http://kuvapilvi.fi/k/yopY.jpg
Hähä! :D
Kuka kuvassa?
23
103
Vastaukset
- MMies_
EI AINAKAAN YKSINKERTAINEN.BLONDI!
NIIN!
HAHA! :D- vili__
Näin on!
Hähä! :D
Joku simpsakka nainen..
Joo ja ei se varmaan y. b ole vaikka vastaakin vähän mielikuvaani hänestä.
Mistä sulla muka hänen kuviaan olisi.- määmy
y.b on väittänyt olevansa kuvan henkilö =)
- vili.-
määmy kirjoitti:
y.b on väittänyt olevansa kuvan henkilö =)
Ei ole väittänyt.
- määmy
Onpas!
- määmy
määmy kirjoitti:
Onpas!
Stikkaa esiin linkki juoruktjuun, mis o sanonu nii
määmy kirjoitti:
Stikkaa esiin linkki juoruktjuun, mis o sanonu nii
Tuo on joku monen vuoden takainen kuva, joskus, kun täällä oli vielä elämää, laitettiin jotain arvaa kenen kuva-kuvia ketjuun (siellä oli useampia rekattuja arvuuttelemassa omien kuviensa kanssa, ei siis tietenkään naama-), olisko ollut vapun tienoilla, viitisen vuotta sitten. Tuo oli silloin tuore kuva itsestä. Kuva, jota itsellä ei enää edes ole, kuten ei tuota melontakuvaakaan, hävis vanhan läppärin hajoamisen myötä. Tossa kuvassa oli muistaakseni mulla kauhea ilme, suu auki tms. Huudan kuvaa ottavalle lapselle jotain, että "varo" :D Meinasi kaatua tms.
- määmy
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Tuo on joku monen vuoden takainen kuva, joskus, kun täällä oli vielä elämää, laitettiin jotain arvaa kenen kuva-kuvia ketjuun (siellä oli useampia rekattuja arvuuttelemassa omien kuviensa kanssa, ei siis tietenkään naama-), olisko ollut vapun tienoilla, viitisen vuotta sitten. Tuo oli silloin tuore kuva itsestä. Kuva, jota itsellä ei enää edes ole, kuten ei tuota melontakuvaakaan, hävis vanhan läppärin hajoamisen myötä. Tossa kuvassa oli muistaakseni mulla kauhea ilme, suu auki tms. Huudan kuvaa ottavalle lapselle jotain, että "varo" :D Meinasi kaatua tms.
OK.
Oho, määhän oon laihtunut sitten noiden vuosien. Tai niinhän mä tosiaan olenkin, kiitos keliakia-diagnoosin :( Kamalat vaatteet..Hyi.
No ei todellakaan. Hyvä kuva :) sitä on aina niin kriittinen omiin kuviinsa, eikä ymmärrä että ne on hyviä. Näytät pitkältä, mikä hauskaa kun olemme saman pituisia. Eihän se kuin muutaman sentin yli keskipituuden.
Joskus nuorena oma pituus hävetti, kun paras ystävä oli ali vähän päälle 150cm jo tunsin itseni kömpelöksi amatzoniksi. Joskus tuntuu vieläkin, pienet ja pippuriset voivat valita ketä haluavat. Itselläni kun on pituuskriteerit kaikkien muiden kriteerien lisäksi... siis noi periaatteessa, kun en minä mitään kriteereitä ihmisille laita tavallisessa kanssakäymisessä :)- y.b.offina
Olet sitten melko lyhyt mieheksi :)
sxth kirjoitti:
No ei todellakaan. Hyvä kuva :) sitä on aina niin kriittinen omiin kuviinsa, eikä ymmärrä että ne on hyviä. Näytät pitkältä, mikä hauskaa kun olemme saman pituisia. Eihän se kuin muutaman sentin yli keskipituuden.
Joskus nuorena oma pituus hävetti, kun paras ystävä oli ali vähän päälle 150cm jo tunsin itseni kömpelöksi amatzoniksi. Joskus tuntuu vieläkin, pienet ja pippuriset voivat valita ketä haluavat. Itselläni kun on pituuskriteerit kaikkien muiden kriteerien lisäksi... siis noi periaatteessa, kun en minä mitään kriteereitä ihmisille laita tavallisessa kanssakäymisessä :)kiitos :D Juu, saatan näyttää itseäni pidemmältä tuossa, ehkä siksi aikanaan jotenkin tykkäsin siitä.. En näköjään osannut silloin edes suoristaa kuvia..
167 olen eli keskimittainen. Sama juttu silti, lyhyemmät kaverit vei aina kaikki söpöt nenän edestä nuorena. Ja toisaalta tunsin myös itseni liian lyhyeksi, koska sukumme on pitkää. Olin lapsuudenperheessäni lyhyin ja mulle aina sukulaiset ihmetteli: miksi "y.b" on jäänyt noin pieneksi, ressukka.. :/
Mulla ei taida olla mitään pituuskriteereitä, kun en oikein hahmota ihmisten pituuksia nykyään. Kattelen naamaa enemmän.- Luolamadonna
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
kiitos :D Juu, saatan näyttää itseäni pidemmältä tuossa, ehkä siksi aikanaan jotenkin tykkäsin siitä.. En näköjään osannut silloin edes suoristaa kuvia..
167 olen eli keskimittainen. Sama juttu silti, lyhyemmät kaverit vei aina kaikki söpöt nenän edestä nuorena. Ja toisaalta tunsin myös itseni liian lyhyeksi, koska sukumme on pitkää. Olin lapsuudenperheessäni lyhyin ja mulle aina sukulaiset ihmetteli: miksi "y.b" on jäänyt noin pieneksi, ressukka.. :/
Mulla ei taida olla mitään pituuskriteereitä, kun en oikein hahmota ihmisten pituuksia nykyään. Kattelen naamaa enemmän.Ois ihanaa nähä sun ja sxthin paljaat, pyllistävät perseet tuossa nokan edessä.
(Hihitystä)
- en.onneksi.tunne
En tiedä.. kauheat vaatteet...
Netistä pöllitty kuva. Ei ainakaan kukaan palstalainen.
- Neiti-Näpsä
feikki, feikimpi, trolli
Hähä! :D - se.peili.katso.sinne
Neiti-Näpsä kirjoitti:
feikki, feikimpi, trolli
Hähä! :DSanoo tyyppi joka trollaa itse 247
- pöllittykuva
Joku missi.
- pöllittykuva
Joku missi.
TIETO! Mutta en halua tuoda henkilön nimeä tänne ruodittavaksi. <3 https://youtu.be/sqD0-1hr1K0
Oikeasti? Tiedänkö minä sitten sinut??
Taisit tarkoittaa, että aavistat minun olevan nainen :) Hyvä biisi <3
- håråsontintuijottaja
Photograafikkomme Fru Yberg taas vaffassa siiderissä
ottanut selfien......11!!!111
horisontti kenossa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242423
- 951536
- 1191289
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa20993Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa251873- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19850MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795