Sijoitus 2007 hedge rahamarkkinoille... Usean vuoden aikana tullut merkittäviä tappioita!!! Onko tosiaan niin, että tällaisia riskejä otettaisiin lahjoituksilla saaduilla rahoilla???? En todellakaan kerro että tämä olisi totuus mutta netissä näitä huhupuheita on olemassa... Allekirjoittanut ei ota mitään vastuuta asian todenmukaisuudesta, jokainen tutkikoot itse asian todenperäisyyttä! Ei olisi ihme jos nyt pyydetään isot summat lahjalastikkoon...
40 miljoonan dollarin
2
<50
Vastaukset
Eivätkö jt todellakaan tajua, että heitä viilataan linssiin ihan kympillä. Tyhmyydestä sakotetaan on vanha, erittäin paikkansapitävä sanonta. Jäseniltä hämättyjä rahoja pistetään surutta mm. ase- ja tupakkateolisuuden osakkeisiin.
HOHOHOHOOH! Mitäs läksitte, jt.- jwfacts
Aloittaja voisi laittaa niitä linkkejä ko. väittämiin summineen, joissa linkeissä ei varmuudella ole yhtä ainoatkaan faktaa sijoitetuille rahamäärille.
Ainoa suuntaa antava haarukointi Hedge-investoinneille on ko. eri rahastojen vaatimat minimisummat, jotka ovat vaihtelevan korkeita.
Kyseisten tilaisuuksien osaanottajalistat huomioiden kyseessä on ollut vain suurien instituutionaalisten saatavilla olevat Hedget.
Se taasen pitää täysin paikkansa, että VT-Seura on ottanut osaa useille Hedge-foorumeilla muiden suurien talousinstituutioiden rinnalla löytääkseen kohteita niille köyhienkin lahjoittamille rovoille.
Globaali talous on pikemminkin kasvanut jo hyvin pitkään, joka antaa enempikin aihetta olettaa, että hyvin valikoidut Hedge-sijoitukset olisivat olleet enempikin menestyksekkäitä, ellei jopa erityisen hyvin menestyksekkäitä, samalla kun Hedge-sijoituskohteet on hajautettu riskiä laskemaan. Toki Hedge-rahastojen profiilista riippuen potentiaalisten tuottojen lisäksi riskitkin voivat olla merikittäviä.
Pelkkänä spekulaationa itse oletan Seuran eri toimintojen raskaan alasajon ja samaan aikaan aktiivisen rahankeruun syynä olevan hiipuvat lahjoitusvarat ja arvioidut mahdollisesti suuret / kolossaaliset tulevat korvausvaatimukset pedokriminaliatapauksen hoitamisesta antamiensa ohjeistuksien vuoksi.
Edelliseen liittyen kuin sattumalta se on antanut vanhimmille Englannissa ohjeistukset ko. asioita käsittelevän ainesiton tuhoamiseksi muiden oikeuskäsittely-muistiinpanojen joukossa. En hämmästysi vaikka ohjeistus olisi laajempi / globaalimpikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934488Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812