Helsinkiläiset: mihin suosittelisitte menemään, kun kaipaan ei-uskonnollista joogaa? Sellaista, missä ei puhuta chakroista ja jumalista. On ollut vaikea keskittä sellaisilla tunneilla tekemiseen, kun opettaja puhuu omasta mielestä hömpän pömppää. Älkää loukkaantuko – kaikki tyylillään. Itselleni ei vain sellainen sovi.
Jotain siis aloittelijalle sopivaa (= alkeiskurssi?), mutta silti kaipaan enemmän fyysisyyttä, virtaavaa ja liikkuvaa, että vähän hiki nousee. Ei siis liian rauhallista ja meditatiivista.
Osaako joku mainita ihan tiettyjä kouluja tai opettajia? Mitä nyt yritin googletella, niin ilmeisesti vinyasa/flow tyyli olisi ehkä sitä, mitä haen. En vain ota noistakaan oikein selvää, kun on vinyasa slowta ja flowta, hatha flowta, vinyasaa. Ota noista nyt selvää...
"Ei-uskonnollista" joogaa Helsingissä?
ynkka
2
471
Vastaukset 2
- empätunnekettään
mutta sanoisin että opettaja siinä määrittää
sen tietoa löytyy monesta tyylisuunnastah
mä en ala tätä
suomalaisia löytyy
astangaa taitaa olla
kuitenkin usein uskoo johonkin jättäisin pelleilyt salin ulkopuolelle
tiedä vaikka vetäis turpaan - Anonyymi
https://shakta.fi/ täällä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405