Kehitysmaissa lapsia kuolee janoon, koska suomalaiset naiset spruutaavat suihkussa sen veden römpöttimeensä masturbointitarkoituksessa. Naiset siis masturboivat lasten kärsimyksellä. Aika sairasta!
Naiset tuhlaavat vettä
16
98
Vastaukset
- vihatipunen
Jahas, tämmöinen miete tällä kertaa...Mitä muuta fiksua olet tänään pohtinut?
Olen miettinyt sitä, että nörttimiesten intohimon aiheet ovat usein niin vakan alla, että kukaan nainen ei ole näkemässä nörttimiestä elementissään. Naiset tuntuvat ihastuvan siihen, että miehellä on joku intohimo, mutta ihastumista ei tietenkään pääse tapahtumaan, jos se intohimo pysyy neljän seinän sisällä katseilta piilossa.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Olen miettinyt sitä, että nörttimiesten intohimon aiheet ovat usein niin vakan alla, että kukaan nainen ei ole näkemässä nörttimiestä elementissään. Naiset tuntuvat ihastuvan siihen, että miehellä on joku intohimo, mutta ihastumista ei tietenkään pääse tapahtumaan, jos se intohimo pysyy neljän seinän sisällä katseilta piilossa.
Mä vähän luulen, että se sun intohimon aihe on sellainen, että sen on syytäkin pysyä neljän seinän sisällä katseilta piilossa...
Ei hittolainen.. saavuin juuri paikalle ja ihmettelin otsikkoa, että mitä kummaa nyt taas mutta se olitkin sinä.. :D Asia selvä.
Voihan sitä ihan eettisesti sormihomminakin.. mutta väistämättä joku tippa vettä kuluu, kun on suositeltavaa pestä kädet ennen, tai ainakin jälkeen.HC-ätmel kirjoitti:
Miten niin "olikin minä"? >:-I
Siten niin, että sinulla on toisinaan tuollaisia laatikon ulkopuolelta löytyneitä ajatusrakennelmia, plus että sulla on ilmeisesti vielä se yritys meneillään.. siitähän puhe mistä puute. :D
- m-i-e-s
Itseasiassa me miehet rakennutamme ennemmin kaasu- ja öljyputkia kuin vesiputkia. Kehitysmaissa lapset kuolevat janoon, koska me miehet haluamme entistä enemmän elämältämme. Punainen, kulta ja vihreä nyt kumminkin on unelmiemme värit.
Miksi rakentaa 200 miljardin vesiputki kehitysmaille, mikä on pelkkää persnettoa, kun voi samalla rahalla rakentaa kaasu- tai öljyputken mikä tuottaa itsensä kymmeniä kertoja takaisin? Näin meillä kulutusmaissa kulutetaan. Onneksi on olemassa Kari Grandi. :)
- 2626
Yhdeksänvuotiaana halusin lähettää kouluruoka-annokseni Biafraan. Ei kuulemma onnistunut. Molemmat osapuolet onnettomia. Mutta sinä kai olet hieman yhdeksänvuotiasta vanhempi, vai oletko, pupu?
Tokkopa ne suomesta sentään sitä vettä ajaa kehitysmaihin..
Kehitysmaiden naiset tuskin masturpoivat suihkulla kun ei taida olla suihkuakaan.
Säälikski käy ne piruparat.- suihkutelkoot
Suomen vedenkulutus ei maailman mittakaavassa merkitse mitään. Vaikka tänään lopetettaisiin kaikki vedenkäyttö Suomessa yksikään ihminen maailmassa ei pelastuisi sen ansiosta. Suomessa käytetty vesi ei myöskään ole pois muiden saatavilta koska se vesi sijaitsee Suomessa. Ei siis vedenpuutteesta kärsivillä alueilla. Olisi aivan absurdi ajatus jättää täällä vettä käyttämättä koska sitä ei muualla ole. Vettä voi käyttää aivan huoletta koska sitä tulee taivaalta lisää tälläkin hetkellä. Itse asiassa, sitä tulee niin paljon että joet tulvivat.
Sinulla on mielenkiintoinen näkemys maailman vesivaroista. Ne olisivat ikään kuin yhtenä säiliönä, ja veden käyttö täällä näkyy välittömästi kaivon kuivumisena Afrikassa. Todellisuudessa paras tapaa säästää vettä kuivilla alueilla lienee lihansyönnistä pidättäytyminen, koska suurin osa vedestä tuhlataan karjankasvatukseen. Pelkän kotimaisen lihan syöminen ei ole ratkaisu, koska rehut tuodaan suureksi osaksi ulkomailta.
Paitsi tietenkin jos se karja ja rehut kasvatetaan ihan muualla, missä vedestä ei ole pulaa.
- 876
Naiset masturboivat hiivamenkkaisen römpsänsä suihkulla - Vedenpuhdistuslaitos epäonnistuu tehtävässään - Ätmel juo hiivamenkkaista vesijohtovettä.
Lähdevesi on suoraan lähteestä, kulkematta vedenpuhdistuslaitoksen kautta. Mulla on onneksi oma kaivo, voi käyttää vettä ihan sikana, eikä maksa mittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045