Jos maanantain kunniaksi olit ajatellut hyvää suominaisista lopeta lukeminen tähän, seuraavat linkit tulevat murskaamaan mielikuvasi.
Satun törmäämään tällaiseen juttuun:
http://www.hs.fi/kaupunki/a1364966919524
Huomaa naisten paljon puhuvat ilmeet, 16-vuotiaskaan ei ole näköjään liian nuori rokkaamaan momikulttuurisesti.
Joo ei vituta, mutta sittenpä voi vituttaa kun tajuat tuolta linkistä että raha jolla homma pyörii tulee meidän taskuista:
https://europa.eu/eyd2015/fi/finnish-ngdo-platform-eu-kehys/posts/afrobeat-heart-kulttuuritekoja-ihmisyydesta
Tässä vielä kuvia onnellisista osallistujista:
https://www.instagram.com/afrobeatfromtheheart/
Se on ihan sinun oma vika jos sinun viikko alkoi paskasti, olisit vaan valinnut oiekan alan ja sukupuolen niin elämän olisi pelkkää tanssia vaan. Jossain luki että jopa ilman koulutusta ja entistä kokemusta on osa esiintyjistä musikaalin myötä kehittynyt tanssijoiksi ja näyttelijöiksi.
Afrobeat from the Heart - Mikä ihana symbioosi
32
71
Vastaukset
Juuri tuollaisissa harrastuksissa naiset aina hankkivat HIVin.
- katsopeiliin
En ole itse ollut koskaan kiinnostunut jostain syystä tummaihoisista miehistä. Mutta tuo sinun aloituksesi oksetti.
Jos ajattelet, että tuon tumman miehen tilalla olisikin ollut valkeahiuksinen pellavapää-poika ja naiset olisivat yhtä iloisia, olisit ohittanut koko jutun olkia kohauttaen. Nyt noiden nuorten naisten ja miesten iloiset ja onnelliset ilmeet saavat sinut tuntemaan katkeraa, kitkerää kateellisuutta, mustasukkaisuutta, raivoa. Miksi?
Pelkän IHONVÄRIN takia, haloooooooo!!!!!!!!!!!!- Ikis__M
Jos olisikin ollut mutta ei ole, ele koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan koska suominainen ja sen valta estää sen kaltaisen kanssakäymisen esim, aasialaisten naisten kanssa, ei sitä voi verovaroin harjoittaa vaan suomalaisen miehen pitää hankkia siihen varat ja sitoutua vastaamaan maahan tuomansa aasialaisnaisen elatuksesta. Meillä kun on katsos yhteiskunta jossa miehet vastaa tuottavasta työstä ja naiset sillä aikaa tanssii ja pitää hauskaa yhteiskunnan maahan tuottamien miesten kanssa. Haloo, minä en muuten millään tavalla tuominnut tuossa avauksessa noita miehiä, eihän se heidän vika ole, vaan ne naiset joiden ihonväri on ihan sama kuin minunkin.
- katsopeiliin
Ikis__M kirjoitti:
Jos olisikin ollut mutta ei ole, ele koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan koska suominainen ja sen valta estää sen kaltaisen kanssakäymisen esim, aasialaisten naisten kanssa, ei sitä voi verovaroin harjoittaa vaan suomalaisen miehen pitää hankkia siihen varat ja sitoutua vastaamaan maahan tuomansa aasialaisnaisen elatuksesta. Meillä kun on katsos yhteiskunta jossa miehet vastaa tuottavasta työstä ja naiset sillä aikaa tanssii ja pitää hauskaa yhteiskunnan maahan tuottamien miesten kanssa. Haloo, minä en muuten millään tavalla tuominnut tuossa avauksessa noita miehiä, eihän se heidän vika ole, vaan ne naiset joiden ihonväri on ihan sama kuin minunkin.
Mutta jos tuo mies olisi vaalea ja naiset vaaleita ja kaikki onnellisia ja hymyileviä, et kiinnittäisi asiaan huomiota. Sellaistakin tanssia tuetaan ja aika paljon tuetaankin. Mene sellaiseen tanssiryhmään itse, niin pääset nauttimaan samasta tilanteesta.
- Ikis__M
katsopeiliin kirjoitti:
Mutta jos tuo mies olisi vaalea ja naiset vaaleita ja kaikki onnellisia ja hymyileviä, et kiinnittäisi asiaan huomiota. Sellaistakin tanssia tuetaan ja aika paljon tuetaankin. Mene sellaiseen tanssiryhmään itse, niin pääset nauttimaan samasta tilanteesta.
Jos noissa kuvisi olisi vaaleita miehiä ei siellä olisi noita vaaleita naisia, vaaleat miehet saisi tanssahdella ihan keskenään eikä minua mitkään härkäjuhlat kiinnosta.
- katsopeiliin
Ikis__M kirjoitti:
Jos noissa kuvisi olisi vaaleita miehiä ei siellä olisi noita vaaleita naisia, vaaleat miehet saisi tanssahdella ihan keskenään eikä minua mitkään härkäjuhlat kiinnosta.
Mitä sekoilet? Kyllä sellaisia ryhmiä on vaikka kuinka. Enemmän kuin ns. sekaryhmiä. Siitä vaan ottamaan selvää. Taidat elää tynnyrissä.
- voi_ressukka
Etkö voi ajatella, että sinulla olisi jotain noista miehistä opittavaa, jos ovat noin suosittuja? jos kerran olet noin kateellinen. Voithan itsekin yrittää positiivista, hymyilevää asennetta, naisten joukkoon tanssimaan menemistä, pelleilyä, hassuttelua, rohkeaa itsensä nolaamista ja likoon laittamista, rentoutta. Ei se ole pelkästä ihonväristä kiinni. Jos noilla miehillä olisi sama synkkä asenne kuin sinulla, uhkaava, kyräilevä ilme, jäykkä olemus jne. he eivät olisi naisten ympäröimiä.
Ja ei-kaikilla tummaihoisilla ei ole isoa, se on myytti. Jollain on keskikokoinen, joillain pieni. Onhan joillain ätmeilläkin iso, ja he silti ovat ätmejä.- Ikis__M
Minun ei ole mahdollista päästä tuollaisiin eu-varoin rahoitettaviin tanssiryhmiin koska olen väärän värinen eikä nuo naisetkaan minua sinne huolisi, ne tahtoo etnisenmän vaihtoehdon.
Mistä sinulla tuli nuo isot mieleen, en minä ainakaan ole niistä mitään maininnut? - sinne_sekaan_vaan
Ikis__M kirjoitti:
Minun ei ole mahdollista päästä tuollaisiin eu-varoin rahoitettaviin tanssiryhmiin koska olen väärän värinen eikä nuo naisetkaan minua sinne huolisi, ne tahtoo etnisenmän vaihtoehdon.
Mistä sinulla tuli nuo isot mieleen, en minä ainakaan ole niistä mitään maininnut?Oletko yrittänyt? Ihan hyvin voit päästä tanssimaan tuonne. Sehän olisi piristävää, kun siellä olisi sinun värisesi mies joukossa. Olihan siellä productiossa valkoihoisia miehiäkin.
- ei_rahamiehiä
Eikö ole hyvä, että kaikki naiset eivät ole rahan perään :) Nuo naiset eivät ole :)
- luejamieti
Tunnistatko itsesi tästä:
http://www.hs.fi/kotimaa/a1454812500597?ref=hs-art-suositellut- Ikis__M
Joo, sehän on kuin minä:
"Tapaamisessa käy heti selväksi, että Tommi on ystävällinen, kohtelias ja huumorintajuinen ihminen, hauska seuramies. Lisäksi hän on empaattinen."
Sitä vaan en ymmärrä että miten rinnastat minuun nuo vihaviestit kun enhän minä noita miehiä tuossa millään tavalla tuominnut vaan suomalaiset naiset jotka hyljeksii meitä suomalaisia miehiä. Ei kai se noiden miesten vika ole jos suominainen on lutka.
Mikä tässä nyt taas nyppii?
Ulkona sataa loskapaskaa ja päätä särkee. Sou what. Ei se maailma vihalla parane. Lähden tästä pihalle puita halailemaan.- Ikis__M
"Mikä tässä nyt taas nyppii?"
Te suomalaiset naiset, eihän tuo tietenkään teitä häiritse kun teillä on kaikki valta ilman mitään vastuita. Ikis__M kirjoitti:
"Mikä tässä nyt taas nyppii?"
Te suomalaiset naiset, eihän tuo tietenkään teitä häiritse kun teillä on kaikki valta ilman mitään vastuita.Jaahas, jaahas. Kukas minun vastuuni kantaa. Sinäkö suomalaisena miehenä?
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Jaahas, jaahas. Kukas minun vastuuni kantaa. Sinäkö suomalaisena miehenä?
Me suomalaiset miehet joudumme kantamaan vastuun yhteiskunnassa joka naisille on pelkkää tanssia ja laulua monikulttuurisessa ilmapiirissä. Olisi mukavaa jos mekin saataisiin tehdä samaa vaikka aasialaisnaisten kanssa mutta kuten olemme nähneet ei semmoinen toteudu, maahanmuutto tapahtuu vain naislle mieleisistä kulttuureista.
Ikis__M kirjoitti:
Me suomalaiset miehet joudumme kantamaan vastuun yhteiskunnassa joka naisille on pelkkää tanssia ja laulua monikulttuurisessa ilmapiirissä. Olisi mukavaa jos mekin saataisiin tehdä samaa vaikka aasialaisnaisten kanssa mutta kuten olemme nähneet ei semmoinen toteudu, maahanmuutto tapahtuu vain naislle mieleisistä kulttuureista.
Ottakaa nyt hyvät "suomalaiset miehet" huomioon, etteivät kaikki "suomalaiset naiset" halua muita kuin suomalaisperäisiä miehiä. Minä en ainakaan missään nimessä tykkää juuri maahantulleista miehistä, jotka etsivät panoseuraa Helsingin yöstä. Se on suuri syy, miksi en siellä edes viihdy. En sano etten voisi ikinä tehdä poikkeusta, jos joku ei-suomalaisperäinen veisi jalat alta, mutta en etsi eksotiikkaa.
- rentouvu
Ikis__M kirjoitti:
Sitten toivomaan vaan Thaimaaseen vaan sotia:)
Tai iskemään somali- ja syyrialaisnaisia, jos noin epätoivoista on. - Ikis__M
rentouvu kirjoitti:
Sitten toivomaan vaan Thaimaaseen vaan sotia:)
Tai iskemään somali- ja syyrialaisnaisia, jos noin epätoivoista on.Somali- ja syyrialaisnaiset tapetaan jos ne alkaa hengailemaan pohjoismaalaisten miesten kanssa ja vaikka thaimaassa syttyisi sota on ihan turha kuvitella että sieltä yhtään naista tänne tulisi, kyllä femakot sen estäisivät.
- älä-puhu-ristiin
Ikis__M kirjoitti:
Somali- ja syyrialaisnaiset tapetaan jos ne alkaa hengailemaan pohjoismaalaisten miesten kanssa ja vaikka thaimaassa syttyisi sota on ihan turha kuvitella että sieltä yhtään naista tänne tulisi, kyllä femakot sen estäisivät.
Miksi femakot estäisivät, kun kerran eivät välitä suomalaisesta miehestä?
- Ikis__M
älä-puhu-ristiin kirjoitti:
Miksi femakot estäisivät, kun kerran eivät välitä suomalaisesta miehestä?
Sitä minäkin ihmettelen mutta ilmeisesti siinä on joku kateus taustalla. Kun femakko ei halua miellyttää suomalaista miestä ei sitä kukaan muukaan saa tehdä. Onhan täällä palstallakin usein nähty millaista vihaa suomalaisnaiset tuntee aasialaisnaisia kohtaan, ilmeisesti erilaisuus pelottaa ja se että jos olisi paljon miellyttäviä aasialaisnaisia miehet todella tajuaisi miten huono on 2000-luvun suominainen.
Ikis__M kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen mutta ilmeisesti siinä on joku kateus taustalla. Kun femakko ei halua miellyttää suomalaista miestä ei sitä kukaan muukaan saa tehdä. Onhan täällä palstallakin usein nähty millaista vihaa suomalaisnaiset tuntee aasialaisnaisia kohtaan, ilmeisesti erilaisuus pelottaa ja se että jos olisi paljon miellyttäviä aasialaisnaisia miehet todella tajuaisi miten huono on 2000-luvun suominainen.
Toikin on aika tökeröä yleistää kaikki aasialaiset naiset samaan kategoriaan. Eihän ne kaikki ole miehelle alistuvaa sorttia. Enemmän siinä naisnäkökulmasta etoo ajatus siitä että nainen on tyyliin seksiorja eikä puoliso mikä sotii aika tavalla tasa-arvoajattelua vastaan. Kyllä mäkin tunnen monta ok aasialaista ihmistä, ei ne ole sen kummempia kuin muutkaan.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Toikin on aika tökeröä yleistää kaikki aasialaiset naiset samaan kategoriaan. Eihän ne kaikki ole miehelle alistuvaa sorttia. Enemmän siinä naisnäkökulmasta etoo ajatus siitä että nainen on tyyliin seksiorja eikä puoliso mikä sotii aika tavalla tasa-arvoajattelua vastaan. Kyllä mäkin tunnen monta ok aasialaista ihmistä, ei ne ole sen kummempia kuin muutkaan.
Niinpä mutta niin ne naiset tekee täällä suomessa. Minäkin tunnen/tiedän pari suomalais-aasialaista paria paria eikä ne naiset ole yhtään alisteisessa asemassa tai alistuvampia kuin suomalaisetkaan, joissain asioissa ilmeisesti jopa kipakampia vaaatimaan oikeuksiaan.
Ikis__M kirjoitti:
Niinpä mutta niin ne naiset tekee täällä suomessa. Minäkin tunnen/tiedän pari suomalais-aasialaista paria paria eikä ne naiset ole yhtään alisteisessa asemassa tai alistuvampia kuin suomalaisetkaan, joissain asioissa ilmeisesti jopa kipakampia vaaatimaan oikeuksiaan.
Mä en ymmärrä näitä "niin ne naiset tekee". Kun ei tee. Mistä näitä yleistykseen oikeuttavia mielipiteitä satelee? Palstalla väitetyistä naisten yleisistä mielipiteistä oon yleensä täysin eri mieltä. :D :)
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä "niin ne naiset tekee". Kun ei tee. Mistä näitä yleistykseen oikeuttavia mielipiteitä satelee? Palstalla väitetyistä naisten yleisistä mielipiteistä oon yleensä täysin eri mieltä. :D :)
Koska nämä "niin ne naiset tekee" on totta toisin kuin ne yleiset mielipiteet koska niitä tekemisiä ohjaa kiimap....ööh geenit :D Vai miten selität sen että naiset aina puheissaan muka arvostaa kiltteyttä & kunnollisuutta mutta käytännön tasolla ne/me kiltit & kunnolliset ollaan täällä sinkut-palstalla yliedustettuina ja pariutumiset tapahtuu jännämiesten kanssa?
- esimerkkejä-kitoos
Ikis__M kirjoitti:
Missä täällä on naiset aasialaisia naisia arvostelleet? Näytä yksikin esimerkki. Irl en myöskään muista koskaan kenenkään heitä pilkanneen, ainakaan naisen. Taitaa olla mielikuvitusta koko juttu. Toki jos on kovin epäsuhta pari, lihava vanha suomi-mies ja hoikka pieni ja nuori aasialaisnainen-pariskunta, niin se herättää puheita, mutta ei niinkään aasialaisnaisista, vaan suomi-miehistä.
- Ikis__M
esimerkkejä-kitoos kirjoitti:
Missä täällä on naiset aasialaisia naisia arvostelleet? Näytä yksikin esimerkki. Irl en myöskään muista koskaan kenenkään heitä pilkanneen, ainakaan naisen. Taitaa olla mielikuvitusta koko juttu. Toki jos on kovin epäsuhta pari, lihava vanha suomi-mies ja hoikka pieni ja nuori aasialaisnainen-pariskunta, niin se herättää puheita, mutta ei niinkään aasialaisnaisista, vaan suomi-miehistä.
Kyllä sitä on ollut, en jaksa nyt lähteä etsimään, ja tuosta sinunkin vastauksesta välittyy että voisivat olla lihavan vanhan suomi -miehen kanssa taloudellisten seikkojen vuoksi mutta eihän kai siinäkään mitään pahaa pitäisi olla. Aasialaisissa kulttuureissa nimittäin on ihan normaalia että varakkuutta arvostetaan, iällä ei ole niin isoa vaikutusta kuin täällä ja iso maha kertoo vankasta asemasta yhteiskunnassa kun ei tarvitse tehdä fyysisiä töitä. Olen kiinassa tuota nähnyt, hotellin aamupalalla liki poikkeuksetta jos oli paikallisia pari oli vanhempi möhömaha-ukko ja nuori kaunis nainen.
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä sitä on ollut, en jaksa nyt lähteä etsimään, ja tuosta sinunkin vastauksesta välittyy että voisivat olla lihavan vanhan suomi -miehen kanssa taloudellisten seikkojen vuoksi mutta eihän kai siinäkään mitään pahaa pitäisi olla. Aasialaisissa kulttuureissa nimittäin on ihan normaalia että varakkuutta arvostetaan, iällä ei ole niin isoa vaikutusta kuin täällä ja iso maha kertoo vankasta asemasta yhteiskunnassa kun ei tarvitse tehdä fyysisiä töitä. Olen kiinassa tuota nähnyt, hotellin aamupalalla liki poikkeuksetta jos oli paikallisia pari oli vanhempi möhömaha-ukko ja nuori kaunis nainen.
Naisen näkökulmasta kuulostaa surkealta vaihtoehdolta minun mielestäni. Vaikea ymmärtää mitä naisen päässä liikkuu. Samalla surullista ajatella että mies ostaa rakkauden. Jokainen saa tehdä itsellään mitä haluaa, kunhan se on vaapaaehtoista ja tietää mitä tekee ja miksi. Itse en pystyisi rahasta panemaan mitään vanhaa ukkoa. En pystyisi katsomaan itseäni peiliin. Ajatuskin etoo.
Nainen_28v kirjoitti:
Naisen näkökulmasta kuulostaa surkealta vaihtoehdolta minun mielestäni. Vaikea ymmärtää mitä naisen päässä liikkuu. Samalla surullista ajatella että mies ostaa rakkauden. Jokainen saa tehdä itsellään mitä haluaa, kunhan se on vaapaaehtoista ja tietää mitä tekee ja miksi. Itse en pystyisi rahasta panemaan mitään vanhaa ukkoa. En pystyisi katsomaan itseäni peiliin. Ajatuskin etoo.
Se vielä lisättäköön että joskus sellainen pariskunta todellakin kaupassa ihmetytti, jossa mies kohteli naista täysin alistaen. Huusi julkisesti ja herjasi. Nainen oli peloissaan eikä kielitaito ilmeisesti riittänyt vastaväitteisiin. Lapset katsoivat vieressä vähintään yhtä peloissaan. Mies ehkä 35v. Suomalaisperäinen ja nainen about samanikäinen todennäköisesti thaimaalainen. Kuka tässä suhteessa on onnellinen? En ymmärrä miten homma voi toimia, jos toinen on ahdistettu nurkkaan.
- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
Se vielä lisättäköön että joskus sellainen pariskunta todellakin kaupassa ihmetytti, jossa mies kohteli naista täysin alistaen. Huusi julkisesti ja herjasi. Nainen oli peloissaan eikä kielitaito ilmeisesti riittänyt vastaväitteisiin. Lapset katsoivat vieressä vähintään yhtä peloissaan. Mies ehkä 35v. Suomalaisperäinen ja nainen about samanikäinen todennäköisesti thaimaalainen. Kuka tässä suhteessa on onnellinen? En ymmärrä miten homma voi toimia, jos toinen on ahdistettu nurkkaan.
Käyhän kokeilemassa elinikää riisipellolla, niin saattaa mieli muuttua. Ehkä se rahasta naiminen siinä vaiheessa alkaa houkuttaa. Tuo asenteesi on elitismiä, johon valtaosalla maailman väestöstä ei ole varaa.
Mies3210 kirjoitti:
Käyhän kokeilemassa elinikää riisipellolla, niin saattaa mieli muuttua. Ehkä se rahasta naiminen siinä vaiheessa alkaa houkuttaa. Tuo asenteesi on elitismiä, johon valtaosalla maailman väestöstä ei ole varaa.
Tottakai se vaikuttaa, mihin on syntynyt. Ei sitä voi kieltääkään. Tottakai se vaikuttaa ajatteluun. En silti voi ymmärtää, enkä voi väittää ymmärtäväni. Palkkatasoni mukaan olen varmaan köyhä Suomen mittakaavassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939