Yksinkertainen kysely naisten ulkonäöstä.
Menet sokkotreffeille, ja deittisi näyttää seuraavalta.
1. Ulkonäön perusteella, onko nainen sinulle riittävän kaunis?
2. Ulkonäön perusteella, uskoisitko mahdollisuuksisi?
Jos olet eri ikäinen, voit halutessasi kuvitella naisen hieman nuoremmaksi/vanhemmaksi.
Nainen A
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/10/04/16/2D12DD8400000578-3259545-image-a-87_1443971411534.jpg
Nainen B
https://usercontent2.hubstatic.com/6693194_f260.jpg
Nainen C
http://www.freephotoediting.com/samples/photo-glamourisation/images/003-regular-mom-with-no-make-up_large-view.jpg
Nainen D
https://lifesite-cache.s3.amazonaws.com/images/made/images/remote/https_s3.amazonaws.com/lifesite/Miscellaneous/Jessica_Kern3_810_500_55_s_c1.jpg
Nainen E
http://cdn2.matadornetwork.com/blogs/1/2015/02/german2.jpg
Nainen F
http://akcdn.okccdn.com/blog/math_of_beauty/Woman4.png
Nainen G
http://imgfave-herokuapp-com.global.ssl.fastly.net/image_cache/1363205679439095.jpg
Ulkonäkökysely palstamiehille
41
97
Vastaukset
- mönkäänmeni
G ja en usko.
- mustatuleelahjanaisille
Tämä oli hyvä opetusvideo. Täytyykin alkaa soveltaa käytännössä.
Kysymykseen 2. "uskoisinko mahdollisuuksiini" mitä? että tulisi toiset treffit, että harrastaisimme seksiä, että juttu etenisi parisuhteeseen asti taikka seurusteluun tai tapailuun asti?
vastauksiini 2. kysymykseen olen olettanut onnistuuko jatko treffit.
A ja B
1. ei
C ja D
1. kyllä
2.kyllä
E
1. kyllä
2.kyllä
F ja G
1.kyllä
2.ehkä- Neitsytsetä
Näihin on mahdotonta vastata koska tuossahan oletetaan että mennään treffeille, joita en kilttinä ja kunnollisena (!!!!!) miehenä jättäisi kesken ulkonäkösyistä. Ja sittenhän ei tiedä miten paljon innostuu toisesta ei-ulkonäöllisistä syistä. Mutta huvin vuoksi:
A
1. Ei. Olen pahoillani, mutta vaikuttaa siltä että itsestään huolehtiminen on unohtunut
2. Kyllä
B
1. Ei, mutta jos luonne olisi mainio, kukapa tietää. Ehkä?
2. Kyllä
C
1. Kyllä, valloittava hymy
2. Kyllä
D
1. Kyllä
2. Ehkä, rotevahko nainen usein pitää rotevista miehistä, enkä ole sellainen
E
1. Kyllä
2. Kyllä. Tätä vastaava nainen on kiinnostunut minusta pari vuotta sitten
F
1. Kyllä
2. Ei. Tämä oli vaikein, koska tämä vastaa erästä naista joka kiinnostui minusta aikoja sitten. Mutta kyseessä taisi olla yksittäistapaus ja iän karttuessa muutun rumemmaksi päivä päivältä...joten...ei
G
1. Kyllä
2. Ei, ja ikäeroakin on vähän liikaa. Uskon sen verran tasoteoriaan kuitenkin ettei tämä nuori nainen vaihtaisi geenilottovoittoaan tavalliseen elämään "HC-ätmin" kanssa F ja G vaikuttaa asialliselta, muiden kanssa en jäisi kässehtimään. Tosin mitä järkeä on sokkotreffissä?
No miksi ei olisi? Minä olen ollut monta kertaa sokkotreffeillä ja niistä on alkanut useampikin seurustelusuhde.
- looginenpäätelmä
Ratikkakuski kirjoitti:
No miksi ei olisi? Minä olen ollut monta kertaa sokkotreffeillä ja niistä on alkanut useampikin seurustelusuhde.
Ei vissiin ole toiminut, kun on useita suhteita ollut.
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika huolestuttavaa...Viittaa vaan siihen, et sulle käy lapanen jos kintashi.
Mutta mikäs siinä. Ainakin pillussa pysyy kun ei liian krantuksi ala.CamelBoots kirjoitti:
Aika huolestuttavaa...Viittaa vaan siihen, et sulle käy lapanen jos kintashi.
Mutta mikäs siinä. Ainakin pillussa pysyy kun ei liian krantuksi ala.Entinen työkaveri neuvoi, kun lähdin iltavuorosta baariin, että ronkelit joutuvat runkkaamaan.
Noin muuten olen vissiin onnekas, kun olen aidosti ihastunut naisiin, joita olen onnistunut saamaan.looginenpäätelmä kirjoitti:
Ei vissiin ole toiminut, kun on useita suhteita ollut.
Mistä sitä koskaan voisi tietää, jos ei kokeile.
Ratikkakuski kirjoitti:
Entinen työkaveri neuvoi, kun lähdin iltavuorosta baariin, että ronkelit joutuvat runkkaamaan.
Noin muuten olen vissiin onnekas, kun olen aidosti ihastunut naisiin, joita olen onnistunut saamaan.Mikä siinä kuvan laittamisessa on niin vaikea paikka..Itse kyllä koen, et siinä on jotain salattavaa sillon.
Esim. minulla on hyvinkin tarkka naismaku ukonäön ruumiinrakenteen ym. suhteen, joten käsittämätön flaksi kävisi mikäli kuvaton olisi tavatessa juuri sellainen mikä vastaa omaa naismakua. En usko sellaiseen.CamelBoots kirjoitti:
Mikä siinä kuvan laittamisessa on niin vaikea paikka..Itse kyllä koen, et siinä on jotain salattavaa sillon.
Esim. minulla on hyvinkin tarkka naismaku ukonäön ruumiinrakenteen ym. suhteen, joten käsittämätön flaksi kävisi mikäli kuvaton olisi tavatessa juuri sellainen mikä vastaa omaa naismakua. En usko sellaiseen.Minä luulen, että moni ei halua tuttujensa tietävän treffiprofiilistaan.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulen, että moni ei halua tuttujensa tietävän treffiprofiilistaan.
Ja miten ne siitä saa tietää, jos laittaa kuvan toisen meiliin? Ei yhtään mitenkään.
CamelBoots kirjoitti:
Ja miten ne siitä saa tietää, jos laittaa kuvan toisen meiliin? Ei yhtään mitenkään.
No ei silloin tietenkään. Minä ajattelin ilmoitusta jossain nettideittipalvelussa.
Ratikkakuski kirjoitti:
No ei silloin tietenkään. Minä ajattelin ilmoitusta jossain nettideittipalvelussa.
Aika monen kuvattoman kanssa on tullut kuvia vaihdettua sähköpostin välityksellä, vaikka on deittipalvelussa oltu. Ei se ole vaikeaa.
Kerran törmäsin yhteen naiseen, joka halusi tavata, mutta kuvaa ei saanut. Jätin väliin. Kuka edes takaa, et sieltä tulee ketään. Sehän saattaa olla vaikka joku trolli hintti.
- helmiä.sioille
Ainoa joka nappas ulkonäön perusteella oli E. F:n ja G:n kohdalla alkoi bimbohälytyskellot soimaan. Ja kaiken lisäksi vielä liian nuoriakin minulle.
Ja joo. Ei tulisi ongelmia ulkonäön perusteella puolin eikä toisin. - ätmelssön
A ei ja kyllä
B ehkä ja kyllä
C kyllä ja ehkä
D kyllä ja ei
E kyllä ja ei
F kyllä ja ei
G kyllä ja ei Pussailisin d, e, f, g naisia ekoilla treffeillä. C naista lämmittelisin monen treffien ajan ja sitten veisin kotiini. A, B eivät edes ole naisia.
- Kysymystäaa
Mitä ne sitten on?
Nainen C - D - E - F - G
Nainen C - D - E - F
BONUS
3. Kenelle heistä menisit baarissa todennäköisimmin juttelemaan?
Nainen E- 8838938
1. F ja G ovat upeita. E:llä on kauniit silmät ja kiva hymy. Loput liian tukevia hoikalle miehelle.
2. Ulkonököni riittäisi luultavasti kaikille muille paitsi G:lle.
3. Menisin luultavimmin juttelemaan E:lle tai F:lle. - jaspersss
A-G, ei. Toinen kysymys on epäoleellinen, koska yksikään ei ole Kyllä kohdallani. Tosin, tiedostan olevani poikkeuksellisen kranttu. G, joka varmasti vetoaa moneen, vaikuttaa pelkän kuvan perusteella geneeriselta blondilta, muistuttaa vähän yhtä exääni, eikä sellaisenaan tee vaikutusta. Ehkä jos olisi tekstiä, jos persoonallisuus olisi vivahteikas, G saattaisi olla Kenties. Tässä on myös se, että jostain syystä vaaleaverikot eivät jotenkin kolahda niin kovaa kohdallani, varsinkin jos ne ovat vähänkin blondatut, eivätkä luonnonvaaleat. G noin muuten on varmasti ihan nätti, ei vaan jostain syystä vetoa minuun.
- naisenasanonettä
Tuo G nainen , Emilie Voe, on kyllä niin kaunis että!
- miehenä.samaa.mieltä
Norjalaista kauneutta.
Voisi sanoa että täydellinen, en tiedä miten tuosta voisi nainen enää tulla paremmaksi.
Voi vaan miettiä minkälaista olisi syntyä ulkonäöltään sellaiseksi että kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle 99,9%.. - enptiedäen
miehenä.samaa.mieltä kirjoitti:
Norjalaista kauneutta.
Voisi sanoa että täydellinen, en tiedä miten tuosta voisi nainen enää tulla paremmaksi.
Voi vaan miettiä minkälaista olisi syntyä ulkonäöltään sellaiseksi että kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle 99,9%..En tiedä olisiko upeaa vai kamalaa olla noin kaunis...?
- naisen.haluaisin
c ja d nättejä f ja g niitä kyllä saisin ja löytäisin mutta en näe heissä seksiä ja nuoria lapsia vielä tuntisin isäksi itseni mutta se on kyllä kummaa f ja g kyllä löytää ja saisi mutta c ja d tä ei yleensä varattuja heitä ei löydy mistään
- roy4fo
Kuka tekis naisille vastaavan?
Se oliskin mielenkiintoista miten eroa eri miesten välille saadaan, nyt näyttää että naisten kohdalla suurin erottava tekijä on näissä esimerkeissä elopaino. A ja B ei pääsisi jatkoon. C-F näyttävät tasolta, jonka kanssa olen seurustellut. G on niin hyvän näköinen, etten itse olisi mennyt aloitetta tekemään, mutta pari sellaista on jostain syystä kuitenkin tehnyt aloitteen minulle.
- g.tissii.imee.vielä
ei g ssä ole mitään erikoista muuta kuin että nuori ylä asteella ja amiksessa ja lukiossa kaikki paremman näköisiä
g.tissii.imee.vielä kirjoitti:
ei g ssä ole mitään erikoista muuta kuin että nuori ylä asteella ja amiksessa ja lukiossa kaikki paremman näköisiä
Minä yritin ajatella tilannetta silloin kuin olin noiden kuvissa esiintyneiden naisten kanssa saman ikäinen. En minä nyt keski-ikäisenä ikimaalimassa alkaisi suhteeseen teinin kanssa, vaikka sellainen mahdollisuus tulisikin.
- imprettysure
G on aikalailla jokaisen miehen unelmanainen.
- siojen
Eihän sillä ole edes tissejä!
A
1.En
2.En
B
1.En
2.En
C
1:En
2.En
D
1.On, suorastaan ihana!
2.En
E
1.En
2.En
F
1.On
2.En
G
1.On
2.En- Eräkettu
C:stä alaspäin on aivan pantavia.. Ja kyllä uskon saavani tollasen napattua..
- ei.pinnallinen.hc.atm
A ei, ei
B ei, ehkä
C ehkä, kyllä
D kyllä, ei (vaikuttaa valikoivalta)
E kyllä, kyllä (kiva, luonnollinen, ei vaikuta ulkonäkökeskeiseltä)
F ehkä, ei (voisi olla kaunis, mutta vaikuttaa pinnalliselta ja tyhmältä)
G ei, ei (teennäisen näköinen, ja yllättyisin jos tuon suusta tulisi kiinnostavaa juttua)
Näistä E on selvästi paras. - ruma-ätmi
D on kaikista parhain noista
- kolkytjarisatM
Kommentoi vaan, että mulla on lapsi naisen kanssa joka on vaihtoehtojen f ja g ulkonäköä oleva. :) ikäkin samaa luokkaa näiden kanssa. Itse oon 30kyppine
..
.
C, F ja G omaa makua.
Nii eli kauniita ja on jotai mahiksia :D - KoulutusEiPelasta
Jos A ja B olisivat neitsyitä ja tohtori-koulutettuja naisia, niin siinäpä vasta oivia kumppaniehdokkaita. Loput vaikuttavat siltä kuin melaa olisi saatu enemmänkin mekkoon, eikä tohtorikoulutus pelasta huoruuden leimalta.
- pojyduj
Olet kyllä tosi hienosti tämän tehnyt! Olis kiva, jos tekisit naisillekin..
- Yksinkertaisuus
D, E, ja G
ehkä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641208Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1631015- 61868
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67767Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269766Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6731- 65711
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180679Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31655- 29648