Vastasin jos yhteen aloitukseen aiheesta, mutta mielestäni asia tarvitsee ihan oman aloituksen.
Niin kuin jo siinä vastauksessani siihen yhteen aloitukseen jo kerroin niin minua ihmetyttää palstan ulkopuolella ne jatkuvat itsensä kehittäjät. Pitäisi kehittyä siinä ja vähän silläkin alueella, ja siihen henkiseen kehitykseenkin pitäisi pyrkiä jne.
Kysymykseni siis kuuluu, että missä vaiheessa jää aikaa elämänsä elämiseen, jos on siinä jatkuvassa itsensä kehittämisen kierteessä?
Tason nosto tai itsensä kehittäminen.
43
304
Vastaukset
- Ex------------PUA
Valkoritaroimiesi naisten yleinen ohje on miehille, että he eivät saisi valittaa naisten hypergamiasta, vaan heidän tulisi kehittää itseään että olisivat sitten kelvollisia naiselle.
En tiedä kumpaa odotan enemmän, sinun vai naisten vastausta tähän. ;)- helmiä.sioille
No jos et vielä huomannut.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106834/miksi-pitaa-nostaa-tasoaan-kokoajan#comment-83078689 - Ex------------PUA
helmiä.sioille kirjoitti:
No jos et vielä huomannut.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106834/miksi-pitaa-nostaa-tasoaan-kokoajan#comment-83078689Ymmärräthän, että miehet eivät voi noudattaa tuota "kaikki vastuu on miehillä"-ohjetta,jos he eivät saa nostaa tasoaan?
- helmiä.sioille
Ex------------PUA kirjoitti:
Ymmärräthän, että miehet eivät voi noudattaa tuota "kaikki vastuu on miehillä"-ohjetta,jos he eivät saa nostaa tasoaan?
Mua lähinnä mietityttää se, että miten esimerkiksi sinä VOIT NOSTAA tasoasi?
- Ex------------PUA
Mua lähinnä mietityttää se, että miten esimerkiksi sinä VOIT NOSTAA tasoasi?
Minua taas ei ihmetetytä ettet pystynyt taaskaan vastaamaan.
Ehkä siksi ihmettelekin tuollaisia asioita. ;) - helmiä.sioille
Minua taas ei ihmetetytä ettet pystynyt taaskaan vastaamaan.
Ehkä siksi ihmettelekin tuollaisia asioita. ;)Nojaa... Minä en ole ikinä ollut erityisemmin määrittelemässä tasoani, mutta sinä taas olet ollut nousemassa jostain YKTM-tasosta YTM-tasolle ja silleen... :)
Sitä vaan mietin, että miten käytännössä teet sen? Juttujesi perusteella palstalla sinulta on hyvin helppoa viedä nainen. Sun pitäisi tosin ensiksi saada sellainen... :D - Ex------------PUA
Nojaa... Minä en ole ikinä ollut erityisemmin määrittelemässä tasoani, mutta sinä taas olet ollut nousemassa jostain YKTM-tasosta YTM-tasolle ja silleen... :)
Sitä vaan mietin, että miten käytännössä teet sen? Juttujesi perusteella palstalla sinulta on hyvin helppoa viedä nainen. Sun pitäisi tosin ensiksi saada sellainen... :D"Sitä vaan mietin, että miten käytännössä teet sen?"
Ahaa, haluat siis vinkkejä. :D
Siinä tapauksessa seuraa raportteja, niissä on se mitä teen ja analyysit mitä niissä on tapahtunut.
"Juttujesi perusteella palstalla sinulta on hyvin helppoa viedä nainen. Sun pitäisi tosin ensiksi saada sellainen"
Perustelut.
Entä missä on sinun naisesi? :D Et ole myöskään vastannut, että miten moni nainen on täältä lähtenyt mukaan valkoritaroinnin tuloksena. ;)
Fakta on, että palstalla sinä jäät nyökyttelemään palstan naisille, heidän keskittäessä kaiken huomion minuun, joten itte oot-defenssiksikin tuo on aika nolo. - helmiä.sioille
"Sitä vaan mietin, että miten käytännössä teet sen?"
