Saan Välimeren maasta vieraita Uudeksi Vuodeksi, jonka tulemme viettämään Helsinkiin. Haluaisin viedä ystävät mukavaan ruokaravintolaan, jossa ei kuitenkaan tarjottaisi Välimeren herkkuja...jotain suomalaista ehkä? Ravintola Lappi oli mielessä,mutta menun tsiigattuani ja hinnat nähtyäni, jouduin vetämään ruksit sen vaihtoehdon päälle.
Nyt alkaa siis olemaan kiire, koska haluaisimme tehdä pöytävarauksen jo perjantaille. Osaisitko suositella jotain paikkaa ehkä ydinkeskustan alueella?
KIITOS!
Voitko suositella raflaa
8
1362
Vastaukset
- Malla
......paikka hakusessa?
- Hesasta?
eli ei Ravintola Lappi -hintaluokka. JOku missä hyvä hinta-laatu suhde.
Kiitti.
- Gilly
Täältä löytyy:
http://www.ravintolaopas.net/fi/index.asp
Tosi vaikea miettiä ravintolaa, joka tarjoaisi ei-välimerellistä, kun tulee sellaisissa käytyä.
Uutena vuotena ei kaikki ole auki.
Kynsilaukka on auki yleensä myös sunnuntaisin. Ei se halpa ole, mutta ehkä vähän Lappia halvempi kuitenkin.
Elite tulikin tarjolle tuosta ravintolaoppaasta. Sieltähän saa esim. silakkapihvejä. Lisäksi sieltä tarjottiin mm. Kuu-ravintolaa (hakuehtona suomalainen ja skandinaavinen).
MUTTA: lisäksi tuli tarjolle Vanha Mylly. Se on Herttoniemessä, vanhan kartanon piharakennuksessa. Ruokaa voisi kutsua suomalaiseksi ja miljöö on aito. Toivottavasti asutte jossakin lähistöllä. Lisäksi voi tepastella kartanon puistossa. Hintaluokka on keskustaa halvempi. Suosittelen!- Hesasta?
Tsekkaan sen Vanhan Myllyn! Se olisi loistava, olen siellä joskus kesällä käynyt.
Hyvää Uutta Vuotta 2005! - Mestaaja
Hesasta? kirjoitti:
Tsekkaan sen Vanhan Myllyn! Se olisi loistava, olen siellä joskus kesällä käynyt.
Hyvää Uutta Vuotta 2005!Tilaa pöytä Zetorista, voitte sitten jatkaa iltaa siellä suomalaisen musiikin ja miljöön kanssa. Ruoka on ihan ok, on palkittukin jossain tänävuonna. Taatusti erilainen kokemus ja vielä hyvä etelän ihmiselle. Menette varmaan syömään illalla normaaliin eurooppalaiseen tapaan, suosittelen että menette klo 21 aikoihin silloin on vielä miellyttävää syödä, kun ei vielä musiikki soi niin lujaa. Siinä mielessä loistava paikka, että voi olla koko illan samassa paikassa, eikä ensin tarvii mennä syömään ja sitten etsiä iltaravintolaa on nimittäin 04 asti. Tarjoappa vieraillesi esim. sahtia.
- Hesasta?
Mestaaja kirjoitti:
Tilaa pöytä Zetorista, voitte sitten jatkaa iltaa siellä suomalaisen musiikin ja miljöön kanssa. Ruoka on ihan ok, on palkittukin jossain tänävuonna. Taatusti erilainen kokemus ja vielä hyvä etelän ihmiselle. Menette varmaan syömään illalla normaaliin eurooppalaiseen tapaan, suosittelen että menette klo 21 aikoihin silloin on vielä miellyttävää syödä, kun ei vielä musiikki soi niin lujaa. Siinä mielessä loistava paikka, että voi olla koko illan samassa paikassa, eikä ensin tarvii mennä syömään ja sitten etsiä iltaravintolaa on nimittäin 04 asti. Tarjoappa vieraillesi esim. sahtia.
Zetorkin on hyvä vinkki. Nyt vaan katsotaan mistä löytyy tilaa.
Kiitos ja Hyvää Uutta Vuotta!
- olisi
ravintola Salve Hietsussa? Muikut muussilla on järjettömän hyvää ja annos on valtava ja kohtuuhintainen.
Interiööri on myös tyylikkään rosoinen. Suosittelen. - Hesasta?
Zetorissa syömässä. Hotelli kun oli ihan keskustassa, niin sen sijainti oli hyvä. Zetorin ruoka oli hyvää, kun otti alkuruuan ja pääruuan niin oli jo aivan ähky. Eli ruokaakin oli aivan riittävästi.
Kiitos teille kaikille raflavinkeistä. Tulen hyödyntämään niitä vielä myöhemmin.
Oikein hyvää tätä vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2472362Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151551Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141436Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711295Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t231052Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177922Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun15899Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75782
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62771