Paketointipalvelu parasta Prismassa, Citymarket ei

AsioinutTonttu

Citymarketissa paketointi palvelu ala-arvoista. Joudut seuraamaan kun aikuinen tuiskii kahdelle lapselle, Lapset eivät osaa paketoida. Aikuinen yrittää olla joka paketissa sörkkimässä. Aivan ALA-ARVOISTA !

Prismassa, siellä hymyillään, paketit paketoidaan huolella ja kysytään laitetaanko narua jne ... Paketoitsijoilla tonttulakit ja muutenkin hyvä fiilis. ok, molemmissa hidasta.

15

2093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisuvakki

Kannattaa nyt paketoida ihan itse pakettinsa, jos noin vaikeeksi sen kokee.

• joulupiia

Totta! Sittarin paketointi palvelu epäonnistuu joka vuosi. Lao:n nuoret on niin reippaita prismassa ja nätimmät paketit tulee, sai ite valita paperin ja narunkin värin. Ei paljon paketointipöytä houkuta jos siinä kudotaan sukkia ja paljon asiakkaalle puhuta plus että paketti ei meinaa kasassa pysyä ja naruakaan ei saanut ympärille. Prismassa saa pakettikortinkin.

• PrismaRulettaa

Prisman paketoijille pojot ! Cittari vois luopua tästä palvelusta!

• ahneita

Prismassa paketoija alkoi vaatia rahaa. Törkeä ahne eläkeläinen!

• joulukiukku

;) ;) ;)

• Järkiintynyt

Mitä ihmettä varten te yleensä jäätte jonoon ja odottamaan paketointia???? Kun ostaa muutaman rullan paperia ja teippirullan, voi paketoida itse lahjansa niin nätisti, että varmasti kelpaa. Itselleni kauniiden pakettien "värkkääminen" kotona on aivan ihanaa ja siitä saa todellisen joulumielen.

Kemikaalioissa ja kirjakaupoissa en anna paketoida lahjaostoksiani vaikka myyjät sitä aivan tarjoavat. Kiitän kohteliaasti ja kieltäydyn kertoen, että tykkään niin paljon paketoinnista, että oikein haluan tehdä itse. Olenkin satsannut laadukkaisiin lahjapapereihin, erilaisiin nauhoihin ja koristelen paketit persoonallisiksi. Ideoita ja mielikuvitusta kun käyttää, lahjan saajakin arvostaa vaivannäköä.

Ihme marinaa paketoinnista, lapsille tulee vain paha mieli, kun julkisesti mollataan. Aikuisten pitää ymmärtää, että lapsilla on vielä oppimista ja joidenkin kulmikkaiden ja hankalasti paperiin käärittävien tavaroiden pakkaaminen on todella haastavaa aikuisillekin.

• Lumenpukkaaja

Missä aloittaja joulurauha? Hävetköön sitä, että on niin täysin kädetön, että ei saa itse pakettejaan väsättyä. Haukuu täällä muita, vaikka ei itsekään osaa.

• HaukutVäärääPuuta

Aloittajalle tiedoksi :
      Ei se ole Citymarketin henkilökunta , joka niitä sinun
      lahjojasi paketoi.

• aattokiukku

Olin kerran Helsingin Stokmannilla, jossa odottelin paketointivuoroani. Kun se sitten tuli, vihdoin ja viimein, paketoinnista ei tullut mitään. Myönnän, paketoitava oli hankala, mutta siihen olisi pitänyt olla valmiina erilaisia laatikoita, joissa sitten olisi joku ehkä ollut sopiva. Juttu kesti niin pitkään, että hermostuin. Pyysin paperia mukaani ja sanoin tekeväni paperoinnin itse kotona. Yritin ensin ilman lootaa, en saanut mitään aikaseksi. Sitten hain vintiltä laatikon, johon lahjan panin ja seuraavaksi vain pelkkä paperi rusetteineen, oli helppoa.
      Siis, aina tämä paperointi ei ole helppoa. Lapset nyt viimeksi siihen pystyvät, kyllä sekin vaatii hoksottimia, tietoja mistä voi saada apua, kuten lootan, j.n.e. Lasten kädet pienemmät, heikommat ja osaamattomammat. Ei ole lasten hommaa.

• aattokinkku

Kiitos tuosta pysäyttävästä tarinasta !

• juhlamokkyksysiysi

Citymarketin "lotat" paketoivat vapaaehtoisella maksulla nättejä paketteja. Satuimpa vaan näkemään ja kuulemaan yhden nokkapstyssä kävelevän hienostonaiseksi pukeutuneen käytöksen. Ei antanut paketoida vaan itse hosui teippaamassa. Vapaaehtoista maksuakaan en huomannut. Hyvää joulua!

• 55368

Parturi-kampaaja se on , eikä yhtään sen hienostomaisempi .
        Tiedän tapauksen , että siihen se hienous karisi tällä kertaa .

• nähtynenänkarva

Oliko se se Kundi joka on naismainen kampaaja ? Kävelee joka puolella nokkapystyssä ? Eikös se ole Homo eli parisuhteessa jonku mieshoitsun kanssa ?

• Pimpelipompimpelip
        nähtynenänkarva kirjoitti:

Oliko se se Kundi joka on naismainen kampaaja ? Kävelee joka puolella nokkapystyssä ? Eikös se ole Homo eli parisuhteessa jonku mieshoitsun kanssa ?

Just se !
        Hieman outo ammatinvalinta "terveelle" miehelle , mutta . . . .

• tappaasehivikin
        Pimpelipompimpelip kirjoitti:

Just se !
        Hieman outo ammatinvalinta "terveelle" miehelle , mutta . . . .

Mutta eikös ongelma olekin se kun ei olla "terveitä" ? Mielialan vaihteluthan kuuluvat sairauden kuvaan, eikös ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      129
      2284
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1840
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1335
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1220
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe