Hei!
Onko kellään osunut silmään Tofutti tuorejuustoa jossain Helsingin kaupassa?
Haluaisin tehdä vegaanisen tuorejuustokuorrutteen kakkuun, mutta tuota Tofuttia ei löydy mistään. Omissa lähikaupoissa ei myydä perus Tofun lisäksi juuri mitään vegaanisia tuotteita muutenkaan... Kiitos jos joku osaa neuvoa!
Tofutti tuorejuusto - Mistä sitä saa? (Helsinki)
pähkinävaras
3
2340
Vastaukset
- Sedä
Kämpin K:ssa on ainakin ollut, mut eiköhän sitä isoimmista kaupoista löydy :)
- vegge
ruohonjuuresta löytyy ainakin :)
- Anonyymi
Mä en ole löytänyt tätä enää mistään kaupasta :( K-ruoka.fi:n mukaan ei kuulu enää Keskon valikoimaan ja jos Foodieta ymmärsin oikein, niin ei myöskään Ässältä löydy. Mun mielestä paljon parempi tuote kun Violifet tai muut vastaavat.
Pitää käydä katsomassa josko Ruohonjuuresta edelleen saisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984