muslimit vittuun

ne menee kölnis tuhannen miehen porukois ahdistelemas naisii, suomes 20-50 miehen porukois mut suomes onkin ihan vitusti vähemmän niit ku saksas. Islamin uskos naisil ei oo minkäänlaisii oikeuksii, ne tekee samaa paskaa vielki ku mitä muhammedi ja sen jengi teki. Muhammedin Mekka-aika oli sitä rauhallist saarnaamist, sit se sai tarpeeks porukkaa puolellee ja alko tappaa kaikkii ketkä ei kääntyny islamii. ja oon lukenu niitten vittujen kirjat ja oli ihan satanistista paskaa ja te suvakkihuorat sanotte että mä oon rasisti ja natsi no vittu lukekaa koraani tai hadith niin näätte että islam = natsismi
Muhammedi oli paskempi jätkä ku hitler, Muhammed haluu tappaa enemmän ihmisii ku hitler, muhammed raiskas lapsii

Ootteko kuullu sellasest jätkäst ku david berg? No sil oli sellane kultti ku jumalan lapset ja se oli tosi seksuaalinen kultti, se sano et se on jumalan sana. Tutkikaa tota jätkää ja muhammedii ja huomaatte et ne on sama jätkä, molemmil sama vitun narsismi paska ongelma ne haluu olla jumalii mut on vaan sairait kusipäitä islam maailman suurin kultti

voitte kattoo kaikkii muslimimaita ja huomaatte et naisil ei oo minkäänlaisia oikeuksia, homot tapetaan ja kaikki on paskaa ja noist maist ei tuu naisii tai lapsii melkee yhtää ne on melkee kaikki nuorii miehii jotka tulee tänne elää tuilla ja tulee raiskaa naisii lapsii ja eläimii vittu mä nauran aina ku niit hukkuu sinne vitun järvee vittu mä vihaan niit

0

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
        Suhteet
        31
        6216
      2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
        Ikävä
        39
        4032
      3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
        Ikävä
        183
        3363
      4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
        Kotka
        12
        2928
      5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
        Tunteet
        12
        2297
      6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
        Ikävä
        29
        2292
      7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
        Ikävä
        162
        1926
      8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
        Ikävä
        24