Kiireiset pk-seudun sinkkumiehet

cinderella87

ihmetyttää et mihin tarkoitukseen he naista hakevat, etsivät, kun ei oo aikaa joko kirjoitella ja tapaaminenkin pitää sopia aina tarpeeksi ajoissa.. ja yleensä viikonloppuisin heillä ei ole edes aikaa, kun pitää mennä mökille ym. muihin harrastuksiin, tutulla kaveriporukalla..

Tulee vaan mieleen, että mitä sellaisella kiireisellä miehellä sit tekee??? Kyse ei siis ole varatuista, perheellisistä miehistä vaan sinkkumiehistä..

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamoinenyleistysotsake

Kyllä niitäkin on joilla ei edes ole sitä kaveriporukkaa. Olet nyt vain törmännyt kiireisiin miehiin. Eivät ehkä ole aivan tositarkoituksella mukana, jos harrastukset merkitsevät enemmän.

• rarsaras

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14123007/kiireiset-miehet

Tästähän oli jo ketju kuukausi sitten, eikö se riittänyt.

Itse sanoisin asiaan että kaikki on naisen valinnoista kiinni, jos valitsette kiireisen niin sellaisen saatte mutta esim itselläni olisi reilusti aikaa tavata naista.

• Naiset aina haluaa, että mies on menevä ja sillä on myös oma elämä. Sitten kun mies menee, se ei enää kelpaakaan. Aivan hyvin voisi kysyä, että mihin tarkoitukseen nainen etsii miestä, jonka kanssa ei edes halua olla kovin paljoa. Vastaus on tietenkin se, että nainen luulee saavansa miehen, joka menee ja on menemättä juuri silloin kun nainen haluaa. Mutta mieskin on ihminen, eikä mikään palvelija.

• Tällaisessa tilanteessa molemmat ovat "minä, minä"-ihmisiä. Pahimmassa tapauksessa he vielä lisääntyvät ja jättävät lapset television ja tietokonepelien kasvatettavaksi, koska "minä, minä" ei suostu luopumaan omasta ajastaan ja harrastuksistaan lapsen hyväksi. Noita kehityshäiriöisiä lapsia on sitten päiväkotien erityisryhmät täynnä.

• lesson.learned

Joo, tähänkin pätee se iänikuinen "katso miten nainen toimii äläkä mitä sanoo".
        Nimittäin itselläni on päinvastainen kokemus, sellainen jossa olin huomaavinani naisen kyllästyvän siihen että en ollut kiireinen.
        Ei mennyt kauaa sen jälkeen kun myönsin että minulla ei ole kauheasti menoja viikonloppuisin siihen, että naiselta tuli pakit.
        Opin tuosta sen, että naisen kanssa ei voi koskaan rentoutua olemaan se oma itsensä vaan pitää ns. pelata pelejä.

• Luolamadonna

Ei miehellä tee mitään. Miehissä on kuitenkin yksi hyvä puoli, ja se on kadehdittava lähtötelineominaisuus.

Naiset ampautuvat hitaammin liikkeelle, mutta taas lrntävät pidemmälle.

(Naurua)

• Luolamadonna

Siis lentävät. Tuosta sotkusta en osaa sanoa.

(Reps)

• näinköhänn

Luulen että aloittaja tarkoittaa tällä asialla vain niitä 1-5% YT-miehiä, nainen haluaa että vain sellainen mies sitoutuisi naiselle mutta jos lyhyt ruma tavismies haluaisi sitoutua suhteelleen niin se olisi turnoff naiselle.

• erinäkökulma

ei kannata yleistää, naiset eivät ole yhdestä puusta veistettyjä

• tarralenkkari666

Ovatko tavismiehet siis rumia, eivätkä tavallisia?

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Ovatko tavismiehet siis rumia, eivätkä tavallisia?

Naisten mielestä kyllä. Naisten mielestä miehistä 80 % miehistä on keskimääräistä rumempia.

• 5670

Monilla naisilla on todella suuret ja epärealistiset luulot omasta ulkonäöstään. Olen nainen, ja olen saanut kyllä kuulla vuosien varrella naisten narsistista itsekehua ulkonäöstään tuutin täydeltä. Nähtävästi olen itse niin hirveän näköinen, että minulle sellaista voi tehdä. Mutta kun heillä on epärealistinen kuva itsestään, he tavoittelevat itselleen liian hyvännäköisiä miehiä.

• Jämä-äijä
    • Naiset ihastuvat meneviin miehiin ja kuvittelevat sitten rakkaudellaan muuttavan ne kotirintamamiehiksi. Kun näin ei tapahdukaan, alkaa itku ja parku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe