Mikä hillo parasta vaniljajäätelön kanssa?

400msyvyydessä

Mansikkahillo on hieman parempaa kuin vadelmahillo. Mitä muita hilloja on olemassa?

En ole koskaan muuta kuin mansikka tai vadelmahilloa ottanut vaniljajäätelön kanssa.

Jonkinlaista makueroa löytyy eri valmistajien mansikka ja vadelmahillojen väliltä. Esim. Saarioistan mansikkahillo on parempaa kuin Dronningholmin mansikkahillo, mielestäni. Dronningholm on hyytelömäisempää, Saarioinen hilloisampaa. Kilohintakin on Saarioislla hieman kalliimpi.

Joka tapauksessa olisi kiinnostavaa kokeilla jotain muutakin hilloa kuin ainaista mansikka ja vadelmahilloa jäätelön kanssa. Eipä silti onhan mansikkahillolla ja vadelmahillolla sotkettu vaniljajäätelö parempaa kuin ilman hilloa.

8

1685

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan_itse

Mitäs jos menisit kauppaan ja katsoisit sieltä

• eihilloa

Miksi jäätelön kanssa pitäisi syödä hilloa?? Ostaa sitten mieluummin mansikkajäätelöä suoraan. Mainitsemasi hillot on kyllä tuttuja, mikä mihinkin jälkkäriin, mutta ei nyt jäätelöön sentään. Jos vaniljajäätelöön haluaa lisätä jotain, niin laittaisin kinuskikastiketta tai jotain sellaista. Toki kinuskijäätelöäkin saa valmiiksi, mutta siinä on niin vähän kinuskia. Kaupasta saa valmiita kinuski- ja lakritsikastikkeita. Harmillisesti vain minttukastike puuttuu. Suklaa- niille, jotka siitä tykkäävät. Joskus lapsuudessa muistan, että jätskiin laitettiin vahvaa kahvia, mokkajäätelöitä on kautta aikain ollut nimittäin tosi huonosti saatavilla. Onko nytkään?

• diudiudiu

Minkä takia jäätelöön pitää laittaa kastiketta.......minttu- ja lakujäätelötkin löytyy.....urpo

• Viljahillo

Jäätelöä ja mämmiä (sitrusliköörillä)!

• hyvääyhdessä

Käytän vaniljajäätelön kanssa monia suomalaisia marjoja: mansikka, vadelma, mustikka, puolukka, lakka...
      Puutarhasta löytyy kyseiselle jäätelölle aivan loistava kaveri, nimittäin punaherukat.
      Nämä kaikki sopivat hyvin myös tiikerijäätelön kanssa.

En tykkää mistään teollisesti valmistetuista hilloista. Ne ovat pääasiassa ylimakeaa sokeritöhkää.

Mansikkajäätelö on ihan eri makuista kuin vaniljajäätelö tuoreiden tai pakastettujen marjojen kanssa.

• Anonyymi

Oma tekemä mansikka hillo

• Anonyymi

Maapähkinävoita!

• Anonyymi

Paista räiskäleitä kylkeen ja niiden kaa lakkahilloa. Vot vot.

Tv TimmyH

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe