Pienimuotoinen raportti taas.
Pelasimme tuossa välipäivinä porukalla Trivial Pursuitia. Tapani mukaan olin voittajajoukkueessa ja loistin hyvällä ylkeissivistykselläni.
Jälkeenpäin eräs nainen kertoi kiihottuneensa älykkyydestäni. Vaatimattomana miehenä tietysti toppuuttelin ja kerroin ko pelissä menestymisen osoittavan vain hyvää yleistietämystä ei älykkyyttä.
Toinen mielenkiintoinen tapaus, joka ehkä antaa toivoanaissukupuolen suhteen on, kun konsultoin kaverinaista Tinderin käytössä, oli, että hän halusi ihan tavallista miestä. Esimerkiksi miehen halu matkustella oli turn-off. Yleensähän naiset ovat niitä, jotka haluaisivat kerran vuodessa tehdä kaukomatkan ja parikertaa vuodessa jonkun kaupunkiloman.
Tosin ei siitä riemu revennyt, kun samalle naiselle ei riitä edes 15 cm itseään pidempi mies.
Naisen jalkoväli kastui
17
268
Vastaukset
- 161026
Pulla, oikeinkirjoitus ontuu.
Pulla tuottaa paljon parempaa tekstiä kuin minä. Monet tämän palstan ns. palstasedistä ovat loistavia kirjoittajia. Itse en valitettavasti kuulu tuohon joukkoon.
- 161026
BEM kirjoitti:
Pulla tuottaa paljon parempaa tekstiä kuin minä. Monet tämän palstan ns. palstasedistä ovat loistavia kirjoittajia. Itse en valitettavasti kuulu tuohon joukkoon.
Tuottaa enemmän, ei parempaa. Suurimmalla osalla palstasedistä on paksut sormet, mikäli tarkkaillaan vain tiettyjä kirjailjoita. Ylimääräiset kirjaimet kertovat paksuista sormista, mutta niiden puuttuminen kertoo jotain muuta.
- Ex----PUA
Paskahousutäti, ikäkriisi näkyy. ;) Noh, sekoittaahan ne alfat helposti toisiinsa, etenkin raivopäissään.
- Ex----PUA
BEM kirjoitti:
Kiitos! :)
- kisunkaa
Älykkyys on toivottava piirre. Näen älykkyyden tärkeämpänä kuin varallisuuden. Mikäli ei ole älykäs, niin sitä voi kompensoida korkealla yleissivistyksen tasolla, eikä tietenkään pieni yksinkertaisuus ole este. Mutta kyky ajatella luovasti ja loogisesti kuuluu näihin asioihin, mitä arvostan.
Oletko nyt aivan varma, että tapauksessasi nainen ei kiinnostunut älystäsi, kuten kimiräikkösen tavallisuudesta?
BEM kirjoitti:
Mietin samaa. Voi olla, että älykäs, mutta hintelä 165 cm mies ei olisi kostuttanut smoin.
Minä ainakin olen aina hurjan vaikuttunut juuri nuorten neitosten henkisistä kyvyistä. Naiset tuppaavat vaan vanhemmiten hukkaamaan ne johonkin. Esim. näyttelijänkyvytkän katoaa naisilta usein jo ennen keski-ikää. Judi Dench, Meryl Streep ja Siiri Angerkoski on poikkeuksia.
- m-i-e-s
Trivial pursuit ei ole ainoa asia mikä saattaa saamaan naisen jalkovälin kostumaan. Pyydä nainen kylääsi syömään ja pyöräytä hänelle lihapullat. Lihapullat, Trivial pursuit tai vaikka urheilusuorituksen tulkinta saattaa aiheuttaa saman asian. =)
(Mikäli nainen on kovasti ihastunut, perseen raapiminenkin voi olla oih, niin ihanaa. =P Veikkaan kyllä, että tässätapauksessa nainen on vaikuttunut tietämyksestäsi, joihinkin naisiin saattaa vaikuttaa hyvin paljon jokin yksinertainenkin teko, kuten se aterian valmistus.)Kokkaushan on minulle toinen luonto. Olen ihan pikkupojasta lähtien tehnyt ateriat kesällä itselleni ja isälleni, kun hän tuli ruokatunnilla kotiin läheisestä tehtaasta.
