Tässä kun on jonkun aikaa nettistä seuraa etsinyt, niin voisin kai kertoa minkälaista on ollut tähän mennessä.
En tosiaan missään isoimmassa kaupungissa asu, ja nuori mies olen, joten seuralaisehdokkaita ei ole liikaa ollut.
Suomi24 ollut aika hiljaista. Kaikkia yhdistää sama tekijä, joka on ilmoituksessa oleva teksti: Olen iloinen, positiivinen, ulospäinsuuntautunut, jnejne.
Happy pancake on ollut vielä hiljaisempi. Yhteistä on kun kolmesta sivullisesta ehdokkaita valitsee ruumiinrakenteeksi hoikan tai normaalin(joka itsellänikin on), niin jäljelle jää kuusi ihmistä, jotka ovat kuin suomi24:n ilmoitukset.
Iskuri ei tuottanut minkäänlaista tulosta, paitsi jos itseäni 10-30 vuotta vanhemmat miehet lasketaan.
Kelpuuttaisin itselleni mieluummin jonkun joka ei ole niin ylipositiivinen, vaan normaali ihminen vikoineen, joka ei anna itsestään väärää kuvausta netissä ja ymmärtää pitää itsestään huolta.
Omia deittikokemuksia
5
108
Vastaukset
Saman huomion olen itsekkin tehnyt. Profiilit ovat kuin työhakemuksia taikka myyntipuheita, joissa korostetaan omia vahvuuksia ja positiivisia puolia. Yleisenä olettamuksena, että kaikilla on niitä huonojakin puolia, mutta näistä ei ole suotava kertoa, sillä valinnanvaraa kun näyttäisi olevan niin pienikin negatiivinen asia saattaa johtaa profiilin sivuuttamiseen.
- vuoristoneuvoksetar
On pörssiyhtiöiden tj:tä, ulkomaankaupan erityisasiantuntijoita, professoreja, lääkäreitä, alusvaatemalleja, museoviraston suojeluksessa olevien aateliskartanoiden isäntiä ymym. Kohta ihan tavan duunaria on vaikea löytää deittisivuilta, kun kaikki on niin suurta ja mahtavaa.
- soutaa.huopaa
vuoristoneuvoksetar kirjoitti:
On pörssiyhtiöiden tj:tä, ulkomaankaupan erityisasiantuntijoita, professoreja, lääkäreitä, alusvaatemalleja, museoviraston suojeluksessa olevien aateliskartanoiden isäntiä ymym. Kohta ihan tavan duunaria on vaikea löytää deittisivuilta, kun kaikki on niin suurta ja mahtavaa.
Sellainen saa ainakin enemmän huomiota, kun kertoo harrastavansa vaikka maailmanympäripurjehdusta, vaikka tosiasiassa ei omistaisi muuta kuin vuotavan soutupaatin jossain metsälammen rannalla.
- hypergamiaaa
vuoristoneuvoksetar kirjoitti:
On pörssiyhtiöiden tj:tä, ulkomaankaupan erityisasiantuntijoita, professoreja, lääkäreitä, alusvaatemalleja, museoviraston suojeluksessa olevien aateliskartanoiden isäntiä ymym. Kohta ihan tavan duunaria on vaikea löytää deittisivuilta, kun kaikki on niin suurta ja mahtavaa.
Tuo johtuu täysin naisten vaatimuksista. Jos ei ilmoita olevansa TJ niin ei saa vastauksia naisilta..
- vuoristoneuvoksetar
hypergamiaaa kirjoitti:
Tuo johtuu täysin naisten vaatimuksista. Jos ei ilmoita olevansa TJ niin ei saa vastauksia naisilta..
Mitäs sitten, jos tapaat "toimitusjohtajana" jonkun naisen ja treffeillä paljastuukin että oletkin vain esim. levyseppähitsaaja turun telakalta? En jaksa uskoa, että naiset, ainakaan fiksut sellaiset, liikkuvat vaaleanpunaiset lasit päässä treffisivuilla ja luulevat, että siellä toimitusjohtajat, lakimiehet ja maajohtajat etsivät seuraa. Eiköhän sen tason miehet löydä seuransa ihan jostain muualta, kuin netin treffisivuilta. Onhan niitä satuja ihan hauska lukea mitä miehet kirjoittelevat profiileissaan ja viesteissä. Muuta arvoa niillä ei ole, kuin pelkkä viihdearvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402