Syön säännollisen epä säännöllisesti, - tänään tai ylihuomenna, miltä tuntuu. Käyn kerran vuodessa labrassa ja veriarvot ok. Sen verran tarkkailen ruokalautastani et mieluiten syön salaatteja, kalaa ja broilereita lihan sijaan ja vähärasvaisia maitoja vain kolesteroli arvojen takia eli niillä tiedän pitäväni kolesteroli arvot alhaalla (norm.). Esim. kananmunan keltuaista en syö koska siinä jos missä on kolesterooleja ja paljon kuitenkin syön sen valkoisen osan proteiinin takia. Samoin välttelen juustoja.
Noista labran papereista on helppo seurata vaihteluja jos muuttaa ruokailutapojaan tai valintojaan. Leipää en ole juurikaan syönyt enkä edes ruokailun yhteydessä koska se ei mielestäni ole sen väärtti.
Lueskelin kuinka jotkut syövät päivässä montakin kertaa ja ihmettelen kuinka he saavat pidettyä painonsa balanssissa ? Jos itse söisin samassa tahdissa niin painoni nousisi takuulla. Sit olisin siinä jojossa kuinka sen saisi taas alas ?
Kuntosalilla käyn neljä kertaa viikossa enkä tunne et jäisin jostain paitsi ruokailutottumusteni takia.
Syön kun on nälkä
hyväolo
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244