Oletko koskaan pitänyt tyttöä kädestä kiinni?

Kilttiatm

44

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, se oli 14 ja mä olin 17.

• rumamaija

Mikäs tarina tässä on takana?

• rumamaija kirjoitti:

Mikäs tarina tässä on takana?

Tuntematon teiniritsa oli bongannut vanhasta koulun vuosikertomuksesta haluamansa ja halusi pitää sitä kädestä.

• Pelkkä kädestä kiinni pitäminen on toisinaan värisyttävää, vain katsoa silmiin ja ihmetellä toisen olemassaoloa. Toivottavasti saat joskus pitää jotakuta kädestä.

• pkamies

Hyvä kirjoitus. Kuin omasta elämästä.. Ikää tosin 44 vuotta. En ole koskettanut naista kertaakaan...

• Nsndle

Aika vätys tuo neitsytpoju, mitä tuollainen kirjoittelu jollekkin tohtorille auttaa. Mielestäni tuo tohtori olisi voinut olla vielä suorempi, sanoi että ei löydä naista netistä kun olisi pitänyt sanoa että et tule löytämään naista ollenkaan.

• Naisasialooseri1

Totta. "Eki"antoi miehelle turhaa toivoa. Kyseessä on selvä HC-ATM, itsekin olin tuossa iässä jo päässyt suutelemaan naista vaikka ATM olenkin.

Kysyisi neuvoa mielummin tältä palstalta tai Laasasen blogista niin saisi rehellisen vastauksen.

• rumamaija
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Totta. "Eki"antoi miehelle turhaa toivoa. Kyseessä on selvä HC-ATM, itsekin olin tuossa iässä jo päässyt suutelemaan naista vaikka ATM olenkin.

Kysyisi neuvoa mielummin tältä palstalta tai Laasasen blogista niin saisi rehellisen vastauksen.

Miten voit olla atm, jos kertomasi perusteella paneksit yleensä ktm-tasoisia naisia? Eihän miehen pitänyt saada ainakaan pelkkään seksiin edes tasoistaan naista, saati sitten itseään ylempitasoista???

• Naisasialooseri1

Olen ulkonäöltäni noiden naisten yläpuolella ja ne naiset ovat olleet yli 21v eli ovat jo parhaat päivänsä nähneet ja toisekseen he ovat olleet myös käytettyjä. Yksi kuitenkin oli varattu nainen ja se oli YTM kokemus.

• Oikeasti-pannut
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Olen ulkonäöltäni noiden naisten yläpuolella ja ne naiset ovat olleet yli 21v eli ovat jo parhaat päivänsä nähneet ja toisekseen he ovat olleet myös käytettyjä. Yksi kuitenkin oli varattu nainen ja se oli YTM kokemus.

Wau wau! Neitsyt-setä se siinä taas kirjoittelee "kovia panojuttuja". Tottahan sait myös sitä anaalia, vai mitä? Neitseiden panojutuissa kun kuuluu aina saada anaalia.

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

"Laasasen blogista"

Naurettavampaa ei ole kuultu. Laasasen opeilla ei naisseuraa saa.

• ytmeli

Kädestä pitäminen tarkoittaa että nainen haluaa seksiä

• Kilttiatm

Yksinäisyys on häpeä. En koskaan kertoisi naiselle että en ole pitänyt ketään kädestä kiinni koska siinä menisi viimeisetkin mahikset saada naista.

• Tuskin menisi :)

• atännä
        Nainen_28v kirjoitti:

Tuskin menisi :)

Luultavasti menisi, ellei se nainen sitten antaisi säälipillua. Ei valittaminen ja itsensä surkuttelu ole lainkaan seksikästä. Pitäisi vähän miettiä, missä kohtaa mitäkin möläyttää: "Moi, olen Kilttiatm, en ole koskaan pitänyt ketään kädestä kiinni, anna pillua." Ei taida toimia.

• atännä kirjoitti:

Luultavasti menisi, ellei se nainen sitten antaisi säälipillua. Ei valittaminen ja itsensä surkuttelu ole lainkaan seksikästä. Pitäisi vähän miettiä, missä kohtaa mitäkin möläyttää: "Moi, olen Kilttiatm, en ole koskaan pitänyt ketään kädestä kiinni, anna pillua." Ei taida toimia.

No valehteleminen vasta epäseksikästä onkin.

Surkuttelu tietysti myös.

"Haluatko olla mun ensimmäinen?" Sehän vois olla jopa vetoavaa, jos ei pohjusta sitä haukkumalla itseään.

• rumamaija
        Nainen_28v kirjoitti:

"Haluatko olla mun ensimmäinen?" Sehän vois olla jopa vetoavaa, jos ei pohjusta sitä haukkumalla itseään.

Omasta kokemuksestani se tosiaan ON vetoavaa. Siis jos vaan kohtaisi oikeanlaisen kokemattoman, eikä sellaista neitsytfetististä.

• atännä
        Nainen_28v kirjoitti:

No joo, minä en lähde kenenkään kanssa sekstailemaan muutaman esittelylauseen jälkeen, mutta vois tuo kai jollekin toiselle toimia ;). Ei se ole valehtelua, jollei ensimmäisen minuutin aikana lataa koko seksi- tai työhistoriaansa toiselle.

"Haluatko olla mun ensimmäinen?" on muuten aika hyvä keskustelun avaus :)

• atännä
        rumamaija kirjoitti:

Omasta kokemuksestani se tosiaan ON vetoavaa. Siis jos vaan kohtaisi oikeanlaisen kokemattoman, eikä sellaista neitsytfetististä.

Hmm.. Joo, _oikeanlainen_.

• atännä kirjoitti:

No joo, minä en lähde kenenkään kanssa sekstailemaan muutaman esittelylauseen jälkeen, mutta vois tuo kai jollekin toiselle toimia ;). Ei se ole valehtelua, jollei ensimmäisen minuutin aikana lataa koko seksi- tai työhistoriaansa toiselle.

"Haluatko olla mun ensimmäinen?" on muuten aika hyvä keskustelun avaus :)

Joo mäkin aina käytän sitä miesten iskemiseen sen jälkeen kun olen poistanut lapsen kuvan lompakosta xD

No ei vaiskaa. :)

• flowersreally

Jos joku sanoisi, ettei ole koskaan pitänyt tyttöä tai naista kädestä, luultavasti epäilisin heidän käyneen suoraan tisseihin tai peppuun kiinni.

• nolosinkku

Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä, että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 50 työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.

• aikuinenmies-

Älkää odottako että naiset ymmärtää yksinäisiä miehiä. Naiset ei tiedä siitä yksinäisyys asiasta mitään

• atännä

Onko kaikki yksinäiset miehet samanlaisia?

• Naisasialooseri1

dippainssi HC-ATM kaverini piti naista ensimmäisen ja todennäköisesti viimeisen kerran naista kädestä vanhojen tansseissa 13 vuotta sitten

• Neitsytsetä

Tajusin juuri että vastaus on...ei. Siis romanttisessa mielessä, olen kyllä saattanut kamunaisia baariin mutta sitä tuskin lasketaan.

Outoa siksi että olen suudellut naista, pitänyt useampaakin sylissä, ollut alastomien naisten kanssa paljussa, jne.

Käsi kädessä käveleminen oman kullan kanssa kuulostaa hienolta. Ehkä joskus...

• ätmelssön

Kommenttiosiosta:

"Aika tavallista tänä päivänä, että 23-vuotiaalla miehellä ei ole ollut minkäänlaista kontaktia naisiin. Itsekin olin tuossa iässä samassa tilanteessa. Syynä on yksinkertaisesti se, että sosiaalisen median myötä erityisesti naisille satelee yhteydenottopyyntöjä facebookin, instagramin, tinderin ym. kautta päivittäin. Silloin ei pitkäaikainen parisuhde enää monia houkuttele, ja on myös helppo kelpuuttaa vain ne parhaat.

Samalla tämä on varsinaista kulta-aikaa komeille ja sosiaalisille miehille, jotka pyörittävät entistä useampaa naista samanaikaisesti. Eli on käynyt niin, että naiset ovat korottaneet rimaa, ja kilpailevat keskenään entistä pienemmästä joukosta miehiä."

Asiaa ei voisi paremmin kuvata.

• roskamagneetti

Täydellisesti kuvattu.

Tunnen yhden komean ja sosiaalisen miehen joka käyttää aktiivisesti sosiaalista mediaa (Tinder, FB) ja hänen pyörittämien naisten määrä on käsittämätön. Luulin että hän valehteli, mutta kaveri näytti kuvat, videot ja viestiketjut todisteena.

Ennen pienemmät sosiaaliset piirit edes vähän rajoittivat koska maine pelimiehenä ei ole koskaan plussaa, mutta nyt tällä imiöllä ei ole rajoja.

• Naisasialooseri1

Maine pelimiehenä on nimenomaan plussaa. Jokainen nainen haluaa kesyttää pelimiehen ja tyhmimmät ja naivimmat luulevat olevansa niin erityisiä, että siihen pystyvät.

• Siinä ekalla ja tokalla luokalla kun olin super söpö, ja pituuden suhteen olin lapsena muiden kanssa samalla viivalla. Lopulta vuorovaikutustaidottomuus romutti kaiken. Sellaista markkina-arvoa en voi enää koskaan saavuttaa.

• poikammemaailmalla

Kilttiatm:n kommentti kerää peukkuja kommenttiosiossa.

• ruma-ätmi

Pidin tyttyöä kädestä kiinni joskus koulun discossa 8 luokalla kun tanssittiin. Sen jälkeen en ole pitänyt eikä kukaan nainen ole edes treffeille suostunut

• rumamaija

Vautsi, sä oot siis päässyt kuitenkin pitelemään vastakkaista sukupuolta kädestä aiemmin kuin minä. Mulle kun ei löytynyt esim. ysien tansseissa tanssipariksi ketään poikaa (kaikki pojat pyysi jotain muuta tyttöä), niin oli pakko tanssia tytön kanssa. Ja vanhojen päivänä en ollut lukiossa edes koulussa, koska silloinkaan kukaan ei ollut pyytänyt mua parikseen.

• ruma-ätmi

Naiset suhtautuu kokemattomaan mieheen kuin paskaan. Eivät halua koskea selaiseen.

• rumamaija

Olen koskenut ja rakastunutkin kokemattomaan mieheen. Mutta sellainen olisi halunnut neitsytnaisen.

• kokenutmies--

23 vuotiaana pitäis olla jo kokemusta naisista. Jos ei ole niin se kyllä sitten vaikeutuu se naisen saaminen. Kokemattomuus johtuu ujoudesta ihan täysin että mihet ei uskalla lähestyy naisia kun pelkäävät että nainen antaa pakit eikä mies luota ulkonäköönsä. Vooin sanoo että kaverini eiole mitään komeita aina ollut, ovat lihaviakin mutta he uskaltaa iskeee naisia ja ovat saaneet pillua. Ei se tohtorille juttelu auta yhtään kun itse pitää mennä naisten luokse.

• Ei se naisten luokse meneminenkään auta, jos on ujo ja epävarma. Nyrkkeilyottelua ei voi voittaa menemättä kehään, mutta jos sinne menee valmistautumatta, saa vain turpaansa.

• rumamaija

No onko mikään ihme jos tuo ei ketään löydä, kun ei edes baareissa käy. Pelkästään netin kautta hakemalla kun ei tärppää mullakaan, vaikka olenkin nainen. Ja voin sanoa että esimerkiksi nyt aloitettuani pari kk. sitten nettideitin käytön uudelleen en ole tavannut KETÄÄN miestä livenä. Jostain syystä kaikki joiden kanssa pidempäänkin juttelin karkasivat ilman että päästiin livetapaamiseen asti. Ja niiden joukossa oli paljon ihan tavallisennäköisiä pallinaamoja, yksikin sellainen vaan yksi päivä oli poistanut profiilinsa.

• ätmittelijä

Eli osa miehistä oli tavallisennäköisiä pallinaamoja. Loput arvatenkin komeita.

Ja sinun nimimerkkisi on "rumamaija".

Ja tämä, että ruma ei saa komeaa tai "edes" tavallista, kertoo ettei naisillakaan ole helppoa?

Nähtävästi on niin että oli nainen minkä näköinen variksenpelätti tahansa, rima miehille nostetaan vähintään keskitason kohdalle.

• rumamaija
        ätmittelijä kirjoitti:

Eli osa miehistä oli tavallisennäköisiä pallinaamoja. Loput arvatenkin komeita.

Ja sinun nimimerkkisi on "rumamaija".

Ja tämä, että ruma ei saa komeaa tai "edes" tavallista, kertoo ettei naisillakaan ole helppoa?

Nähtävästi on niin että oli nainen minkä näköinen variksenpelätti tahansa, rima miehille nostetaan vähintään keskitason kohdalle.

No, eikös sen palstatotuuksien mukaan pitäisi mennä niin että ruma nainen saa "helposti heittämällä" vähintään taviksen näköisen miehen suhteeseen?

• ATM-automaatti
        rumamaija kirjoitti:

No, eikös sen palstatotuuksien mukaan pitäisi mennä niin että ruma nainen saa "helposti heittämällä" vähintään taviksen näköisen miehen suhteeseen?

Seksiin, ei suhteeseen.

Panoksi kelpaa jopa reippaasti alempitasoinen, koska (peli)mies saa helppoa seksiä vailla sitoumuksia.

Sitten kun haetaan kumppania, luonnollisesti halutaan tasokkain johon paukut riittää.

Ja tietysti nyt puhutaan riittävän nuorista naisista.

Säännöt:
        naisen seksiMA > suhdeMA
        naisen suhdeMA laskee iän myötä nopeammin kuin seksiMA

• hghfghfghfg

Hyvä juttu, tuollaisia pitäisi olla enemmän julkisuudessa että tämä miesten tositilanne selviäisi, itsekin olin täysin totaalikokematon naisista 28 vuotiaaksi asti vaikka olen atleettisen kropan omaava ja varustustakin on naiset kehuneet.
      Tuo ohje että pitäisi hakeutua naisten pariin ei ole mikään tae onnistumiseen, itse opiskelin jopa hoitoalalla joten joka huone mihin menin oli täynnä naisia mutta en saanut siltikään kiinnostusta osakseni.

• Hra_49

Muistaakseni olen. Makasimme myös sängyssä ja pussasimme kerran.

Olimme kahdeksan vuotiaita.

• ylijaamakappale

Mikäs ihme tuo on, ettei 23v jätkä ole pitänyt naista kädestä. Minä olen 38 ja sama juttu. Ei mitään kokemusta naisista vaikka olen hetero.

Mistä ja miten voi löytää kumppanin? Se alkaa tänä päivänä olemaan tavalliselle suomalaisäijälle täysi mahdottomuus, mikäli ei käy baareissa tai tansseissa.

Se todella masentaa, kun tajuaa, ettei tule koskaan saamaan naista, rakkautta, seksiä, läheisyyttä ,välittämistä, lapsia....on elettävä koko elämä y k s i n hautaan asti.

Jos miehellä, kuten minulla, ei ole taitoa tai rohkeutta tehdä aloitetta, hän jää automaattisesti yksin.
      Onhan minullekin lukemattomat naiset flirttailleet elämäni aikana, mutta iskemättä ovat jääneet, koska en ole syntynyt auervaaraksi...
      Miksette naiset tee suoria aloitteita???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5953
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2067
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1529
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1314
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1168
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1155
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1127
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      145
      1087
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1045
    Aihe