Näyttääkö hän kolmekymppiseltä?

19

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää ihan eläkeläiseltä, mutta on säilynyt ja vanhentunut "arvokkaasti"..
      Lisäks nostan hattua parisuhdetaustalle. Vaan näinhän se menee, et kukapa hyvää vaihtaisi.

• Jep plussat hoikasta vartalosta ja kestävästä parisuhteesta. Ei myöskään ole muuttanut itseään aikuispissikseksi.

Mietin, että onkohan ylipainoisuus nykyään jo niin yleistä, että normaalipainoiset näyttävät ikäänsä nuoremmilta.

• Nykyään ihmiset kuvittelevat, et painon kuuluu nousta samaa tahtia kuin ikää kuvaavat numerotkin lisääntyy.

• jepulizzze

Ei näytä, mutta miksi pitäisikään.

• Luolamadonna

En ota kantaa, sanoi päähän potkittu.

(Reps)

• tarralenkkari666

Reilusti ikäistään nuoremmalta näyttää mutta nyt oli pientä liioittelun hajua.

• Juuri tuollaiselta kaikki 3-kymppiseltä näyttävät naiset aina näyttää.

• Luolamadonna

Ehkä tuo otsikointi on osa markkinointikokonaisuutta, ma miätin.

(Markkinoivaa naurua)

• kakkossmiess

Kyllä tällekin neidolle on laitettu poskiin lisätäytettä.

• Naisasialooseri1

On ainakin kunnollinen nainen kun on ollut vain oman miehensä käyttämä kuten naisen kuuluu ollakkin. 30v nainen toki on jo parhaat päivänsä nänhyt ajat sitten mutta ei vielä ole ihan noin ryppyinen

• Ikis__M

Tuo ei kyllä kerro siitä että Inga näyttäisi kolmekymppiseltä vaan siitä että kolmekymppiset usein näyttää seitsemänkymppisiltä.

• 12121212

Tämä kertoo paljon.

Kuulen aina kuinka naisia luullaan reippaasti nuoremmiksi, kysellään papereita jne.

En tunne ainuttakaan selvästi yli 30v naista jota luulisin parikymppiseksi, vaikka tunnen joitain hyväkuntoisia urheilullisia naisia. Sen sijaan olen nähnyt todella monia 25-35v naisia jotka näyttävät vanhoilta, yleensä kiitos ahkeran bilettämisen.

Sama pätee nelikymppisiin. Kun ikä selvästi alkaa nelosella, ikä näkyy. Muutamista voisi kuvitella että ovat tyyliin 35v tai karvan alle, mutta sekin on harvinaista.

Ei kannata sekoittaa kohteliaisuutta ja paperien kyselyä (kysyttävä jos ei ole 100% varmaa että ikää on 30v) siihen että joku oikeasti pitää nuorempana.

• rumamaija

Minua luultiin nuorempana aina useampia vuosia nuoremmaksi. Ranskassa yksi mies luuli minua 16-vuotiaaksi ollessani 19. Yksi nettipalstan kommentoija luuli minua 14-vuotiaaksi kuvassa, jossa olin oikeasti 17. Pari kesää sitten eräs samalle bussipysäkille sattunut mies sanoi, kun kuuli kertomistani asioista että olin ainakin täysi-ikäinen: "Anna kun arvaan, sä täytit just 18?" Olin oikeasti tuolloin 24 tai 25, mihin mies: "Hyvin säilynyt!"

Lisäksi vakipanoni äiti kävi tämän huoneessa riehumassa ja huutamassa tälle, huomattuaan että vakipano oli tuonut minut heidän kotiinsa. Sanoi mullekin siinä sivussa, että ei kuulemma tykännyt "näistä jutuista" ja pojalleen virkkoi samalla että se ei saanut enää tuoda mua sinne. Kun kysyin myöhemmin vakipanolta että miksi se niin suuttui, niin vakipano vastasi että sen äiti oli luullut mua alaikäiseksi. Olin siihen aikaan siis juuri täyttämässä 21.

Valitettavasti tämä ei ole pätenyt enää pariin vuoteen (kuten ei olla enää pariin vuoteen niitä paprujakaan enää koskaan kyselty). :( Nykyisin näytän jopa joidenkin mielestä ikäistäni vanhemmalta (34 jne.).

• Ottaen huomioon sen, minkä näköisiä äijiä mediassa on viime aikoina esitelty 17-vuotiaina, sanoisin että näyttää.

• Partalapset

:D juuri näin!

• Nnnaaiinenn

Hahhahaha

• Juu-ei

Sanoisin, että viiskymppisestä voisi mennä, muttei missään nimessä kolmikymppisestä.

• Ei näytä. Näyttää vanhemmalta.

• Nnnaaiinenn

Musta se on aina näyttäny siin sarjas just jotain 65-70-vuotiaalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6568
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4331
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2149
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1806
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1008
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      979
    Aihe