Varmasti pahin pelimies kautta aikain

Satoja naisia

Pelimiehet ei ole pelimiehiä, vaan reppanoita, joiden persoonallisuuden kehitys on vajavainen, ja pinnalla näkyy vain pelimiehen rooli. Kyse todellakin on vain luonnehäiriöstä, jota mitä ilmeisimmin ei voi parantaa, vaan se ainoastaan jalostuu iän myötä.

Se, miksi me naiset haluamme näitä kesyttää, johtunee hoivavietistä, sekoitettuna vääristyneeseen ihailuun,koska emme vielä ole nähnyt muuta kuin sen komean, ihanan pehmoja puhuvan casanovan. Oma näkemykseni perustuu omaan parisuhteeseeni, joka on toki onnekseni jo päättynyt. Exäni pyöritti parhaimmillaan noin useita kymmentä eri naista,ellei satoja kuvio oli hyvin toimiva:

Tapasi naisia suomi24 deiteillä, osasi puhua niin, että sai naisen numeron, soitteli ja laitteli lässyviestejä. Kävi tapailemassa tätä. Joskus jopa ilmoittelin kuviosta ja tosi seikoista näille naisille, mutta eivät ne koskaan uskoneet, väittivät minua katkeraksi exäksi, vaikka mies asui osat viikosta luonani..
Eivät uskoneet edes sitä, että miehellä oli monta muutakin kierrossa samaan aikaan. Kunnes toisin todistettiin. ennenmmin tai myöhemmin asian todellinen laita paljastui näillekin naisille. Yksi jopa soitti ja pyysi anteeksi, ettei ollut minua uskonut, vaan oli antanut miehen pelata peliään ja pitää meitä kaikkia pelinappuloina.

Onnekseni olen löytänyt voimaa katkaista suhteen, luonnehäiriöinen mies sairastuttaa myös kaikki lähimmäisensäkin. Jos miehesi on tällainen, jätä heti, hän ei muutu.

Kovia sanoja, mutta valitettavan totta.
Exäni jatkaa samaa rallia, minä vain olen poissa kuviosta. Rakastin häntä todella, vieläkin sattuu, mutta minä ansaitsen jotain parempaa kuin ainaista alistamista ja nöyryytystä häpäisemistä ja väheksymistä.

Rakastakaa naiset enemmän itseänne kuin miehiänne, varsinkin jos ne pettävät!

288

18845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että näin elämä mene

      Kaksi vuotta meni, ennenkuin tätä ilmiötä alkoi ilmetä. ja kaksi vuotta jaksoin uskoa, että kyllä se menee ohi. Nyt olen kaksi vuotta sivusta huvittuneena seurannut kuinka helvetin paljon näitä tyhmiä naisia löytyykään! Ja niitä todella näyttää riittävän. Että ei paljoa auttanut, että minä tulin järkiini, aina löytyy joku itsetuhoinen naikkonen joka kaipaa suht komean peruskoulupohjalta liikkuvan miehen seuraa. Yhtään älykästä tai totuuden mukaista lausetta sen miehen suusta ei tule, ja se puhuu paljon.

      Paras oli, kun n. kuukausi sitten näin sen kolmen eri naisen kanssa viikon aikana. Ja ainakin yksi näistä naisista kuvittelee seurustelvansa sen kanssa vakituisesti. Naiset on iältään 35-> vuotiaita, joten ikä ei merkitse mitään. Mies on itse pitkä komeahko, trendikkäästi pukeutuva. Ajaa pillumagneetilla, ja osaa tosiaan pyöritellä naisia.

      • Hohoijjaaahooijaa

        Miksi pitäisi
        sitoutua muijaan, joka paljastuu tutustumisvaiheessa dorkaksi, itsekeskeiseksi kusipääksi? Siksi että hän on nainen ja naisia ei saa jättää niinkö? Naiset valkkaa ja lemppaa miehiä kyllä, jos ei nappaa, mutta mies on heti pelimies, jos tekee samoin.

        Kuule haista sinäkin typerä ämmä *****. Kuinka monen epämiellyttäväksi paljastuneen miehen kanssa sinä olet väkisin ja vasten omaa tahtoasi sitoutunut??? Jos et yhdenkään, niin älä ******* tule tänne vaatimaan sitä miehiltä!


      • Näin se menee
        Hohoijjaaahooijaa kirjoitti:

        Miksi pitäisi
        sitoutua muijaan, joka paljastuu tutustumisvaiheessa dorkaksi, itsekeskeiseksi kusipääksi? Siksi että hän on nainen ja naisia ei saa jättää niinkö? Naiset valkkaa ja lemppaa miehiä kyllä, jos ei nappaa, mutta mies on heti pelimies, jos tekee samoin.

        Kuule haista sinäkin typerä ämmä *****. Kuinka monen epämiellyttäväksi paljastuneen miehen kanssa sinä olet väkisin ja vasten omaa tahtoasi sitoutunut??? Jos et yhdenkään, niin älä ******* tule tänne vaatimaan sitä miehiltä!

        Auervaarat ovat harjaantuneet saamaan naiset pauloihinsa; löytävät oikeat imartelevat sanat, liehittelevät uhriaan viimeisen päälle sanoin, katsein ja teoin niin, että uhri ajattelee auervaaran olevan aivan hänestä lumoutunut eikä voi elää ilman häntä. Ja niinpä hän on helppo nakki auervaaran seuraavaksi saaliiksi.


      • valitettavasti.
        Hohoijjaaahooijaa kirjoitti:

        Miksi pitäisi
        sitoutua muijaan, joka paljastuu tutustumisvaiheessa dorkaksi, itsekeskeiseksi kusipääksi? Siksi että hän on nainen ja naisia ei saa jättää niinkö? Naiset valkkaa ja lemppaa miehiä kyllä, jos ei nappaa, mutta mies on heti pelimies, jos tekee samoin.

        Kuule haista sinäkin typerä ämmä *****. Kuinka monen epämiellyttäväksi paljastuneen miehen kanssa sinä olet väkisin ja vasten omaa tahtoasi sitoutunut??? Jos et yhdenkään, niin älä ******* tule tänne vaatimaan sitä miehiltä!

        On pelimiehiä jotka eivät tutustu kunnolla naiseen. Mutta seksi kelpaa.


      • idiotlandiineksynyt
        Hohoijjaaahooijaa kirjoitti:

        Miksi pitäisi
        sitoutua muijaan, joka paljastuu tutustumisvaiheessa dorkaksi, itsekeskeiseksi kusipääksi? Siksi että hän on nainen ja naisia ei saa jättää niinkö? Naiset valkkaa ja lemppaa miehiä kyllä, jos ei nappaa, mutta mies on heti pelimies, jos tekee samoin.

        Kuule haista sinäkin typerä ämmä *****. Kuinka monen epämiellyttäväksi paljastuneen miehen kanssa sinä olet väkisin ja vasten omaa tahtoasi sitoutunut??? Jos et yhdenkään, niin älä ******* tule tänne vaatimaan sitä miehiltä!

        Bointti onkin siinä, että, jos johonkin ei halua sitoutua niin miksi sitten roikottaa mukana valehdellen, että olisi kuitenkin jotain muuta.
        Kukaan ei kiellä etsimästä ja panemasta vaikka koko maailman ihmisiä, mutta toisten tunteilla ei tarttis leikkiä. Tosimies osaa sanoa PÄÄTTÄÄ suhteen siirtyäkseen seuraavaan.
        Toi logiikka on k..päisin ever, että, jos muija osoittautuu itselleen dorkaksi niin kuuluukin pettää. Joillekkin dorkuus kun tuntuu olevan vaikkapa väärän väriset silmät. Mutta seura on kelvannut vietellä sänkyyn asti. Jollekkin fiksummalle se sama nainen saattaisi olla helmi, mutta toi toiminta vie luottamuksen ja vaikuttanee muiden ihmisten tuleaan yksinäisyyteen.

        Playereiden ja nettimaailman yleisin mysteeriys onkin nimenomaan itsekkyys. Tehdään mitä huvittaa, eikä piitata hittojakaan vaikka joku mielensä pahoittaa. Suhteen pättyminen on ok, mutta sen voi tehdä muutenkin kuin pettämällä. Noh kertonee playeristä itsestään kuitenkin enemmän kuin noista naisista. Epätietoisuus ei ole tyhmyyttä. Tietoisesti ihmisillä pelaaminen on.... No sairaus se on sekin.


    • vieläkin vaivaa

      Minäkin rakastin aviossa ollessa tälläistä pelimiestä, oli naisia vaikka kuinka paljon ja ei muuttunut vaikka lupasi.
      Nyt kyllä ihmetyttää, kun on mennyt ihan hyvin uudessa parisuhteessa, muuttuiko viimeinkin?
      Toivottavasti, ettei enää kukaan joudu kärsimään, sillä minä en jaksanut elää hänen kanssa ja hän ei olisi halunnut erota, mutta pakko oli jättää.

      Miksi naiset uskoo kaikkea ihmettelen nyt, kun itsekkin uskoin, ja missä on peölimiehen omatunto?

      • kymysys....

        Mitä sitten tapahtuu, kun entinen/nykyinen pelimies todella rakastuu johonkuhun? Onko mahdollista, että siinä vaiheessa vanhat tavat unohtuvat vai tulevatko ne aina viimeistään jossain vaiheessa esiin? Saako pelimies siinä vaiheessa jonkun kolauksen, jos oikeasti rakastuu?


      • Liian komea mies
        kymysys.... kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtuu, kun entinen/nykyinen pelimies todella rakastuu johonkuhun? Onko mahdollista, että siinä vaiheessa vanhat tavat unohtuvat vai tulevatko ne aina viimeistään jossain vaiheessa esiin? Saako pelimies siinä vaiheessa jonkun kolauksen, jos oikeasti rakastuu?

        Kun mies on liian komea
        Mun ex oli komea mun silmissä... ja muidenkin naisten silmissä. Pituutta, näköä, kokoa ja ihan kiva luonne. Mikäs siinä, kolikon toinen puoli vaan on se että kun mies on 99,7% hamekansan mielestä komea niin ne tekee sen myös selväksi. Jos sulla on oikeasti alemmuudentunnetta tai olet taipuvainen mustasukkasuuteen niin saattaa tulla ongelmia sillä naiset kyllä tunnistaa komean miehen tilanteesta riippumatta. Mun nykynenkin on ihan kiva, mutta ei sille avoimiseti flirttailla eikä esim. kaupan kassat kiemurtele tuolissaan kun käy ostoksilla


      • valiitettawasti tott
        kymysys.... kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtuu, kun entinen/nykyinen pelimies todella rakastuu johonkuhun? Onko mahdollista, että siinä vaiheessa vanhat tavat unohtuvat vai tulevatko ne aina viimeistään jossain vaiheessa esiin? Saako pelimies siinä vaiheessa jonkun kolauksen, jos oikeasti rakastuu?

        Saa valitettavasti kohluja koko matkanajan,rakastaa,ei rakastaa,ei rakastaa...


      • 4+8
        kymysys.... kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtuu, kun entinen/nykyinen pelimies todella rakastuu johonkuhun? Onko mahdollista, että siinä vaiheessa vanhat tavat unohtuvat vai tulevatko ne aina viimeistään jossain vaiheessa esiin? Saako pelimies siinä vaiheessa jonkun kolauksen, jos oikeasti rakastuu?

        Ei pelimiehet kykene rakastumaan!!! Heiltä puuttuu se osio aivoista jossa ns. rakastumisen tunne tajutaan.
        Suurimmalla osalla heistä on tuo kamala sairaus: ASPERGENIN OIREYHTYMÄ , eli eivät voi/kykene/halua tuntea samanlailla kuin ns. normaalit ihmiset.
        Kaikki tunnepuolen jutut, he ovat oppineet muilta: näin halataan ja tämmösissä tilanteissa, näin kuluu sanoa kun lähtee pois seuralaisen luota, näin kuuluu vastata tommoseen ja tmmoseen kysymykseen.
        Oppivat muiden ihmisten seuraamisella ja tv.stä, netistä jne.

        nim.merkille .vieläkin vaivaa. ei pelimiehellä ole omaatuntoa!! lunnevikainen joka ei edes tajua miltä normaalista ihmisestä tuollainen käytös tuntuu ja ei edes ajattele naisiaan sitten kun suhde päättyy, miettii vain mistä seuraava jollei jo ole sitä seuraavaa,ei todellakaan nämä miehet menneille naisille ajatustakaan suo!


      • Haloo pahvi
        4+8 kirjoitti:

        Ei pelimiehet kykene rakastumaan!!! Heiltä puuttuu se osio aivoista jossa ns. rakastumisen tunne tajutaan.
        Suurimmalla osalla heistä on tuo kamala sairaus: ASPERGENIN OIREYHTYMÄ , eli eivät voi/kykene/halua tuntea samanlailla kuin ns. normaalit ihmiset.
        Kaikki tunnepuolen jutut, he ovat oppineet muilta: näin halataan ja tämmösissä tilanteissa, näin kuluu sanoa kun lähtee pois seuralaisen luota, näin kuuluu vastata tommoseen ja tmmoseen kysymykseen.
        Oppivat muiden ihmisten seuraamisella ja tv.stä, netistä jne.

        nim.merkille .vieläkin vaivaa. ei pelimiehellä ole omaatuntoa!! lunnevikainen joka ei edes tajua miltä normaalista ihmisestä tuollainen käytös tuntuu ja ei edes ajattele naisiaan sitten kun suhde päättyy, miettii vain mistä seuraava jollei jo ole sitä seuraavaa,ei todellakaan nämä miehet menneille naisille ajatustakaan suo!

        Et sitten keksinyt tulla tänne muuta paskaa jauhamaan,vituttaa tommoset asiantuntijat.
        Mun kohdalla sun jutussa ei ole päätä eikä häntää, vaikka naisia on kaatunut kuin
        heinää.
        Anna mun nauraa ASPERGENIN OIREYHTYMÄ???Tai Narsku tai kaksisuuntainen mieliala häiriö...


      • 0tn
        Haloo pahvi kirjoitti:

        Et sitten keksinyt tulla tänne muuta paskaa jauhamaan,vituttaa tommoset asiantuntijat.
        Mun kohdalla sun jutussa ei ole päätä eikä häntää, vaikka naisia on kaatunut kuin
        heinää.
        Anna mun nauraa ASPERGENIN OIREYHTYMÄ???Tai Narsku tai kaksisuuntainen mieliala häiriö...

        Joo just..


      • Mickey2
        Haloo pahvi kirjoitti:

        Et sitten keksinyt tulla tänne muuta paskaa jauhamaan,vituttaa tommoset asiantuntijat.
        Mun kohdalla sun jutussa ei ole päätä eikä häntää, vaikka naisia on kaatunut kuin
        heinää.
        Anna mun nauraa ASPERGENIN OIREYHTYMÄ???Tai Narsku tai kaksisuuntainen mieliala häiriö...

        Sehän sä olet. Et muuten nois olis tulistunut. Eikä sulla kaadu naista - ne joilla kaatuu ei sillä kehuskele ..heh..


      • en ymmärrä
        Liian komea mies kirjoitti:

        Kun mies on liian komea
        Mun ex oli komea mun silmissä... ja muidenkin naisten silmissä. Pituutta, näköä, kokoa ja ihan kiva luonne. Mikäs siinä, kolikon toinen puoli vaan on se että kun mies on 99,7% hamekansan mielestä komea niin ne tekee sen myös selväksi. Jos sulla on oikeasti alemmuudentunnetta tai olet taipuvainen mustasukkasuuteen niin saattaa tulla ongelmia sillä naiset kyllä tunnistaa komean miehen tilanteesta riippumatta. Mun nykynenkin on ihan kiva, mutta ei sille avoimiseti flirttailla eikä esim. kaupan kassat kiemurtele tuolissaan kun käy ostoksilla

        No, ei ole ollenkaan asiallista avoimesti flirttailla kenelläkään silloin kun oma tai flirttikohteen kumppani on messissä.


      • Anonyymi
        4+8 kirjoitti:

        Ei pelimiehet kykene rakastumaan!!! Heiltä puuttuu se osio aivoista jossa ns. rakastumisen tunne tajutaan.
        Suurimmalla osalla heistä on tuo kamala sairaus: ASPERGENIN OIREYHTYMÄ , eli eivät voi/kykene/halua tuntea samanlailla kuin ns. normaalit ihmiset.
        Kaikki tunnepuolen jutut, he ovat oppineet muilta: näin halataan ja tämmösissä tilanteissa, näin kuluu sanoa kun lähtee pois seuralaisen luota, näin kuuluu vastata tommoseen ja tmmoseen kysymykseen.
        Oppivat muiden ihmisten seuraamisella ja tv.stä, netistä jne.

        nim.merkille .vieläkin vaivaa. ei pelimiehellä ole omaatuntoa!! lunnevikainen joka ei edes tajua miltä normaalista ihmisestä tuollainen käytös tuntuu ja ei edes ajattele naisiaan sitten kun suhde päättyy, miettii vain mistä seuraava jollei jo ole sitä seuraavaa,ei todellakaan nämä miehet menneille naisille ajatustakaan suo!

        Kyllä se tuollaista on. .utta on toisenlaisiakin jotka on paremmin kartalla ja ihan harkittuaan tekevät
        Ei nää assut ym kovin harkitse seuraavat vain vaistojaan.


    • fsdf243213413

      Yleensäkin sosiopatia eli tämä tuttu mielenvikaisuus yhdistetään yliopiston tohtoreihin ja maistereihin.

      • 8eyuy4e89tu

        Juuri tuollainen korkeastikoulutettu, pillumagneetilla ajeleva psykopaatti pyörittää kymmeniä chateissä ja treffipalstoilla tapaamiaan naisia tälläkin hetkellä. Vaikuttaa kunnolliselta kun ensin tapaa.


      • ja k*lli rasvattuna
        8eyuy4e89tu kirjoitti:

        Juuri tuollainen korkeastikoulutettu, pillumagneetilla ajeleva psykopaatti pyörittää kymmeniä chateissä ja treffipalstoilla tapaamiaan naisia tälläkin hetkellä. Vaikuttaa kunnolliselta kun ensin tapaa.

        Ajeleeko Audilla? Tiedän yhden Audilla ajelevan naimisissa olevan p*lluhaukan.


      • tiedäänyhdeen

        Ajeleeko Audilla? Olisko Kreikkalainen mies? Nyt jo eronnut


    • 985421

      Niin paikka vilisee naimisissaolevia mielenterveysongelmaisia jotka häiriköivät sinkkuihmisiä jotka yrittäisivät sitä omaa perhettään perustaa. Ei edes riitä että sanot hullulle sanan: ei. Siinätapauksessa hullu yltyy vain ja saattaa alkaa usean eri nimimerkin kanssa vainoamaan.

      Sanoohan se jo maalaisjärkikin, että jos on jo yhden kanssa epäonnistunut, niin ei ihminen ilman omaa nöyryyttä kykene yhtään sen parempaa suhdetta rakentamaan muidenkaan kanssa varsinkin jos jatkaa samaa vanhaa kaavaansa.

      Pian on koko maa täynnä näitä hulluja seksuaalisesti häiriytyneitä ihmissuhdetaidottomia, jotka haluavat näyttää "taitojaan". Joita käyvät treenaamassa täällä ja muuallakin. Kapakit vilisee keski-ikäisiä häiriintyneitä raakkeja jotka eivät koskaan eläessään ole kohdannut totuudessa toista ihmistä. Mutta silti pitää näytellä niitä itsetyydyttäjän elkeitään aina vain useamman kanssa, särkien yhä vain useampien sydämiä ja mahdollisuuksia rakentaa toimiva perhe itsekkyydellään.

      Jotkut psykopaatit häiritsevät jo porukalla, kun eivät ole koskaan kyenneet kohtaamaan kenenkään muun totuutta yhdistyneenä. He kutsuvat itseään joskus homoseksuaaleiksikin tai joskus esiintyvät "kaveruksina" tai tuntemattomina toisilleen.

      Puhumme siis jo hirveän suurista määristä mielenterveysongelmaisia, jotka kenties ovat saaneet jopa psykiatrista apua ja neuvoja jotka ovat saattaneet olla sitä, että kun kumppanisi ei sinua ymmärrä, niin on aivan tervettä jakaa ongelma heillekin joita ongelma ei kosketa.

      Huoraava naimisissa oleva luuseri saattaa hankkimalleen seuralleen hekumanhetkellä sanoa: olen naimisissa tajuamatta kuinka sairaasti käyttäytyy. Mitälie kuvittelevat mielensairaissa ajatuksissaan. Joku saattaa pokkana kysyä sinkkuihmiseltä: etkö olisi suvaitsevainen ja pitäisi sinkkua sivusuhteena, kun kotona ei suju, mutta erotakaan en haluaisi.


      Ihmettelen suuresti jotta psykiatria ei tee mitään näille ongelmaisille, lapsien vuoksi näissä suhteissa saatetaan tehdä vaikka mitä, mutta itse ongelmaan ei tartuta.

      Meneppä sinkkuna ulos ajatuksissa kohdata itselleen tärkeä ihminen ja pilke on silmäkulmassasi, niin eikös nämä hyökkää hetkessä häiriköimään.

      Nykyään ei ole enää sinkuilla mahdollisuuksia pariutua ihan missä vain, sillä henkisesti sairaat häiriköt ovat hetkessä kimpussa. Katkerikot jotka eivät tajua, että syy heidän oman ahdinkoonsa löytyy ihan itsestään sisältä.

      Yhä useammalta jää perhe siis perustamatta häiriköivän käytöksen vuoksi. Itsestään liikaa kuvittelevat luulevat, että heidän pitää opastaa sinkkuja "elämäntaidoissa" joista heillä itsellä ei ole minkäänmoista tajua jos jo ovat epäonnistuneet. Avioliittolupauksessa kun sanotaan näinkin: niin myötä kun vastamäissä. Se ei häiriintyneillä ole mennyt tajuntaansa. Mitenkä se voisi onnistua muissakaan suhteissa jos ei edes edellistä saada päätökseen vaan seuraavaa jo puuhaillaan samaan aikaan?

    • mistä päin tämä

      Pelimiestä ei kannata ottaa missään nimessä...kiireesti vaan eri suuntiin ellet halua pahaa mieltä kokea..

      • sokea rakkaus....ko

        Miten tuommoinen on mahdollista
        Miten te arvon naiset ette tunnista jo hyvissä ajoin moisen "pelimiehen" touhuja? Miten ... miten voi olla mahdollista, että pelkällä taidokkaalla ja casanovamaisella kielenkäytöllä voi onnistua salaamaan jopa kymmenen naisen kierrättämisen...?

        Ehkä se rakkaus on joskus vähän sokea. Niinhän sitä sanotaan. Alistamista ja nöyryytystä ei kyllä kenenkään tarvitse sietää. Hienoa, että jaksoit tehdä oikean valinnan.


      • pelimiespeli

        Jyväskylästä 40vuotias yksityisyrittäjä..


      • jtkjtk
        pelimiespeli kirjoitti:

        Jyväskylästä 40vuotias yksityisyrittäjä..

        Hetkinen... Kertoisitko lisää tuntomerkkejä? Minulla on myös kokemusta 40-vuotiaasta jyväskyläläisestä yksityisyrittäjästä, joka pyörittää muutakin kuin yritystään...


      • fdsdfi99
        pelimiespeli kirjoitti:

        Jyväskylästä 40vuotias yksityisyrittäjä..

        onko miehellä syylä nenän päässä ja toinen takapuolessa?


      • tack
        fdsdfi99 kirjoitti:

        onko miehellä syylä nenän päässä ja toinen takapuolessa?

        hahaa, kiitos nauruista.


      • ehkätämä
        jtkjtk kirjoitti:

        Hetkinen... Kertoisitko lisää tuntomerkkejä? Minulla on myös kokemusta 40-vuotiaasta jyväskyläläisestä yksityisyrittäjästä, joka pyörittää muutakin kuin yritystään...

        etunimi K.....ja sukunimi D


    • tuhosit elämäni

      Mitenkä ihmeessä pelimiehet saadaan saataisiin kiinni. Niin samantyyliseen mieheen tutustuin tämän suomi34 treffien kautta. Esitti niin rkastavansa ja siltikin pyöritti monta naista salaa siinä samalla. Mutta hänellä oli myös selvästi narsistisen luonnetta mitä en heti huomannut. Valheita tuli esiin joka käänteessä ja niistähän hän osasi puhua itsensä pois.

      Se rakkasus mitä hän vain näytteli alussa hävisi ja itse nuolen haavojani ja ihmettelen myöskin mitenkä häntä uskoo nainen kuin nainen, Olinhan itsekin hänen lumoissaan todella kauan :( .

      Mitenkä paljon pahaa hän todella tekeekään kun kaikki tulee ilmi. Siinä särkyi haaveet niin täysin.Nyt olen sisältä niin rikkoutunut etten pysty elämään normaalia elämää.

      Ja taas hakemassa niitä uusia naisia täällä. Vanhat kun tippuvat kuviosta aika pian. Siis varokaa tämän tapaista miestä joka aika alusta kertoo että on niin rakastunut jo pelkkään kuvaasi. Haluaa nopeaa kihloihin. Kaipaa kehuja ulkonäköönsä eli pönkittää sillä omaa itsetuntoansa. Suuttuu todella helposti aivan ihmeellisestä asiasta. Kohta huomaat ettei sinulla ole omaa elämää. Niin hyvin hän osaa lumota. Ja kun rakastut ja huomaatkin että hänellä tosiaankin on muita naisia hän alkaa kohdella todella huonosti.

      • kuspäät

        Siinäpä pähkinä, miten pelimiehet saataisiin kiinni. Nettitreffailu on lisännyt tätä ongelmaa varmaan tuntuvasti. On kiva tehtailla paikkansa pitämättömiä profiileja. Ykskin kuspää on kymmenisen vuotta väittänyt olevansa eronnut, vaikka on vankasti naimisissa. Tosin nyt ihan viimeiseen profiiliin oli laittanut olevansa asumuserossa. Kyllä harmittaa, kun minäkin häneen kompastuin. Väitti kaikenlaista paikkansa pitämätöntä. Jotenkin tuntuu, että tällaisista huijausprofiileista voisi olla olemassa ihan laissa säädetty rangaistus. Ehkä sellainen vielä tulee. Tosin valvonta on vaikeaa.


    • PPELIMIESSSSSSS

      Kerro minkälaiseen pelimieheen sinä olet törmännyt????

      Jokainen nainen on varmasti ainakin kerran elämässään törmännyt pelimieheen. Playeria ei välttämättä tunnista heti, onhan hän oikea hurmuri. Pelimies osaa sanoa oikeat asiat oikealla hetkellä, hän kohtelee sinua kuin prinsessaa ja mikä tärkeintä, sinusta tuntuu heti ensi tapaamisestanne lähtien, että välillänne on sitä jotain. Sähköä.

      Kuvittelet tavanneesi unelmiesi prinssin, mutta totuus paljastuu seuraavana aamuna/päivänä tai parin viikon päästä. Kaikki toiveesi täyttävä miekkonen on jo unohtanut nimesi ja vaihtanut sinut naapurin Tiinaan. Elämäsi parhaat päivät (tunnit) vaihtuivat tekstareihin, joihin ei heru vastausta.

      Itse vietin erään pelimiehen kanssa elämäni parhaat viikot, jonka jälkeen minut vaihdettiin uuteen ilman selityksiä. Kesti kauan tajuta, että prinssi muuttuikin sammakoksi. En ehkä kesyttänyt playeriä, mutta myöhemmin meistä tuli parhaat ystävät. Ja hyvä näin. Hoidot voivat vaihtua, mutta ystävät pysyvät.

      • 123213

        Minä voin rehellisesti sanoa, etten ole ikinä törmännyt pelimieheen. En hae sellaista miestä, ja luultavasti he vaistoavat sen. En todellakaan etsi unelmien prinssiä, jonka kanssa leikkiä prinsessaa :D. Eivätkä standardikomeat, sliipatut supliikkimiehet vedä puoleensa pätkän vertaa. Jos siihen vielä lisätään tietyntyyppinen menopeli, niin se aivan totaalinen turn-off.

        Jos puolituntematon mies alkaa lirkuttelemaan ummet ja lammet, ja antaa ymmärtää että on valtavan rakastunut ja että nainen on suurinpiirtein ihanin olento maailmassa tai muuta vastaavaa, niin kyllä silloin pitäisi hälytyskellojen soida, ja lujaa. Sellainen ei ole normaalia (varsinkaan suomalaiselta mieheltä).
        Silti olen kuullut monia juttuja, joissain naiset ovat onnesta soikeana, kun tällaista tapahtuu. Kunnes sitten heräävät "unestaan"...

        Noh, sitä saa mitää tilaa. :(


    • Psykopelimies..

      AIKA VOI AUTTAA PSYKOPAATIN HOIDOSSA
      Psykopaattien ominaisuuksia:
      Hän on yleensä ystävällinen ja puoleensavetävä.
      Hän esiintyy auktoriteettina ja on autoritaarinen
      Hän haluaa olla huomion kohteena
      Hän alistaa jokaisen, joka suostuu siihen
      Hän ostaa liittolaisia ja käyttää toisia hyväkseen
      Hän on epäluuloinen eikä luota keneenkään
      Hän ei koskaan kadu, masennu, häpeä eikä ole syyllinen
      Hän muuttaa kantaansa, unohtaa lupauksensa ja syyllistää muut.
      Hän ei pyydä koskaan anteeksi.

      • P.i.r.a.J

        Aivan täydellinen kuvaus pelomiehestä! Jalat alle ja pois kun tuollaiseen törmäätte!


      • m,m

        Puistattaa lukea tuota luetteloa, mutta tuollaisia ihmisiä todella on. Nettitreffeiltä olen kaksikin sellaista bongannut. Toinen todella härski. Pommittanut viesteillä vaikka en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä.


      • IHAN1

        sehän on PSYKONARSKU LISTATTU, MULLA SELLANEN PYÖRI,,,OLI HENKI LÄHTEE. AHISTI, 24H VAIN SEN KANSSA,,,ELÄMÄ JA YSTÄVÄT YM. KIVAT JUTUT HÄVIS. POTKASIN PIHALLE VUOSI SITTEN,,,ELÄMÄ NORMAALIA. OLI OUTOO ALUSTA ASTI. VALHEITA VALHEEN PERÄÄN JA HUORIA.
        ONNELLINEN OLEN TÄLLÄHETKELLÄ ELÄMÄÄNI


      • Jkjkkjk

        Ei nyt ihan psykopaatti, mutta narsistiseen käytökseen taipuvainen persoona. Psykopatia on astetta vakavampi mielisairaus. Kuuluvat mielisairaalaan.


    • Varsinainen Mestari.

      Tämä Pelimies oli puhelias, charmikas, itsekeskeinen, suureellinen, petollinen, manipulatiivinen, tunne-elämältään kehittymätön, impulsiivinen, äkkipikainen, vastuuton sekä kykenemätön katumukseen ja empatiaan. Lisäksi persoonasta voidaan paikantaa jännityksen tarve ja heikko itsehillintä.


      Huijaaminen perustuu unelmille. Uhri uskoo, että hänen unelmansa on toteutumassa., ja hän unohtaa terveen epäluulon.. Mutta silloin pelimies tai Don Juan on usein jo iskenyt. Sillä kukapa ei haluaisi tavata täydellistä ihmistä.

      Taitava pelimies pokaa naisen kun naisen. Sopivalla supliikilla ja sofistikoiduilla maneereilla on vientiä missä tahansa. Pelimies ei usko ikuisuuteen, vaan elää hetkessä. Pelimies kerää pisteitä.

      Don Juan on vielä petollisempi. Hän on ihastunut ihastumiseen. Oman kumppanin huomio on donjuanismista kärsivälle täysin yhdentekevää. Tyydytyksen saa vain uusista valloituksista. Don Juan kerää sydämiä.

      Hän vahvuuksiinsa kuuluu Jatkuva seksipartnereiden vaihtaminen ja uusien etsiminen. Suhteet kestävät vain lyhyen ajan ja niissä pyritään yksinomaan seksuaaliseen, itsekeskeiseen mielihyvän kokemiseen eikä varsinaiseen parisuhteeseen.

      Mutta naiset tykkäävät komeasta panokoneesta joka nuolee,imee,lirkuttelee,
      mitä vaan että nainen tuntee itsensä halutuksi.


      Lopuksi tämä 2000 luvun Pelimies menettää kiinnostuksen ja naiset jäävät
      lehdelle soittelemaan.

    • Rakkauden kauppiaat

      Tietyllä tavalla täytyy ihailla näiden digiajan Auervaarojen (ja muiden nettihuijarien) liiketoimintaa. Toiminta on täysin ammattimaista ja huijauskuviot näyttävät olevan pitkälle vakioituja.

      Huijarit myyvät kauniita unelmia ja epärealistisia odotuksia kuluttajille, eihän se perimmältä idealtaan paljoa eroa tavallisesta kaupankäynnistä.

    • playerit suoli24

      Tiedättehän te kaikki playerit? Ne komeat miehet, joilla on naisia joka sormelle. He ovat oikeita kusipäitä ja kohtelevat naisia, miten haluavat. Tästä huolimatta naiset rakastuvat heihin. Mistä se johtuu?

      • pelakkaa vaan

        Heh, miksi tyytyä yhteen naiseen jos on mahdollisuus maistaaa useita. Kateeksi käy, kun itse olen ruma ja lihava, enkä koskaan saa yhtäkään naista


    • ei onnistu

      Heh itselles...tuolla lailla ...kuulostaapa tutulta :) Tuo tarkoittaa, että olet komea ja laiha...jne sanoo pelimies:)

    • Bordelli24 ilmaista

      "Ai on tää hyvä paikka kun täällä saa pillua?" ja vapaasti hillua)))))









      PILLUA

    • Hui Hai Vai

      Joo jollain käy flaksi niin kuin mulla...pimpsaa tarjolla aina kun haluaa..
      En pidä itseäni pelimiehenä koska naiset suorastaan tarjoaa piirakkaansa mulle..
      mä en osaa vaan kieltäytyä...

    • minä ja minuuteni

      Olen seksisuhteessa useamman kuin yhden naisen kanssa. Henkisesti olen tyhjentynyt viimeisten vuosien aikana aivan täysin. Tapailen useita naisia, jotka ovat naimisissa, kihloissa, seurustelevat tai jotain vastaavaa. Tällä hetkellä pyöritän kuutta eri naista; kaikki asuvat eri paikkakunnilla kuin minä. Jokainen heistä on omalla tahollaan suhteessa ja jokainen heistä pettää Avo/aviomiestään, poikaystäväänsä tai kihlattuaan. En pidä itsestäni. Olen tyhjä. Harrastan näiden naisten kanssa seksiä usein. Viimeisen vuoden aikana olen tavannut noin 150 - 250 naista, joiden kanssa olen ollut seksisuhteessa. Heistä 90% on ollut tänä aikana suhteessa toisen miehen kanssa. Joihinkin näistä miehistä olen jopa tutustunut.

      Työskentelen ihmisten parissa. Osaan käyttää ihmisiä hyväkseni luomalla heihin aidon mielikuvan siitä, että olen ujo, mukava, melkeinpä kokematon naisten kanssa.

      En ole tyytyväinen elämääni tällaisenaan. Olen hakenut apua, mutta "helpot naiset" viettelevät ja vievät mennessään. Lähden kaikkiin mahdollisuuksiin mukaan, en karsasta ketään. En valikoi. Jännitys tekee seksistä upeaa.

      • ..................

        Hyi hitto... miten paljon sinustakin löytyy SP- tauteja. Toivottavasti käyt ainakin kuukauden välein testeissä.


      • :)

        Kerrankin mies kuka on REHELLINEN!!!! I Like:)


      • IHK

        SULLA ÄLY JA AIVOT SIELLÄ ALAPÄÄSSÄ,,,AKKOJA SYYTÄT,,,KATO PEILIIN JOS USKALLAT


    • ON ERI MIES...

      E-kontaktissa tarjolla enemmän tuoretta lihaa kuin täällä...aina natsaa..
      PELIMIES

    • yksi pettynyt pupu

      Varokaa Mikkelin pojan charmia! Siinä on aikamoinen vilpertti....

      • melkein puhallettu

        En voi vastustaa itseäni kysymästä että minkähän ikäinen tuo Savon kolli on?


    • pupu vastaa

      50v mikkeliläinen...

      • Mr Mikkeli saalistaa

        Varokaa! Mikkelin herra on E-kontaktissa metsästämässä nimimerkillä Pelsepuupi. Miten osuva nimimerkki...


      • pettynyt pupu
        Mr Mikkeli saalistaa kirjoitti:

        Varokaa! Mikkelin herra on E-kontaktissa metsästämässä nimimerkillä Pelsepuupi. Miten osuva nimimerkki...

        Ups, niinpä taitaa olla.... tutulta vaikuttaa....

        Varokaa naiset!


      • chanti
        Mr Mikkeli saalistaa kirjoitti:

        Varokaa! Mikkelin herra on E-kontaktissa metsästämässä nimimerkillä Pelsepuupi. Miten osuva nimimerkki...

        Mikkelin V metsästää koko ajan ja joka paikassa. E-kontaktissa ollut Porakorven Akselila, Bullhornina, Suomi24:lla hankihemmona, touhu petterinä, tosivaikeena, ym.
        Petturi, valehtelija ja hyväksikäyttäjä, nämä määritelmät tulevat ensimmäisinä mieleen.
        Täällä oli ennen viestiketju kyseisestä herrasta mutta hän sai sen otettua pois.
        Voi niitä naisia jotka tähän pelimieheen taas retkahtaa, itse pystyn jo nauramaan kyseisen miehen kusetukselle. Sairas mikä sairas!!!
        Voimia kaikille teille jotka hän on ensin hurmannut ja sitten jäljettömiin kadonnut.


      • Mr Mikkeli saalistaa
        chanti kirjoitti:

        Mikkelin V metsästää koko ajan ja joka paikassa. E-kontaktissa ollut Porakorven Akselila, Bullhornina, Suomi24:lla hankihemmona, touhu petterinä, tosivaikeena, ym.
        Petturi, valehtelija ja hyväksikäyttäjä, nämä määritelmät tulevat ensimmäisinä mieleen.
        Täällä oli ennen viestiketju kyseisestä herrasta mutta hän sai sen otettua pois.
        Voi niitä naisia jotka tähän pelimieheen taas retkahtaa, itse pystyn jo nauramaan kyseisen miehen kusetukselle. Sairas mikä sairas!!!
        Voimia kaikille teille jotka hän on ensin hurmannut ja sitten jäljettömiin kadonnut.

        Joo, pysykää nyt ihmeessä loitolla tästä Mikkelin roistosta!
        Vaikka kuinka hurmaava osaa ollakin, kaikki , siis ihan kaikki on hirveetä valetta ja kusetustaa alusta loppuun. Kokemusta on!


      • Irkku
        Mr Mikkeli saalistaa kirjoitti:

        Joo, pysykää nyt ihmeessä loitolla tästä Mikkelin roistosta!
        Vaikka kuinka hurmaava osaa ollakin, kaikki , siis ihan kaikki on hirveetä valetta ja kusetustaa alusta loppuun. Kokemusta on!

        Toivottavasti en retkahtanut! Mikä hänen etunimensä on?


      • Se on pukki
        Irkku kirjoitti:

        Toivottavasti en retkahtanut! Mikä hänen etunimensä on?

        Se on Vili. VARO!


      • pupu nro 158
        Irkku kirjoitti:

        Toivottavasti en retkahtanut! Mikä hänen etunimensä on?

        Irkku.... Laita viestiä [email protected]
        Kerron Mikkelin miehestä...


      • yököttäääääää
        pupu nro 158 kirjoitti:

        Irkku.... Laita viestiä [email protected]
        Kerron Mikkelin miehestä...

        voi helv. Minäkin olen antanut tuolle mulkulle, muutama vuosi sitten. Oliskohan ollut jo 2008. Edelleenkö se jatkaa?


    • Läpeensä paha onko

      Tapasin äärettömän ihanan miehen, joka samalla älyttömän komea. Oon kyllä itsekin tosi kaunis. Olemme tavanneet kerran. Mies katsoi mua silmiin koko ajan ja oli mukava jutustella senkaan, sai mut hurmattuun kunnolla. Sen katse sai vaan mut haluamaan pussaamaan sitä koko ajan lisää. Me menimme sitten sänkyyn ekalla kerralla, meidän pussailut vaan meni niin kiihkeiks, se mies kyl sano et voidaan kyl odottaa, mut en pystyn kieltäytymään. Ja se oli varmaan parasta seksii mitä oon koskaan saannut. Nyt mua kummiskin kaduttaa et annoin itestäni jollain tapaa väärän kuvan. Se kyl sanoi mulle haluaa nähdä mut vielä, mut missä mielessä? Tuliko musta sille nyt vaan pelkkä pano? Ajattelen sitä nyt tosi paljon, koska mulle jäi todella hyvät fiilikset kaikesta. Se laittoi mulle heti seuraavana päivä viestiä et oli tosi kivaa munkaa. Sit mä oon sen jälkeen ehdotellu uutta tapaamista ja kerton kuinka se on jäänny mun mieleen, en vaan tahdo saamaan takaisin vastakaikua, enkä itse viiti sen kummemin enää viestiä laittaa, etten vaan satuta itseäni. onkohan mulla minkäänlaisia mahkuja?

      • Ruutukuningas

        Are you giddings me? Eihän naiset lähettele miesten perään koskaan viestejä? Mitä helvettiä. Pistä lisää inffoo, onko toi todellista elämää?


      • Todellinen Don Juan
        Ruutukuningas kirjoitti:

        Are you giddings me? Eihän naiset lähettele miesten perään koskaan viestejä? Mitä helvettiä. Pistä lisää inffoo, onko toi todellista elämää?

        Eka tapaaminen 22min ja sänkyyn..


    • Herttarouva66

      Uusi pelimies kentällä..Pirkanmaalta pyörittää haaremia.

      • Millä nimimerkillä, tai mikä nimi, ikä? Kerro please etten joudu kärsimään!


      • stopthis

        Pirkanmaalla pyörii T.P (kyllä muuallakin) Huijaa pikkusumia,mutta onnistunut kyllä isompiakin huijaamaan. ruskeat silmät. Ei maailman komistus,mutta ilmeisen hyvä puhumaan ja kirjoittamaan.
        Sairastaa sitä sun tätä ja on elämä ollut sitten NIIIIIN kurjaa, että!!


    • ei parisuhdetta

      Pyörittää pyörittää, ja on täälläkin pyörimässä. Täällä hänellä on oikein hyvät mahdollisuudet tehdä feikki profiileitä ja esiintyä milloin minkäkinlaisena.

    • Herttarouva66

      Tämä mies osaa olla myös ihana.
      Osaa puhua kauniisti ja olla hellä.
      Tämä mies on hyvä puhumaan tunteistaan,
      on avoin ja huomioi minua kovasti.
      On komea, upeat silmät, osaa kietoa,
      toisen pikkurillinsä ympärille.
      Hän osaa olla myös röyhkeä ja erittäin sexuaalinen.
      Mies nauttii myös suunnattomasti rakastelusta.
      Ei sellaista voi näytellä, sai minut käymään todella
      kuumana ,antauduin hänelle lähes heti.
      Annoin itseni hänelle ja hän luki minua kuin avointa kirjaa.
      Hän on tydellinen tähän hommaansa Casanovaksi, Don Juaniksi, naisten mieheksi, gigoloksi, sonniksi.
      Hän murskaa sydämiä menee minkä kerkeää, saa naisen luopumaan kaikesta.
      Ihan mitä hän vain kehtaa pyytää,hän saa kaiken haluamansa.
      Hän on kuitenkin herkkä ja tunteellinen ihminen,käyttää sitä röyhkeästi hyväkseen.!
      Toivon että hän saa vielä kunnolla omaan siipeensä.(Ehkä on jo saanut?).
      Tämä on varoituksen sana,tästä hänet tunnistaa..

      • Etelä-Suomesta?

        Mistä päin hän on?


      • Herttarouva66
        Etelä-Suomesta? kirjoitti:

        Mistä päin hän on?

        Tämä on se Harjavallan tyyppi


      • etsiikö taas
        Herttarouva66 kirjoitti:

        Tämä on se Harjavallan tyyppi

        onkohan sama heppu ilmestynyt taas tänne treffeille? nyt 46-v pirkanmaalta ......


      • vielä liikkeellä

        Tämä mies osaa olla ihana. (Porin don juan)
        Osaa puhua kauniisti ja olla hellä.
        Tämä mies on hyvä puhumaan tunteistaan,
        on avoin ja huomioi naisiaan kovasti.
        On komea, upeat silmät, osaa kietoa,
        toisen pikkurillinsä ympärille.
        Hän osaa olla myös röyhkeä ja erittäin sexuaalinen.
        Mies nauttii myös suunnattomasti rakastelusta.
        Ei sellaista voi näytellä, sai minut käymään todella
        kuumana ,antauduin hänelle lähes heti.
        Annoin itseni hänelle ja hän luki minua kuin avointa kirjaa.
        Hän on tydellinen tähän hommaansa Casanovaksi, Don Juaniksi, naisten mieheksi, gigoloksi, sonniksi.
        Hän murskaa sydämiä menee minkä kerkeää, saa naisen luopumaan kaikesta.
        Ihan mitä hän vain kehtaa pyytää,hän saa kaiken haluamansa.
        Hän on kuitenkin herkkä ja tunteellinen ihminen,käyttää sitä röyhkeästi hyväkseen.!
        Toivon että hän saa vielä kunnolla omaan siipeensä.(Ehkä on jo saanut?).
        Tämä on varoituksen sana,tästä hänet tunnistaa..


    • diid.....

      Jyväskylän seudulla myös erittäin paha pelimies, en tiedä, onko profiilia missään.

    • tunnentyypin

      Samoin Järvenpään seudulla...pitkä ja komea, mutta tyhmä kuin mikä :) Naiset vaihtuu ja koko ajan on uusi kierroksessa. Itsekin olin yksi noista halpaan menneistä, siksi varoittelen täällä.

      • Ehkä minäkin

        Kerro lisää tästä Järvenpään miehestä! Ikä?


      • tampioiden kok.ajo

        "pitkä ja komea, mutta tyhmä kuin mikä"


        " Itsekin olin yksi noista halpaan menneistä"


        Niin, ja sanot sitten miestä tyhmäksi. Mikä vittu teitä naisia vaivaa? Ettekö te saa tarpeeksi huomiota muilta kuin näiltä auervaaroilta, kun menette noin helposti retkuun. Komea mies vähän lirkuttelee, niin jo naisella on haarat levälläään. Varattujakin ollaan vielä. Sitten tullaan tänne itkemään...


    • ,,,,,.....,,,,,

      Vantaalla on pillumagneetilla ajeleva pelimies. Hakee saalista eri deittikanavilta ja sexichateista. Kymmeniä naisia jatkuvasti kierroksissa. Osaa esittää tunteita ja puhua mitä naiset haluavat kuulla. Kannattaa varoa.

    • Isokulli,,,

      Huomattavan iso ja paksukullinen pelimies, Tampereelta.
      Varma tunnusmerkki,todella irstas,185 cm pitkä,Harmahtavat hiukset,
      Haluaa heti sexiä on komea ja kun saa haluamansa katoaa kun pieru saharaan.

      • marja_terttu222

        Treffi-ilmoitukseeni vastasi 43v. eronnut mies Pirkanmaalta. Jotenkin vastauksesta tuli tunne, että on pelimies. Mm.nicki viittaa ns.seksuaalisesti pystyvään mieheen....
        Lähetti kuvansa ja ihan komea on, mutta saa nähdä sittten.


      • metsossa

        Minkäikäinen tämä Tampereen pelimies on?


      • Ihkhihihihi

        No aika huono tuntomerkki. Harmaat hiukset, pitkä. Kullin näkee vasta sitten kun on liian myöhäistä. Sitten vaan pitää sanoa että en ala mitään sun kanssa, kun sulla on noin iso kulli. Sä olet se Tampereen pelimies.
        No ei vain, hyvä että näistä varoitellaan, mutta voi niitä olla joku promille harmaatukkaisia pitkiä isokullisia ihan kunnollisiakin miehiä Tampereella :))


    • yks vaan

      Kannattaisko joskus kokeilla jotain muuta, kuin niitä sen jatkeilla ajavia naisten kaatajia???

      • rypäsrapas

        Porin hullu kirjoitteleen taas.....buahhahabuaahhhhhaaaaaa


    • Sad

      Kannattaa varoa Israelilaista, monen monet vuodet Suomi24lla pyörinyt luonnehäiriöinen. Eikä harjoittele pelkästään nyrkkeilysäkeillä...

    • höynäytetty

      e-kontaktissa nimellä sville... vaihtaa naisia lennosta ja tapailee monia samanaikaisesti. Valehtelee lähes kaiken profiilissaan ja varsinkin puhelimessa :(

      • pitikokeilla

        Tämä kyseinen kaveri on jälleen aktivoitunut, muutaman kuukauden tauon jälkeen.. eipä kannata tosiaankaan uskoa mitä mies satuilee.. Totuus on, ettei tyyppi asu siellä missä sanoo asuvansa, koulutustausta on ihan muuta kuin mitä profiilissaan ilmoittaa (koulutusta ei ole ollenkaan).. mies on pelimies sanan varsinaisessa merkityksessä, varokaa!


      • Kiitos
        pitikokeilla kirjoitti:

        Tämä kyseinen kaveri on jälleen aktivoitunut, muutaman kuukauden tauon jälkeen.. eipä kannata tosiaankaan uskoa mitä mies satuilee.. Totuus on, ettei tyyppi asu siellä missä sanoo asuvansa, koulutustausta on ihan muuta kuin mitä profiilissaan ilmoittaa (koulutusta ei ole ollenkaan).. mies on pelimies sanan varsinaisessa merkityksessä, varokaa!

        Kiitos kun varoitit! Pyysi minuakin treffeille viikonloppuna, mutta ei taida maksaa vaivaa vääntäytyä paikalle ;)


      • Huijarit kiikkiin

        Kiitos!! Tämä sville ei asu siellä missä kertoo asuvansa, eikä profiilissa muutkaan asiat pidä paikkaansa. Kaveri on tyhmä kuin saapas, vaikka kieltämättä ihan mukavan näköinen. Varmasti saa naiset ihastumaan itseensä, mutta pidempiaikaiseen parisuhteeseen tuskin kykenee...Varovaisuutta naiset mikäli hänen kanssaan kirjoittelette.


    • Frumpy...

      Kyllä naiset ovat tyhmiä ja saavat tasan tarkkaan sen, minkä ansaitsevatkin.

    • En valita

      Varokaa naiset Kuusamon pelimiestä. Tumma tukka, tummat silmät, nauravaiset iloiset kasvot. Tanssii kuin Rasputin ja sormissaan on pianistin kosketus. Vangitsee naisen sielun heti eikä suostu kuulemaan eitä. Paukuttaa noitarumpuja mielellään kaksiossaan (naapurit joskus valittaneet). Kuulemma Lapin Aslakin ja Inarin Maarian jälkeläinen. Siitin kuin hevosella. Saa naisen rakastelullaan tajuttomuuden partaalle. Naisia joka kulmalla Kuusamosta ylöspäin. Ikuinen poikamies, joka ei suostu vakiintumaan. Haluaa vain hetken huumaa.

      • Ehkä minäkin.

        Kerro lisää tästä Järvenpään miehestä! Ikä?


      • tunnentyypin
        Ehkä minäkin. kirjoitti:

        Kerro lisää tästä Järvenpään miehestä! Ikä?

        Jäken miehen ikä on 46...komea kaveri, mutta eipä kannata uskoa mitä sanoo..lähes kaikki on valetta..


      • tunnentyypin
        tunnentyypin kirjoitti:

        Jäken miehen ikä on 46...komea kaveri, mutta eipä kannata uskoa mitä sanoo..lähes kaikki on valetta..

        ja vielä...kaveri hakee seuraa eri deittipastoilta..eri nimillä ja paikkakuntakin vaihtuu riippuen palstasta. Puhelinnumeronsa haluaa antaa heti kättelyssä ja yllätys, yllätys; tietenkin prepaid-liittymä..


      • Ehkä.....
        tunnentyypin kirjoitti:

        ja vielä...kaveri hakee seuraa eri deittipastoilta..eri nimillä ja paikkakuntakin vaihtuu riippuen palstasta. Puhelinnumeronsa haluaa antaa heti kättelyssä ja yllätys, yllätys; tietenkin prepaid-liittymä..

        Onkohan Jäken mies valehdellut ikänsäkin jos kaiken valehtelee? Minkä näköinen muuten?


      • tunnentyypin
        Ehkä..... kirjoitti:

        Onkohan Jäken mies valehdellut ikänsäkin jos kaiken valehtelee? Minkä näköinen muuten?

        Voi hyvinkin olla, että ikäkin on ainakin noilla deittipalstoilla vähän pielessä :) Minkä näköinen tämä sinun kuvailemasi on...kerroppa, niin katsotaan onko meillä sama mies kyseessä..


      • Numerohaku
        tunnentyypin kirjoitti:

        ja vielä...kaveri hakee seuraa eri deittipastoilta..eri nimillä ja paikkakuntakin vaihtuu riippuen palstasta. Puhelinnumeronsa haluaa antaa heti kättelyssä ja yllätys, yllätys; tietenkin prepaid-liittymä..

        Kahdeksalla kymmenestä täällä on prepaid-liittymä.


      • Etelän tyttö

        No perkele! Siltä minäki munnoo ottasin :)


    • lisää tuntomerkkejä

      onko järvenpääläinen hyvävartaloinen liikuntaa aktiivisesti harrastava mies?

    • tunnentyypin

      No ainakin mainostaa deittisivustoilla harrastavansa liikuntaa, mutta ei se vartalo nyt niin hyvännäköinen ole. Mies myös tupakoi, vaikka ei tee sitäkään noilla sivustoilla, mistä seuraa hakee..Tuskin puhutaan nyt samasta ihmisestä...?

      • Ehkä......

        Harmaata jo hiuksissa, täytyy olla yli 50, pitkä, hoikka, silmälasit.


    • tunnentyypin

      Ei ole tällä tyypillä silmälaseja..

    • Hienon miehen

      osannut valita. Onnitteluni.

    • Tyhmiä emakoita olet

      te. Ja tämän jälkeen pitäisi vielä jotain naista tapailla. Taidanpa jäädä ikisinkuksi.

      • nera

        Naisten on hyvä verkostoitua näissä seuranhakupuuhissa. Eihän sitä monen kannata huijaria tavata. Kun mies on todettu sopimattomaksi kenellekään naiselle esim. petollisuuden takia, niin se sitten vaan tänne kaikkien luettavaksi. Näin naiset voivat hypätä yli monesta miehestä. Olisin itse ollut kiitollinen, kun minua olisi joku varoittanut Tampereen huijarista. Kerrassaan kylmä pelimies p:sta.


      • vera9
        nera kirjoitti:

        Naisten on hyvä verkostoitua näissä seuranhakupuuhissa. Eihän sitä monen kannata huijaria tavata. Kun mies on todettu sopimattomaksi kenellekään naiselle esim. petollisuuden takia, niin se sitten vaan tänne kaikkien luettavaksi. Näin naiset voivat hypätä yli monesta miehestä. Olisin itse ollut kiitollinen, kun minua olisi joku varoittanut Tampereen huijarista. Kerrassaan kylmä pelimies p:sta.

        Mansesta muka. Poristahan tämä hullu....buahaahahahhahhahahahahaahashhahahahahhahahahaa.....


      • Pelaajanainen
        nera kirjoitti:

        Naisten on hyvä verkostoitua näissä seuranhakupuuhissa. Eihän sitä monen kannata huijaria tavata. Kun mies on todettu sopimattomaksi kenellekään naiselle esim. petollisuuden takia, niin se sitten vaan tänne kaikkien luettavaksi. Näin naiset voivat hypätä yli monesta miehestä. Olisin itse ollut kiitollinen, kun minua olisi joku varoittanut Tampereen huijarista. Kerrassaan kylmä pelimies p:sta.

        Ehkä me naiset otetaan yhdessä ilo irti näistä itserakkaista casanovista ja imetään niistä mehut? Miksi kenenkään pitäisi vakuuntua, miksei pidetä vain hauskaa? Miehet luulee, että me halutaan sitoutua, mutta eivät kestä ja ovat mustasukkaisia, jos halutaankin pyörittää useampaa ukkoa ja pitää hauskaa. Eivät soisi samaa vapautta meille, minkä haluavat itselleen. Sanotaan niille suoraan, että mikä etten voisi koeajaa sinuakin, mutta aion kyllä olla myös muiden kanssa.


      • Virpi JLK
        nera kirjoitti:

        Naisten on hyvä verkostoitua näissä seuranhakupuuhissa. Eihän sitä monen kannata huijaria tavata. Kun mies on todettu sopimattomaksi kenellekään naiselle esim. petollisuuden takia, niin se sitten vaan tänne kaikkien luettavaksi. Näin naiset voivat hypätä yli monesta miehestä. Olisin itse ollut kiitollinen, kun minua olisi joku varoittanut Tampereen huijarista. Kerrassaan kylmä pelimies p:sta.

        Miten perustelet tuon,Kun mies on todettu sopimattomaksi kenellekään naiselle...
        Sinäkö sen päätät kenelle hän sopii..Tyhmä akka ja säälittävä..


      • Ota pitkä ryyppy
        vera9 kirjoitti:

        Mansesta muka. Poristahan tämä hullu....buahaahahahhahhahahahahaahashhahahahahhahahahaa.....