Ahaa, haluat siis vinkkejä. :D
Siinä tapauksessa seuraa raportteja, niissä on se mitä teen ja analyysit mitä niissä on tapahtunut.
"Juttujesi perusteella palstalla sinulta on hyvin helppoa viedä nainen. Sun pitäisi tosin ensiksi saada sellainen"
Perustelut.
Entä missä on sinun naisesi? :D Et ole myöskään vastannut, että miten moni nainen on täältä lähtenyt mukaan valkoritaroinnin tuloksena. ;)
Fakta on, että palstalla sinä jäät nyökyttelemään palstan naisille, heidän keskittäessä kaiken huomion minuun, joten itte oot-defenssiksikin tuo on aika nolo.Heh... Herrasmies ei ikinä kerro eikä kehuskele.
Ja jos kuuntelisin sinun vinkkejäsi täällä, olisin varmaan minäkin se paljon parjattu neitsytsetä.
Ps. Mä oon unohtanut enemmän kuin sinä saanut... :D - Ex------------PUA
Heh... Herrasmies ei ikinä kerro eikä kehuskele.
Ja jos kuuntelisin sinun vinkkejäsi täällä, olisin varmaan minäkin se paljon parjattu neitsytsetä.
Ps. Mä oon unohtanut enemmän kuin sinä saanut... :D:D
No sitähän minäkin.
0% perusteluja
0 kpl muijaa/muijia.
Herrasmies ilmeisesti vetelee tumppuunsa ja valkoritaroi, sillä vielä jonain päivänä joku nainen palkitsee sen kaiken valkoritaroinnin?
"Ja jos kuuntelisin sinun vinkkejäsi täällä, olisin varmaan minäkin se paljon parjattu neitsytsetä."
Aika hyvin sanottu, kun juuri ilmeni että olet naiseton valkoritari. :D
Kun taas minun raporttini todistavat päinvastaistaa, ilman mitään valkoritarointia.
Arvaatkos miksi tuota kutsutaan?
Aivan, se on sellainen "itte oot"-defenssi.
Ehkä taas pamahti pojoja kun jäljittelit naisia heidän käytöksessäänkin. ;) - helmiä.siolle
:D
No sitähän minäkin.
0% perusteluja
0 kpl muijaa/muijia.
Herrasmies ilmeisesti vetelee tumppuunsa ja valkoritaroi, sillä vielä jonain päivänä joku nainen palkitsee sen kaiken valkoritaroinnin?
"Ja jos kuuntelisin sinun vinkkejäsi täällä, olisin varmaan minäkin se paljon parjattu neitsytsetä."
Aika hyvin sanottu, kun juuri ilmeni että olet naiseton valkoritari. :D
Kun taas minun raporttini todistavat päinvastaistaa, ilman mitään valkoritarointia.
Arvaatkos miksi tuota kutsutaan?
Aivan, se on sellainen "itte oot"-defenssi.
Ehkä taas pamahti pojoja kun jäljittelit naisia heidän käytöksessäänkin. ;):D...
- 876
"Kysymykseni siis kuuluu, että missä vaiheessa jää aikaa elämänsä elämiseen, jos on siinä jatkuvassa itsensä kehittämisen kierteessä?"
Samaan aikaan. Sinä elät ja kehität itseäsi siinä samalla.
Milloin ihmiset lakkasivat käyttämästä aivojaan?- helmiä.sioille
Hmm...
Elän ja kehitän? Miten se käytännössä tapahtuu? - 876
Hmm...
Elän ja kehitän? Miten se käytännössä tapahtuu?Normaalisti automaattisesti kantapäänkautta.
Aistit auki, pohdit tapahtumia ja asioita, kokeilet samoja asioita uudestaan samalla ja eritavalla. Luet, otat selvää, kokeilet. - helmiä.sioille
876 kirjoitti:
Normaalisti automaattisesti kantapäänkautta.
Aistit auki, pohdit tapahtumia ja asioita, kokeilet samoja asioita uudestaan samalla ja eritavalla. Luet, otat selvää, kokeilet.Kehittääkö kehittäminen? Tai kehittyykö silloin kun antaa kehityksen vaan tapahtua?
Siinäpä pulma... :) - 876
Kehittääkö kehittäminen? Tai kehittyykö silloin kun antaa kehityksen vaan tapahtua?
Siinäpä pulma... :)Kehittää kehittäminen. Alitajuntaisesti ihminen kehittyy koko ajan. Aivot rekisteröi kaiken aikaa, kehitystä tapahtuu vaikka ei ajattelisi. Kehitystä vain tapahtuu. Aivoissa tapahtuu koko ajan. Silmäripsesi ja hengittämisesi on automaattista, et miettinyt tätä aikaisemmin, mutta nyt mietit. Voit aloittaa räpsyttämisen ja hengityksen pidättämisen, molemmat kyllä palautuu takaisin ilman esteitä-
Ei ole pulmaa. - helmiä.sioille
876 kirjoitti:
Kehittää kehittäminen. Alitajuntaisesti ihminen kehittyy koko ajan. Aivot rekisteröi kaiken aikaa, kehitystä tapahtuu vaikka ei ajattelisi. Kehitystä vain tapahtuu. Aivoissa tapahtuu koko ajan. Silmäripsesi ja hengittämisesi on automaattista, et miettinyt tätä aikaisemmin, mutta nyt mietit. Voit aloittaa räpsyttämisen ja hengityksen pidättämisen, molemmat kyllä palautuu takaisin ilman esteitä-
Ei ole pulmaa.Jos nyt kehittämisestä puhutaan, niin olen ennemminkin ollut alikehittämässä itseäni. Eli oppinut pois itsestäni ikäviä ja haitallisia piirteitä, joista on ollut haittaa minulle.
Mutta jos taas puhutaan vaikkapa persoonani kehittämisestä kehittymisestä, en uskalla väittää, että olisin jotenkin kehittynyt. Paitsi jos kehitystä on se, että on oppinut elämään persoonani kanssa häiritsemättä tai häiritsemällä sillä mahdollisimman vähän muita.
En minä tiedä... Ehkä sinä tiedät paremmin... :) - 876
Jos nyt kehittämisestä puhutaan, niin olen ennemminkin ollut alikehittämässä itseäni. Eli oppinut pois itsestäni ikäviä ja haitallisia piirteitä, joista on ollut haittaa minulle.
Mutta jos taas puhutaan vaikkapa persoonani kehittämisestä kehittymisestä, en uskalla väittää, että olisin jotenkin kehittynyt. Paitsi jos kehitystä on se, että on oppinut elämään persoonani kanssa häiritsemättä tai häiritsemällä sillä mahdollisimman vähän muita.
En minä tiedä... Ehkä sinä tiedät paremmin... :)Kyllä sinä tiedät, et vain uskalla hyväksyä toteutuneita kehityksiä. Pienikin kehitys on kehitystä vaikka sitä ei konkreettisesti havaitsisikaan. Muut saattavat huomata sinun pienissäkin asioissa radikaalia kehitystä, koska eivät ole sinä. He katsovat asioita täysin eri silmin ja heidän aivot reagoivat vasta kun aistit vievät tietoa perille. Itselläsi se tieto kulkee koko ajan, joten välttämättä kaikkia asioita ei erikseen huomaa. Alikehittäminen on väärä termi, kehittämisellä on suuntansa ja olet oppinut kehittämään itsestäsi ikäviä ja haitallisia piirteitä pois. Ymmärryksemme kehittyy tässä koko ajan.
- helmiä.sioille
876 kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät, et vain uskalla hyväksyä toteutuneita kehityksiä. Pienikin kehitys on kehitystä vaikka sitä ei konkreettisesti havaitsisikaan. Muut saattavat huomata sinun pienissäkin asioissa radikaalia kehitystä, koska eivät ole sinä. He katsovat asioita täysin eri silmin ja heidän aivot reagoivat vasta kun aistit vievät tietoa perille. Itselläsi se tieto kulkee koko ajan, joten välttämättä kaikkia asioita ei erikseen huomaa. Alikehittäminen on väärä termi, kehittämisellä on suuntansa ja olet oppinut kehittämään itsestäsi ikäviä ja haitallisia piirteitä pois. Ymmärryksemme kehittyy tässä koko ajan.
Uskalluksen puutteesta minua on harvoin moitittu.
Minä vaan edelleen väitän sitä, että en ole ikinä kehittänyt itseäni. Se on harhaa. Jos jotain olen joskus tehnyt niin sen, että olen vaan joskus uskaltautunut ottaa maailmasta oman paikkani mitä ennen pakenin... :) - 876
Uskalluksen puutteesta minua on harvoin moitittu.
Minä vaan edelleen väitän sitä, että en ole ikinä kehittänyt itseäni. Se on harhaa. Jos jotain olen joskus tehnyt niin sen, että olen vaan joskus uskaltautunut ottaa maailmasta oman paikkani mitä ennen pakenin... :)Eikä ole moitittu nytkään.
Eli olet kehittänyt itseäsi ottamaan askeleen kohti maailmaa. Teit sen askeleen ottamiseksi työtä. Se askel ei tullut itsestään, se askel oli kehityksen tulos ja kehityksen seuraus. Tiesit mitä halusit, tiesit mitä piti tehdä ja teit sen mukaisesti. Et varmasti kadu päätöstäsi ja tämä jos mikä kehittää sinua.
Tässäkin me kehitymme koko ajan, kukaan ei sitä ajattele, mutta me automaattisesti prosessoimme koko ajan. Ei mitään elämää mullistavaa, mutta lisää näköalaikkunoita, jotka saattavat tehdä pienen vaikutuksen meihin. - helmiä.sioille
876 kirjoitti:
Eikä ole moitittu nytkään.
Eli olet kehittänyt itseäsi ottamaan askeleen kohti maailmaa. Teit sen askeleen ottamiseksi työtä. Se askel ei tullut itsestään, se askel oli kehityksen tulos ja kehityksen seuraus. Tiesit mitä halusit, tiesit mitä piti tehdä ja teit sen mukaisesti. Et varmasti kadu päätöstäsi ja tämä jos mikä kehittää sinua.
Tässäkin me kehitymme koko ajan, kukaan ei sitä ajattele, mutta me automaattisesti prosessoimme koko ajan. Ei mitään elämää mullistavaa, mutta lisää näköalaikkunoita, jotka saattavat tehdä pienen vaikutuksen meihin.Sori, mut sä alat vaikuttamaan vähän sellaiselta itsensä kehittämisen gurulta.... :)
Ei... Minä en edelleenkään usko siihen itsensä kehittämiseen. Minä uskon itsensä löytämiseen.... :)
Ehkä me lopulta puhutaankin samasta asiasta. Sinä vaan lähestyt asiaa akateemisesta ja intellektuellista näkökulmasta, ja mä vedän vaan sillä vodkatyylillä... :D
"Kysymykseni siis kuuluu, että missä vaiheessa jää aikaa elämänsä elämiseen, ..."
Kehittyminen voi olla elämää, joten joissain asioissa sitä voi jatkaa.
Toisaalta sitten voi olla hyväksi kehittyä myös oman mukavuusalueen ulkopuolella olevissa asioissa, mutta elämä on liian lyhyt siihen, että aina harhailisi tuolla alueella. Joten ikävät asiat hoitaisin vähän kuin pikajuoksun: nopea kiihdytys maksimiin ja sitten rennon letkeästi maaliin, sillä erotuksella että koskaan ei tiedä milloin maali koittaa. Alle satasessa luultavasti kuitenkin.- helmiä.sioille
Itse en ole henkilökohtaisesti ikinä mieltänyt itseäni kiinnostavien juttujen oppimista itsensä kehittämiseksi. Ne on vaan olleet juttuja, joihin olen halunut perehtyä paremmin ymmärtääkseen niitä. Päämääränä ei todellakaan ollut se itsensä kehittäminen. Ja mikä on ollut paras opettaja? En tiedä, ehkä se uskallus tehdä virheitä...
Tässä iässä vaan jotenkin kuulostaa hauskalta se "tason" nostaminen ja itsensä "kehittäminen". Minä henkilökohtaisesti en enää tiedä mihin mun pitäisi vielä kehittyä ja kuin paljon mun pitäisi tasoani nostaa. Jotenkin tyytyväinen siihen mitä olen nyt. Ok, pieniä pintasilauksia joutuu välillä tekemään kun esimerkiksi viihede on vienyt ja kuntoilu jäänyt vähemmälle, mut ei se silti mikään ongelma ole. Hyvin tässä on mennytt tasapainoillessaan... helmiä.sioille kirjoitti:
Itse en ole henkilökohtaisesti ikinä mieltänyt itseäni kiinnostavien juttujen oppimista itsensä kehittämiseksi. Ne on vaan olleet juttuja, joihin olen halunut perehtyä paremmin ymmärtääkseen niitä. Päämääränä ei todellakaan ollut se itsensä kehittäminen. Ja mikä on ollut paras opettaja? En tiedä, ehkä se uskallus tehdä virheitä...
Tässä iässä vaan jotenkin kuulostaa hauskalta se "tason" nostaminen ja itsensä "kehittäminen". Minä henkilökohtaisesti en enää tiedä mihin mun pitäisi vielä kehittyä ja kuin paljon mun pitäisi tasoani nostaa. Jotenkin tyytyväinen siihen mitä olen nyt. Ok, pieniä pintasilauksia joutuu välillä tekemään kun esimerkiksi viihede on vienyt ja kuntoilu jäänyt vähemmälle, mut ei se silti mikään ongelma ole. Hyvin tässä on mennytt tasapainoillessaan..."Tässä iässä vaan jotenkin kuulostaa hauskalta se "tason" nostaminen ja itsensä "kehittäminen"
Olen aistivinani naisten suunnalta sellaista, että miehet noin yleisesti on usein tai liikaa "alikehittyneessä" tilassa. Että siis täälläkin on ihan potentiaalisia luusereita, joiden pitäisi vain vähän sitä ja tätä.
Ja totta hemmetissä se vähän vanhemmalle kuulostaa hauskalta, koska pitäisi olla vastaukset myös kysymyksiin "miksi ihmeessä?" ja "ketä varten?"- helmiä.sioille
scrg kirjoitti:
"Tässä iässä vaan jotenkin kuulostaa hauskalta se "tason" nostaminen ja itsensä "kehittäminen"
Olen aistivinani naisten suunnalta sellaista, että miehet noin yleisesti on usein tai liikaa "alikehittyneessä" tilassa. Että siis täälläkin on ihan potentiaalisia luusereita, joiden pitäisi vain vähän sitä ja tätä.
Ja totta hemmetissä se vähän vanhemmalle kuulostaa hauskalta, koska pitäisi olla vastaukset myös kysymyksiin "miksi ihmeessä?" ja "ketä varten?"Jos nyt muistelen nuoruusaikojani...
Nojoo... Kyllä minäkin muutaman kerran kuulin sen, että minun pitäisi olla vähän enemmän sitä ja vähän vähemmän tätä... Totesin silloinkin, että minun kanssani ei ole mikään pakko olla, jos en miellytä...
