Eli mulla on huomenna koulussa luistelua ja oon siis 11v. Osasin viimevuonna luistella oikeastaan tosi hienosti ja tehä temppuja ja näin. Mutta tänään kun kokeilin luistella niin en osannut enää!! Mun kaverit on oikeesti todella taitavia ja näin sen tänään. Mua pelottaa huominen liikkatunti että jään ihan yksin kun en osaa. Enkä viiti opetella uudestaan kun ne nauraa/pilkkaa mua silleen "läpällä" siitä. Mitä teen huomenna en osaa oikeesti luistella!!
Vastaukset 2
- mitenvoinoppia
Auttakaa olkaa kilttejä :(
- Jäänlumo
Ihan rauhassa ja omalla tahdilla. Äkkiä ne temput tulee takaisin!
Onhan luistimesi varmasti teroitetut, tai noh ne terät. Se saattaa olla syy siihen miksi luisteleminen tuntuu yhtäkkiä paljon vaikeammalta kuin ennen. Toivottavasti liikuntatuntisi onnistuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 65596
- 37548
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta149543