Jopa 14 vuotiailla pojilla on sama ongelma kuin miehilläkin. Naiset eivät kiinnostu.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021621129670_vi.shtml
Täytyy todeta että en paljoa erotu ulkonäöltäni tai kooltani tuosta 14 vuotiaasta pojasta vaikka olen 27v. Moniko aikuinen nainen kiinnostuisi tuon näköisestä miehestä?
Ristokin on liian lyhyt
18
102
Vastaukset
- kaikille.ei.ole.joku
Jo pienestä pitäen naisten karut vaatimukset ovat fakta
Just tollasia kaikki nuudelipäät aina on ettei ne kostu.
- risto_on_normi_jäbä
14 vuotias on lapsi, se kasvaa vielä kohisten. Ei sen ikäisistä tarvi tyttöjen vielä ollakaan kiinnostuneita. Oikeinko tosissaan tuo poika pituuttaan suree, tainnut saada joltain luokan pitkältä tytöltä pakit ja luullut että tämä on lopun elämän kohtalo, voi lol .
Irakilaisilla on 14-vuotiaina jo yhtä komea parta kuin osamabinladenilla ja niiden vaimot ja lapset odottaa kotimaassa kun ne matkailee kumiveneellä ympäri maailman.
Mutta 27 vuotias ei kasva tuosta enää. Siltä se näyttää että miehen pituus merkitsee kaikissa ikäluokissa ja tuo on lopullinen kohtalo viimeistään siinä vaiheessa kun pituuskasvu on päättynyt. Itselläni se loppui ala-asteella. Käytän vieläkin 4 luokalla ostettua takkia.
- JoukkoonSakeaan
Tervetuloa ATMien joukkoon!
- Hehhhhhe
Nyt kun Ristokin huomasi elämän realiteetit niin siirtyminen pikkuhiljaa kohti palstaa alkaa. Pian huomataan uusi kirjoittelija koka suoltaa kilttiatm-tyylistä tekstiä päivät pitkät :)
- Kilttiatm
Naiset on lyhyys rasisteja eivätkä kiinnostu meistä lyhyistä miehistä.
- Kilttiatm
Tiesin jo 9 luokalla etten kasva kuin 166 centtiseksi kun koululääkäri sanoi minulle
Mulle ennustettiin neuvolassa 170cm mutta näin kävi. Käytännössä miehellä on ihmisarvoa naisille vasta siinä 180cm hujakoilla. Muuten ne vaan vittuilee mutta niin vittuilevat miehetkin.
- rumamaija
164cmM kirjoitti:
Mulle ennustettiin neuvolassa 170cm mutta näin kävi. Käytännössä miehellä on ihmisarvoa naisille vasta siinä 180cm hujakoilla. Muuten ne vaan vittuilee mutta niin vittuilevat miehetkin.
Joko on natsannut niiden afrikkalaisten miesten suhteen?
rumamaija kirjoitti:
Joko on natsannut niiden afrikkalaisten miesten suhteen?
Nyt ei seksi kiinnosta ja useimmat heistä ovat suomalaisten naisten aktiivisessa käytössä ympäri vuorokauden.
- Neitonen30
Naiset ei tunne itseään turvalliseksi lyhyen miehen kanssa. Jos joku 185 cm jännämies tulee uhkailee naista niin ei 164 cm mies mahda mitään
Miksi pitäisikään? Nykyään naiset tekevät samoja asioita ja kuvittelevat pystyvänsä samaan kuin miehet. Sitä paitsi turvallisuuden tunteella ei ole sen pillun kostumisen kanssa mitään tekemistä ja naiset nauttivat väkivaltaisista sekä arvaamattomista miehistä. Nuo miehet ovat vaaraksi sivullisillekin kun he pönkittävät omaa miehisyyttänsä naisensa silmissä pahoinpitelemällä tai uhkailemalla muita.
Se naisen kanssa liikkuva 164cm mies joutuu muuten todennäköisemmin uhkailun kohteeksi kuin hänen naisensa, koska se on liikaa joidenkin pitkien miesten itsetunnolle.
Miksi olet niin avuton, että tarvitset miestä turvaksi?
Lyhyt mies pudottaa pidemmän miehen helposti, jos on voimakkaampi tai harrastanut itepuolustus/taistelulejeja tai käyttää asetta. Lisäksi jos pitkää miestä vastassa on 2 lyhyttä miestä tai useampi, niin asetelma on jo täysin toinen.- Naisasialooseri1
Oletko vajaaälyinen? Pitkä mies on turvallisuuden illuusio ihan kuten hätäuloskäynti lentokoneessa.
- Hämärän_rajoilta
"Risto" eli Samuel on kieltämättä aika jännässä tilanteessa. Toisaalta voisi kuvitella, että Euroopan parhaana palkittu filmitähti olisi kovaa valuuttaa tyttöjen keskuudessa, oli sitten pitkä tai pätkä.
Mutta! Jos nykyajan yläkouluilla on yhtään sama meno kuin omana yläasteaikanani, niin mietitäänpä niitä 14-16-vuotiaita tarkkisluokan öyhöjä, joiden oma tulevaisuuden polku oli jo äitiensä raskausajan sekakäytöllä sinetöity päättymään lähiöön ja sen räkäisimpään juottolaan. Miltä näiden tupakkapaikan syljeksijöiden silmissä näyttääkään tuollainen vaahtosammuttimen kokoinen superstara, joka kaiken kukkuraksi esittää jotain lastenleffan ristovitunräppääjää? Turpaanhan siinä tulee, joka ikisenä päivänä.
Nyt nuori näyttelijä on vielä epävarmuuden tilassa, mutta olen varma, että taivas avautuu hänelle yläkoulun päättymisen jälkeen ilmaisutaidon lukiossa. Siellä ei ole enää kateellisia darwininteoriantodisteita kiskomassa häneltä housuja kinttuihin tyttöjen edessä, vaan nuorukaiseksi kasvava lapsitähti pääsee toden teolla nauttimaan jo hankitusta statuksestaan samanhenkisessä seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566628Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404492- 542249
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391838Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171161
- 241144
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087- 671018