Perjantain musiikkihömppäketju

N39

Mitä kuuntelitte tänään?

Mä kuuntelin viimeksi tämän. Bändi ei ole hirveän tunnettu, mutta biisit on melodisia, soittajat hyviä ja vaikka kaikki ei tykkää uudesta ei-klassisesta vokalistista niin mie tykkään.

https://www.youtube.com/watch?v=dYxw1bI6rnY

43

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Amorphista kuuntelin tänään(kin)..mulla on se vähän "jäänyt päälle". Youtubessa ei ollut sitä biisiä uudelta levyltä, minkä olisin halunnut laittaa. Siinä laulaa enimmäkseen joku naikkonen (en nyt juuri muista kuka). Laitan siis tämän:

https://www.youtube.com/watch?v=Kc-gEds3eTM

• Tebbo

Kuuntelin tänään Jenni Vartiaista.

• PikkuLikka

Cult of Lunan Eternal Kingdom oli minulla kuuntelussa tänään.

• Ex------------PUA

Sinä kuuntelet ainakin oikeaa musiikkia.

• ATM-automaatti

Kertooko tuo ap:n linkkaama biisi HC-ätmelin ja Pikkukisun häistä!?

• 1212

Taitaa muuten kertoa. Palstahäät tiedossa!

• kahkah

https://www.youtube.com/watch?v=vlF3OY-FenY

Tällaista tänään

• että.silleen
    • kovajätkä

Justin Bieberiä.

• cmx-fani

Tykkään kaikista eniten CXM:n biisistä Minun sydämeni on särkynyt. Suosittelen.

• cmx-fani

tarkoitin tietenkin CMX

• vihatipunen

• cmx.fani

Kiitos, olin jo melkein unohtanut

• myprecious

En ole koskaan tykänyt cmx:stä. Ainut hyvä biisi on ruoste.

• vihatipunen

• vihatipunen
        myprecious kirjoitti:

En ole koskaan tykänyt cmx:stä. Ainut hyvä biisi on ruoste.

Ei kaikesta tarvi tykätä.

• vihatipunen

• Radiosta kaikkea sekalaista..... ;P

• Ex------------PUA
      • toinenmies

• northener
      • että.silleen

Tykkäsin, kiitos!

• vihatipunen

Mää tykkäsin kans, tack.

• Jännä-lover
    • Yleensä kuuntelen omia listojani, koska olen näköjään mieltynyt yhden hitin ihmeisiin. Kaiken huippu oli viime kesän ysärifestareilla käynyt Reel 2 Real, joka veivasi pelkällä I like to move it-biisillä puoli tuntia.

Tänään tuli vastaan armeija-aikani suursuosikki 2 live crew: https://www.youtube.com/watch?v=u6VTj7LhCtE

• Nyt selvisi sekin, mistä kiikastaa: heviä kuuntelevat ovat ikisinkkuja.

• vihatipunen

Kaikki heviä kuuntelevat ei oo ikisinkkuja, eikä kaikki ikisinkut kuuntele heviä.

• Jännä-lover

Niin kun teille kilteille ja kunnollisille miehille ei kelpaa muut kuin 16 -vuotiaat neitsyttytöset, jotka kuuntelee Justin Bieberiä... Pitää sitten olla jännämiehen panoringissä, jos ei halua ihan yksin olla...

• että.silleen

Ei pidä paikkaansa, mun sisarukset on kaikki aviksessa ja kuuntelee heviä. Jos teit päätelmiä tästä ketjusta, niin mehän ollaan sinkkujen sivustolla!

• että.silleen kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, mun sisarukset on kaikki aviksessa ja kuuntelee heviä. Jos teit päätelmiä tästä ketjusta, niin mehän ollaan sinkkujen sivustolla!

Olemme sinkkujen sivustolla ja ketjun aihe on, mitä kuuntelit tänään. Lähes kaikki heviä. Ergo: hevi lisää ikisinkkuuden todennäköisyyttä.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Olemme sinkkujen sivustolla ja ketjun aihe on, mitä kuuntelit tänään. Lähes kaikki heviä. Ergo: hevi lisää ikisinkkuuden todennäköisyyttä.

No toi nyt on vähän samanlainen luulo kuin että hevin kuuntelu saa polttamaan kirkkoja tai kaatamaan hautakiviä...

• Voi.olla.osasyy
        HC-ätmel kirjoitti:

No kirjoittaahan tänne aina välillä se yksi muija, joka fanittaa Cheekiä... :D Mutta joo - ehkä raskaampaa musiikkia diggailevat on useammin vähän erikoisempia tyyppejä, eikä löydä niin helposti seuraa. :/

• vihatipunen kirjoitti:

No toi nyt on vähän samanlainen luulo kuin että hevin kuuntelu saa polttamaan kirkkoja tai kaatamaan hautakiviä...

Ei noilla välttämättä tarvitse olla syy-seuraus-suhdetta, vaan molemmat voivat juontaa juurensa samasta jutusta, esimerkiksi tietystä persoonallisuustyypistä.

• HC-ätmel kirjoitti:

Ei noilla välttämättä tarvitse olla syy-seuraus-suhdetta, vaan molemmat voivat juontaa juurensa samasta jutusta, esimerkiksi tietystä persoonallisuustyypistä.

Tai sitten voi esimerkiksi olla, että tietty persoonallisuustyyppi hevi = ikisinkku.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Tai sitten voi esimerkiksi olla, että tietty persoonallisuustyyppi hevi = ikisinkku.

Mää uskon kyllä enemmän tuohon persoonallisuustyyppiin.

(Ja siihen, että kaikki hyvännäköiset pitkätukkaiset kitaristit on varattuja...heh)

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Tässä sulle toisenlaista "heviä", jota kuuntelen mielelläni.

https://www.youtube.com/watch?v=gNCxzbW9mtY&list=RDgNCxzbW9mtY

Olen lähes kaikkiruokainen, musiikin suhteen.
        Ja nyt ...Hyvää yötä, kaikille!

• Pilluotus
    • FairToMidland

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1643
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe