Palstan naiset

Gallupoija

Millä syyllä kieltäytyisitte seksistä miehen kanssa nyt viikonloppuna?

33

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2626

Outo kysymys, ei aikomustakaan kieltäytyä, päinvastoin, seuraan kellon hidasta matelua kärsimättömänä....

• 2626

Pitää vielä odottaa, hän tiskaa. Itse olisin jättänyt tiskit altaaseen...

• Miehen kiltteys ja kunnollisuus on yleensä naisilla aina se päällimmäisin syy kieltäytyä.

• djdjdl

Yleistystäjää tikulla silmään.

• puusilmäM
        djdjdl kirjoitti:

Yleistystäjää tikulla silmään.

Mielenkiintoista suomea: yleistystäjä.

• jdjdjd
        puusilmäM kirjoitti:

Mielenkiintoista suomea: yleistystäjä.

Joo mä designasin sen erityisesti HC-ätmelille. Kato nyt tota silmää. Eiks se vähä houkuttele... :D

• jdjdjd kirjoitti:

Joo mä designasin sen erityisesti HC-ätmelille. Kato nyt tota silmää. Eiks se vähä houkuttele... :D

Juuri tuollaisia kiltteihin ja kunnollisiin miehiin kohdistuvia väkivaltafantasioita naisilla aina on.

• rumamaija

Rehellisellä syyllä. Eli ei vaan huvita, kuten ei ole huvittanutkaan pariin vuoteen (ja oikeastaan ei huvittanut edes silloin eksän kanssakaan suurimmalla osalla kerroista, mutta tuli nyt velvollisuudesta suostuttua).

• Aiotko vielä pyrkiä parisuhteeseen tulevaisuudessa?...Kyllähän jos tilanne on tuo, niin ei ainakaan kehenkään normi libidolla varustettuun kannata sekaantua, koska se tuskin tulee toimimaan pidemmän päälle.

• rumamaija
        CamelBoots kirjoitti:

Aiotko vielä pyrkiä parisuhteeseen tulevaisuudessa?...Kyllähän jos tilanne on tuo, niin ei ainakaan kehenkään normi libidolla varustettuun kannata sekaantua, koska se tuskin tulee toimimaan pidemmän päälle.

No kokemukseni mukaan silloin kun olen todella rakastunut, ei seksikään enää tunnu pakkopullalta ja velvollisuudelta... Siitä halujen puutteestakin huolimatta, rakkauden tunne on sitten vaan se mikä riittää tekemään hommasta mielekästä.

• rumamaija kirjoitti:

No kokemukseni mukaan silloin kun olen todella rakastunut, ei seksikään enää tunnu pakkopullalta ja velvollisuudelta... Siitä halujen puutteestakin huolimatta, rakkauden tunne on sitten vaan se mikä riittää tekemään hommasta mielekästä.

Sehän ei tiettävästi koskaan kanna kovinkaan pitkälle, joten..
        Keskiverto naisillakin kuulemma loppuu seksi hääkakkuun puhumattakaan, et on libido nolla jo alunpitäenkin.

• 774877

Ihan niillä oikeilla syillä. Ei kiinnosta ja lisäksi on tamponi pillussa.

• säästäävoimia

Aloin jo keskittyä silkkaan siementämiseen sen sijaan.

• mxnbcvbxbvx

Menkat. Sori.

• Muuta tekemistä. Menkat. Tai yleisin: jos ko. mies ei kiinnosta yhtään.

• 2322

En aio kieltäytyä.

• vikeltäjä

Ei ole juoksuaika.

• hipships

Jos olisin parisuhteessa, vakavassa sopivan miehen kanssa, niin ei olisi syytä kieltäytyä. Paitsi jos tosiaan olisi vaikka influenssa tms ettei sydänlihasta saa rasittaa tai hullun väsy. Ja silloin ei tarvitsis muuten kieltäytyä kun toinen ymmärtäisi muutenkin..

Jos tarvis miettiä tekosyitä olisi silloin väärän kanssa.

• että.silleen

Samoin. Täysin samat perusteet mulla. Luettuani tämän kirjoitettuna tähän; päätin myös vastata tähän kyselyyn.

Olin juhlissa ja kotiuduin jo. Illan koittaessa eräiden humalatila nousi jo aivan liikaa ja minä kyllästyin väistelemään röyhkeyksiä. Ei ole hauskaa jos sitä "iloa" alkoholilla liikaa nostatetaan. Poolia oli kahdenlaista ja eräät nauttivat sitä strongia liikaa...
        Tuli samalla mun mittani täyteen myös tanssilattialla... äijän jätin lattialle kuin "nallin kalliolle"! Ei tarvise varmaan selitellä.....