        Ei Mansesta eikä Porista-Kirjoittele kun sinulla on faktaa..tietoa..


      • rautalankaa
        Virpi JLK kirjoitti:

        Miten perustelet tuon,Kun mies on todettu sopimattomaksi kenellekään naiselle...
        Sinäkö sen päätät kenelle hän sopii..Tyhmä akka ja säälittävä..

        Huijari nyt vaan on aika sopimaton parisuhteeseen Veijoseni.


      • kerronyt
        rautalankaa kirjoitti:

        Huijari nyt vaan on aika sopimaton parisuhteeseen Veijoseni.

        sulle kaikki on huijareita,ihme akka jos et kelpaa niin mitä täällä itket


    • Vili vallaton

      Vili pääkaupunkiseudulta... sijoitusneuvoja tai vastaava väittää olevansa. Aloittaa heti numeron saatuaan kiivaan pommittamisen, soittaa kesken päivän vaikka olet sanonut että et voi puhua yksityisasioita työaikana. Pommittaa sähköpostitse, tekstarein, soittamalla ja jättämällä viestejä vastaajaan. Katoaa viikonlopuksi milloin "isän avuksi" milloin "mökille rauhoittumaan" jne. Maanantaina alkaa taas viestittely ja pommitus. Itselläni oli lähinnä ongelma saada viestittely päättymään kun totesin heti alkumetreillä että kaverilla ei ole ihan kaikki kohdallaan.

      • chanti

        Tuttu kaveri.
        Täällä on ollut juttua aikaisemmin tästä harmaapäisestä "valloittajasta".
        On useita profiileja täällä, E-kontaktissa, Iskurissa ja ties missä muallakin.
        Täällä on myös aikaisemmin lueteltu miehen käyttämät nimimerkit, ja niitä on riittänyt.
        Tykkää isoista tytöistä...
        Ihan samaa juttua on tullut muiltakin naisilta, ja sama meno jatkuu, ja jatkuu...
        Selittelee ja katoaa, ei kykene normaaliin parisuhteeseen.
        Tunnen tyypin, ja tiedän niin hyvin mitä tarkoitat!!
        Hyvä sinä, jos olet eroon miehestä päässyt.


      • Läskit ei kiinnosta
        chanti kirjoitti:

        Tuttu kaveri.
        Täällä on ollut juttua aikaisemmin tästä harmaapäisestä "valloittajasta".
        On useita profiileja täällä, E-kontaktissa, Iskurissa ja ties missä muallakin.
        Täällä on myös aikaisemmin lueteltu miehen käyttämät nimimerkit, ja niitä on riittänyt.
        Tykkää isoista tytöistä...
        Ihan samaa juttua on tullut muiltakin naisilta, ja sama meno jatkuu, ja jatkuu...
        Selittelee ja katoaa, ei kykene normaaliin parisuhteeseen.
        Tunnen tyypin, ja tiedän niin hyvin mitä tarkoitat!!
        Hyvä sinä, jos olet eroon miehestä päässyt.

        Vai isoista tytöistä/Ei vaan isotissisistä naisista...


      • spirit
        chanti kirjoitti:

        Tuttu kaveri.
        Täällä on ollut juttua aikaisemmin tästä harmaapäisestä "valloittajasta".
        On useita profiileja täällä, E-kontaktissa, Iskurissa ja ties missä muallakin.
        Täällä on myös aikaisemmin lueteltu miehen käyttämät nimimerkit, ja niitä on riittänyt.
        Tykkää isoista tytöistä...
        Ihan samaa juttua on tullut muiltakin naisilta, ja sama meno jatkuu, ja jatkuu...
        Selittelee ja katoaa, ei kykene normaaliin parisuhteeseen.
        Tunnen tyypin, ja tiedän niin hyvin mitä tarkoitat!!
        Hyvä sinä, jos olet eroon miehestä päässyt.

        Onko kenties huvili?


      • pani minuakin
        Läskit ei kiinnosta kirjoitti:

        Vai isoista tytöistä/Ei vaan isotissisistä naisista...

        Ei ole waan se saatanan komea..mistä lie tuo harmaatukka sillä ei varmaan edes ole kotia..


    • yksi uhreista
      • Läskitiinu....

        Ivalosta löytyy myös oikea panopatja jakaa sukupuolitautia antaa kaikille paljaalla..
        Siis nainen..


    • ???????

      minkälaisia miehiä satakunnan äijät???

      • Vituttaako...

        No hyviä tietenkin,parasta a-ryhmää kaataa naisia kuin heinää..


      • ;D
        Vituttaako... kirjoitti:

        No hyviä tietenkin,parasta a-ryhmää kaataa naisia kuin heinää..

        ei vituta laisinkaan vaan odotukset korkealla satakunnan äijistä!


    • evan-hopea

      Hmm. Nyt kuulostaa kyllä hieman palturilta. Onkohan se nyt sitten niin, että jos mies on tehnyt tietoisen päätöksen; hän ei halua myöntyä uskonnon standardiin ja yhteiskunnan oletettuun standardiin kumppanin valinnan suhteen, tarkoita että hän olisi luonnevikainen. Monogamia ei ole aina ollut olemassa, itseasiassa suurin osa ihmisen ajasta on jatkuvasti etsitty uusia kumppaneita siemenen levittämiseen. Se että yksi kieltäytyy noudattamasta jonkun kusipään päästä keksittyjä sääntöjä ei tee hänestä luonnevikaista. Ja älä ymmärrä väärin, kaikki ei ole näitä tapauksia, mutta vaikka ei olisikaan _he voivat parantua "luonneviastaan"_ esim. ammattiavulla.

    • näinon

      Pelimies ei rakastu naiseen vaan vallottamisen tunteeseen.

    • Utelias..

      Mistä sä sen tiedät ,?oletko kentis pelimies??

    • kerttu on rajatapaus

      Tunnistaako kukaan pelimiestä pohjois-karjalasta???? Useita nim.merkkejä eri deitti sivustoilla..... laiska kirjoittamaan, mutta puh numeron heti valmis lähettämään??? Kaitsu tai Kai?

      • kirppu

        Kyllä tunnistaa, missä tapasit hänet?


      • ihme juttu

        Oho, olen nähnyt ennenkin etsittävän. Laita haku kaikilta sivuilta niin saat vastauksia, joku etsi heinäkuun lopussakin


      • kissa52

        Millä merkillä on nyt palstoilla ja millä deittipalstoilla????


      • kerttu on rajatapaus
        kissa52 kirjoitti:

        Millä merkillä on nyt palstoilla ja millä deittipalstoilla????

        Suomi24, etsi niin löydät varmasti


      • kirppu1
        kerttu on rajatapaus kirjoitti:

        Suomi24, etsi niin löydät varmasti

        On taaskin siellä , sama mies nimimerkki vaihtuu


      • joulupukin muori

        huomasin vanhan viestin vastaa minulle ?


    • Paskanpuhuja

      Niin tai naista pohjois-karjalasta,kauhea panopatja antaahalukkaille ja kun jätetyksi tulee niin vääntää itkua ja puhuu paskaa..

      • pohjois-karjalasta1

        En anna vaan otan. Tasa-arvon vuoksi on myös olemassa pelinaisia.


      • pohjois-karjalasta1

        Onkos joku katkera jäänyt ilman kun tälläisia kirjoittelee??


    • pelimiehen? uhri 23

      En jaksanut koko keskustelua lukea mutta kun kerta pelimiehistä oli kyse niin kerron sitten omankin tarinani.
      Tapasin tämän kesän aikana todella komean, itseäni vuoden nuoremman miehen. Ensimmäinen viikko meni tekstaillessa, tunsin oloni loistavaksi ja miehen täydelliseksi. Ensimmäinen tapaaminen oli parin päivän tekstailun jälkeen ja oli todella ihana. Lässytti ja leperteli, sai mut ihan taivaisiin. Heti tapaamisen jälkeen tuli tekstaria lisää.. Parin päivän päästä tavattiin uudelleen miehen työpaikalla, juteltiin ja juotiin kahvit. Seuraavana päivänä herra tulikin sitten mun luokse, piti viettää kiva ilta yhdessä. Kivaa totisesti olikin, mies sai ihmeitä aikaan eikä mullakaan ollut mitään estoja. Yleensä olen arka uusien ihmisten kanssa enkä parin tapaamisen jälkeen tuo ketään kotiin. Jostain syystä se kuitenkin tuntui todella hyvältä ajatukselta. Vein miehen sitten seuraavana aamuna töihin, laitoin illalla viestiä mutta vastausta ei kuulunut. Laitoin myös seuraavana päivänä viestiä, ei vastausta. Mietin ja ihmettelin mitä tapahtui, oli saanut mut täydellisesti pauloihinsa.
      Koska aiemmat viestit oli olleet hieman.. kröhöm.. sellasia.. Päätin sitten viikon päästä kokeilla vastaako sellaiseenkaan. Ei mennyt montaakaan minuuttia kun tuli vastaus "Yllättävä viesti sulta kun ei ole kuulunut mitään". Kerroin että olen laittanu viestiä mutta sanoi että on puhelin rikki. Naureskelin vaan mutta typeränä tyttönä sen uskoin. Olihan mies ollut täydellinen.. Ja väitti ikävöivänsä mua.
      Siitä se tekstailu ralli taas alkoi, vähemmässä määrin kun aiemmin mutta kuitenkin.. Ei kuulemma ollut aikaa tavata, liikaa töitä, väsymystä yms. Taas kului viikko kun ei herrasta kuulunutkaan, yritin uudelleen.. Vastasi taas. Jaksoi jauhaa samaa p***aa yhä edelleen.. Minä uskoin. Tilanne on edelleen hieman auki, mies kyllä tulee juttelemaan kun satutaan törmäämään, selittää kuinka on puhelin rikki eikä saa otettua yhteyttä. Pahin virhe oli kun kävi mun työpaikalla.. Ihan mua varten kuulemma. Jep jep..
      Nyt edellisenä viikonloppuna sanoi että ilmoittaa puoleen viikkoon mennessä koska tavataan, kas kummaa kun eilen soittelin niin eipä herra enää vastannut. Laitoin viestiä perään että kiitti mulle riitti.
      Mietin että minkä ihmeen takia piti nähdä niin suuri vaiva pelkän seksin eteen? Miksi..? Helpomminkin olisi saanut koska minähän se olin joka siihen alunperin kiinnostuksen esitti. En tiedä opinko tästä mitään, toivon vaan ettei kaltaiseni hyväuskoiset nuoret tytöt lankea siihen. Miksi täytyy puhua ja lässyttää, käyttää ja jättää? Miksi kaikki vaiva? Ihme juttu ja annan asian jo jäädä unholaan. Pahalla en muistele yhteistä yötä, päinvastoin.. Oli erittäin mukava kokemus. Harmittaa vaan tavata uusi ihminen, jos kaikki menee samalla tavalla ja mies vaikuttaa täydelliseltä, onko se samanlainen.. Jos ei olisikaan niin pienellä varauksella täytyy silti olla. Mä kun olen sellainen että annan kaikkeni, jos olen kiinnostunut ja tapailen jotakin niin en hölmöile muuta. Olen tasan yhden miehen nainen.
      Kunpa tämäkin herra vielä jonain päivänä muuttuu tai joku sitä pääsee asiasta näpäyttämään..
      Anteeksi sekava teksti :D

      • yökkistä yök

        " Olen tasan yhden miehen nainen."

        Tarkoitat vissiin, että yhden kerrallaan :D Nytkin annoit heti jollekin kuppajaakolle..


    • Kunnollinen ja reilu

      Juuri tuollaisten antisankareiden vuoksi me muut mukavat ja kivannäköiset nettimiehet saamme osaksemme epäluuloa ja ennakkoasenteita.

      On meitä kunnollisiakin, joiden perään päät kääntyy.

      Harmittaa.

      • Itkupilli amt

        Tulit sitten tänne nuolemaan ja lipomaan ämmien persettä, jos vaikka lohkeisi`???


      • 048orijkn
        Itkupilli amt kirjoitti:

        Tulit sitten tänne nuolemaan ja lipomaan ämmien persettä, jos vaikka lohkeisi`???

        Tämän ketjunhan on alunperin keksinyt itseään porin pukiksi tituleeraava HULLU, jos ette satu tietämään!
        Yhteiskunnan loinen ja turha synnytys alunpitäen. Tämä tarviis vaan lähdön kuuhun pelkällä menolipulla ja paluuta ei ole!


      • olen 22v mies
        048orijkn kirjoitti:

        Tämän ketjunhan on alunperin keksinyt itseään porin pukiksi tituleeraava HULLU, jos ette satu tietämään!
        Yhteiskunnan loinen ja turha synnytys alunpitäen. Tämä tarviis vaan lähdön kuuhun pelkällä menolipulla ja paluuta ei ole!

        Buhaahaa vittu mikä apina,ei se nyt kaikkia provoja tänne kirjoita...048orijkn,Tämä on minun kirjoittama,sinulla tuntuu olevan pakkomielle.


    • Akka viinapullon tak

      KYLLÄ, ME NAISET OLEMME PINNALLISIA, KATSOMME ULKONÄKÖÄ, en kiellä sitä ollenkaan. ..... sellanen roikkuminen ja päällekäyvä käytös on kyllä säälittävää.onkos tää se miesten vainoaja alkkis jolla on vähäistä enemmän noita edellä mainittuja ... olikohan nämä kullittelut ja haikailut tuota samaa säälittävää "jospa ois ... Riippuu siitä mistä se roikkuu...jokaiseen asiaan on monta näkökulmaa.048orijkn olet todella säälittävä,alkkiksen on oikeasti vaikeaa löytää hyvää miestä,sinulla ei tunnu olevan elämää ilman tätä miestä..

      • Virpiiiiiiiiiiiiiiii

        Naiset aina kehuvat, miten komea olen, ja miehet ovat yleensä vähän kateellisia siitä minulle. Voin kuitenkin kertoa teille rumat miehet, että komean miehen elämä Suomessa on itseasiassa kohtalaisen vaikeaa. Meitä nimittäin on niin vähän tässä maassa, että naiset villiintyvät aina, kun he näkevät komistuksen. He eivät näytä sitä ulos päin kovin selvästi, mitä nyt punastelevat ja hymyilevät vähän liian aurinkoisesti tilanteeseen nähden ja tietysti juttelevat vähän turhan mukavia (en koskaan kohdannut niin ihanaa käytöstä naisten taholta kun olin ruma finninaamainen teini), mutta jos komea mies jää vähänkin pitemmäksi aikaa heidän ulottuvilleen sosiaalisissa kuvioissa, tulee naisista jotenkin häiriintyneitä. He alkavat pelata miehen kanssa omituisia sosiaalisia pelejä, rankaisevat miestä tämän oletetuista virheistä äärimmäisen ankaralla tavalla (komea mies ei saa anteeksi virheitään, koska sen oletetaan olevan pikkuisen ********* ja jotenkin eteerisen haavoittumaton psyykeeltään) ja ylitulkitsevat miehen tekoja, ja päätyvät lopulta siihen, että mies on itsekeskeinen ja tunteeton narsistisika, joka pitäisi ampua. Mutta koska naisesta ei kuitenkaan ole vahingoittamaan miestä fyysisesti, kerää nainen kaikki voimansa osoittaakseen miehelle muulla tavoin, miten kuvottava olento tämä on. Se ei sulje pois sitä, etteikö nainen voisi samalla aikaa olla myös ihastunut mieheen, mikä tarkoittaa omituista hyväksynnän, suloisen lepertelyn ja omituisten raivokohtausten vuoristorataa, jota mies ei kykene koskaan tajuamaan.
        Rumalla miehellä sen sijaan on helppoa. Jos hän vielä on käytännöllinen ja miehekkäässä ammatissa, naiset pitävät häntä ihanana ja luotettavana nallekarhuna, jota on helppo komentaa ja manipuloida, kun eihän se ressukka mistään mitään tajua.

        Kaiva se pääsi perseestä ja mene katsomaan peiliin..


    • Ihan oikeasti hei???

      En edes tiedä miksi ihmeessä käyn katsomassa kommentteja joita on tänne sivustolle laitetaan. Joku siinä on että minun on pakko käydä katsomassa, vaikka se on päätynyt aina suruun.

      Olen lukenut mitä kamalampia kommentteja tuolla, jossa haukutaan minut aivan pystyyn ja siellä jotkut jopa kertovat "faktoja" jotka ovat aivan kamalaa luettavaa ja täyttä valhetta. Ihmiset yrittävät keksiä minusta kaikennäköisiä asioita jotta saisivat minulle huonon maineen, mutta miksi?Mikä vittu teitä vaivaa.

      • Niin,

        ? Mietitäänpä sitten hetki sitä.....!


    • ihmettelijä-nainen

      Hmm.... miksi vili.ollila on poistanut viestinsä???

      • Jeeppimies

        On varmaan uhkailtu taas polisilla, niin kuin aiemminkin...


      • Kiltti tyttö
        Jeeppimies kirjoitti:

        On varmaan uhkailtu taas polisilla, niin kuin aiemminkin...

        Kuinka monella teistä on "Kiltin tytön syndrooma"??
        -nainen ottaa vastuulleen kaiken, kaikki, koko ajan
        -pitää omana syynään kaiken, kaikki, koko ajan
        -häpeää itseään myös silloin kun on uhri
        -pyytelee anteeksi muiden tekemiä rikoksia ja kärsii häpeän niiden puolesta, kuin olisi itse syypää
        -miettii 24/7 miten mahdollisimman vähän häiritsisi ketään, välttäisi taakkana olemista koska hengittää liikaa happea, miten voisi korvata eri keinoin totaalista riittämättömyyttään ja turhuuttaan
        -mistä taikoisi punaiset matot kriminaalien eteen heidän tätä pyytäessä!!

        Näitä ominaisuuksia pelimiehet hyväksikäyttävät!! On siis aika lopettaa olemasta kiltti!! Älkää antako niiden uhkailla, vaan toimikaa!


      • Näitä riittää...
        Kiltti tyttö kirjoitti:

        Kuinka monella teistä on "Kiltin tytön syndrooma"??
        -nainen ottaa vastuulleen kaiken, kaikki, koko ajan
        -pitää omana syynään kaiken, kaikki, koko ajan
        -häpeää itseään myös silloin kun on uhri
        -pyytelee anteeksi muiden tekemiä rikoksia ja kärsii häpeän niiden puolesta, kuin olisi itse syypää
        -miettii 24/7 miten mahdollisimman vähän häiritsisi ketään, välttäisi taakkana olemista koska hengittää liikaa happea, miten voisi korvata eri keinoin totaalista riittämättömyyttään ja turhuuttaan
        -mistä taikoisi punaiset matot kriminaalien eteen heidän tätä pyytäessä!!

        Näitä ominaisuuksia pelimiehet hyväksikäyttävät!! On siis aika lopettaa olemasta kiltti!! Älkää antako niiden uhkailla, vaan toimikaa!

        Lähde Iltalehti: Helsingin käräjäoikeus kuuli perjantaina vuonna 1988 syntynyttä miestä, jota syytetään muun muassa useista ryöstöistä.

        Syyttäjän mukaan mies vaati vuonna 2008 useita kertoja rahaa silloiselta tyttöystävältään ja tehosti vaatimuksiaan uhkailemalla väkivallalla.

        - Minun käsitykseni mukaan hänen puolelta oli enemmän tunnetta. Se oli aluksi sellaista seikkailua, mies kuvaili suhteen alkuaikoja oikeudessa.

        - Aloin valehdella kun huomasin, että saan (häneltä) rahaa.

        Syytetyn mukaan hänen ei tarvinnut painostaa nelisen vuotta vanhempaa seurustelukumppaniaan.

        - Se riitti, että antoi hyvän syyn ja selityksen. Lainaa ei ollut vaikea saada.

        Mies sai rahaa muun muassa pikavipeillä, joita naisystävä otti.

        - Hän oli huomannut, että tällähän (pikavipillä) on helppoa saada rahaa.

        Keskiviikkona oikeudessa kuultu nuori nainen kertoi, kuinka hän oli pelännyt terveytensä ja henkensä edestä.

        - Hän ei valehtele, mutta suurentelee asioita, mies luonnehti naisen kertomusta.

        Naisen mukaan mies vei häneltä lähes 50 000 euroa. Hän on maksanut jo kolmen vuoden ajan mieheltä jääneitä ja ulosottoon päätyneitä laskuja 600 eurolla kuukaudessa.

        Rikoskokonaisuuteen liittyy muitakin asianomistajia, joiden kanssa mies oli parisuhteessa.

        Muita epäiltyjä rikoksia käsitellään oikeudessa ensi viikolla.


    • suvituulentie8

      Entäs tämä herra Porvoosta?
      Kalju, siisti parta, sporttinen, lihaksikas. n. 190 cm pitkä. Ikä 45 - 46.
      Nettideittisivuilla ilmoitta olevansa Porvoosta tai Helsingistä. Asuu Porvoossa.

      Haluaa edetä nopeasti, yrittää hurmata jalat alta. Kihloista puhuu pian ja rakkaudesta... Osaa koskea naista ja muutenkin käsitellä... Sitten paljastuukin kaikki. Pitää nakukuva/seksiakti -tiedostoja naisistaan. Pyytelee eroottisia kuvia kännykkään ja haluaa kuvata seksiä. Keräilee naisia kun sarjamurhaaja voitonmerkkejä.

      Ja minä onneton ihastuin ja uskoin. Nyt kaikki romuna.

      • herttaliia

        Tunnen varmasti tyypin ja olin yksi uhreista. Meitähän oli samaan aikaan monia ja yhden meistä vei vihille. Sen kaikkein hyväuskoisimman tietysti.... vieläkin profiilit löytyy kaikista mahdollisista seuranhakupaikoista...
        onneks ei tullu sp tautia. Aika korjaa muut haavat.
        Itseinho kohdillaan.


    • EnSuostuNäyttelemään

      Hah, miksiköhän uskotte että näitä pelimiehiä on? Kun mies huomaa ettei naisia enään kiinnosta kiltteys, empaattisuus ja rehellisyys. Jossain vaiheessa hän tajuaa, minkä tutkimuksetkin osoittavat, että naisia kiinnostaa narcisistiset, psykopaattiset ja "mahtipontiset" miehet. Jolloin he omaksuvat tämän kuvan, jotta eivät joutuisi yksin elämään.

    • PeliMNät?

      Pitäisi alkaa järjestämään joukko orgioita s24 kautta. Se olisi mahtavaa hommaa. Ei tarvitsisi ruikuttaa kun ei kukaan halua. Kaikenlaisia tyyppejä alasti vaan johonkin isoon lämmitettyyn tilaan ja vähän rentouttavia nesteitä nautiskellen sitten pikkuhiljaa vauhtiin. Ehkä tää ei enää toimi nykyisessä ahdasmielisessä omistusparisuhde yhteiskunnassa. Roomalaiset vielä viettivät aikaansa orgioissa. Eikä siitä ole kuin hyvin lyhyt hetki ihmislajin historiassa. Juutalaisuus ja kristinusko sitten pakotti meidät tähän uuteen muottiin ja sitten täällä ruokutetaan kun on pelimiehiä ja pelinaisia,

    • älä koskaan tee niin

      Ei ilman lupaa saa kuvata ja varsinkin kun nainen on alkoholin vaikutuksen alla. Silloin mies on tehnyt todella väärin!

    • 1234.

      Onko pelimiehiä nyt näkynyt?

      • vituttaa

        Kyllä. Espoossa n.50 v ukko, joka kehuu mökeillään ja veneellään. ajaa vihreällä avoautolla. aivan hullu, kaikin puolin. yrittäjä sanoo olevansa. haluaa vain pillua. täysin tunteeton. nimimerkki viittaa käsityöläisyyteen, sähköpostiosite muusikkouteen.


      • poosta myös
        vituttaa kirjoitti:

        Kyllä. Espoossa n.50 v ukko, joka kehuu mökeillään ja veneellään. ajaa vihreällä avoautolla. aivan hullu, kaikin puolin. yrittäjä sanoo olevansa. haluaa vain pillua. täysin tunteeton. nimimerkki viittaa käsityöläisyyteen, sähköpostiosite muusikkouteen.

        Kiitos tiedosta. Täytyy varoa.


      • Mikan faijan....
        vituttaa kirjoitti:

        Kyllä. Espoossa n.50 v ukko, joka kehuu mökeillään ja veneellään. ajaa vihreällä avoautolla. aivan hullu, kaikin puolin. yrittäjä sanoo olevansa. haluaa vain pillua. täysin tunteeton. nimimerkki viittaa käsityöläisyyteen, sähköpostiosite muusikkouteen.

        Tähän myös törmänny...


      • gigog
        vituttaa kirjoitti:

        Kyllä. Espoossa n.50 v ukko, joka kehuu mökeillään ja veneellään. ajaa vihreällä avoautolla. aivan hullu, kaikin puolin. yrittäjä sanoo olevansa. haluaa vain pillua. täysin tunteeton. nimimerkki viittaa käsityöläisyyteen, sähköpostiosite muusikkouteen.

        Liekö sama ukko...Vissiin olen kanssa hänet kohdannut. Ihan kaheli. Ikänsä taitaa olla erässä deitissä valehdellut nuoremmaksi.Lähettää viestejä tyyliin: naiseni sitä ja naiseni tätä...


      • Näin on
        gigog kirjoitti:

        Liekö sama ukko...Vissiin olen kanssa hänet kohdannut. Ihan kaheli. Ikänsä taitaa olla erässä deitissä valehdellut nuoremmaksi.Lähettää viestejä tyyliin: naiseni sitä ja naiseni tätä...

        Tinderissä Espoosta yks ukko. Kalju, 40 ,harmaata jo parrassa. Täys narsisti. Kaikella mahdollisella kerskuu. Useita samanaikaisesti pyörittää . Sininen auto. Varokaa tytöt!


    • prinsessa13+30

      Vieläköhän Vili saalistaa....

      • tinttara

        Onko sulla ikävä?


      • onneksi tajusia!

        Ilmeisesti...
        Ehdin käydä vain pari kertaa kahvilla hänen kanssaan kunnes aloin etsimään taustatietoja. Lukemani jutut täällä netissä täsmäävät täydellisesti. Sama mies!
        Nyt en enää ihmettele, miksi hänenkaltaisesna mies on vapaa.


      • urin vihli
        onneksi tajusia! kirjoitti:

        Ilmeisesti...
        Ehdin käydä vain pari kertaa kahvilla hänen kanssaan kunnes aloin etsimään taustatietoja. Lukemani jutut täällä netissä täsmäävät täydellisesti. Sama mies!
        Nyt en enää ihmettele, miksi hänenkaltaisesna mies on vapaa.

        SIIS Vilinkö kanssa? Missä se nyt sanoo asuvansa?


      • onneksi tajusin
        urin vihli kirjoitti:

        SIIS Vilinkö kanssa? Missä se nyt sanoo asuvansa?

        Asuinpaikaksi ilmoitti erään Helsinkiläisen kaupunginosan.
        Etunimenään käytti toista nimeä ja oikeaa sukunimeä mutta yhdistämällä niihin Vilin, alkoi googlaamalla selvitä asioita.


    • kerttuli4

      saarijärven rumaankanpoikanen myös näitä pelimiehiä

    • hannamaya58

      kerttuli 4 minä olen täysin samaa mieltä kanssasi..vedättää minkä ehtii

    • tuttu mies mullekin

      Eikös Vili asu nykyään Vantaalla? Herra taitaa olla "maineessa" jo koko Etelä-Suomen alueella... Sairas on hän.

      • onneksi tajusin

        Minulle ilmoitti asuvansa Helsingissä. Paikakkunnat Mikkeli ja Kotka tulivat esille googlaamalla faktoja joita minulla hänestä oli. Onneksi käytti firman puhelinta eikä prepaidia.
        Saanko hyvät naiset tiedustella, kunka kauan ehditte häntä tapailla, enne kuin tämä ikävä totuus teille selvisi.


      • Tuttu mies =

        T mies pyörittää.psykopaatti koulutettu.kamala sairaus.


    • prinsessa_68

      V on kotoisin Mikkelistä, missä ex-vaimonsa (ja lastensa äiti) nykyisin asuu. Kotkaan on myös yhteyksiä ja siellä myös yksi "vaimo".
      Hämäriä rakennusbisneksiä yms.... Osaa kyllä hurmata, mutta totuus paljastuu kyllä hyvin pian... Ei vastaa puhelimeen eikä tekstareihin, kun on kaikenlaisia "kiireitä". Selityksiä löytyy joka lähtöön.... ja mitä uskomattomampia...

    • ulinvihri

      Minä sorruin Viliin jo vuonna 2007 tai 2008.
      Asui tuolloin Kotkassa ja perhe oli Mikkelissä. Ihan hullu kai se on. Vähän hörökorvat ja harmaa tukka. Ei hirveen pitkä. Mahaa oli ainakin tuolloin jonkin verran. Oli muka astma tai joku. Mitä lie huumeita vertänyt astmapiipusta.
      Oli ollut kakkukeisari ja jätteenpuhdistusfirma ja ravintolaa sun muuta. Älkää sortuko!!!!

      • Kukka-Maria66

        Hei naiset,
        en näin julkisesti voi kirjoittaa tästä "Vilistä", minulla on jonkin verran tietoja. Voin jakaa niitä, varoituksena, jos laitatte tänne vaikka anonyymin säjköpostiositteen, vanstaan siihen.


      • yksi vilin existä
        Kukka-Maria66 kirjoitti:

        Hei naiset,
        en näin julkisesti voi kirjoittaa tästä "Vilistä", minulla on jonkin verran tietoja. Voin jakaa niitä, varoituksena, jos laitatte tänne vaikka anonyymin säjköpostiositteen, vanstaan siihen.

        Ei hyvä jumala..!! Aloin etsiskellä Vilin yhteystietoja ja päädyin tänne, ja näköjään kaikki mitä olin pelännyt onkin totisinta totta ja vieläpä laajemmassa mittakaavassa kuin olisin voinut kuvitellakaan! No, onneksi ei enää satuta kun "vilittelystä" jo reilu vuosi aikaa, mutta menetetyt rahat ottaa todella päähän. Jos kenellä olisi tietoja tästä miehestä niin mielelläni kuulisin niitä viedäkseni asioita eteenpäin. Minun email on [email protected]


    • Koettu on..

      Nimimerkit firefighter84 ja salainenmustanaamio ovat huijareita. Varokaa jos törmäätte! Valehtelevat nimensä, puhuvat kauniita ym. ja katoavat kun saavat naiselta.. tiedän muitakin nimimerkkejä, joiden takana täysin pimeitä miehiä..

      • kyllästynyt.....

        Hei. Täysin sama kokemus näistä "Koettu on" kertomista nimimerkeistä. Salainenmustanaamio on kyllä pahin laatuaan, se esiintyy välillä muillakin nimimerkeillä. Aika nopeasti kyllä huomaa, että kyseessä on sama tyyppi, yksityiskohdat muuttuvat hiukan, mutta fraaseista tunnistaa auttamattomasti, onneksi. Sanoo kyllä, mitä nainen haluaa kuulla ja antaa itsestään komian ja vekkulin kuvan.
        Mulla on kyllä joku muukin nimimerkki tiedossa, kun pelaa julmasti samaa peliä kuin nuo, vähän samanoloinen tyyppi.


    • yksi vilin existä

      Niin Vilistä vielä sen verran, että tapasimme suomi24n kautta huhtikuussa 2012 ja heinäkuussa 2012 pääsin siitä eroon. Mies kuulemma rakastui heti ensi silmäyksellä, ja kyllähän hänkin teki vaikutuksen kaikkine Jeeppeineen (nykyisin viininpunainen mersu) ja hienoine vaatteineen, komea ja hurmaava pirulainen. Mies asui ainakin silloin Helsingissä firman kämpässä (kyllä, se rahoituslaitos), mutta koskaan en päässyt siellä käymään joten varma en voi tietenkään olla. Kaupparekisteristä löysin kuitenkin osoitteen jonka hän myös puhelimessa antoi esim hotellia varatessaan. Miehellä on 5 lasta ja niiden äiti Mikkelissä, poika asuu Tampereella ja tytöistä ainakin yksi kai Kotkassa, yksi vielä äidillä. Mikkelissä on sairas isä ja sisko, joita herra käy (olevinaan) hoitamassa viikonloppuisin. Suku on Lapista, siellä vietettiin kerran pitkä viikonloppu hänen kustannuksellaan. Olikin eka ja vika kerta. Alkoholiongelmainen, pakko saada jotain joka ilta.

      Mies on patologinen valehtelija, tarinat on täysin vailla vertaansa. Miten se niitä keksiikin!?! Ja aina löytyy selitys kaikkeen silmää räpäyttämättä. Lupasi muuten tehdä minun pintaremonttini, alalla kun oli kuulemma ollut, mutta koskaan ei tikkua ristiin pannut, kun ei varmasti oikeasti osannut vaikka kovasti taidoillaan leveili. Lupasi sitten edes maksaa remontin kun ei itsellä ollutkaan "aikaa" tehdä, kuten hän asian ilmaisi. No voitte vain arvata onko rahoja näkynyt. Satoja valheita ja pettymyksiä, turhia lupauksia, huimia kertomuksia miten naiset ja sukulaiset on häntä kaltoin kohdelleet, raasu uhri.. :D

      Jo muutama päivä ensitapaamisesta haistoin palaneen käryä ja aloin ottaa asioista selvää, olin varpaillani koko ajan enkä päästänyt omia tunteita koskaan syviksi, onneksi. Silti muutaman kuukauden katselin sitä touhua ja puolihuvittuneena odotin aina seuraavaa tarinaa, joille ystävien kanssa naureskelin että uskomatonta on. Hurmaava mies ja hienojakin hetkiä vietettiin, ja tietoisia riskejä raha-asioissa otin toivoen kuitenkin että mies olisikin jotain muuta kuin mitä pelkäsin. No, sairaalloiseksi hulluksihan hän on nyt paljastunut, mutta se ei yllättänyt. Miten tuollainen tyyppi voi sietää itseään?

      Mutta tosiaan te muutkin Vilin naiset, laitoin tuonne ylemmäs meiliosoitteeni ja kuulisin mielelläni teidän kokemuksianne. Ehkä asioille voi tehdä jotain ja miehelle saataisiin joku roti tuohon touhuun, ettei hän satuttaisi ketään enää enempää.

      Ai mitenkö kaikki päättyi? Sanoin, että nyt loppuu pelleily ja haluan naimisiin. Tiesin, että tuon sanan mainitsemalla hän lähtisi eikä enää häiritsisi, ja näin kävi. The happy end. :) Paitsi ne rahat kaivertaa, ja se, että mies tekee samaa muille koko ajan..

    • Ex huijattu

      Minulla on vahva epäilys, että hänellä on edelleen perhe Mikkelissä koska viikonloppuisin sinne menee. Edellisessä tekstissä mainittu viininpunainen mersu kun on rekisteröity Mikkeliläiselle naiselle jolla on sama sukunimi!

      Onko keneltäkään huijattu rahaa?

      • yksi vilin existä

        Tuota Mikkelin perheen olemassaoloa minäkin aina epäilin, mutta ainakin lastensa äidistä on eronnut (tarkistin). Juuri äsken sain tietää, että nykyinen auto on hänen siskonsa nimissä.

        Kyllähän minä idiootti sen bensoja makselin, ja se "osti" minulta muuton yhteydessä tavaroita joista en koskaan ole maksua saanut. Pari tonnia on minulle velkaa ja kauniisti lupaa aina maksaa kun asiasta kovistelen. Argh!

        Onko muut laittaneet rahojaan tuohon konnaan?


      • :-)
        yksi vilin existä kirjoitti:

        Tuota Mikkelin perheen olemassaoloa minäkin aina epäilin, mutta ainakin lastensa äidistä on eronnut (tarkistin). Juuri äsken sain tietää, että nykyinen auto on hänen siskonsa nimissä.

        Kyllähän minä idiootti sen bensoja makselin, ja se "osti" minulta muuton yhteydessä tavaroita joista en koskaan ole maksua saanut. Pari tonnia on minulle velkaa ja kauniisti lupaa aina maksaa kun asiasta kovistelen. Argh!

        Onko muut laittaneet rahojaan tuohon konnaan?

        Kirjoitin sinulle sähköpostiisi


      • Sivustaseuraaja
        yksi vilin existä kirjoitti:

        Tuota Mikkelin perheen olemassaoloa minäkin aina epäilin, mutta ainakin lastensa äidistä on eronnut (tarkistin). Juuri äsken sain tietää, että nykyinen auto on hänen siskonsa nimissä.

        Kyllähän minä idiootti sen bensoja makselin, ja se "osti" minulta muuton yhteydessä tavaroita joista en koskaan ole maksua saanut. Pari tonnia on minulle velkaa ja kauniisti lupaa aina maksaa kun asiasta kovistelen. Argh!

        Onko muut laittaneet rahojaan tuohon konnaan?

        Kukaan ei voi kuvitella kunka nautin näistä keskusteluista. Olen jo monta vuotta ollut sivusta seuraaja ja voi taivas kuinka läheiseni ovat tästä herrasta kärsineet. Olen ollut voimaton, koska halua puuttua asioihin on ollut, mutta tässä on ihmisiä jotka ovat todella kärsineet ja siksi tuntuu, että on pakko vaieta asioista.

        On niiiiiin paljon tarinoita, kuinka hän on läheisiään suorastaan raastanut, mutta nyt onneksi ollaan voiton puolella. Valitettavaa on, että uhrit ovat vaihtuneet ja lisää varmasti tulee.

        Kaikkein eniten harmittaa, että hänellä itsellä ei ole minkäänlaista ymmärrystä tai omaatuntoa siitä mitä hän tekee, joten häenelle on ihan turha yrittää selittää yhtään mitään. Vili on puhdas narsisti.


      • Asiaa seurannut
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Kukaan ei voi kuvitella kunka nautin näistä keskusteluista. Olen jo monta vuotta ollut sivusta seuraaja ja voi taivas kuinka läheiseni ovat tästä herrasta kärsineet. Olen ollut voimaton, koska halua puuttua asioihin on ollut, mutta tässä on ihmisiä jotka ovat todella kärsineet ja siksi tuntuu, että on pakko vaieta asioista.

        On niiiiiin paljon tarinoita, kuinka hän on läheisiään suorastaan raastanut, mutta nyt onneksi ollaan voiton puolella. Valitettavaa on, että uhrit ovat vaihtuneet ja lisää varmasti tulee.

        Kaikkein eniten harmittaa, että hänellä itsellä ei ole minkäänlaista ymmärrystä tai omaatuntoa siitä mitä hän tekee, joten häenelle on ihan turha yrittää selittää yhtään mitään. Vili on puhdas narsisti.

        Kerro ihmeessä lisää!


      • kaveri
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Kukaan ei voi kuvitella kunka nautin näistä keskusteluista. Olen jo monta vuotta ollut sivusta seuraaja ja voi taivas kuinka läheiseni ovat tästä herrasta kärsineet. Olen ollut voimaton, koska halua puuttua asioihin on ollut, mutta tässä on ihmisiä jotka ovat todella kärsineet ja siksi tuntuu, että on pakko vaieta asioista.

        On niiiiiin paljon tarinoita, kuinka hän on läheisiään suorastaan raastanut, mutta nyt onneksi ollaan voiton puolella. Valitettavaa on, että uhrit ovat vaihtuneet ja lisää varmasti tulee.

        Kaikkein eniten harmittaa, että hänellä itsellä ei ole minkäänlaista ymmärrystä tai omaatuntoa siitä mitä hän tekee, joten häenelle on ihan turha yrittää selittää yhtään mitään. Vili on puhdas narsisti.

        Oletteko nyt naiset ihan varmasti ymmärtäneet kaverin oikein? Olen tuntenut hänet kouluajoilta enkä nyt tunnista tarinaa yhtään. Kaverilla on vähän vaikeaa ollut ja ehkä nyt vaan irrottelee pitkän avioliiton jälkeen. Onks siinä jotain vikaa, jos pitää hauskaa? Ettette vaan olisi itse ottaneet asioita liian vakavasti.


      • just joo
        kaveri kirjoitti:

        Oletteko nyt naiset ihan varmasti ymmärtäneet kaverin oikein? Olen tuntenut hänet kouluajoilta enkä nyt tunnista tarinaa yhtään. Kaverilla on vähän vaikeaa ollut ja ehkä nyt vaan irrottelee pitkän avioliiton jälkeen. Onks siinä jotain vikaa, jos pitää hauskaa? Ettette vaan olisi itse ottaneet asioita liian vakavasti.

        eihän siinnä vikaa ole jos hauskaa pitää ja kaikki osapuolet ovat samaa mieltä...............kaveri?


    • Kukka-Maria66

      Tämä V esiintyy ainakin nimmerkillä joukahainen2020.
      Varoituksena muille.

      • Ulin vihri

        Herra mun jee. Tässäkö tämän päivän Auervaara, Gabriel jne.? Tämä on hyvä, että kerrotte täällä avoimesti kokemuksistanne. Jotenkinhan tuommoinen paskiainen on saatava aisoihin. Perustetaanko Vilin pettämät naiset ry.?


    • yksi vilin existä

      Perustetaan, ehdottomasti! Ja ukko porukalla saunan taakse.. :D

    • prinsessa4444

      Sinulle "yksi vilin existä".... Samaan aikaan kun V tapaili sua, hän vietti yhden yön myös minun luonani... Eli pyörittää montaa naista yhtä aikaa...
      Ja olin tapaillut häntä myös aikaisemmin.

      • yksi vilin existä

        Hei prinsessa4444!

        Jep, tottakai pyörittää, onhan se nyt jo tässäkin ketjussa nähty ja kuultu, ja onneksi silloin aikoinaan sen myös arvasin, joten en päästänyt häntä tunnetasolla liian lähelle -ettei sattuisi myöhemmin. Hurmatahan se mies osaa, ellei nainen osaa olla varuillaan.

        Kirjoitapa minulle tarinasi prinsessa, ja kaikki muutkin Vilin uhrit vaan rohkeasti jakamaan kokemuksia, niin josko saataisi "Mikkelin mies" vihdoin aisoihin..

        [email protected]


      • yksi vilin existä

        Hei prinsessa4444!

        Jep, tottakai pyörittää, onhan se nyt jo tässäkin ketjussa nähty ja kuultu, ja onneksi silloin aikoinaan sen myös arvasin, joten en päästänyt häntä tunnetasolla liian lähelle -ettei sattuisi myöhemmin. Hurmatahan se mies osaa, ellei nainen osaa olla varuillaan.

        Kirjoitapa minulle tarinasi prinsessa, ja kaikki muutkin Vilin uhrit vaan rohkeasti jakamaan kokemuksia, niin josko saataisi "Mikkelin mies" vihdoin aisoihin..

        [email protected]


      • Kukka-Maria66
        yksi vilin existä kirjoitti:

        Hei prinsessa4444!

        Jep, tottakai pyörittää, onhan se nyt jo tässäkin ketjussa nähty ja kuultu, ja onneksi silloin aikoinaan sen myös arvasin, joten en päästänyt häntä tunnetasolla liian lähelle -ettei sattuisi myöhemmin. Hurmatahan se mies osaa, ellei nainen osaa olla varuillaan.

        Kirjoitapa minulle tarinasi prinsessa, ja kaikki muutkin Vilin uhrit vaan rohkeasti jakamaan kokemuksia, niin josko saataisi "Mikkelin mies" vihdoin aisoihin..

        [email protected]

        Hei naiset,
        nyt on joukahainen2020- profiili pois palstalta. Liekö Vili lukenut kirjoituksiamme täältä!


      • yksi naivi prinsessa lis
        yksi vilin existä kirjoitti:

        Hei prinsessa4444!

        Jep, tottakai pyörittää, onhan se nyt jo tässäkin ketjussa nähty ja kuultu, ja onneksi silloin aikoinaan sen myös arvasin, joten en päästänyt häntä tunnetasolla liian lähelle -ettei sattuisi myöhemmin. Hurmatahan se mies osaa, ellei nainen osaa olla varuillaan.

        Kirjoitapa minulle tarinasi prinsessa, ja kaikki muutkin Vilin uhrit vaan rohkeasti jakamaan kokemuksia, niin josko saataisi "Mikkelin mies" vihdoin aisoihin..

        [email protected]

        Siis ei voi ola totta!!! Puhutaankohan samasta hurmurista??? Menin täysin lankaan. Taustalla omaa firmaa, kakkukeisaria, viisi lasta Mikkelistä, harrastaa laskettelua. Missämhän mahtaa nyt asua?? Olen aivan shokissa.


      • prinsessoja kaikki
        yksi naivi prinsessa lis kirjoitti:

        Siis ei voi ola totta!!! Puhutaankohan samasta hurmurista??? Menin täysin lankaan. Taustalla omaa firmaa, kakkukeisaria, viisi lasta Mikkelistä, harrastaa laskettelua. Missämhän mahtaa nyt asua?? Olen aivan shokissa.

        Joo, olet mennyt samaan lankaan kuin niin moni meistä... Vili on pyörittänyt naisia jo vuosikausia... ja aina samalla kaavalla...
        Hän käyttää naisistaan lempinimiä prinsessa, pupu ja pikku rouva... kuulostaako tutulta?


      • naivi prinsessa
        prinsessoja kaikki kirjoitti:

        Joo, olet mennyt samaan lankaan kuin niin moni meistä... Vili on pyörittänyt naisia jo vuosikausia... ja aina samalla kaavalla...
        Hän käyttää naisistaan lempinimiä prinsessa, pupu ja pikku rouva... kuulostaako tutulta?

        No niin tutulta kuulostaa! Ei voi olla totta. Olen ollut täysin sinisilmäinen ja tuntenut sympatiaa hänen tarinoitaan kohtaan. Tunnen itseni todella typeräksi. Kuinkahan paljon hänen lapsiensa äiti on tiennyt miehensä puuhista. Nyt rupesin säälimään häntäkin.


      • Voi Vilperttiä
        naivi prinsessa kirjoitti:

        No niin tutulta kuulostaa! Ei voi olla totta. Olen ollut täysin sinisilmäinen ja tuntenut sympatiaa hänen tarinoitaan kohtaan. Tunnen itseni todella typeräksi. Kuinkahan paljon hänen lapsiensa äiti on tiennyt miehensä puuhista. Nyt rupesin säälimään häntäkin.

        Tiesittekö prinsessat, että kyseinen Romeo on seurustellut erään kotkalaisen toimitusjohtajan kanssa ainakin vuodesta 2008? Asuu edelleen hänen kanssaan ja toimii hänen kahvilabisneksessä. Sellainen sankarpoika. Mitähän ko toimari ajattelee playboynsa kuvioista. Vai onko tyytyväinen että kaunis poika lämmittää hänen sänkyään ....


      • uskomaton
        Voi Vilperttiä kirjoitti:

        Tiesittekö prinsessat, että kyseinen Romeo on seurustellut erään kotkalaisen toimitusjohtajan kanssa ainakin vuodesta 2008? Asuu edelleen hänen kanssaan ja toimii hänen kahvilabisneksessä. Sellainen sankarpoika. Mitähän ko toimari ajattelee playboynsa kuvioista. Vai onko tyytyväinen että kaunis poika lämmittää hänen sänkyään ....

        Niinpä niin, minä lankesin häneen jo vuonna 2008. Silloin asui muka Kotkassa, kävi Mikkelissä, kärsi astmasta, mutta luulen, että imutti jotain potenssisuihketta. Oli tuolloin match-sivustolla. Missä se nyt saalistaa?


      • uskottava se on
        uskomaton kirjoitti:

        Niinpä niin, minä lankesin häneen jo vuonna 2008. Silloin asui muka Kotkassa, kävi Mikkelissä, kärsi astmasta, mutta luulen, että imutti jotain potenssisuihketta. Oli tuolloin match-sivustolla. Missä se nyt saalistaa?

        Tuleepa huono olo tulee kun lukee näitä viestejä. Huono olo tulee myös siitä kun tajuaa että tuollainen hän oikeasti on. Ei pitäisi käydä lukemassa täällä mutta ei voi pysyä poissakaan. Toisaalta, hyvä että tietää totuuden, tietää että vika ei ollut itsessä. Hän teki sen tarkoituksella ja tietäen. Sai rakastumaan ja hävisi kun aloit puhumaan tunteista. Puuuh! Kylläpä tuleekin huono olo.


      • sivustaseuraaja2
        Voi Vilperttiä kirjoitti:

        Tiesittekö prinsessat, että kyseinen Romeo on seurustellut erään kotkalaisen toimitusjohtajan kanssa ainakin vuodesta 2008? Asuu edelleen hänen kanssaan ja toimii hänen kahvilabisneksessä. Sellainen sankarpoika. Mitähän ko toimari ajattelee playboynsa kuvioista. Vai onko tyytyväinen että kaunis poika lämmittää hänen sänkyään ....

        Korjaus..suhde toimitus johtajaan on jatkunut jo ainakin 9 vuottaa..että semmoista peliä ;)


    • yksi vilin existä

      He can run, but he can't hide.. ;)

    • Tinttara

      Hassu tapaus, on aina kuitenkin esiintynyt omalla nimellään ja kertonut kaikille samat asiat.

    • Prinsessa nro 563

      Joo... ja kaatanut naisia jo ties miten monta vuotta... Varmaan tosi vaikeeta keksiä koko ajan selityksiä, kun on useampi nainen kerralla kierroksessa. Hyvä kun muistaa nimet ja paikkakunnat...

      • yksi vilin existä

        Se on niin hurmaava paskiainen, että naisten kaataminen käy helposti. Se osaa puhua paremmin kuin kukaan kenet mä tunnen, ja olen sentään esim työni takia tavannu muitakin paskiaisia ison liudan. Mutta eipä senkään kulissi kovin aukoton ole, koska katoaa kultakin naiselta aina muutamaksi päiväksi ettei vastaile puheluihin eikä viesteihin, ja selitykset tosiaankin ontuu! Eniten käyttää "isä ja sisko hoidettava" -korttia, samoin kuin kolareita ja sairaalassaoloja. Tarvittaessa se jopa valuttaa muutaman kyyneleen ollakseen uskottava ja saadakseen säälipisteet kotiin. Se on aivan uskomattoman törkeä kaikissa toimissaan, ja saa naisen aina tuntemaan syyllisyyttä milloin mistäkin, kun osaa kääntää asiat aina toisinpäin, pois itsestään ja omasta syyllisyydestään. Se on sairas ja olisi ehdottomasti pysäytettävä, mutta miten?


    • Prinsessa nro 563

      Ei sitä voi pysäyttää... Niin kauan se saalistaa, kun k u l l i seisoo... Eikä kuvaa voi laittaa päivälehtien etusivulle - sehän olis kunnianloukkaus.
      Mut toi pitää todellakin paikkansa, että osaa kääntää asiat aina toisinpäin... Sairas mies!!!

      • Prinsessa 666

        Niin ne saalistaa herrat 1 ja 2


      • prinsessa 666.
        Prinsessa 666 kirjoitti:

        Niin ne saalistaa herrat 1 ja 2

        Vilipertti ja PP.
        PPon ehkä vielä pahempi kuin VP.Niin kauvan kun kalu seisoo...


      • yksi vilin existä
        prinsessa 666. kirjoitti:

        Vilipertti ja PP.
        PPon ehkä vielä pahempi kuin VP.Niin kauvan kun kalu seisoo...

        Niin nooh..eipä se seksi vilpertin kanssa kovin kummoista ole eikä siltä edes saa tarpeeksi, joten sanoisinpa että paljon melua tyhjästä. ;)


      • Tinderiin
        prinsessa 666. kirjoitti:

        Vilipertti ja PP.
        PPon ehkä vielä pahempi kuin VP.Niin kauvan kun kalu seisoo...

        Porin Casanova on ollut radalla jo vuonna ???? Kuka tietää?? taas on herra palannut Tinderiin ??ainakin!!


    • Saippua

      Tietääkö kukaan n. 30 v miestä joka touhuaa Järvenpäässä. Pyörittää lähinnä 16-22 vuotiaita tyttöjä. Valehtelee aivan kaiken. Kaveri on naimisissa, kaksi lasta ja kolmas tulossa. Aika lyhyt. Jos joku tietää jotain, olisin kiitollinen!

    • sivustaseuraaja2

      sivusta seuraaja haluatko kertoa enemmänkin tietoja asiasta?

    • sika hän oli...

      r.k. hamina...paskaläjä...

      • 19+13

        Onko kuvassa moottoripyörän kanssa,ristiverinen mies ????


      • sika hän oli...
        19+13 kirjoitti:

        Onko kuvassa moottoripyörän kanssa,ristiverinen mies ????

        ei taida olla sama mies.tämä harmaahapsi,ikäistään 15v vanhemman näköinen sairaalloisen laiha,tekarit suussa...


    • asiaa kauan seurannu

      saarijärvellä myös naisia hyväksi käyttävä mies.iso kokoinen kaljuhko ilman hampaita liikkuu ison koiran kanssa.naisia ympäri suomea.rahastaa

    • Vastaa Vili

      Täällä on kovasti puhuttu tästä Mikkelin casanovasta. Ihan vain uteliaisuuttani kyllä haluaisin kuulla hänenkin vastauksensa. Eli mitä hän ajattelee näistä tarinoista. Toivoisinkin, että jos hän näitä lukee, niin vastaisi jotenkin.

      • hullu mikä hullu

        Vililtä löytyy selityksiä joka lähtöön... Ihan turhaa sen on tulla tänne selittelemään...


    • ex-matkarakastaja

      No voi voi... Onko se teidätkin jättänyt? Tosi ämmämäistä ja paskamaista ruikuttaa tänne palstoille jälkeenpäin sitten kun suhde on jo poikki. Olisitte naiset onnellisia siitä, että olette siltä ukolta saaneet, jos kerran se on teille kuitenkin kelvannut.

    • Huijaris24

      0407776989 mies huijari joka hakee seksiä.

    • Huijattu

      Pahaa tekee,kun noita juttuja luen Mikkelin hurmurista.Samaan ansaan jouduin itsekkin muutama vuosi sitten..Sama pyöritys tuntuu jatkuvan. Ihan sairasta!

    • Eikiitosenäähäpeää

      Hei te kaikki,
      Olen yksi Vilin lapsista, ja ymmärrän mistä puhutte jne. Mutta olkaa niin kilttejä, ettette enää mainitsisi LIIKAA yksityiskohtia. Me lapset ja kaikki muutkin sukulaiset ollaan saatu jo osamme tästä paskan sateesta, joten pyydän ihan vain oman mielenterveyteni ja perheeni kautta. Olkaa niin kilttejä ettette olisi noin paljastavia. Mikkeli on kuitenkin TODlELLA pieni paikka, ja jos tämä sivusto tai keskustelut leviävät, saamme enemmän hankaluuksia kuin kukaan teistä.

      Tiedän että teitä ärsyttää ja vihastuttaa hänen tekonsa, mutta ajatelkaa kiltit ja rakkaat immeiset myös meidän perheenjäsenten kantaa. Ja niin kuin jo sanoin, olemme saaneet ihan tarpeeksi jo paskaa päälleemme ja olemme saaneet kokea kauheita asioita Vilin takia.

      Joten pyydän vain. Olisimme kiitollisia siitä teille.

      Kiitos,
      jos luit ja ymmärsit.

      • Ystävä

        Hei

        Kiitos rohkeudestasi, kun kirjoitit tänne. Olen erittäin pahoillani puolestanne - sekä siitä mitä perheenä olette joutuneet kokemaan, että ennenkaikkea näistä kirjoituksista. On täysin epäoikeudenmukaista, että te joudutte näistä kärsimään. On täysin oikein pyytää, ettei teidän koettelemuksia enää lisätä. On myös hyvä muistutus ihmisille siitä, että sosiaalisessa mediassa ei voi nimettömänä kirjoittaa ihan mitä vaan ilman mitään seuraamuksia.

        Halusin myös sanoa, että olen tuntenut isänne ehkä pidempään kuin kukaan täällä kirjoittanut ja hän ei ole paha mies. Varmasti vähän eksyksissä elämässään tällä hetkellä. Mutta paha hän ei ole.

        Voimia ja kaikkea hyvää teidän koko perheelle. Toivotaan, että tämä kirjoittelu päättyy nyt tähän ja jokainen keskittyy vain rakentamaa itselleen hyvää tulevaisuutta.

        Hyvää syksyn jatkoa!


      • halloo1

        Ottakaa nyt sitten huomioon - että tämäkin ja tähän tulevat myötätuntoiset vastaukset ovat itse herran kirjoittamia.


    • ulin vihri

      No kyllä, hetihän tuon huomasi. Pitäs panna johonkin hoitoon tai ehkä hautaan mieluummin, loppuis tuo ihmisten kusetus ja kiusaaminen.

    • Eikiitosenäähäpeää

      Voi kuulkaas te kaikki siellä.
      Voin vakuuttaa vaikka hemmetin sieluni ja henkeni kautta, että MINÄ en ole Vili! Mutta sitä mieltä kyllä olen, että jotain apua hän voisi hankkia. Mutta sekin on hänen asiansa, Mutta nuo puheet KUITENKIN satuttaa. Tajutkaa se jo te AIKUISET NAISET! jos teitä nyt sillä tavalla voisin edes kutsua.

      Ja ihan vain tiedoksi, jos tuo olisi ollut Vilin kirjoittama, hän olisi laittanut ''vilin'' tilalle ''isä'' jne. Mutta mie olen sitä mieltä, etten voi edes kutsua häntä enää siksi.

      Mutta kiitos silti ''Ystävä'' toivottavasti hän ei ole tehnyt siulle mitään pahempaa (?)

      • yks Vilin ex

        Vili on kuitenkin satuttanut todella monta!!!! Eikä sääliä ansaitse


      • Suvisirkka
        yks Vilin ex kirjoitti:

        Vili on kuitenkin satuttanut todella monta!!!! Eikä sääliä ansaitse

        Mikkelin Casanova on ollut radalla jo vuonna 2002, miten sen touhut sais loppumaan? Minäkin eräs hyväksikäytetty...


      • Pikku_rouva_pupunen
        Suvisirkka kirjoitti:

        Mikkelin Casanova on ollut radalla jo vuonna 2002, miten sen touhut sais loppumaan? Minäkin eräs hyväksikäytetty...

        Joo, eipä tiedä itkeäkö vai nauraa kun nämä luki. Varmasti moni on itkenyt petetyksi tulemisen itkuja mutta sen jälkeen itkuja myös puhtaasti omasta tyhmyydestään. Miten naivi sitä voi ihastuessaan olla kun kaikki "pelimiehen" merkit olivat esillä jo alusta asti.
        Jopa niin hyvin että pelimiestä itseäänkin voi sanoa jopa tyhmäksi kun samoilla korteilla pelaa vuodesta toiseen.
        Kootut tunnistetiedot :
        Nimi tosiaan on Vili Ollila. Ikä on 51/52 (?).
        Ulkonäköä on ollut, tosin nyt näkö on valahtanut vatsan seutuville. Muu varustus ollut koko ajan sangen vaatimatonta.
        Yrittäjä kuulostaa hyvältä, pitää muistaa että yrittäjiä on joka lähtöön ja koulukuntaan. Osaavia ja niitä jotka eivät osaa. Lukeutuu jälkimmäisiin.
        Tällä erää "sijoitusneuvoja" pankkiiriliikkeessä. Kaikkihan tosin voivat virallisiinkin sivustoihin, kuten esim Lindedin, kirjata mitä vain.
        Sijoitusneuvojan osaamattomuuden saa kiinni parilla alan normikysymyksellä, joten sekin siitä.
        Ei järin "viksu eikä vilmaattinen" muutenkaan koska valheista sai todella hyvn käräytettyä laittamalla pelinaista peliin eli toista nimimerkkiä virittelemään tätä.
        Palstoilla kuvana on ihan ok kuva, jos ei ota huomioon että sen ottamisesta todellakin on vuosia.
        Supliikilla "pupu, pikku rouva jne" pärjää. Muilla avuilla ei.
        Ja nuo muut avut ovat ne joilla elämässä pärjää.
        Jos törmäät tähän herraan, siirry seuraavaan.
        Tai pelaa herran kanssa hetki pelinaista ja jätä tunteet pois. Kyllä tämäkin vilpertti menee lankaan, jopa omissa metkuissaan ja tilanne jäikin niin päin, että minä jäin voitolle.
        En kuitenkaan ole pelinainen. Olin tovin eroni jälkeen yksin ja kaikenmoista tallaajaa tuli vastaan, V yksi näistä.
        Mutta sen jälkeen aika pian todellinen tallaajakin, joka on ollutkin uskollinen kumppanini jo vuosia.
        Joten uskokaa siskot siihen että näiden limanuljaskojen seassa on oikeita aitoja Miehiäkin.


    • Auervaaran uhri

      Pahalta tuntuu kun joutuu"pelimiehen" kohteeksi ja se sattuu todella ja maailman kuva romahtaa.....ja lapsetkin joutuu kokemaan hel.....tin...miehen takia.(mies ei lapsien isä).
      Tämä auervaaralla on jo 4 omaa lasta ja he kokivat myös pahuuden...ja nyt minä....
      Tämä auvervaara oli todella salakalava....ja löysi todella rakkauden läheltäni.
      Ja nyt ostaa muiten ihmisten suosion...tekemällä "hyviä tekoja" ja kaikki menee lankkaan....Ja tämä mies on vielä erittäin piilo perv...si.
      Eli jakeili facessa juttuja jopa ala-ikäiseille tytöille.....joita en tiennyt.....
      Ja tämä mies pyörii pohjois-karjalan Lip...rin alueella.
      Tällä miehellä on myös paljon hämärä puuhaa......jopa osoitteet.
      Jopa hänen puoli tutut uskoo hänen tekojaan ja sanoja.Mutta hänet tiedetään jo toisella paikka kunnalla jonka vuoksi vaihtoi paikka kuntaa tänne....
      Hän myös on alkon suurkuluttaja...ja ajaa työkseen....ihme kun ei jää kiinni.
      Joten näitä "Viliä/Auervaaroja on joka puolella suomea....
      Ja kuinka me naiset yritämme olla varuillaan niin silti se voi sattua kohdalleen,eikä se ole tyhmyydestä kiinni.
      Vaan sellainen mies on itse sairas/rikki,joka ei ole todellakaan normaalia...hän on jäännyt sinne lasten kehitys vaiheelle jossa on mieli sairastunnut.....
      Mutta uskon,että kyllä se sellaista vielä elämä koittelee joskus.....häntäkin....
      Vaikka se vie aikaa....Joten voimia naisille jotka ovat joutuneet auervaaran uhriksi!

    • Aleksia-

      Kolmekymppinen mies vaihtelee asuinpaikkaansa, on joko pirkanmaalta tai uudeltamaalta. Kun profiilikuvan, tai miehen sähköpostiin laittaman kuvan, laittaa googlen kuvahakuun, osottautuu sen huijaukseksi. Horoskooppikin voi olla kauris tai oinas.

      Miehen puheissa ei ole mtn perää. Työpaikka valehdellaan, ollaan "turvallisuuskonsulttina", yhtäkkiä voi kadota ulkomaille työmatkoille, viesteihin ei vastata ihmisten ajoissa. Puhelinliittymä on prepaid....

      On kyllä mukava ja selittää kyllä tiensä selväksi. Jos tämä aalla alkava viivaan loppuva kuulostaa tutulta. Ei kannata sekaantua, ellei halua, että toinen ei kerro totuutta itsestään.

      • BeenThereDoneThat99

        Onko hän "Aleksi- "? :)


      • Sillälailla
        BeenThereDoneThat99 kirjoitti:

        Onko hän "Aleksi- "? :)

        Onko joku tavannut tätä "Aleksia-" kasvotusten?


      • BeenThereDoneThat99
        Sillälailla kirjoitti:

        Onko joku tavannut tätä "Aleksia-" kasvotusten?

        Kyllä!!


      • Sillälailla
        BeenThereDoneThat99 kirjoitti:

        Kyllä!!

        Ja ei ollut siis sama mies mitä profiilikuva ilmoituksessa antaa ymmärtää?


      • BeenThereDoneThat99
        Sillälailla kirjoitti:

        Ja ei ollut siis sama mies mitä profiilikuva ilmoituksessa antaa ymmärtää?

        Ei kyllä mitenkään pystyny kuvasta tunnistaa. Kysyin kyllä häneltä ennen ekoja treffejä, että onko kuva kuinka tuore. Vastas, että melko tuore. Sitten sattumalta selvisi, että kaverini oli kundia myös tapaillut vuosia vuosia sitten. Kysyin kaveriltani, että mnkälaiset hiukset tällä kundilla oli silloin, ja hän kertoi että oli kalju. Siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soimaan. Lisäksi työkuviot oli samat, vaikka minulle olikin sanonu, että juuri oli vaihtanut töitä. :D Tällä kertaa kiitän, että maailma on pieni. :)


      • Sillälailla
        BeenThereDoneThat99 kirjoitti:

        Ei kyllä mitenkään pystyny kuvasta tunnistaa. Kysyin kyllä häneltä ennen ekoja treffejä, että onko kuva kuinka tuore. Vastas, että melko tuore. Sitten sattumalta selvisi, että kaverini oli kundia myös tapaillut vuosia vuosia sitten. Kysyin kaveriltani, että mnkälaiset hiukset tällä kundilla oli silloin, ja hän kertoi että oli kalju. Siinä vaiheessa alkoi hälytyskellot soimaan. Lisäksi työkuviot oli samat, vaikka minulle olikin sanonu, että juuri oli vaihtanut töitä. :D Tällä kertaa kiitän, että maailma on pieni. :)

        Kiitos kun kerroit! :)


    • pampampaulin

      No hei tytöt, onks Viljoo näkyny? Viliä siis.

    • naisvaaroja

      Toisekseen, naiset pettävät miehiään enemmän kuin toisinpäin. Se on vaan mukavampi tilastoida ja uutisoida miesten pettämisistä, jotta naisten itsetunto paranee. Tosinainen myöntää, että naiset ovat kaikella mittapuulla "huonompia" kuin mies...(Naisvaaroista ei vaan puhuta)

      • piitu2

        Varsinais-Suomesta löytyy yli190cm hiukan alle 40v auevaara joka omien sanojensa mukaan etsii "sitä ainoaa naista" sitä vain ei tahdo löytyä satojen ja satojen joukosta. Nämä treffit käydään mahdollisuuksien mukaan saunoen ja sängyn puolella ja kortsua tämä herrasmies ei voi käyttää kondomikammonsa vuoksi. Tauteja hän kantaa, tämä on ihan tietoa...valitettavasti. Useilla netin palstoilla metsästää... Suosittelen varomaan jo ihan noiden tautienkin takia.


      • Faktaa Kontula

        Ei pidä väittämäsi paikkaansa! Luehan Osmo Kontulan tutkimuksia (kirjoja) suomalaisten seksielämästä: Pettäviä miehiä on ruuhkasuomen alueella kaikista miehistä n. 60% (1990-luvulla) ja pettäviä naisia vain n.30%.


    • Petzu

      Jos löytäis kuule niin kivan neitosen ja kemiat pelais ja oikeesti tuntuis, et täst saattais tulla jotain. Mä voisin ainakin olla luultavasti kauemmin, ku naikkonen :)

      Jos kemiat oikeesti natsais siis :)

      • PeZ

        Ilman siis voisi olla kauemmin, mitä toinen :)


    • joku jostakinn v

      Naiset ovat oikeasti niiin helppoja. Ei tarvi oikeastaan edes kehua kumemmin kuin jo haarat aukeaa. Varsinki deittisivustojen kautta toi homma on käynyt jo lähes naurettavan helpoksi. Tiedän yhdenkin miehen joka on n. 185cm, 90kg melko tumma suomalaiseksi vaikka onkin 100% suomalainen. Mies käy salilla ja on muutenkin miehen kokoinen, eli ei todellakaan mikään tuulen nussima vinkuheinä. Miehestä löytyy melko monta turn-onia vaikkei nyt mikään varsinainen komistus olekkaan, kasvoiltaan melko tavallisen näköinen. Mies osaa olla todellinen herrasmies, avaa ovet rakennuksiin ja autoonsa, auttaa takin päälle ja maksaa. Pukeutuu rennon tyylikkäästi chinoihin ja t-paitaan.

      Tuo mies tietää tasan tarkkaan miten homma toimii ja ne jipot millä naisen saa aina vastaamaan viestiin jos naisen vastauksesta on tulkittavissa mielenkiinnon puutetta. Mies toivottaa naiselle kauniit unet ja huomenet, katsoo vain ajankohdan milloin nainen on aiemmat viestit lukenut ja tästä osaa päätellä milloin nainen suurella todennäköisyydellä lukee viestin. Mies käyttää juurikin niitä klassisia kikkoja, eli saa naiselle ainutlaatuisen olon juuri yllä olevilla tarinoilla.

      Kyseisellä miehellä on myös pari valetunnusta noilla deittisateilla ja yleensä lähettelee niillä valetunnuksilla naisille ensin pari epäkohteliasta viestiä, jollei loukkaavia ja sitten aidolla tunnuksella tulee ja tekee naiselle kunnioitetun olon. Aito tunnus kaverilla on todella tarkkaan viilattu ja kopioitu parhaat toisten miesten profiileista ja kuvat ovat kanssa aika vimosen päälle.

      Sitten kun mennään treffeille niin ei todellakaan mennä ryystämään mitään kahvia, vaan jonkin edullisen aktiviteetin pariin, eli saadaan taas naiselle tunne ainutlaatuisuudesta. Miehen omien sanojensa mukaan käytännössä aina nainen haluaa toisille treffeille kun ottaa naisen huomioon treffien päätteeksi, eli tarjoutuu viemän kotiin tai taxille jne. Toisille treffeille mennään vaikkapa kahville ja kolmansilla treffeillä pesän saanti on melko satavarma jos mennään viettää leffailtaa jomman kumman kotiin. Vähän korvan ja niskan takaa rapsutusta ja pari kehusanaa naisesta niin kyllä tossa vaiheessa jo jokainen nainen lankeaa.

      Sinänsä mielenkiintoista ettei toi mies ole edes mikään sosiaalisesti lahjakas ja treffailunkin aloitti melko myöhäisellä iällä ja omien sanojensa mukaan on yllättynyt siitä miten hyvä on naisten suhteen. Kaipa niihin naisiin sitten vetoaa rauhallinen ja herrasmiesmäinen käytös. Kaverilla on jatkuvasti monta rautaa tulessa ja ainakin väittää etsivänsä pysyvää parisuhdetta muta en tiedä onko kertaakaan ollut oikeassa parisuhteessa parin viimevuoden aikana. Eikä toi tule edes kalliiksi joku halpa aktiviteetti on 10e tunnilta ja siihen päälle kahvit jotka nainen vieläpä hyvin usein maksaa ja sitten toisien treffien kahvit niin pyöritään varmaan jossakin 15e tietämillä. Toki mies aina ajaa naisen kotikaupunkiin ensitreffeille että siitä toki tulee kustannuksia bensan yms muodossa. Mutta ei tuo montaa kymppiä maksa.

    • +40

      Näinhän se oikea pelimies toimiikin edellä mainitulla tavalla näillä nettimarkkinoilla.
      Voi vaan kysyä että ketähän tässä vedetään 6-0 kun naiset luulee että tämä mies on vain kiinnnostunut hänestä kun samaan aikaan pyörittää useampaa naista.
      Pesää saa aika nopeasti kun tämä nainen pelkää menettävänsä tämän joka tytön unelman.
      Tässä pelissä kun sillä tavallisella miehellä kun ei ole jakoa kun naiselle tulee se kieroitunut ajatus maailma kun kerran on tavattu tämmöinen pelimies ja elävät niissä harhaluuloissaan että voi tavata toistekkin.

      Kyllä minäkin tiedän miten täällä nettideitti maailmassa pitää toimia ja yhtä hyvä flaksi ei käy kun ei ole tuota185cm luomaa naisten kriteeriä ja siitä en ole katkera mutta mukana ollaan sitten muilla avuilla....

      • yx-mies

        Minäkin osaan tuon, osaan puhua naiselta pöksyt pois. Kerran meni hakemaan pankista lainaa ja puhuin niin että rahotus-asiantuntialta lähti pöksyt ja tuli sitä sutaistua. Mutta kun en halua vetää tuota roolia koska se en ole oikeasti minä koska siinä täytyy ottaa rooli ja sitä ei jaksa kauan pitää yllä koska se on oikean luonteen vastainen. Koska olen luonteeltani rauhalinen ja melko hiljainen ja tuo rooli minä taas on sosiaalinen ja puhelias. Silloin kun otan sen roolin olen niinkuin näytteliä joka suoritaa rooliaan. Ja haluan olla parisuhteessa se oikea minä, joka ei taas tunnu kelpaavan.


      • mies dfdds
        yx-mies kirjoitti:

        Minäkin osaan tuon, osaan puhua naiselta pöksyt pois. Kerran meni hakemaan pankista lainaa ja puhuin niin että rahotus-asiantuntialta lähti pöksyt ja tuli sitä sutaistua. Mutta kun en halua vetää tuota roolia koska se en ole oikeasti minä koska siinä täytyy ottaa rooli ja sitä ei jaksa kauan pitää yllä koska se on oikean luonteen vastainen. Koska olen luonteeltani rauhalinen ja melko hiljainen ja tuo rooli minä taas on sosiaalinen ja puhelias. Silloin kun otan sen roolin olen niinkuin näytteliä joka suoritaa rooliaan. Ja haluan olla parisuhteessa se oikea minä, joka ei taas tunnu kelpaavan.

        Joo täytyy osaa puhua mutta ei todellakaan saa olla liian imelä. Siis tuollainen rauhallinen kaverihan saa parhaiten naisten luottamuksen koska ei viljele niitä kehuja ylenpalttisesti, jos ollenkaan. Eli pitää olla sosiaalisesti lahjakas, mutta ei sillä tavalla kuin valtaväestö sen käsittää, eli ei todellakaan saa olla jatkuvasi äänessä vaan pitää osata keskustella ja antaa naiselle enemmän tilaa kuin itsellä on. Eli karrikoidusti sanoen olla enemmän kiinnostunut naisesta, kuin mitä nainen on miehestä.


    • mamamjaa

      Olean useasti miettinyt noita pelimiehiä että minkälaisesta ihmisestä sellainen tulee. Olen joskus törmännyt sellaiseen filosofiaan että nämä "pelimiehet" ovat pohjimmiltaan nörttejä ja hankkineet tietonsa netistä vuosikausia ilman naista eläneenä. Jonakin päivänä sitten kun uskaltautuvat treffeille ja pääsevät toisille treffeille käyttäytymällä niillä keinoilla joilla netissä on kerrottu niin itsevarmuus kasvaa nainen toisensa jälkeen. Kerran kun on uskaltanut pyytää naisen kotiinsa katsomaan leffaa ja uskaltanut hipelöimään naista ja saanut kenties seksiä niin ovat ymmärtäneet pelin nimen. Kaiken A ja O on ymmärtää se, että entisajan herrasmiesmäinen käytös on tämän ajan pleijeri. Kun miehellä on paljon turn-oneja ja osaa käyttäytyä pleijerin tavoin niin naisten kiinnostus on satavarmaa ja sitten vielä kun itsevarmuuskin nousee samalla niin aika houkutteleva pakettihan sellainen on..

      • mies_vm86_-

        Kyllä. Osuit ainakin kohdallani naulan kantaan. Oli 25vuotta se joka ei koskaan saanut naista, nyt viimeisen 3vuoden aikana olen saanut naisia enemmän kuin keskivertomies tähän ikään saakka. Johtuu tosin siitä etten ole ollut suhteessa ja nainut joka viikko useita eri naisia. Mulla on raamit kunnossa ja herätän luottamusta naisissa.


      • mies_vm86_-
        mies_vm86_- kirjoitti:

        Kyllä. Osuit ainakin kohdallani naulan kantaan. Oli 25vuotta se joka ei koskaan saanut naista, nyt viimeisen 3vuoden aikana olen saanut naisia enemmän kuin keskivertomies tähän ikään saakka. Johtuu tosin siitä etten ole ollut suhteessa ja nainut joka viikko useita eri naisia. Mulla on raamit kunnossa ja herätän luottamusta naisissa.

        Korjaan itseäni vielä sen verran että herrasmies ei saa kuin luun käteen. Vonkaaja saa naista. Kannattaa googlaa "naisten vaikeus kieltäytyä seksistä", löytyy Henri Laasasen erinomainen artikkeli miksi nainen suostuu epämiellyttävään tai jopa vastentahtoiseen seksiin uuden miehen kanssa.


