...todeksi laajemminkin:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/naisten-alistamien-miesten-avoimet-kirjeet-syytoksia-sataa-naiset-eivat-rakasta-ketaan-olen-vain-valine/5696358
Havainnot suomalaisista naisista eivät siis ole pelkkää saamattomien sinkkujen jupinaa. Ukkomiehet tietää samat totuudet, ne vaan on vaiennettu tähän asti. Peruspertit siinä videolla vähän jopa huvittivat, kts. kohdista 00:48-00:60, 01:50-02:00
Palstatotuudet aletaan myöntämään...
61
199
Vastaukset
- hyvähyv
Laasasen tekemä myyräntyö on ollut tässä asiassa erinomaisen tärkeää.
- Toivotontapaus
Mahdatkohan nyt ihan ymmärtää käsitteen "myyräntyö" merkityksen oikein...
- hyuhhjkjhhjk
Minä ymmärrän kyllä, mutta sinä ilmeisesti et.
- Toivotontapaus
hyuhhjkjhhjk kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä, mutta sinä ilmeisesti et.
myyräntyö: salassa tehtävä vahinkoa aiheuttava toiminta.
Laasanen ei ole toiminut salassa, kaikkea muuta. Hänhän tarttuu kaikkeen julkisuuteen mihin kykenee.
Ei oikein voi puhua "vahinkoa aiheuttavastakaan" paitsi telaketjufeminismin näkökulmasta. Mutta Laasaselle ei hurrakaaan naiset, vaan miehet, joiden asiaa Laasanen ajaa.
Myyräntyö on yksiselitteisesti väärä termi tässä yhteydessä.
- Naisasialooseri1
Tuo todistaa täydellisesti 100% todeksi sen(kin)asian josta olen täällä saarannut eli perusperttiin tyydytään kun ei saada oikeasti komeaa ja haluttavaa miestä, joten ei ihme että suhteessa ei ole rakkautta, eikä seksiä saati intohimoa.
Totta helvetissä se peruspertti on vain väline lasten tekoon ja kodin ylläpitämiseen ja pitämään naiselle seuraa, ettei naisen tarvitse yksinään olla kun ei kuitenkaan sitä oikeasti kaikkein seksikkäämpää miestä saa, josta haaveilee.
Se se vasta uutinen olisi jos nuo miehet tuossa viedolla kehuisivat miten intohimoista seksiä ja rakkautta he suhteissaan saavat naisiltaan.
Minunkin yksi KTM kaverini kerran kännipäissään kertoi, että on yrittänyt ehdotella naiselleen makuuhuoneen puolella vaikka mitä, mutta nainen ei suostu. Suostuisi aivan varmasti erittäin komean ja seksikkään miehen ehdotuksiin, jota hänen oma miehensä ei ole.- Ikis__M
Noinhan se menee, ukkomiehethän usein on murheissaan kuinka seksi on loppunut kuin seinään heti kun on saatu perheenlisäystä. Tottakai nainen suostuu peruspertinkin ehdotuksiin siihen asti kunnes ollaan tavoitteissa, sitten pitäisi olla jotain muuta tavoiteltavaa mutta perttirukkapa pumppasi takkinsa tyhjäksi jo alkumetreillä, loppusaldoksi liitossa ei jää kuin työssäkäynti ja lainan lyhennykset. Vaihtoehtona on tietysti erota mutta sitten tulee noiden edellisten päälle vielä ruokkomaksut ja alko-ongelma joka syntyy vitutuksesta.
- 2626
Surettaa. Miten kurjassa jamassa nainen voi olla, jos ottaa mielummin epämieluisan peruspertin kuin on itsellinen. Vauvakuumeko on niin voimakas vietti vai mikä? En voisi kuvitellakaan jakavani elämääni jonkun parhaassa tapauksessa yhdentekevän, huonommassa tapauksessa jopa vastenmielisen henkilön kanssa.
Niin, ,eikä se kai pertillekään kivaa ole. - Naisasialooseri1
No sitten olet tosiaan loppuelämäsi yksin, koska tuskin olit nuorenakaan tarpeeksi kaunis, jotta saisit oikeasti haluttavan ja seksikkään miehen ja vaikka olisitkin ollut niin et ole sitä enää 25 ikävuoden jälkeen.
Vauvakuume ja yksiäisyyden pelko ja ehkä turvattu toimeentulo miehen rahoilla, on se mikä naisen ajaa peruspertin kanssa suhteeseen. - 2626
Naisasialooseri1 kirjoitti:
No sitten olet tosiaan loppuelämäsi yksin, koska tuskin olit nuorenakaan tarpeeksi kaunis, jotta saisit oikeasti haluttavan ja seksikkään miehen ja vaikka olisitkin ollut niin et ole sitä enää 25 ikävuoden jälkeen.
Vauvakuume ja yksiäisyyden pelko ja ehkä turvattu toimeentulo miehen rahoilla, on se mikä naisen ajaa peruspertin kanssa suhteeseen.Jos vastasit minulle, niin sain seksikkään ja haluttavan mutta ennenkaikkea älykkään, sivistyneen ja huumorintajuisen (mitkä ovat tärkeämpiä ominaisuuksia) miehen josta jäin nuorena leskeksi. Vauvakuumeesta ei ole huolta, olen delegoinut homman tyttärelleni ja olen onnellinen isoäiti. Ja niin köyhä ja yksinäinen en koskaan ole, että sen vuoksi ottaisin yhdentekevän miehen.
Ätminkäisten kurppasota on hupaisaa, mikset myönnä, että vihaatte kurppia koska kurpat saavat (halutessaan), te ette. Parisuhdetta ainakaan saman katon alla kurppa ei ehkä "saa" johtuen kurpan elämänkokemuksen tuomasta viisaudesta, nirsoudesta ja mukavuudenhalusta. - Naisasialooseri1
Kurppa saa baarista jonkun kännisen vanhemman sedän panolle tai kiimaisen pojanklopin nylkyttämään koska tämä ei saa ikäistään kaunotarta,mutta mies kuin mies saa pikkurahalla laatupillua nuorelta kauniilta naiselta. Pillua myydään nykyään pilkkahintaan, oliko se ranskassa sitä sai halvemmalla kuin leipää.
Niin ja mies voi aina panna väkisin, joten ei tarvitse"saada" - Älyhakusessa
Kurppa saa baarista jonkun kännisen vanhemman sedän panolle tai kiimaisen pojanklopin nylkyttämään koska tämä ei saa ikäistään kaunotarta,mutta mies kuin mies saa pikkurahalla laatupillua nuorelta kauniilta naiselta. Pillua myydään nykyään pilkkahintaan, oliko se ranskassa sitä sai halvemmalla kuin leipää.
Niin ja mies voi aina panna väkisin, joten ei tarvitse"saada"No kerropa looseri sitten ratkaisu asiaan, jos pystyt: nainen ei saa tyytyä perusperttiin, koska ei tätä oikeasti halua ja se on väärin perttiä kohtaan. Mutta nainen on tietysti ruma, joten ei se saa sitä komeaa ja seksikästä miestä, joten nainen on yksin. Mutta ei se yksinkään saa olla, koska se on väärin ja hypergamiaa, josta naisen pitää luopua jotta persperttikin saisi naisen.
Öööh, mites tää nyt näin meni? Kertokaapa te ätmijärjen jättiläiset, että miten tuo kierre ratkaistaan?
Ai niin, ette te osaa. - Toivotontapaus
Niin ja mies voi aina panna väkisin, joten ei tarvitse"saada"Kreikassa. Lama, juunou. Mutta kyse on prostituoiduista, enkä tiedä kuinka hehkeitä he ovat muutaman vuodenkin työtä tehtyään. Varsinkaan jos joutuu myymään itseään voileivästä. "Laatupillua nuorelta kauniilta naiselta" on siis melkoista haihattelua ilman katetta. Se ettet tiennyt edes oikeaa maata kertoo siitä että omakohtaista kokemusta aiheesta sulla ei ole, mutta sitäkin enemmän todellisuuteen perustumattomia mielikuvia.
- Toivotontapaus
Älyhakusessa kirjoitti:
No kerropa looseri sitten ratkaisu asiaan, jos pystyt: nainen ei saa tyytyä perusperttiin, koska ei tätä oikeasti halua ja se on väärin perttiä kohtaan. Mutta nainen on tietysti ruma, joten ei se saa sitä komeaa ja seksikästä miestä, joten nainen on yksin. Mutta ei se yksinkään saa olla, koska se on väärin ja hypergamiaa, josta naisen pitää luopua jotta persperttikin saisi naisen.
Öööh, mites tää nyt näin meni? Kertokaapa te ätmijärjen jättiläiset, että miten tuo kierre ratkaistaan?
Ai niin, ette te osaa.Ensimmäiseen kysymykseen osaa varmaan vastata Helkakin, koska hänen näkökantansa asiaan on täsmälleen sama kuin NAL:n: nainen ei saa tyytyä perusperttiin, koska ei tätä oikeasti halua ja se on väärin perttiä kohtaan. Ihan sama ajatus, hieman eri sanoin.
Lopun ristiriitaisuus taas on NAL:in kehäpäätelmiä joiden mahdottomuuden totesitkin. - Naisasialooseri1
Toivotontapaus kirjoitti:
Kreikassa. Lama, juunou. Mutta kyse on prostituoiduista, enkä tiedä kuinka hehkeitä he ovat muutaman vuodenkin työtä tehtyään. Varsinkaan jos joutuu myymään itseään voileivästä. "Laatupillua nuorelta kauniilta naiselta" on siis melkoista haihattelua ilman katetta. Se ettet tiennyt edes oikeaa maata kertoo siitä että omakohtaista kokemusta aiheesta sulla ei ole, mutta sitäkin enemmän todellisuuteen perustumattomia mielikuvia.
Laatupillua nuorelta kauniilta naiselta saa kyllä netistä ja samalla tavalla se"ilmainenkin"nainen rusinoituu kun se prostukin. Ja sillä onko minulla kokemusta asiasta henk.koht, ei ole mitään merkitystä asian suhteen.
- Pilleriäposkeen
Laatupillua nuorelta kauniilta naiselta saa kyllä netistä ja samalla tavalla se"ilmainenkin"nainen rusinoituu kun se prostukin. Ja sillä onko minulla kokemusta asiasta henk.koht, ei ole mitään merkitystä asian suhteen.
Ei sulla ole omaa kokemusta. Köyhällä eläkeläisellä ei ole varaa huoriin missään tapauksessa ja kaikki pennoset menee pillereihin. Kunnon addikti valitsee aina ensin mömmöt eikä seksiä. Ei mee läpi noi sun kitinät.
- Naisasialooseri1
Tottakai valitsee, typerys. Ei seksi kummoista ole, mutta tässä ei ollut kyse siitä vaan siitä saako sitä halvalla jos haluaa ja tottakai saa. Kuka köyhistä eläkeläisistä on puhunut? Kyllä valtiolta tarpeeksi tukia saa, että voi välillä käydä huorissa.
- Justiina.kurittaa
Se on vaan mulle miehenä mysteeri, miten mies antaa naisen alistaa itseään (muuten kuin seksileikeissä). Tietysti voihan se kaulinta heiluttava ylipainoinen ja tätitukkainen Justiina olla vähän pelottava.
- Toivotontapaus
Mitä keinoja miehellä olisi tätä alistamista vastustaa?
- Justiina.alistaa
Jos kyseessä on Justiina, niin ei mitään, pitää vaan tyytyä kohtaloon. : /
- Toivotontapaus
Justiina.alistaa kirjoitti:
Jos kyseessä on Justiina, niin ei mitään, pitää vaan tyytyä kohtaloon. : /
Jos kyseessä ei ole Justiina vaan ihan norminainen?
- Helmiina.taipuu
Jos kyseessä ei ole Justiina vaan ihan norminainen?
No, ei kai siinä muuta kuin, että ei anna naisen hyppiä silmille, ei ole tossukka. Ei siihen tarvitse edes olla mikään testosteronia huokuva jyystärikarju, kunhan puoliaan pitää.
- 2626
Miehen keinoista en tiedä, nuorempana eräs mies yritti alistaa ja mollata, niin enhän sitä kauaa katsonut, mies pihalle.
- Toivotontapaus
Helmiina.taipuu kirjoitti:
No, ei kai siinä muuta kuin, että ei anna naisen hyppiä silmille, ei ole tossukka. Ei siihen tarvitse edes olla mikään testosteronia huokuva jyystärikarju, kunhan puoliaan pitää.
Mitä se tarkoittaa, ettei anna naisen hyppiä silmille? Entä jos vastaan sanomisella ei ole minkäänlaista vaikutusta?
- Helmiinakin.alistaa
2626 kirjoitti:
Miehen keinoista en tiedä, nuorempana eräs mies yritti alistaa ja mollata, niin enhän sitä kauaa katsonut, mies pihalle.
Niin no, siinä on yksi keino, näyttää naiselle ovea. Siinä on tietysti miehellä hankala paikka, jos on pieniä lapsia, erotilanteessa kun naista suositaan lähes järjestään huoltajuusjutuissa ym.
- Helmiina.mäkeen
Mitä se tarkoittaa, ettei anna naisen hyppiä silmille? Entä jos vastaan sanomisella ei ole minkäänlaista vaikutusta?
Nainen pihalle tai lähtee itse menemään, ei siinä enää paljon muita vaihtoehtoja ole?
- Toivotontapaus
Helmiina.mäkeen kirjoitti:
Nainen pihalle tai lähtee itse menemään, ei siinä enää paljon muita vaihtoehtoja ole?
Mitens lapset? Näissä tapauksissa missä mies on suhteessa tossun alla on yleensä vähän muitakin muuttujia kun se mies ja se nainen.
- 2626
Helmiinakin.alistaa kirjoitti:
Niin no, siinä on yksi keino, näyttää naiselle ovea. Siinä on tietysti miehellä hankala paikka, jos on pieniä lapsia, erotilanteessa kun naista suositaan lähes järjestään huoltajuusjutuissa ym.
Tilanteeni oli tietysti helppo, koska asunto oli minun, äijä kiinasi siinä ilmaiseksi ja yritti vielä päsmäröidä. Jälkeenpäin ajatellen kai siinä jokin alemmuuskompleksi oli, kaverilla ei ollut kuin vaatteensa ja kahvinkeitin, kaikki muu oli minun. No, tämä on hamaa muinaisuutta, löysin itselleni kunnon miehen, kunnioitimme ja rakastimme toisiamme.
"En ole vielä 40 vuoden aikana nähnyt yhtäkään parisuhdetta jossa nainen RAKASTAISI ja KUNNIOITTAISI miestään."
Jostain syystä nimenomaan ätmit eivät kuitenkaan halua hyväksyä sitä, että nainen haluaa miehen, jota voi katsoa ylöspäin - mitä myös arvostamiseksi ja kunnioittamiseksi kutsutaan.
Koettakaa nyt päättää, mitä mieltä olette. Pitäisikö naisten _tyytyä_ sopivaan mieheen vai etsiä niin kauan, että löytää sen, jota voi katsoa ylöspäin.- Naisasialooseri1
Eli siis hypergaminen huora on kyseessä, jos nainen haluaa katsoa ylöspäin. No minun mt-ongelmaista, köyhää peräkammarissa asuvaa ATM kaveriani voi nainen katsoa ylöspäin, koska hän on aika pitkä.
- Ikis__M
Paitsi tuon kirjoittanut ei ollut ätmi koska ensin kirjoitti "Kyllä me siitä vaimon kanssa juttelimme.", selvästikin ytmi koska kirjoittaa myös "Olen tavannut elämässäni kymmeniä naisia jotka eivät rakasta ketään tai mitään.", ätmillä tuskin olisi noin laajaa kokemusta ja tietämystä.
Noiden jutussa avautuneiden parisuhdekokeneiden miesten(kin) mukaan naiset muuttuu siihen tavoittelemaansa parisuhteeseen päästyään ihan samanlaisiksi hirviöiksi kuin mitä olette meille sinkuille jo ennemmin, ehkä me ollaan sittenkin niitä onnekkaampia.
Totuus sattuu helkaseni ja varmaan vielä enemmän kun sen kertoo parisuhteisiin kelvanneet, naisten ihan itse valitsemat miehet. - Toivotontapaus
Minusta parasta arvostamista ja kunnioittamista on katsoa silmästä silmään, ei niin että toinen katsoo ylös ja toinen alas.
Jos nainen katsoo ylöspäin, niin sittenhän se mies katsoo alaspäin - eli Helkan termein ilmeisesti ei kunniota eikä arvosta naistaan. Kuulostaa ihan jännämieheltä. Eipä taida osata helka parkakaan päättää mitä oikein haluaa. - Ikis__M
Minusta parasta arvostamista ja kunnioittamista on katsoa silmästä silmään, ei niin että toinen katsoo ylös ja toinen alas.
Jos nainen katsoo ylöspäin, niin sittenhän se mies katsoo alaspäin - eli Helkan termein ilmeisesti ei kunniota eikä arvosta naistaan. Kuulostaa ihan jännämieheltä. Eipä taida osata helka parkakaan päättää mitä oikein haluaa.Helkahan on usein korostanut miesvalintansa jännyyttä, ilmeisesti mies siis saa vielä tässä vaiheessa ainakin kuvitella olevansa alfana tunkiolla.
Tämä osa ketjusta kiteytettynä: jos nainen ei arvosta miestään, se on paha. Jos nainen haluaa miehen, jota voi arvostaa, se on paha.
Hyvin te ikisinkkuutenne petaatte.- Toivotontapaus
helka kirjoitti:
Tämä osa ketjusta kiteytettynä: jos nainen ei arvosta miestään, se on paha. Jos nainen haluaa miehen, jota voi arvostaa, se on paha.
Hyvin te ikisinkkuutenne petaatte.Esimerkki: nainen vaatii mieheltä 50 asiaa, ennen kuin voi arvostaa tätä. Mies täyttää niistä vain 49. Helkan mukaan naisen ei tarvitse missään tilanteessa joustaa vaatimuksistaan, tai se on tyytymistä mieheen jota ei voi rakastaa saati ketä kohtaan voisi tuntea intohimoa.
Esimerkki: nainen vaatii mieheltä 50 asiaa, ennen kuin voi arvostaa tätä. Mies täyttää niistä vain 49. Helkan mukaan naisen ei tarvitse missään tilanteessa joustaa vaatimuksistaan, tai se on tyytymistä mieheen jota ei voi rakastaa saati ketä kohtaan voisi tuntea intohimoa.
Höpö höpö. Koko tuo vaatimuspuhe on niin todellisesta elämästä vieraantunutta. Luulen, että se on yleistynyt nettideittailun myötä, kun on alettu etsiä parisuhdetta listaamalla ominaisuuksia, joita toiselta osapuolelta "vaaditaan". Ennen, ja elävässä elämässä nykyisinkin, suhteet alkavat niin että tavataan kivan oloinen tyyppi ja sitten joko natsaa tai ei.
- Toivotontapaus
helka kirjoitti:
Höpö höpö. Koko tuo vaatimuspuhe on niin todellisesta elämästä vieraantunutta. Luulen, että se on yleistynyt nettideittailun myötä, kun on alettu etsiä parisuhdetta listaamalla ominaisuuksia, joita toiselta osapuolelta "vaaditaan". Ennen, ja elävässä elämässä nykyisinkin, suhteet alkavat niin että tavataan kivan oloinen tyyppi ja sitten joko natsaa tai ei.
Puin vain tuon " kivan oloinen tyyppi ja sitten joko natsaa tai ei" raadollisen havainnolliseen esimerkkiin. Ei sen prosessin tarvitse olla tietoinen. Jos se on kivan oloinen, niin se täyttää ne vaatimukset. Mitä vähemmän vaatimuksia täyttää, sitä vähemmän kivan oloiselta vaikuttaa.
Ja ketkä edes pääsevät tapaamaan elävässä elämässä? Aika kova taitaa alkukarsinta noissa nettideiteissäkin. Varsinkin naisilla. - tarralenkkari666
Katsoa ylispäin tarkoittaa nimenomaan jalustalle asettamista. Minä haluan kumppanin, en idolia.
- Toivotontapaus
tarralenkkari666 kirjoitti:
Katsoa ylispäin tarkoittaa nimenomaan jalustalle asettamista. Minä haluan kumppanin, en idolia.
