http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021821136635_vi.shtml
Mies komistuu vanhetessaan ja vain mies voi tuolla tapaa nostaa tasoaan. Sen sijaan ruma nainen on ruma nainen ja ATN nyt ja ikuisesti
Rumasta AT-miehestä komeaksi YT-mieheksi 7 vuodess
21
90
Vastaukset
- Kilttiatm
Komea pitkä mies. Tietenkin normipainoinen pitkä mies saa pillua. Jos tuo olisi nainen niin se ei kelpuuttaisi lyhyttä alle 170 cm miestä.
- JagrinTakatukka
Noista hiuksista olisi jo DarkFearkin kateellinen :)
No mulla on jo suurinpiirtein samanlainen tukka kun tolla Rickillä, vaikka mulla ei ihan noin pitkä tukka olekaan.
DarkFear kirjoitti:
No mulla on jo suurinpiirtein samanlainen tukka kun tolla Rickillä, vaikka mulla ei ihan noin pitkä tukka olekaan.
tukka = naisen pimppikarvat
- rumamaija
Eiköhän syy "tason" nousuun ole nyt tässä tapauksessa tuossa laihdutuksessa kuin missään ikääntymisessä. Tottakai hoikka 29-vuotias on haluttavampi kuin lihava 22-vuotias.
- olennalli
Mutku!
Vakavammin, eihän noita kahta samaksi tunnista.
Mutku. - Naisasialooseri1
Ja tottakai hoikka 29-vuotias on haluttavampi kuin hoikka 22-v finninaama
- rumamaija
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Ja tottakai hoikka 29-vuotias on haluttavampi kuin hoikka 22-v finninaama
Ei ole. Kaikilla 22-vuotiailla ei edes ole finnejä naamassaan.
- Naisasialooseri1
Kyllä on. Tuo on aika säälittävää yrittää änkyttää että naiset muka tykkäävät nuorista finninaamoista, tyydy kohtaloosi arvokkaasti myöntämällä että mies komistuu vanhetessan ja nainen rusinoituu nopeasti äläkä väitä naurettavuuksia täällä.
- rumamaija
Kyllä on. Tuo on aika säälittävää yrittää änkyttää että naiset muka tykkäävät nuorista finninaamoista, tyydy kohtaloosi arvokkaasti myöntämällä että mies komistuu vanhetessan ja nainen rusinoituu nopeasti äläkä väitä naurettavuuksia täällä.
Minä ainakin tykkään vähän enemmän nuoremmista (vaikkapa 3 tai 4 vuotta itseäni nuoremmista) kuin vanhemmista miehistä.
- Pyh-ja-pah
Enpä tiedä... Minusta tuolle sopi lihavuus. Jotenkin kasvoiltaan kivemman näköinen pullukkana. Ei ainakaan noin paljon olisi tarvinnut laihduttaa, ehkä puolet vähemmän.
- Kumpi-parempi
No entäs tämä? 18 -vuotiaasta pullukasta 26 -vuotiaaksi (virallisesti kurppaikäinen) fitness -mimmiksi:
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016021521121239_ir.shtml
Ja yleensäkin miehet valittaa, että naisilla on niin helppoa - ne on aina hyvän näköisiä ja kelpaavat miehelle kuin miehelle, jos vain ovat normaalipainoisia - muuta ei vaadita... Kun taas miesten täytyy olla pitkiä ja lihaksikkaita, eli vaatii salilla käymistä ja paljon enemmän vaivaa ollakseen naisille mieleen.Toisaalta taas hieman ristiriitainen kirjoitus naisasialuuserilta, sillä ainahan NAL väittää kivenkovaan sitä, että kuinka ruma atm-mies ei pysty itse nostamaan sitä tasoaan yhtään mitenkään. Saati että voisi edes haaveilla mistään ytm-miehen elämästä, niin nyt sitten yhtäkkiä hän onkin sitä mieltä, että kuinka mies voi noin vaan nostaa sitä tasoaan ja vielä varsin helposti, eli ihan vaan ulkonäköönsä panostamalla.
Miksei muuten NAL ne kaikki sun ihailemat amerikkalaiset sarjamurhaajat ja kouluampujat ole myös nostaneet samalla tavalla sitä tasoaan?? Nyt sitten varmaan väitätkin sitä, että eipä sitä mies pysty itse siihen omaan tasoonsa mitenkään vaikuttamaan.DarkFear kirjoitti:
Toisaalta taas hieman ristiriitainen kirjoitus naisasialuuserilta, sillä ainahan NAL väittää kivenkovaan sitä, että kuinka ruma atm-mies ei pysty itse nostamaan sitä tasoaan yhtään mitenkään. Saati että voisi edes haaveilla mistään ytm-miehen elämästä, niin nyt sitten yhtäkkiä hän onkin sitä mieltä, että kuinka mies voi noin vaan nostaa sitä tasoaan ja vielä varsin helposti, eli ihan vaan ulkonäköönsä panostamalla.
Miksei muuten NAL ne kaikki sun ihailemat amerikkalaiset sarjamurhaajat ja kouluampujat ole myös nostaneet samalla tavalla sitä tasoaan?? Nyt sitten varmaan väitätkin sitä, että eipä sitä mies pysty itse siihen omaan tasoonsa mitenkään vaikuttamaan.NAL ja ExPUA; Palstan kovimmat itsensä pussiin puhujat ;)
- Naisasialooseri1
En ole todellakaan väittänyt että naisilla on helppoa. Naisen kuuluu olla kaunis ja hoikka sekä nuori, mutta mies saa olla ruma, läski ja vanha ja silti olla YTM
- rumamaija
En ole todellakaan väittänyt että naisilla on helppoa. Naisen kuuluu olla kaunis ja hoikka sekä nuori, mutta mies saa olla ruma, läski ja vanha ja silti olla YTM
Niin, noista helppoja saavuttaa ovat ainoastaan hoikkuus ja nuoruus (tiettyyn ikään asti), mutta kauneutta vain joko on tai ei ja siihen ei voi vaikuttaa mitenkään.
- Naisasialooseri1
Se oli aloituksenkin pointti. Tuo mies on paitsi komistunut niin myös nostanut statustaan ja komeushuippunsa hän saavuttaa noin 45 vuotiaana
- Mosulinsoturi
Hienoa!
- pridiboi
Tuo poitsuhan alkaa olla suorastaan kaunis, ehkä feminiininenkin. Kohta varmaan käy ilmi, että hän hakeutuu transsuhoitoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566678Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404612- 612393
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401900Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171354
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171221
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097