Kuinka NOAA ja ilmastotiede huijaa

Sähköteurastaja

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EelisPermanen

Ja taaaaaaaaaas kerran se oleellinen kysymys: koska huijaus paljastetaan? Ja ethän toki enää tarjoa väsynyttä "on jo paljastettu" selitystä. Nimittäin ei puutu kuin se paljastus. Tämä on sen kokoluokan asia, että hyppäisi heti maailman ykkösuutisaiheeksi. Siis jos tällainen paljastus tehtäisiin.

• Sähköteurastaja
      • EelisPermanen

Sinulla on nyt ymmärtämisen ongelma. Siis kysymys kuului, koska huijaus paljastetaan? Oikein isosti ja kunnolla?

• ilmasto_lämpenee

Sähkömies kukaan ei kaipaa linkkejäsi missä lukee hakemaasi sivua ei löytynyt.

• Sähköteurastaja

Kysy hiljaa itseltäsi miksei näkynyt.

Valhemedia ja FMI taas kompuksessa väärentämässä eli poistamassa
      ilmastohistoriaa netistä.

• EelisPermanen

Siis tämän asian kokoluokkahan suurenee aina vaan. Eli historiaa siis poistetaan? Kyllä tämä on jo sen kokoluokan asia että koko maailma hätkähtäisi. Tietenkin sillä edellytyksellä että viitsisit sen paljastuksen tehdä..... Ja kun kerran tiedät että on olemassa valhemediaa (??) niin käännyt toki sen tosimedian puoleen. Ehkä Seiska-lehti...? Kuorossa!

• ILSTHMT

Nyt meni kiinnostavaksi, urakka on kuitenkin melkoinen. Miten poistetaan painetusta tekstistä väärät mittaustulokset ja laitetaan tilalle uudet. Huhhuh, siinäpä mustekumi viuhuu ankarasti. Kas kun tuosta ilmastonlämpenemisestä ei puhuttu vielä mediassa ennen 80-lukua...

Ja kun monet, kuten esim. minä, olen jo kerännyt datan näistä vanhoista lähteistä ennen suurta puhdistusta. Miten käy maailman nyt? Kuka uskaltaisi kertoa totuuden?

• Torakan_pieru

Et sitten ole ymmätänyt neuvosliiton kommunistien toiminnasta mitään.
        Noh, vihreäthän nousivat kommunismin tuhkasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe