Miten laihduttaa nopeasti?

fitnesspls

Olen siis 15v tyttö, ja painan 46-48kg. Pituutta löytyy se 167cm. Haluaisin eroon ylimääräisestä mahassa ja reisissä, sekä muokata sekä keskivartaloa (kaventaa ja lihaksia) ja jalkalihaksia esim: peppu, reidet ja pohkeet.

Haluaisin kovasti tämän suositun body shaperin, tai siis korsetin jotta keskivsrtalo kapenisi ja saisin litteämmän mahan. Haluan muotoja sillä olen melkoisen tasapaksu edestäpäin katsottuna! Lisäksi haluaisin aloittaa juice cleansen mutta suomesta kun ei semmoista halvalla saa.

Olen melko laiska enkä jaksa liikkua mitään tuntia putkeen joka päivä, eikä minulla ole rahaa paljoonkaan. Siispä halpoja vinkkejä RUOKAAN LIITTYEN ja lisäksi liikuntavinkkejä laiskalle joka haluaa oikeasti tulla rannalle ensikesänä.

Olen erittäin vertaileva ja esim instagramista katson aina ns täydellisiä vartaloita laihoja ja muodokkaita ja semmosia täydellisiä ja itken usein kun en itse semmoinen ole. Se vertaileminen on aina ollut mun ongelma koska se masentaa ja tulee muutenkin aina ihan hirvee olo tommosten jälkeen ja tekis mieli olla syömättä koko loppu elämä että saavuttais yhtään mitään. Haluaisin olla tyytyväinen mun elämään ja sitte ku vertaan jotai vartaloita nii sitte tuntuu ettei mulla oo enää mitää esim vaatteita ja kaikki tuntuu menevän ihan niin huonosti että halua vaan luovuttaa.

Jotain pinterestin juttui yritän esim se että käärii mahan yöksi elmukelmuun ja tämmöstä.. APUA OIKEASTI!

7

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarah12

Herrajumala, jos minä , 155cm, oon painanu joskus 46 kg ja ollut ihan ruoto, niin luuranko olet jo nyt... mars nuppitohtorille, ei oo tervettä sulla tuo touhu!

• nohuhhuhjahuh

Siis 167 pitkä ja 48 kiloa painava ja pitää itseään "lihavana" - no huh huh!

Usko setää - olet ihan normi-mitoissa, ehkä jopa alipainoinen - toivottavasti syöt terveellisen monipuolisesti ravinnon sisältäen kaikkia ravintoaineita rasvaa unohtamatta.

Liikunnasta vielä - kävele lyhyemmät matkat bussin sijaan, kävele portaat hissin sijaan jne...muutamalla pienellä hyötyliikunnalla teet vartalosi eteen hyvää.

Unohda tv-shoppien värkit ja liiku enemmän - käy vaikka kävelemässä ja nauti ulko-ilmasta.

Netin kuvat unohtaisin heti kättelyssä - suurin osa niistä on photoshopattuja eivätkä mitenkään totuudenmukaisia ole.

• juuvihhu

Anoreksia spotted

• salivege

sun bmi on 16.9 eli oot alipainoinen. en oo sua ikinä nähnyt, mutta on vaikea uskoa, että sulla mitään ylimääräistä olisi.
      mutta jos haluut vähän kiinteytyä niin suosittelisin lihaskuntoa. ihan vaan kehonpainolla harjoittelullakin saa näkyviä tuloksia aikaan! jos tuntuu, ettei millään saa persettään liikkeelle niin pyydä vaikka kaveria/siskoa/äitiä/tms. treenikaveriksi. eikä tartte tuntea syyllisyyttä, jos menny -30° pakkasessa kolmen tunnin hiihtolenkille :D eti semmonen tapa liikkua, mistä ite tykkäät :)

ja vaikka liikunta onkin tosi tärkeä osa kiinteytymistä, niin kyllä se ravinto merkkaa eniten. jos et ennestään tiiä hirveesti ravintoasioista, kannattaa käydä lukaisemassa nuo uusimmat ravitsemussuositukset. löytyy, kun kirjotat googleen "valtion viralliset ravitsemussuositukset 2014" tms. ja varmaan tiiätkin, että kaikki ylimääräinen (karkit, limsat, sipsit, vaalea leipä, lisätty suola ja sokeri, E-koodit...) kannattais jättää pois. mutta ei yksi herkkupäivä viikossa maailmaa kaada :) jos tahdot lisää ravintovinkkejä tai vaikka ateriasuunnitelmaa niin tuu kikkaan: emiliiiaq

toivottavasti näistä oli jotain apua! ja muista, että voit olla onnellinen ja tyytyväinen ittees, vaikka sulla ei näkyviä vatsalihaksia tai thigh gapia oliskaan :)

• fitnesspls

kiitos! mulla on kyllä thigh gap ja vatsalihakset ja vyötärökin on sen 60-65cm eli en käytännössä mikään läski ole, mutta haluaisin paljon laihempi olla!

• 70kg_nainen-lihasta

Ongelmat on mielenterveyspuolella, meneppäs nyt pika pikaa jonekkin kallonkutsistajalle. Ei sulla ole sitten vanhempia jotka auttaa, niillehän tämä asia kuuluu, ei nettiin

• anonymous1

Mene hoitoon:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1631
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1571
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      168
      1485
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1288
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1174
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      953
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      951
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      91
      831
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      186
      790
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      207
      759
    Aihe