    • ewoluutio tuottaa

      Taas te täällä arvailette,naurettavaa touhua...

    • Valvottuja öitä

      Kuinkahan moni noista naisten naurattijista on se äidin oma pikku poika, joka ei ole vielä päässyt äidin rinnoista irti. Ottakaa naiset tästä mies, jolla on todettu kroonista masennusta ja epävakaalla persoonallisuus häiriöllä varustettu mielentila. Ekan talon paskomisen jälkeen suhde loppuu lyhyeen, eikä tartte käsitellä kovin paljon asioita, kun ei niitä ole kerennyt tulemaan.

    • Oma kokemus

      Ne pelimiehet on naisten kasvattamia. Pitikö äidin venyttää sitä jalkaa väärällä hetkellä??Naisten syytä kaikki.

    • mies_vm86_-

      Väärin. Jokainen mies on pelimies jos vain pystyy. Kun mies huomaa että alkaa kelpaamaan naisille niin itseluottamus kasvaa ja fakta on se että valtaosa miehistä panisi joka päivä eri naista jos vain pystyisi. Eikä tämä ns. pelimies oli mikään luonnonoikku vaan aivan normaalia uroksen biologiaa. Eli siis, jokainen mies on pelimies jos vain pystyy, jokainen mies haluaisi olla ytm jos ominaisuudet riittävät.

      • lottamari<3

        Kakaramaista ajattelua. Parisuhde on muutakin kuin panemista, jos ymmärrät siitä mitään. Uskollisuus perustuu kiintymykseen, ydessä tekemiseen, yhteiseen elämän jakamiseen, jossa molemmat tulevat kokonaisvaltaisesti sielultaan ja ruumiiltaan ravituksi.

        Miksi kukaan mies paneskelisi joka päivä eri naista, kun toisen tuntemisen ja yhteenkuuluvuuden kautta seksi on parasta juuri tutussa turvallisessa parisuhteessa, jossa kumpikin oppii tuntemisen kautta tietämään mistä toinen pitää ja mitä haluaa.

        Jos olet koskaan kuullut sanaa Rakkaus, niin,.sitten et enää ajattele noin lapsellisesti. Narsistit toimivat tuolla tavoin kun sinä sanot,.He ovat luonnonoikkuja ja pelimiehiä, viheliäisiä tunne-elämältään köyhiä ihmisten hyväksikäyttäjiä, eivät kunnon miehiä.


    • Lottamarille

      Narsistit toimivat tuolla tavoin kun sinä sanot,.He ovat luonnonoikkuja ja pelimiehiä, viheliäisiä tunne-elämältään köyhiä ihmisten hyväksikäyttäjiä, eivät kunnon miehiä.

      Liian kulunut klisee!!Minä ainakaan en ole mikään narsisti ,vaikka naisia on ollutkin paljon!!

      • Evoluution kulkua

        Mies mies_vm86_ Mä en koskaan vonkaa ,kutsun vaan sitä hyväksi tuuriksi teidän pelimies teoriat on ihan persiistä ok!!


    • niinkö?

      Paneminen on siis vain evoluutiota....

      • Naiset haluaa

        Kyllä ehdottomasti,alfaurokset haluaa ja heillä on oikeus siihen.Kaataa mahdollisimman monta kiimaista naarasta..


      • 1+1
        Naiset haluaa kirjoitti:

        Kyllä ehdottomasti,alfaurokset haluaa ja heillä on oikeus siihen.Kaataa mahdollisimman monta kiimaista naarasta..

        Naiset itse luoneet koko pelimies jutun, makaamalla komeiden ja seksikkäiden uroksien kanssa.
        Naiset tarjoaa itseään naitavaksi ja jos jatko ei urosta kiinnosta, miehestä tulee pelimies..Ihan looginen juttu 1 1 on 2..

        Mutta jos naiset yrittäisivät olla vaikeammin tavoiteltavia,niin juttu olisi toinen,mutta ei, pitää joka komistukselle jo eka iltana piparia antaa..Sitten tullaan tänne itkemään ja haukkumaan pelimieheksi kun ei jatkoa seurannutkaan..Nykynaiset ei tiedä kunnioituksesta ja arvostuksesta mitään!!


    • Niin asiaa..

      Mutta jos naiset yrittäisivät olla vaikeammin tavoiteltavia,niin juttu olisi toinen,mutta ei, pitää joka komistukselle jo eka iltana piparia antaa..Sitten tullaan tänne itkemään ja haukkumaan pelimieheksi kun ei jatkoa seurannutkaan..Nykynaiset ei tiedä kunnioituksesta ja arvostuksesta mitään!!

    • miehinenmies

      Varokaa! miehinenmies99

    • pirre3

      Oulussa 50 v mies, kalju, yh isä. Kiertäkää kaukaa.

      • Pusuhalinami

        Lappeenranta!
        Miehen ikää 52v. Kiertäkää kaukaa miehestä
        Ulkomaalainen


    • 6+17

      Mun tuttava on kyllä kunnon pelimies. On naimisissa ja kaksi lasta. Aika pitkä, ja puhuu paljon. Iskee naiset englanniksi. Ei ole juonut koskaan ja aika köyhä,mutta osaa olla kohtelias.

      Hassu ilta oli, kun hän iski tuttuun tapaan uuden naisen, jolla ei ollutkaan omaa asuntoa. Sai kovilla puheenlahjoillaan tämän uuden naisen majoittumaan edellisen hoidon olohuoneeseen. Kävi kuitenkin niin ikävästi, että siinä illan mittaan edellinen hoito joi kaverini tuomia siidereitä 3 kpl. arki-iltana, jolloin myös tuttavani "joutui" jäämään yöksi, että tämä entisen hoidon lapsi varmasti herää aamulla harrastukseen jo kuudelta. Siinä sitten edellisen hoidon lattialla puida naksutti uutta vastaavaa. Pelimiehelle se oli vaan normaali arki-ilta, ja aamulla vaimon kainaloon. :D Molemmat naiset oli suomalaisia, ja mieskin asunut täällä jo 20 vuotta.

      Miesten kesken kuitenkin aika halveksuvaan sävyyn puhuu naisista. Kun on saanut pillua, on nainen käytetty, ja voidaan heittää pois. Muutenkin ajattelee niin, että naiset on käveleviä arvottomia tavaroita, jotka poimitaan mukaan, ja saman tyylinen liirumlaarumi kaikille naisille. Jos nainen ei tulekaan poimituksi, toteaa vaan, että tuo nainen ei toiminut.

      • mitä sitten

        Siis mikä tässä nyt ongelma on?
        "Kaverisi" on selkeästi ulkomaalainen ja sehän juuri kiehtoo Suomalaista naista että ollaan heti haarat levällään.
        Huoriahan suomalainen nainen on yleisesti poikkeuksena vain kun antavat ilmatteeksi.
        Ja mitä sitten vaikka tämä onkin naimisissa kun se ulkomaalainen on niin ihana vaimonkin mielestä ja kaiken se kestää ja jaksaa kun on ruskeasilmä mies...on niin ihana??!!
        Kyllä ne turkkilaiset pizzan-paistajat teille ihan suomalaisille naisilleyleisesti naureskelevat kun olette niin jakorasioita ja kertakäyttötavaraa olette.
        Eipä nämäkään hoidot vastaan panneet vai raiskasiko se sen siinä lattialla että ketäköhän tuossakin pitäisi tuomita?


    • 1fortango2

      V on liiketeeessä edelleen joten olkaa vauillanne

    • Min69

      Näitä näköjään riittää. Lippa nimisiä on hyvä varoa. Puhe luistaa ja imartelukyvyllä pokaa.

    • Sinna1

      Tunnistaako kukaan Porista VK nimistä 42-vuotiasta miestä? Jos tunnistat, kerro, mitä tiedät.

    • vantaa179

      57 -59v.

    • kokemustenkauttaa

      Hu huu näitä riittä, joku tyypi etelä karjalasta, nyt noin 52-54v kuin oikein muistan ja ulkomaalainen ja monen suomalaisen naisen kanssa asunut ja lapsikin suomessa ja omassa maassa ehkä 4 "penttu" Ihmettellen kuinka paljon tässäkin maassa tyhmiä naisia löydy.
      Omassa maassa ex naiset ei ole edes tekemisissä sen kanssa eikkä lapsetkin ottaa yhteyttä isään vaan suomessa sitä miestä ex lapsen äiti ja muutkin ex naiset sitä sala jahtaa ja jopa tapailevat.
      Miehellä (omaan perustella) mitä itse tiedään on varma jonkin mielenterveys ongelma ainaskin Adhd, ehkä jopa ennemmään, epäilleen että skitsofreni tapausta, kuintenkin johonkin sinnepäin varmasti

      • menkääsitseennevähän

        Sekö viehätti hänessä, että hän on taustaltaan ulkomaalainen? Mun mielestä naistenkin pitäisi mennä itseensä näissä nettideittailuissa. Kanssasisaret hakee vaan sitä kaikista komeinta, joka osaa puhua naiset pyörryksiin ja sitten käy noin niinkuin moni kertoo. Joutuu huijatuksi. Mihin se järki sieltä päästä katoaa? Jalkoväliinkö?
        Ettehän te reaalimaailmassakaan heti retkahda johonkin komistukseen niin miten netissä? Jutuista tulee mieleen, että naisille ei muu merkitse kuin että mies pitää saada keinolla millä hyvänsä. Ihan sama millainen kun vaan saa kehua toisille että on mulla mies. Missä teidän itseluottamus ja itsetunto on ettei ihanat, tavalliset miehet kelpaa? Itsekkään ei olla sen kummempia vaan tavallisia tallaajia. Ei se komea mies kenenkään statusta mihinkään nosta.
        Miehet jatkaa naisten huijaamista niin kauan kuin itse siihen suostutaan. Turha itkeä jälkeenpäin kun oli niin hölmö. Aivojaan on suotavaa käyttää.
        Harkitsin itse profiilin luomista mutta empä sitä teekään. Ihan varmasti joku pöljä auervaara ottaisi muhun yhteyttä, ei ne tavalliset ihanat miehet. Ihan sen takia, että moni mies kokemuksen perusteella uskoo, että me naiset ollaan niin miehenkipeitä että annetaan kohdella itseämme miten vaan. Että ollaan kaikki samanlaisia. Surullista.


    • näinseemeneeee

      olisi kiva ja rehellinen mieskin kuin ilmoitais netissä että olen huijari tai haluan elää naisten siivellä , ei sitä päällepäin kuka nainen näe.
      Olen itte suomalaisinkin tavannut, ei kummempa sieltäkään läydyy, sohvaperunoita, karjala olutpurkki kädessä ja tv tuijotusta ja sauna jälkeen seksi, ex naisten kiroilu jne.
      Parempi yksin kuin puolityydyväisessa parisuhdessä.

    • tinder111

      Mies Vantaalta. Hän pyörittää todella montaa naista samaan aikaan. Hänellä on jatkuva haku päällä deittipalstoilla. Valehtelee, että on eronnut 8-vuotta sitten. Lasten määrä vaihtelee 0-3 lähes täysi-ikäisiin lapsiin. Sama kaava pyörii. Käy naisten kanssa mökillään Hämeessä ja välillä Tallinnassa. Uskottelee naisille, että seurustelee niiden kanssa. Herra pyöriin Tinderissä, Suomi24 sekä ent AyI:ssä. Keski-ikäinen virkamies. Viimeksi löytyi 20 naista hänen uhreistaan. Yksi osti kiukaan hänen mökilleen, toinen ruokapöydän, yksi grillikodan.

      #auervaara #pettäjä #huijaa #mökki #Tallinna #sarjapettäjä #vantaa #häme

      • Uhrix

        Pohjoisen narsistinen auervaara "yrittäjä" etunimi janne, alle 40v vielä, Tautipesäke... tummah. Tykkää varsinkin tummahiuksisista naisista.


      • Kysymysmerkki6

        Missä tämä mökki sijaitsee?


    • eiolenimimerkkiä1

      Pitkä ketju enkä jaksa lukea kaikkia kommentteja, mut yks pelimies ainakin on Järvenpäässä. Pitkä ja raamikas mies, kehuu panotaidoillaan (turhaan) ja antaa ymmärtää että naisia riittää. Tyhmä kuin mikä ja viina maistuu joka viikonloppu.

    • Ahokas80

      Tunnistaako joku Kangasalalta asuvan amatöörimuusikon? Hänellä kultainen paita ja muka suuri sydän omien sanomiensa perusteella. Koirat, hevoset ja pelit ym kiehtoo häntä ja puhelahjojaan käyttää kiitettävästi. Kiertäkää kaukaa. Ei mitenkään isokokoinen eikä hyvännäköinen mutta onnistuu silti.

    • bgbhjkml

      up,,,

    • Lohenpunainen

      Kyllä, Vili on taas kalastelemassa.

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoitti 2011, mutta mikä on muuttunut naisten ja miesten välisissä "leikeissä"?
      Juu, on tullut vielä enemmän exoottista vaihtelua naisten paapotettavaksi.
      Tunnemme olevamme kerrankin jonkun arvoisia, tarpeellisia hoivatessamme niitä,
      joilta pissi on vaihtunut yläpäähän korvien väliin sieltä vaippapuolesta.

      Päästämme Lorttilot kotiimme syömään, juomaan, valittamaan, sotkemaan paikat,
      varastamaan sen lopun , mitä eivät kerjäten saaneet!
      Vertailemaan meitä nuorempiin ja kauniinpiin, pilkkaamaan meitä marttyyreina kun ovat tarpeensa tyydyttäneet. Oikuttelemaan ja jopa käyttämään väkivaltaa!

      Niin meitä on koulutettu lapsesta asti - monet äidit eivät salli tyttärelleen edes sitä,
      mitä ovat itse saaneet. Miesten huomiota ja kiinnostusta. Ollaan kilpailijoita.
      Missä olisi kurssi, joka kohottaisi meidän omanarvontuntoamme?
      Missä oppia hiukan itsekunnioitusta ja realismia?
      Kertokaa se minulle!

    • Anonyymi

      Tykkään lukea tälläisiä viestejä joissa tyhmiä naisia viedään kuin pässiä narussa.
      Sitä saa mitä tilaa, järki hoi.

    • Anonyymi

      Tällä hurmaavalla herralla on useita keksittyjä identiteettejä, joille hän luo uskottavuutta muun muassa matkustelemalla (naisten rahoilla) ja otattamalla itsestään valokuvia upeissa maisemissa ja urheiluautoissa.

      Yhteensä tämä herra on huijannut satoja naisia. Hän särkee sydämiä, saa rahaa ja seksiä. Hän uskoo itsekin roolihahmoonsa ainakin jossain määrin ja niinpä hän saattaa liikuttua aidosti kyyneliin jos häntä syytetään valehtelusta.(Hän on psykopaatti ja narsku).

      Tuntuu oudolta että osa näistä naisista on huijauksen selvittyäkin jatkanut herran kanssa deittailua, toihan hän elämään monia ihania asioita, vaikkakin valheellisia. Nämä naiset eivät viitsineet panna häntä tilille.(Olisiko niin kova pukki kun väitetään).

      Kaikki käy 45v eteenpän herra on hyvä ja takoo vaan kun naiset on niin tyhmiä ja SPONSOROI.

      Hyvät naiset onko se tärkeää että voi esiintyä komean miehen kanssa ja se maksaa tuhansia.


      Missä hurmaava herra nyt ??

    • Anonyymi

      Komean miehen on helppo puhua nainen avamaan haarat ja lompakko. Miksi naiset yhä väittää ettei ulkonäöllä ole väliä. Tämäkin hurmuri sai naisten pöksyt märäksi hetkessä

    • Anonyymi

      Porin pukki oli vielä ainakin viisikymppisenä hyvännäköinen/kaunis kasvoiltaan,lähes jokainen nainen halusi paneskella hänen kanssa ja tuntea tämän miehen. Todella hyvännäiköinen/kaunis mies on juuri sellainen jota kaikki naiset haluaa panna,kauniit miksei rumatkin naiset.Ulkonäöllä on se isoin ja merkittävin tekijä.

    • Anonyymi

      Tässä yksi herran xän ketjuista...!!!Veikkaisin että niitä on tällä foorumilla, viitisen sataa ketjua yhteensä...

      Kaikissa naisissa on jotain kaunista. Eikä tämä ole mitään mielistelyä tai nuoleskelua. Itsekin miettinyt välillä, että mikähän se siinä ja siinä naisessa meikäläistä on viehättänyt tai kääntänyt katseen. Tietenkin normaalit jutut, hymyt, silmät, kasvot jne. mutta myös nauru, kaula, hiukset, kyllä niitä löytyy kaikkee. Niin ja mulle nämä ei ole siis mitään fetissijuttuja.
      Lihavia,muodokkaita,Laihoja,Rumia,Tavallisia,kauniita, Kaikenlaisia naisia olen rakastellut...
      Siis olen vain nussinut naisia vaikka hetken mielijohteesta tai naiset on itsetarjoutuneet tekemään kaikki temput mitä haluan...
      Pidän eniten laihoista ja isotissisistä nykyään...ennen pidin pelkästään muodokkaista. isot tissit ,isoperse..
      Outo juttu mutta naiset 95% tekevät aloitteen sexiin...OVAT Myös valmiita ihan mihin sexiin lähes heti ja jos on köyhä ja persaukinen niin lemppaan välittömästi...Ruma saa olla ja lihava, mutta köyhyys on kamalaa.
      Joten nyt jo vanhana pukkina vaihdan naista noin 2 viikon välein...
      Ennen saatoin vaihtaa 2 päivän välein mutta nyt koitan jaksaa pysyä aloillaan.

    • Anonyymi

      Kuinkahan montaa naista tämä erikoismies onkaan höynäyttänyt katteettomilla lupauksillaan ja rahan tarpeen valituksillaan.
      Näillä on ihmeellinen kyky tehdä nainen onnelliseksi ja saada täydellinen luottamus.
      Hän oli täydellinen herrasmies. Hän toi lahjoja, kukkia, laittoi ruokaa ja kaikkea sellaista, naiset selittää.

    • Anonyymi

      Kova oli kaataja, siitä ei pääse yli eikä ympäri.Moni poju vaan haaveilee Casanovan määristä, mitä alleen kellisti!!Sääli jos itsensä rapakuntoon päästänyt,luulempa että se yksi rakastuminen vei ukon tuhoon ja turmioon.Ei nouse enään, kuopasta tuli liian syvä
      itseppähän kaivoi ja johonkin baariruusuun rakastui?

      The End

    • Anonyymi

      Komea mies ja nyt täysin rapakunnossa,älykäs mutta ei mikään narsisti.
      Vaikka naiset täällä sellaista väittääkin ! kateuksissaan.
      Hra on valinnut oman tiensä ja nyt se vaan on ilmeiseti kaatunut kuoppaan joka on liian syvä,nousta ylös.
      satoja tuo komea mies aikoinaan kellisti,mahtoiko käyttää jotain millä nousee...

      EI NOUSE ENÄÄN;MITÄ PANNAAN VETOA

    • Anonyymi

      Pelimies alueella Kymenlaakso / Etelä-Karjala, ikää n. 31, suomi24 treffeillä vaihtaa profiili nimeään. Esittäytyy sinkuksi mutta ei ole. Pyörittää useita naisia.

    • Anonyymi

      kaverini on roadman joka haluaisi ampua minua haulikolla päähän

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe