Kuka kuvassa?

vili__

23

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies_

EI AINAKAAN YKSINKERTAINEN.BLONDI!

NIIN!

HAHA! :D

• vili__

Näin on!

Hähä! :D

• Joku simpsakka nainen..
      Joo ja ei se varmaan y. b ole vaikka vastaakin vähän mielikuvaani hänestä.

Mistä sulla muka hänen kuviaan olisi.

• määmy

y.b on väittänyt olevansa kuvan henkilö =)

• vili.-
        määmy kirjoitti:

y.b on väittänyt olevansa kuvan henkilö =)

Ei ole väittänyt.

• määmy

Onpas!

• määmy
        määmy kirjoitti:

Onpas!

Stikkaa esiin linkki juoruktjuun, mis o sanonu nii

• määmy kirjoitti:

Stikkaa esiin linkki juoruktjuun, mis o sanonu nii

Tuo on joku monen vuoden takainen kuva, joskus, kun täällä oli vielä elämää, laitettiin jotain arvaa kenen kuva-kuvia ketjuun (siellä oli useampia rekattuja arvuuttelemassa omien kuviensa kanssa, ei siis tietenkään naama-), olisko ollut vapun tienoilla, viitisen vuotta sitten. Tuo oli silloin tuore kuva itsestä. Kuva, jota itsellä ei enää edes ole, kuten ei tuota melontakuvaakaan, hävis vanhan läppärin hajoamisen myötä. Tossa kuvassa oli muistaakseni mulla kauhea ilme, suu auki tms. Huudan kuvaa ottavalle lapselle jotain, että "varo" :D Meinasi kaatua tms.

• määmy
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Tuo on joku monen vuoden takainen kuva, joskus, kun täällä oli vielä elämää, laitettiin jotain arvaa kenen kuva-kuvia ketjuun (siellä oli useampia rekattuja arvuuttelemassa omien kuviensa kanssa, ei siis tietenkään naama-), olisko ollut vapun tienoilla, viitisen vuotta sitten. Tuo oli silloin tuore kuva itsestä. Kuva, jota itsellä ei enää edes ole, kuten ei tuota melontakuvaakaan, hävis vanhan läppärin hajoamisen myötä. Tossa kuvassa oli muistaakseni mulla kauhea ilme, suu auki tms. Huudan kuvaa ottavalle lapselle jotain, että "varo" :D Meinasi kaatua tms.

OK.

• Oho, määhän oon laihtunut sitten noiden vuosien. Tai niinhän mä tosiaan olenkin, kiitos keliakia-diagnoosin :( Kamalat vaatteet..Hyi.

• No ei todellakaan. Hyvä kuva :) sitä on aina niin kriittinen omiin kuviinsa, eikä ymmärrä että ne on hyviä. Näytät pitkältä, mikä hauskaa kun olemme saman pituisia. Eihän se kuin muutaman sentin yli keskipituuden.

Joskus nuorena oma pituus hävetti, kun paras ystävä oli ali vähän päälle 150cm jo tunsin itseni kömpelöksi amatzoniksi. Joskus tuntuu vieläkin, pienet ja pippuriset voivat valita ketä haluavat. Itselläni kun on pituuskriteerit kaikkien muiden kriteerien lisäksi... siis noi periaatteessa, kun en minä mitään kriteereitä ihmisille laita tavallisessa kanssakäymisessä :)

• y.b.offina

Olet sitten melko lyhyt mieheksi :)

• sxth kirjoitti:

No ei todellakaan. Hyvä kuva :) sitä on aina niin kriittinen omiin kuviinsa, eikä ymmärrä että ne on hyviä. Näytät pitkältä, mikä hauskaa kun olemme saman pituisia. Eihän se kuin muutaman sentin yli keskipituuden.

Joskus nuorena oma pituus hävetti, kun paras ystävä oli ali vähän päälle 150cm jo tunsin itseni kömpelöksi amatzoniksi. Joskus tuntuu vieläkin, pienet ja pippuriset voivat valita ketä haluavat. Itselläni kun on pituuskriteerit kaikkien muiden kriteerien lisäksi... siis noi periaatteessa, kun en minä mitään kriteereitä ihmisille laita tavallisessa kanssakäymisessä :)

kiitos :D Juu, saatan näyttää itseäni pidemmältä tuossa, ehkä siksi aikanaan jotenkin tykkäsin siitä.. En näköjään osannut silloin edes suoristaa kuvia..

167 olen eli keskimittainen. Sama juttu silti, lyhyemmät kaverit vei aina kaikki söpöt nenän edestä nuorena. Ja toisaalta tunsin myös itseni liian lyhyeksi, koska sukumme on pitkää. Olin lapsuudenperheessäni lyhyin ja mulle aina sukulaiset ihmetteli: miksi "y.b" on jäänyt noin pieneksi, ressukka.. :/

Mulla ei taida olla mitään pituuskriteereitä, kun en oikein hahmota ihmisten pituuksia nykyään. Kattelen naamaa enemmän.

• Luolamadonna
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

kiitos :D Juu, saatan näyttää itseäni pidemmältä tuossa, ehkä siksi aikanaan jotenkin tykkäsin siitä.. En näköjään osannut silloin edes suoristaa kuvia..

167 olen eli keskimittainen. Sama juttu silti, lyhyemmät kaverit vei aina kaikki söpöt nenän edestä nuorena. Ja toisaalta tunsin myös itseni liian lyhyeksi, koska sukumme on pitkää. Olin lapsuudenperheessäni lyhyin ja mulle aina sukulaiset ihmetteli: miksi "y.b" on jäänyt noin pieneksi, ressukka.. :/

Mulla ei taida olla mitään pituuskriteereitä, kun en oikein hahmota ihmisten pituuksia nykyään. Kattelen naamaa enemmän.

Ois ihanaa nähä sun ja sxthin paljaat, pyllistävät perseet tuossa nokan edessä.

(Hihitystä)

• en.onneksi.tunne

En tiedä.. kauheat vaatteet...

• Netistä pöllitty kuva. Ei ainakaan kukaan palstalainen.

• Neiti-Näpsä

feikki, feikimpi, trolli

• se.peili.katso.sinne
        Neiti-Näpsä kirjoitti:

feikki, feikimpi, trolli

Sanoo tyyppi joka trollaa itse 247

• pöllittykuva

Joku missi.

• pöllittykuva

Joku missi.

• Oikeasti? Tiedänkö minä sitten sinut??
        Taisit tarkoittaa, että aavistat minun olevan nainen :) Hyvä biisi <3

• håråsontintuijottaja

Photograafikkomme Fru Yberg taas vaffassa siiderissä
      ottanut selfien......11!!!111

horisontti kenossa :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2423
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      119
      1289
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      993
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      251
      873
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe