tyttö..15
15.12.2015 12:28
Tällaista ei uskossa olevan tarvitse pohtia.
Uusi
Mä en oo ikin koittanu/tehny itsemurhaa mut oon miettiny sitä. Mietin sitä nytkin aina silloin tällöin. Ihme kun en ole vielä itseäni tappanut. Oon mä kyyllä viillelly.
Mä oon jo jonkun vuoden miettiny sitä. Joskus haluun kuolla ja joskus en. Emmä sitä varmaa viel oo tehny ku en oo ihan varma ja mieli kummiski vaihtuu ja emmä voi jättää näit rakkait tänne. Mut emmä tiiä. Täst ei varmaa ikin pääse eroon. Aina se ajatus jostain taas tulee uudelleen ja uudelleen.
Mitäköhä järkee täs elämäs on? Kaikki on aina sitä samaa. Tyyli jokasen elämä menee suunnilleen näin "synnytään, käydään koulut, mennään töihi, hankitaan perhe, ollaan eläkkeel ja kuollaan."
Ei ois mikää ihme jos tässä jossain vaihees oman käden kautta elämä loppuu... Oon vast 15 vuotta. Kai mä nyt viel jonku aikaa tääl oon vaik elämä on tylsää eikä siin oo ideaa.
Jälleen yhden ateistin vuodatus.
9
<50
Vastaukset
Kyllä näitä miettii moni uskovakin. Vaikka kanssauskovat haluavatkin asian kieltää ja siten uskova jää vielä enemmän yksin itsetuhoisten ja masentuneiden ajatustensa kanssa. Kukapa siihen syssyyn tahtoisin vielä tulla syyllistetyksi syntisistä ajatuksistaan ja pahimmassa tapauksessa vielä siltä, että läheiset kieltävät koko hänen uskonsakin, kun tukea tarvitsisi. Uskovien asenteesta kertoo paljon sinunkin viestisi, jossa kiellät koko ongelman - ei uskovainen ole suojattu sairauksilta muita paremmin, ei masennukseltakaan.
- ateismieiannamitään
amen!
- ateismieiannamitään
Heitä Jumalasi hakkuriin, ja eroa kirkosta. Jumalat ei auta, vaan ahdistavat.
Monikossa AHDISTELEVAT > sinua.- aloittajankommentti
Antaako elämällesi sitten sen tarkoituksen notkua tällä palstalla päivät pitkät ja kopsailla typeryyksiäsi toisten nimimerkkejä?
- eitarkoitusta
No uskovien mielestä tällä maallisella elämällä ei ole mitään tarkoitusta, vaan ainoa tarkoitus kaikelle on tämän maallisen elämän jälkeinen ikuinen elämä taivaassa.
Mikä nimenomaan tekee tästä maalliseta elämästä täysin tarkoituksettoman, kun kerran se ainoa tarkoitus löytyy vasta tämän elämän jälkeen. - Teuvoo
Mitä turhia siinä elää kituuttelet, naru kaulaan ja kaiteeseen, sekä sillalta alas.
Säästyy yhteiskunnalta hoitomaksut parempiin tarkoituksiin.
Täytyy tosiaan olla aika paljon vikaa päässä, jos itseltä täytyy henki ottaa.- yuoit
Entäs jos otaa toiselta niin kuin kristityt kautta historiansa miljoonilta.
Sinähän se oletkin melenterveyden perikuva.
Moni homo ja muuhun seksuaali- tai sukupuolivähemmistöön kuuluva on tehnyt itsarin syrjinnän takia, syjinnän jossa mm. myös kristityt ovat kunnostautuneet ja edelleen kunnostautuvat, Suomessakin.
Siloin vika on ihan muualla kuin itsarin tehneen päässä. Se on itserakkaiden ja omahyväisten kristittyjen korvien välissä.
- sthfg
Niin, ja jumala ei välitä kakkaakaan.
Lauerma Usko, toivo, huijaus:
"Suomalaisessa väitöskirjatutkimuksessa (Miettinen-90) 1980 kaatumisaallon tutkituista ihmeparanemisista yksikään ei näyttäytynyt muuna kuin tilapäisenä hurmoksena. Epäsuhtaisten raajojen pitenemisiä ja hampaiden paikkaantumisia koettiin, mutta seurannassa itsemurhia oli yli odotusarvon. Jäivätkö suggestioalttiit potilaat hurmoksen ohituttua vailla sellaista apua, johon heidät olisi ollut hyvä ohjata?"
Itsemurhista on puhuttu myös äärliikeiden henkisen painostuksen, kuten karttamisen yhteydessä. Ei taida olla uskovien keskuudessakaan ihan vierasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä943291Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3041823Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471667- 941515
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4071481Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4161377Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381137Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden275955