Omia deittikokemuksia

deittailija

Tässä kun on jonkun aikaa nettistä seuraa etsinyt, niin voisin kai kertoa minkälaista on ollut tähän mennessä.
En tosiaan missään isoimmassa kaupungissa asu, ja nuori mies olen, joten seuralaisehdokkaita ei ole liikaa ollut.

Suomi24 ollut aika hiljaista. Kaikkia yhdistää sama tekijä, joka on ilmoituksessa oleva teksti: Olen iloinen, positiivinen, ulospäinsuuntautunut, jnejne.

Happy pancake on ollut vielä hiljaisempi. Yhteistä on kun kolmesta sivullisesta ehdokkaita valitsee ruumiinrakenteeksi hoikan tai normaalin(joka itsellänikin on), niin jäljelle jää kuusi ihmistä, jotka ovat kuin suomi24:n ilmoitukset.

Iskuri ei tuottanut minkäänlaista tulosta, paitsi jos itseäni 10-30 vuotta vanhemmat miehet lasketaan.

Kelpuuttaisin itselleni mieluummin jonkun joka ei ole niin ylipositiivinen, vaan normaali ihminen vikoineen, joka ei anna itsestään väärää kuvausta netissä ja ymmärtää pitää itsestään huolta.

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saman huomion olen itsekkin tehnyt. Profiilit ovat kuin työhakemuksia taikka myyntipuheita, joissa korostetaan omia vahvuuksia ja positiivisia puolia. Yleisenä olettamuksena, että kaikilla on niitä huonojakin puolia, mutta näistä ei ole suotava kertoa, sillä valinnanvaraa kun näyttäisi olevan niin pienikin negatiivinen asia saattaa johtaa profiilin sivuuttamiseen.

      • vuoristoneuvoksetar

        On pörssiyhtiöiden tj:tä, ulkomaankaupan erityisasiantuntijoita, professoreja, lääkäreitä, alusvaatemalleja, museoviraston suojeluksessa olevien aateliskartanoiden isäntiä ymym. Kohta ihan tavan duunaria on vaikea löytää deittisivuilta, kun kaikki on niin suurta ja mahtavaa.


      • soutaa.huopaa
        vuoristoneuvoksetar kirjoitti:

        On pörssiyhtiöiden tj:tä, ulkomaankaupan erityisasiantuntijoita, professoreja, lääkäreitä, alusvaatemalleja, museoviraston suojeluksessa olevien aateliskartanoiden isäntiä ymym. Kohta ihan tavan duunaria on vaikea löytää deittisivuilta, kun kaikki on niin suurta ja mahtavaa.

        Sellainen saa ainakin enemmän huomiota, kun kertoo harrastavansa vaikka maailmanympäripurjehdusta, vaikka tosiasiassa ei omistaisi muuta kuin vuotavan soutupaatin jossain metsälammen rannalla.


      • hypergamiaaa
        vuoristoneuvoksetar kirjoitti:

        On pörssiyhtiöiden tj:tä, ulkomaankaupan erityisasiantuntijoita, professoreja, lääkäreitä, alusvaatemalleja, museoviraston suojeluksessa olevien aateliskartanoiden isäntiä ymym. Kohta ihan tavan duunaria on vaikea löytää deittisivuilta, kun kaikki on niin suurta ja mahtavaa.

        Tuo johtuu täysin naisten vaatimuksista. Jos ei ilmoita olevansa TJ niin ei saa vastauksia naisilta..


      • vuoristoneuvoksetar
        hypergamiaaa kirjoitti:

        Tuo johtuu täysin naisten vaatimuksista. Jos ei ilmoita olevansa TJ niin ei saa vastauksia naisilta..

        Mitäs sitten, jos tapaat "toimitusjohtajana" jonkun naisen ja treffeillä paljastuukin että oletkin vain esim. levyseppähitsaaja turun telakalta? En jaksa uskoa, että naiset, ainakaan fiksut sellaiset, liikkuvat vaaleanpunaiset lasit päässä treffisivuilla ja luulevat, että siellä toimitusjohtajat, lakimiehet ja maajohtajat etsivät seuraa. Eiköhän sen tason miehet löydä seuransa ihan jostain muualta, kuin netin treffisivuilta. Onhan niitä satuja ihan hauska lukea mitä miehet kirjoittelevat profiileissaan ja viesteissä. Muuta arvoa niillä ei ole, kuin pelkkä viihdearvo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe