tosi Helppoa . Rikastu
https://www.youtube.com/watch?v=mIlKXcXMjcw
Binääri Optioilla - Miten Ansaita 330 € Euroa Päiv
6
2598
Vastaukset
- huuhaata1212
Jos täti olisi setä, täille olisi....
- Laske_ensin
Binäärioptioiden palautusprosentti on yleensä siinä 80 - 90 tienoilla. 330 euroa päivässä voi siis ansaita sijoittamalla niihin noin 400 euroa päivässä. Tästä kertyy vuodessa noin 15000 euron tappiot.
Ja toisin kuin monien huijausviritelmien seuraukset, tämä on laskettavissa etukäteen hyvin luotettavasti. Pelin säännöthän ovat sellaiset. - huuhaata1212
Yksi tuttavani käytti ilmaisua visuaalinen huijaus.
Osaisitko kertoa miksi te tyypit, jotka kerrotte näistä jutuista, ette jo
itse vietä ylellisiä eläkepäiviä?
Tarkoitan, jos tuo asia tuo rahaa, niin miksi ette pidä sitä salaisuutena? Päinvastoin, ette näytä nauttivan leppoisista eläkepäivistä, mainostatte vuodesta toiseen ja kalliilla....No pitää vastata itse kun teiltä pelleiltä ei saa vastausta, kuin vasta poliisilaitoksella. Nätti sana tuo "binaaripeli", jenkkien tuontitavaraa tietenkin.
Veikkaa markkinoita vastaan, voitat, veikkaa niiden puuolesta, voitat silti!
Se, mitä nuo pellet eivät mainosta on se, että jos häviät markkinoita vastaan,
saatat menettää koko omaisuutesi - ihan kokonaan!Ja juuri siksi tuollakaan idiootia ei ole oikeaa accountia täällä,
hänkun ei halua jäädä kiinni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566568Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394331- 542149
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381806Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671008
- 8979