Kiitos, kaipasinkin tukea tässä asiassa.
- HerraPorkkana
Niin monta tarkoitusta kuin ihmistäkin ;) "Katsoa ylöspäin" on minulle sanonta, jolla ilmaisen arvostusta ja kunnioitusta. Katson "ylöspäin" vanhempiani, kumppaniani, sotaveteraaneja, etc.
Silloin me tarkoitamme tuolla ilmaisulla eri asioita, eli ero ei ole ajatusmaailmassamme vaan vain semanttinen. Ehkä käytän jatkossa vain termiä "arvostaa", niin ei synny vääriä tulkintoja :)
- Toivotontapaus
HerraPorkkana kirjoitti:
Niin monta tarkoitusta kuin ihmistäkin ;) "Katsoa ylöspäin" on minulle sanonta, jolla ilmaisen arvostusta ja kunnioitusta. Katson "ylöspäin" vanhempiani, kumppaniani, sotaveteraaneja, etc.
Ymmärrän, että veteraaneja ja vanhempia katsotaan ylöspäin: veteraanit ovat panneet henkensä ja terveydensä alttiiksi taataksemme maamme itsenäisyyden. Omat vanhemmat ovat sinut alulle panneet, maailmaan saattaneet ja aikuiseksi kasvattaneet, tukeneet ja kannustaneet, antaneet avaimet elämään.
Kumppanin kanssa on toisin, suhteen pitäisi olla kahden tasaveroisen ihmisen suhde. Silloin toista ei katsota ylöspäin, vaan kasvoista kasvoihin. Kahden ylös katsovan ihmisen katseet eivät koskaan kohtaa. - HerraPorkkana
Ymmärrän, että veteraaneja ja vanhempia katsotaan ylöspäin: veteraanit ovat panneet henkensä ja terveydensä alttiiksi taataksemme maamme itsenäisyyden. Omat vanhemmat ovat sinut alulle panneet, maailmaan saattaneet ja aikuiseksi kasvattaneet, tukeneet ja kannustaneet, antaneet avaimet elämään.
Kumppanin kanssa on toisin, suhteen pitäisi olla kahden tasaveroisen ihmisen suhde. Silloin toista ei katsota ylöspäin, vaan kasvoista kasvoihin. Kahden ylös katsovan ihmisen katseet eivät koskaan kohtaa.Kumppanin kanssa on toisin, suhteen pitäisi olla kahden tasaveroisen ihmisen suhde. Silloin toista ei katsota ylöspäin, vaan kasvoista kasvoihin. Kahden ylös katsovan ihmisen katseet eivät koskaan kohtaa
"ylöspäin"...Huomaa hipsut. Ei tarvitse ottaa ihan kirjainmellisesti.
- Naisasialooseri1
Ei saatana!!:D Tuohan on minun tuttuni tuo Sami(pidempi noista miehistä), tuossa viedolla!! Oli kyllä nuorempana aika kova panomies. Hyvä jätkä muuten, olemme olleet ryypiskelemässä yhdessä usamman kerran
- Ikis__M
Heh, aika hauska sattuma :D
- Naisasialooseri1
On kyllä:D Kavereita näkee uutisissakin näköjään.
- Kilttiatm
Kyllä naiset vaan panee jännämiehiä ja rakkautta on se kun levittää haarat jännämiehelle
- Mies3210
Hahhah, onneksi olen sovinistisika, niin nuo vässyköiden jutut kuulostavat aivan oudoilta.
- helgamies
Soija-smoothiet on tehneet tehtävänsä. Feminisoituneet jäbät haluavat parisuhteelta tasa-arvoa. Luojan kiitos tämä ei kelpaa feministeille ja maahan virtaa taistelija-YTMejä, joita ei paljon soija-shoothiejäbien tasa-arvo-läppändeerokset kostuta.
- 2626
Videota en saa jostain syystä pyörimään, mutta ymmärsin yhden suurista ongelmista olevan naisen ystävät ja ystävien kanssa vietetty aika. Miten se nyt noin on pompsahtanut, perinteisesti mies lähtee kavereiden kanssa kaljalle tai katsomaan matsia jättäen muijan kotiin kersojen kanssa.
- Ikis__M
Kyllä se ongelma taitaa olla ihan kokonaisvaltainen naisen jyrääminen johon mies ei voi paljoa vastaan laittaa, erossakin joutuisi vain ojasta allikkoon.
- Kapitalisminkiroja
Omituista settiä. Tosin muutamaa kaveriani koskettavaa.. itse epäilen, että parisuhteen luonnollinen sykli on noilla mennyt tiensä päähän ja nyt oleillaan laina-ajalla, luonnonjärjestyksen vastaisesti.
Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu olemaan yhdessä iäti, vain syklin keston verran. Ei ihme että tökkii vastaan. - 676t87y98u0i
Kuinka moni pariskunta ylipäätään menee yhteen rakkaudesta? Suurin osa taitaa vain löytää jonkun joka sopii omiin tarkoituksiin, ei siinä rakkauden kanssa oo mitään tekemistä.
- 2626
Menimme naimisiin rakkaudesta, olimme niin rakastuneita, että maailma katosi. Tietysti se tasaantui muutaman vuoden jälkeen normaaliksi elämäksi.
Teillä on kai todella ikäviä kokemuksia takananne, teksteistä päätellen. Onhan minullakin, mutta onneksi myös hyviä, jopa loppuelämää kannattavia. - Mitäää
2626 kirjoitti:
Menimme naimisiin rakkaudesta, olimme niin rakastuneita, että maailma katosi. Tietysti se tasaantui muutaman vuoden jälkeen normaaliksi elämäksi.
Teillä on kai todella ikäviä kokemuksia takananne, teksteistä päätellen. Onhan minullakin, mutta onneksi myös hyviä, jopa loppuelämää kannattavia.Mä tunnen montaki paria joilla ei ollut mitään rakastumisia, he rupes vaan oleen. Ihme kyllä heillä menee ihan hyvin. Ei kaikki ihmiset edes osaa rakastua. Jotkut on niin analyyttisiä ja järkeviä, eivätkä osaa heittäytyä ja unohtaa kaiken muun.
- pakko.tyytyä
Mitäää kirjoitti:
Mä tunnen montaki paria joilla ei ollut mitään rakastumisia, he rupes vaan oleen. Ihme kyllä heillä menee ihan hyvin. Ei kaikki ihmiset edes osaa rakastua. Jotkut on niin analyyttisiä ja järkeviä, eivätkä osaa heittäytyä ja unohtaa kaiken muun.
Mun mielestä kyse ei ole siitä että ihmiset ei osaisi rakastua, useimmiten on kyse siitä että mies ei saa lähellekään sellaista naista johon pystyisi ihastumaan.
- tavis37
Höpö höpö juttuja taas täällä selitellään. Tavis rumat miehetkin saa kauniita naisia kuten minä. Naiseni on 28 ja todella nätti ja ihana. Minä en ole komea.
- Toivotontapaus
Lienet silti asenteeltasi tosimies etkä mikään hiirulainen.
Lienet silti asenteeltasi tosimies etkä mikään hiirulainen.
Tai aisuri.
- Ex------------PUA
Alkaa olemaan kyllä tiukat ajat palstan Munattomien puolueelle.
Kurpparaivoa, ja sen kaikkia klisheitä tapausten vähättelystä, kieltämisestä aina hysteeriseen shaming languageen on siis luvassa, mutta ei auta ei.
Punaisen pillerin karavaani sen kun kulkee, ja yksilöt jopa valtavirtajulkaisut myöntävät palstatotuudet, ja me hyvät ystäväni, paljastumme totuuden esitaistelijoiksi, nyt kun totuus lyö itsensä läpi.
Itse asiassa, se on jo lyönyt. ;) - helmiä.sioille
No tiedä nyt siitä palstatotuudesta. Eräs Friedrich Nietzsche kirjoitti joskus 1800- luvun loppupuolella Zarathustrassa näin:
"Mies on naiselle vaan väline, tavoitteena lapsi..."Mary Garden (20. helmikuuta 1874 – 3. tammikuuta 1967) oli skotlantilainen sopraano. Hän oli aikansa oopperataiteen suurimpia nimiä myös kansainvälisellä tasolla.
"Naiset menevät naimisiin, koska eivät halua tehdä työtä."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032