Osaako joku sanoa kuinka monta vuotta kielo elää yhteensä? En löytänyt ainakaan Wikipediasta. Tiedän, että kielo kukkii vasta noin kahdeksan vuoden jälkeen, eli se siis on monivuotinen. Mutta kuoleeko se sitten syksyllä kokonaan kun on kukkinut, vai kasvaako se taas keväällä uudestaan? Tarvitsisin vastauksen mahdollisimman pian :D
Kuinka kauan kielo elää?
tarvitsentähänvastauksen
5
265
Vastaukset
Tuon mukaan kielo lisääntyy laajalla juurakollaan suvuttomasti, ollen siis omalla tavallaan kuolematon:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kielo#Ekologia_ja_genetiikka- nytoivalsin
Totta tosiaan! Kiitos
- kieloelää
Jos syöt kielon, et kauaa elä.
- minäkinelän
Tästä olin kyllä tietoinen juu :D
- Anonyymi
Miten kielo pitäis istuttaa uuteen paikkaan? Loppukesästä vai koska?
Jossakin väitettiin, että kielolle pitäis olla varjoinen paikka. Mulla se on paikassa, mihin ilta(päivä)aurinko paahtaa ja vieläkin leviää, on ollut samassa paikassa jo vuosikymmeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795