• atännä

Tuosta tuli mieleen pari vakivonkaajaa. Toisella alko-ongelma, toisella vaimo. Enempää ei tarvitse edes syitä tonkia noiden kohdalla.
      En kulje tänä vkl:na sellaisissa paikoissa, joissa kohtaisin sillä tavalla kiinnostavaa miestä.

• Mutta eikö sen pitäisi tulla vastaan silloin kun sitä vähiten odotat?

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Mutta eikö sen pitäisi tulla vastaan silloin kun sitä vähiten odotat?

Olis aika kaameeta jos joku tulisi vastaan matkalla keittiöön. 8-/

• Ikis__M
        HC-ätmel kirjoitti:

Mutta eikö sen pitäisi tulla vastaan silloin kun sitä vähiten odotat?

2000-luvun naiselle mikään ei tule yllätyksenä vaan kaikki on tarkkaan harkittua, atännäkin juoksunsa juostuaan järjestää itsensä paikkoihin joissa voi "yllätysrakastua".

• atännä
        Ikis__M kirjoitti:

2000-luvun naiselle mikään ei tule yllätyksenä vaan kaikki on tarkkaan harkittua, atännäkin juoksunsa juostuaan järjestää itsensä paikkoihin joissa voi "yllätysrakastua".

Minähän en juoksemista lopeta. Pitäis hakea kaupasta uudet nastalenkkarit.
        Ja ihan varmasti panen kuin kani, kun vaan osuu sopiva kohdalle :)

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Minähän en juoksemista lopeta. Pitäis hakea kaupasta uudet nastalenkkarit.
        Ja ihan varmasti panen kuin kani, kun vaan osuu sopiva kohdalle :)

Minäkin panen tulpatonta mopoa. :)

• Totuudenkertojatar

Meillä mies kieltäytyy useammin kuin minä, aniharvoin kuitenkaan kumpikaan. Sen verran hyvin toisemme tunnemme että näemme kyllä onko toinen otillaan vai ei. Väsymys, korkea kuume lähinnä voi olla kieltäytymisen syy. Pieni kuume ei haittaa, silloin yleensä panettaakin.

Mutta että millä syyllä yleensä kieltäytyisin? No jos kovin jonoa alkaisi tulla oven taakse, ei niitä kaikkia jaksaisi panna, saati muuten tyydyttää, eikä se minun velvollisuuteni olisikaan.

• En tiedä kieltäytyisinkö, mutta kun pysyttelee visusti kotona, ei joudu vahingossakaan sellaisiin tilanteisiin, että pitäisi miettiä tuollaisia. Kaikenlaisilta sotkuilta ja itkuilta välttyminen on ainakin yksi hyvä kieltäytymisen syy.

• vihatipunen

Jos mun teini-ihastukseni olis eilen tarjonnut mulle seksiä niin en ehkä olisi kieltäytynyt. Mut ensinnäkään se ei tiedä, että se on ollut mun teini-ihastukseni eikä tiedä edes kuka olen.

• Voisit hankkia jo aikuisia ihastuksia. :-I

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Voisit hankkia jo aikuisia ihastuksia. :-I

Siis silloin kun olen ollut teini olin ihastunut. Eipä sillä, ettenkö voisi ko. tyyppiin nyt aikuisenakin ihastua...mutta se on turhaa koska näytti olevan sormus sormessa..ja itseasiassa näinkin tyypin edelliskesänä naisen kanssa.

• sensuellinennainen

Riippuu vähän tilanteesta, yleensä nämä:a) mies ei vaan sytytä kiihkoa, halua tai b) on tosi kipee, väsy esim stressistä.
      Huomioikaa miehet ett nainen on houkuteltava seksiin, suora ehdotus ei ainakaan itseäni innosta, vaan älykäs fiksu keskustelu,huomaavaisuus, etenkin jos ollaan esim baarissa tutustumassa. Itseäni ei houkuta seksi seksin vuoksi, vaan vaadin muutakin syvyyttä. Vakisuhteessa pieni jos isokin hemmottelu auttaa syttymään, tunnelman luonti aina tärkeä, hellyys ja pehmeys.

• eimullamuuta

Kumma juttu. Olen tapaillut yhtä naista jo yli vuoden eikä se ole kertaakaan kieltäytynyt seksistä. No kerta viikkoon on kai sopiva määrä.

• wufvgå

Onneksi ei oo mitään tarvetta kieltäytyä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5953
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2067
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1529
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1314
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1168
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1155
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1127
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      145
      1087
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1045
    Aihe