Koiratkin saavat enemmän seksiä kuin ATM:t, seuraava video todistaa asian.
https://embed.tumblr.com/embed/post/x98jDtNzSlLFbIGicU2cOA/138549915702
Koirillakin asiat paremmin kuin ATM:llä
6
71
Vastaukset
- olet_sairas
kaltoinkohdeltu koira nuolee pakotettuna lihavan eläimiinsekaautujanaisen pillua..
miten se on hyvä? taidat olla itse samanlainen eläimiinsekautuja?- Ex------------PUA
Miten tuo eroaa normaalista suomalaisesta aisurista ja sen juoksunsa juosseesta "naisesta"? :D
Just tuollaisia kaikki koirat aina on. Siksi ajattelen niistä kaikkea negatiivistä.
- vai_niin
entä naiset? eläimiinsekautujanaisissako ei ole mitään vikaa? heitä on muuten suomessakin älyttömän paljon. suurin osa eläimiinsekautujista on naisia.
vai_niin kirjoitti:
entä naiset? eläimiinsekautujanaisissako ei ole mitään vikaa? heitä on muuten suomessakin älyttömän paljon. suurin osa eläimiinsekautujista on naisia.
Viaton luontokappale nyt ei vieteilleen mitään voi, mutta ihmisen parhaalta ystävältä odottaisi vähän enemmän.
- mitätarkoittaa
atm? eiku atmosfääri tietysti jaa ei at moment?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741