Gordon Bleu -kanapaketti lähentelee jo viittä euroa, kun se muutama vuosi sitten oli 2.99e. Pitäkää tunkkinne, ahneet paskakasat.
Ylläripylläri lidlin hinnat NOUSSEET
5
355
Vastaukset
- repareppana
Hyvä mies!kai ymmärrät että hyvästä on pakko maksaa vähän enemmän kuin suomalaisesta paskasta!
- HuomBoonuksetkin
Olen huomannut jo aikoja sitten Lidlin hintojen nousseen. Paistopisteen tuotteidenkin hinnatkaan ei enää kovin kilpailukykyisiä. Kananmunat, useimmat hedelmät/ vihannekset, jäätelöt, jogurtit, tuore kala jne myös kalliimpia kuin vaikkapa S-marketissa ja Prismassa. Ainakin täällä päin.
- halpaa.ruokaa.haetaan
Eihän kukaan voi verrata Lidlin hintoja Prisman hintoihin, korkeintaan Salen tai S-marketin. Onneksi itselläni on mahdollisuus kävellä yhdellä pysäköinnillä kolmessa kaupassa, Lidlissä, S-marketissa ja Halpahallissa, eläkeläisellä kun on tuota vapaa-aikaa.
- Anonyymi
HK:n sinistä (Håkan Bleu) sai vielä muutama vuosi sitten tarjouksessa 1,99 eurolla. Nykyään joutuu käytännössä pulittamaan jauhokäärylöistä euron enemmän.
- Anonyymi
Minä tein kaksi kattilallista hernekeittoa, jossa on tarjouslihaa seassa. Halpaa, terveellistä ja proteiinipitoista ruokaa. Pakkasesta mukava syöpötellä kuukausi sitä. Jos alkaa tylsistyttää niin välillä riisiä tai perunaa kanan koipi-reiden kanssa.
Kyllä tulee halvaksi nääs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673