Löytyskö täältä tiukkaperseisiä teinipojuja?

pyllistelyä

Vailla kokeneemman miehen oppeja ja lisää panokokemusta kenties? Olen 41v paljon maailmaa kiertänyt ja kokenut hinttimies. Olen pannut miehiä maailman eri kolkissa paljon ja paljaalla. Jos tahdot pyllistää edessäni ja kokea kuinka kyrpäni laittaa äärirasituksille reikäsi niin mikä jottei. Voin myös ennen leikkejä esittää sinulle todistuksen että olen puhdas,huolimatta vaikka olen useita miehiä kairannut paljaalla.

6

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin tarjoutua muuten mutta olet väärän rotuinen. Patamusta mies on ihana.

• teinirunoilija

27 v 16 v. =43 v eli tuskin olet teini-ikäinen. Mitä aloittaja etsii.

• pyllistelyä

Haluaisin korostaa,että ainakun nenäni edessä on paljaan miehen perse,niin se ei ole vaan pelkkä mikä tahansa perse vaan se on minulle erittäin arvostettu Henkireikä!!!

• Luulisi jo tuolla kokemuksella pystyvän panemaan omaan perseeseen ja nuolemaan omat pallinsa. Olisi tuolle puhtaustakuullekin jotain katetta!

• Tuolla trollilla on hiukan yritystä, mutten silti jaksa huvittua, sillä tyyli on jotenkin kovin kulunut.

• Mä luulen ettei se ole trolli, se on vaan pervo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2945
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1616
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      127
      1454
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1274
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      80
      1196
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1089
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      55
      1017
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      961
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      228
      953
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      121
      920
    Aihe