästy.;)
- kaksi.marjaa
Todella ilahduttavaa havaita, kuinka suunnattomasti mummon fiksuus riepoo kaikkia tuhansia nimimerkkejäsi. Ei siihen kyllästy.;)
Mummo on yhtä fiksu kuin sinun vaippaihottumasi :D
- CONNA
AHAHAHAHAHAHA ette tiedä että kunnon konnat ei oo viel edes aloittaneet. Eikä me lotkauteta korviamme nettipeeloille. Meille kelpaa vain laatu!!
Täällä ei ole laatufundista vielä nähtykään, joka huomion kunnolla kiinnittäisi. Olette alempiarvoisia ruikuttajia KAIKKI.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA - Äläsanoväärää
Aloittaja, ilmaiseeko aloituksesi uskoasi?
- sanoo.oikeaa
Kyllä, aloittajakin uskoo mummon vihaan.
- liberaalia
sanoo.oikeaa kirjoitti:
Kyllä, aloittajakin uskoo mummon vihaan.
Ateistikin siihen uskoo.
- pahat.hedelmät
Omasta pahuudesta kumpuaa.
- kireää.on
Kumpuaa liian tiukoista tikeistä kusottimessa!
- pien.korjaus
Suihkuaa...
- vaipatko.hankaa
Pyhällä hengellä oli taas painavaa asiaa.
Taitaa pahahenki sinussa puhua.
- Protectors.of.the.Earth
Homoseksuaali suvussa saanut sydämen paatumaan?
Jostain syystä tullut mieleenlukemistnai kommenteistaan tahallaan tehty päätös lähteä hakemaan kaikenlaisia homostelun synninhyväksyviä selityksiä mitä vain liberalit valehtelijat voivat valheita keksiä.
Ei hän ne valheet vakuuta heitä itseäänkään, kyllä he tietävät valheiksi itsekin kun laittavat Raamatun vasemmalle puolellensa ja liberaalien kirjoitamat kirjat oikealle puolelleen puntareihinsa.
Raamattu on se, jonka painoarvolla on merkitystä, liberalien kirjat ovat "tyhjänpäiväistä lässytystä valheella kuorrutettua."
Alkusykäys lienee ähtenyt homoseksuaalista suvussa. Toisaalta mummo ei ole koskaan kertonut miesasioistaan eikä naisasioistaan, ainakaan itse en ole tullut huomanneeksi. Joensuussa hän asuu .>Joensuussa hän asuu .
Tämäkö niin kuin paskanheittäjille vinkkinä?
Missäs itse asumistukesi nautit?- munat.sillä.on
Mummo on homomies.
- ei.olla.tyhmiä
munat.sillä.on kirjoitti:
Mummo on homomies.
Nii onkiiiii
- mitäsanaopettaa
Hirtehikkyys ei aina tarkoita ironisuutta.
- mitämieltä
Kumpaa tämä siis on?
- ttkkl
Suomen mummot ovat pääosin kristittyjä luterilaisia Ja seuraavat Jeesuksen opetksia, eli rakastavat "Jumalaa yli kaikenn ja lähimäisiään kuin itseään!"
- valiettavasti
Aivan. Mutta tämä "nikkimummo" ei sitä ole :(
- mummoäksyileeuskoville
valiettavasti kirjoitti:
Aivan. Mutta tämä "nikkimummo" ei sitä ole :(
jepjep :(
- yksiasia
Sanoisin katkeruudesta!
- varmaan.niin
Kyllä, katkeralta vaikuttaa.
Itse en ole nähnyt mummomuorin kirjoituksissa sen enempää vihaa kun katkeruuttakin.
Nimittäin se että on asioista eri mieltä ei ole vihaa eikä katkeruutta.- jankutas.taas.vähän
Eipä ollut yllätys :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882