lisäämään jauhoja jauhelihaan. Korppujauhot ovat käytännöllisempiä, kun eivät tartu pannuun.
Olen ihmeissäni siitä, että neuvotaan
8
108
Vastaukset
- sileensekäy
Itseasiassa hyvä jauheliha-pihvi ei tarvitse kumpaakaan vaan pelkkä paisto muutama minuutti per puoli riittää.
- dhtll
Niin , tuo korppujauhojen lisäily perustuu vanhoihin aikoihin , kun jauhot selvästi halvempia lihaan verrattuna , nykyään halvin jauhis ja korppujauho saman hintaisia kilolta , sitten eri juttu jos vääntää korpparin itte , pienenee leipä hävikki.
- jauhotsuuhun
Ei jauhoja lisätä kuin murekkeisiin. Niissäkin voisi korppujauhojen sijaan kokeilla nyhtökauraa http://www.goldandgreenfoods.com/
- nunyhtö_kauranen
http://www.goldandgreenfoods.com/ mistäköhän sais
- logiikkaseontuokin
Ei jauhoja, mutta kuitenkin korppuJAUHOJA. Eh?
- lue_keittokirjoja
Jauhelihaan ei lisätä jauhoja. Eikä mitään älytöntä nyhtökauraa myöskään. Mureke/pihvi/pullatainaan korppujauhoja, kuten aina on tehty.
- Vainsitäitsiään
Itse teen täytetyt jauhelihapihvit hyvälaatuisesta naudan jauhelihasta ihan vain levittämällä käsin jauhelihan tasaiseksi levyksi, levittämällä pinnnalle sinappia, peppaa, chiliä ja voimakkaan makuista juustoa joko raasteena tai viipaleina, taitetaan levy kaksinkerroin käsin pihvin-muotoisiksi pitäen huolta saumoista nipistäen ne kiinni, kuumalle pannulle ja pari minuuttia per puoli kunnes pinnat ovat kauniin ruskeat.
Ei kaipaa mitään jauhoja ja on mureaa itsessään - sopii hyvin hyvien pottujen kanssa ja mukaan vielä raikas kurkku/tomaatti-salaatti vinegretin kanssa.
- jauhot_on
jauhoja lisätään lihapaloille, kun teet mm Stroganoff, Boeuf Bourguignon jne ja lisäät pataan paistinpannun huuhdeliemen
ja mm jauheliha soossiin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006