Mutta mitä minä lähinnä aloituksessani hain oli se, että jos jokin asia(t) kiinnostaa, niihin voisi pyrkiä perehtymään oman egonsa ulkopuolelta. Sen takia vaan, että jokin/joku kiinnostaa niin paljon, että haluaa ymmärtää sen funktion mikä ajaa eteenpäin saamatta siitä mitään henkilökohtaista hyötyä itselle.
Äh... Tää on aika vaikea selittää. Mut pähkinäkuoressa niin, että kehitys kehittää, jos on itse avoin kehitykselle. Ei ikinä silloin kun on kehittämässä itseään saadakseen siitä jotain henkilökohtaista hyötyä itselle. helmiä.sioille kirjoitti:
Jos nyt muistelen nuoruusaikojani...
Nojoo... Kyllä minäkin muutaman kerran kuulin sen, että minun pitäisi olla vähän enemmän sitä ja vähän vähemmän tätä... Totesin silloinkin, että minun kanssani ei ole mikään pakko olla, jos en miellytä...
Mutta mitä minä lähinnä aloituksessani hain oli se, että jos jokin asia(t) kiinnostaa, niihin voisi pyrkiä perehtymään oman egonsa ulkopuolelta. Sen takia vaan, että jokin/joku kiinnostaa niin paljon, että haluaa ymmärtää sen funktion mikä ajaa eteenpäin saamatta siitä mitään henkilökohtaista hyötyä itselle.
Äh... Tää on aika vaikea selittää. Mut pähkinäkuoressa niin, että kehitys kehittää, jos on itse avoin kehitykselle. Ei ikinä silloin kun on kehittämässä itseään saadakseen siitä jotain henkilökohtaista hyötyä itselle."kuulin sen, että minun pitäisi olla vähän enemmän sitä ja vähän vähemmän tätä... Totesin silloinkin, että minun kanssani ei ole mikään pakko olla, jos en miellytä..."
Olen minä kuullut tuollaisesta ennemmin. Omalla kohdallani sitten taas ilmeisesti se "vähän" ei olisi riittänyt, joten kukaan ei oikeastaan ole jaksanut vaivautua moiseen muokkaukseen. Ja sitten toisaalta olen ihan yhtä ehdoton, että koska tahansa saa lähteä menemään jos ei kelpaa.
"haluaa ymmärtää sen funktion mikä ajaa eteenpäin saamatta siitä mitään henkilökohtaista hyötyä itselle."
Jep. Kaikenlainen näennäinen hyöty tulee aina sivutuotteena.- helmiä.sioille
scrg kirjoitti:
"kuulin sen, että minun pitäisi olla vähän enemmän sitä ja vähän vähemmän tätä... Totesin silloinkin, että minun kanssani ei ole mikään pakko olla, jos en miellytä..."
Olen minä kuullut tuollaisesta ennemmin. Omalla kohdallani sitten taas ilmeisesti se "vähän" ei olisi riittänyt, joten kukaan ei oikeastaan ole jaksanut vaivautua moiseen muokkaukseen. Ja sitten toisaalta olen ihan yhtä ehdoton, että koska tahansa saa lähteä menemään jos ei kelpaa.
"haluaa ymmärtää sen funktion mikä ajaa eteenpäin saamatta siitä mitään henkilökohtaista hyötyä itselle."
Jep. Kaikenlainen näennäinen hyöty tulee aina sivutuotteena.Ei tähän voi kuin hymyillä... :)
- flowersreally
Mulle tuli mieleen tyytyminen. Sehän on nykyään kirosana ja mielletään negatiivisena. Mutta tyytyminenhän tarkoittaa (myös) sitä, että on tyytyväinen (johonkin).
Eli, jos ei ole tyytyväinen johonkin itsessään, on kaksi vaihtoehtoa: kehittääkö (tietoisesti ja tavoitteellisesti) itseään vai opetellako tyytymään asiaan.
Kun tyytyy itseensä ja oppii hyväksymään itsensä, taso nousee automaattisesti (tyytyväisyys "säteilee"). Vastaavasti, tyytymättömyys laskee tasoa. Tyytyminen myös vapauttaa elämään ainaisen suorittamisen tieltä, koska suorittaminen on tyytymättömyyden kaveri - pitää suorittaa, jotta ehkä jonain päivänä voisi olla tyytyväinen, mutta jotenkin se päivä vaan lipuu sormista aina vain kauemmas. Suorittamalla kehittyminen on tietysti myös mahdollista, mutta se ei ole kestävää, koska suorituskyky vääjäämättä laskee, sen edessä voi vain rimpuilla. Tyytyminen puolestaan vapauttaa energiaa "luonnolliseen" kehittymiseen, eli siihen kehittymiseen, jota tapahtuu silloin kun elämme meitä tyydyttävää elämää.- flowersreally
Se vielä, että koko "taso" - käsitteen merkitys häviää sitten kun tyytyy itseensä. Käytin sitä tässä lähinnä siinä mielessä, että sama henkilö tyytyväisenä, itsensä hyväksyneenä, vaikuttaa ulkopuolisista tasokkaammalta kuin sama henkilö tyytymättömänä.
- helmiä.sioille
flowersreally kirjoitti:
Se vielä, että koko "taso" - käsitteen merkitys häviää sitten kun tyytyy itseensä. Käytin sitä tässä lähinnä siinä mielessä, että sama henkilö tyytyväisenä, itsensä hyväksyneenä, vaikuttaa ulkopuolisista tasokkaammalta kuin sama henkilö tyytymättömänä.
En minä tiedä.
Kuin paljon parempi ihmisen on oltava kuin hän todellisuudessa on?
Siinä vaiheessa kun tekee "mahdottomasta" "mahdollisen", on kova homma ylläpitää sitä. Urheilumaailmasta löytyy monia surullisia esimerkkejä siitä.
Parhaiten ja kauimmin säilyy kuitenkin ne, jotka ovat lopulta olleet omina itsenään ja ilmaissut monien eri asioiden kautta itsensä... :)
Millaisesta kehityksestä nyt puhumme? Puhummeko työelämästä, naisten iskemisestä vai kenties oman terveyden kehittämisestä?
- 876
Kaikki kehittäminen säteilee kaikkeen. Kun kysyt minkä arvoinen kivi on, se ei ole minkään arvoinen ja kaiken arvoinen.
- helmiä.sioille
Vittuku en oikein tiedä.
Mut mitä jos lähettäisi vaikka siitä, että mitä se kehitys on ja mikä on vaan näennäinen kehitys? helmiä.sioille kirjoitti:
Vittuku en oikein tiedä.
Mut mitä jos lähettäisi vaikka siitä, että mitä se kehitys on ja mikä on vaan näennäinen kehitys?Oivallinen kysymys. Jospa kehitys vie oikeasti asioita oikeaan suuntaan ja näennäinen kehitys on vain kehitystä kehityksen vuoksi?
Vähän niin kuin edellisessä työpaikassani painostettiin opiskelemaan JET:iä, eli johtamisen erikoistutkintoa. Sanoin pomolle, ettei minusta yhtään parempaa pomoa sillä konstilla tule. Mutta että opiskelen mieluusti jotain oikeaan tutkintoon johtavaa. Reiluna kaverina se suostui ja opiskelin sitten työaikana sivuammatin firman laskuun.
Ja ei mennyt kuin 5 kuukautta, kun löytyi uusi duuni 500€ paremmalla liksalla. Tosin entinen pomokin otti hatkat kuukautta ennemmin, joten voidaan nykyisin yhdessä muistella vanhoja tuopin äärellä. :-)- helmiä.sioille
Ratikkakuski kirjoitti:
Oivallinen kysymys. Jospa kehitys vie oikeasti asioita oikeaan suuntaan ja näennäinen kehitys on vain kehitystä kehityksen vuoksi?
Vähän niin kuin edellisessä työpaikassani painostettiin opiskelemaan JET:iä, eli johtamisen erikoistutkintoa. Sanoin pomolle, ettei minusta yhtään parempaa pomoa sillä konstilla tule. Mutta että opiskelen mieluusti jotain oikeaan tutkintoon johtavaa. Reiluna kaverina se suostui ja opiskelin sitten työaikana sivuammatin firman laskuun.
Ja ei mennyt kuin 5 kuukautta, kun löytyi uusi duuni 500€ paremmalla liksalla. Tosin entinen pomokin otti hatkat kuukautta ennemmin, joten voidaan nykyisin yhdessä muistella vanhoja tuopin äärellä. :-)Minäkin olen ollut viimeiset puoli vuotta duunissa asiakkaalla, joka on "uudistamassa" ja "mullistamassa" alaa. Päämääränä se, ettei toisteta vanhoja virheitä. Täytyy sanoa, että hyvin ovat onnistuneet siinä. Ei toisteta uusia virheitä, vaan tehdään uudet ja paremmat... :D Kehitystä sekin...
- helmiä.sioille
Minäkin olen ollut viimeiset puoli vuotta duunissa asiakkaalla, joka on "uudistamassa" ja "mullistamassa" alaa. Päämääränä se, ettei toisteta vanhoja virheitä. Täytyy sanoa, että hyvin ovat onnistuneet siinä. Ei toisteta uusia virheitä, vaan tehdään uudet ja paremmat... :D Kehitystä sekin...
Heh, siis ei toistetakaan vanhoja virheitä, vaan tehdään uudet ja paremmat. :D
Heh, siis ei toistetakaan vanhoja virheitä, vaan tehdään uudet ja paremmat. :D
Yritinkin jo tavata edellistä viestiäsi pariin kertaan ja se vaikutti paljon hauskemmalta kuin paikkauksesi. :-)
- helmiä.sioille
Ratikkakuski kirjoitti:
Yritinkin jo tavata edellistä viestiäsi pariin kertaan ja se vaikutti paljon hauskemmalta kuin paikkauksesi. :-)
Vittu sentään! Mä oon omastakin mielestä hauskempi kännissä ja senoissa sakailevana... :D
Vittu sentään! Mä oon omastakin mielestä hauskempi kännissä ja senoissa sakailevana... :D
Niinhän me kaikki ollaan. :-)
- helmiä.sioille
Ratikkakuski kirjoitti:
Niinhän me kaikki ollaan. :-)
Mut odottelen edelleen niitä guruja omilla loistavilla lifestyleohjeilla opastamaan meitä mistään mitään tietämättömiä tyyppejä... :)
Tässä olisi muuten guruille vähän opittavaa... :)
https://www.youtube.com/watch?v=-uZlvKXnYU4
- 4plus17
Itsensäkehittämisgurut helka ja atännä voisivat tulla nyt rohkeasti esiin ja seisoa sanojensa takana eli kertoa ihan käytännön esimerkkejä siitä, miten itseään voi kehittää? Minä en hyväksy ympäripyöreitä vastauksia tyyliin "etsi itsestäsi heikot kohdat ja hankkiudu niistä eroon"
Naiset vaativat mieheltä jatkuvaa kehittymistä joten voisitte myös kertoa tarkemmin, mitä tarkoitatte sillä?- helmiä.sioille
Mä oon tavannut niitä guruja jonkun verran livessä. Jotenkin ne kaikki ovat olleet aika alikehittyneitä yksilöitä. Ainakin minun mielestäni...
Mut helkasta ja atännasta puheenollen, ehkä he eivät vaan osaa ilmaista itseään riittävän selvästi ja olettavat heille itsestäänselvien asioiden olevan myös muille itsestäänselviä. Minäkin olen monelle suositellut sitä käytännössä oppimista ja uskallusta mokailuun. Et voi ikinä onnistua ellet ole ensiksi epäonnistunut... :)
- täytyypä
ulkoistaa tämä ponnistus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425915Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens353668Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html603518Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073043Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2312220Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582090- 522042
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301697Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333