Nykään vaan on miehissä niin paljon kaikenlaisia ruokahifistelijöitä, etten osaa ajatella tällaisen perusruokaa tekevän miehen olevan mikään erityinen juttu.- m-i-e-s
BEM kirjoitti:
Kokkaushan on minulle toinen luonto. Olen ihan pikkupojasta lähtien tehnyt ateriat kesällä itselleni ja isälleni, kun hän tuli ruokatunnilla kotiin läheisestä tehtaasta.
Nykään vaan on miehissä niin paljon kaikenlaisia ruokahifistelijöitä, etten osaa ajatella tällaisen perusruokaa tekevän miehen olevan mikään erityinen juttu.Vaikka miehissä onkin paljon kulinaristeja, eivät he vältämättä ole arkipäivää naisille, joten se saattaa tehdä vaikutuksen. Suosittelen kokeilemaan, ellei riskinä ole muihin osapuoliin tuhoutuneet tai tuohtuneet välit, tai jokin muu hyvä syy, miksi ei viitsi leikkiä tai aiheuttaa pahennuksia ympäristön keskuudessa. Turha tietty tahalleen lämmitellä, mikäli vastapuoli ei aiheuta veren pakkautumista. =)
Kaikki naiset eivät ole kulinaristeja, saati perusta siitä. Monille liika hifistely menee yli ymmärryksen, eikä aiheuta minkäänlaista syttymistä, ellei ole jo jonkin asteen kiinnostusta (milloin yleensä kaikki imetään kuin rintamaito äidin tissistä).
Vaikka oletuksena on, että naiset taitavat ruuanvalmistuksen, niin ei kaikki osaa ja vaikka hifistely yleistyy, on mies keittiössä vähän kuin yksisarvinen.
Tässä oli ehkä jo liikaa informaatiota sille käytännön kokeelle. =) (Tosin tuossa alkuperäisessä on se ongelma, että kahden keskisessä illallisessa on jo seksuaalisromanttinen lataus, joten täytyisi kokata porukalle)
Olen itse aina edellyttänyt mieheltä älykkyyttä kiinnostuakseni hänestä, mutta en muista koskaan suorastaan kiihottuneeni miehen yleissivistyksestä. No, hyvä kuitenkin että joku tuo vaihtelua iänikuiseen komeus, pituus ja status -älämölöön.
- Ex----PUA
Nainen rationalisoi BEMin komean ja pitkän ulkonäön ja löysi sopivan tekosyyn lautapelistä.
Toki onhan BEM fiksu, kuten muutkin hyvät ystäväni, mutta naisten kaavamaisuudesta emme pääse mihinkään.
- Ex-----PUA
Kiitän raportista. Ollut taas näemmä molemmilla kysyntää. :)
Tuo juttu mitä tulee älyyn, on klassi en esimerkki naisen rationalisointihamsterista: Heti kun naisen kostuttaa jokin eläimelliseen vetovoimaan viittava asia miehessä, alkaa tulla yleviä tekosyitä miksi mies on niin kiihottava. Esim. Korkean statuksen miehillä nyt vain on ne samat ominaisuudet kuin mitkä vaaditaan suhteeseen. ;) Kaiken kaikkiaan naisen pinnallinen hamsteriaivologiikka on puhtaasti tunnelogiikkaa.
Toinen vaihtoehto on ns.sapioseksuaalisuus, että nainen todella kiihottui älystä. Harvinaista, mutta ei mahdottomuus. - Ikis__M
"Jälkeenpäin eräs nainen kertoi kiihottuneensa älykkyydestäni. Vaatimattomana miehenä tietysti toppuuttelin ja kerroin ko pelissä menestymisen osoittavan vain hyvää yleistietämystä ei älykkyyttä."
Veikkaanpa että ensin tuli kiihotus ja sitten vasta huomio kiinnittyi älykkyyteesi ts. yleistietämykseen, jos et olisi pelissä pärjännyt olisi nainen ylistänyt huumorintajuasi tms. kun eihän sitä voi sanoa paukauttaa että kiimapimppa lakoi läpättämään ihan tuosta noin vaan. - Raakatotuus
Jaha, tuo taitaa olla sellaista älykkyyttä, mikä näkyy kasvoissa. Kyllä minuakin on älykkääksi sanottu, mutta ei kyllä kukaan ole liittänyt siihen mitään seksuaalista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685