Paitsi tuo toksoplasmoosi lihassa on kaikenlaista muutakin kuin sitä proteiinia ja rautaa jotka aiheuttavat ties mitä kun ei kaikkea ole tutkittukaan. On antibioottia ja hormonia jotka sekottavat elimistöä. Liika lihaproteiini saa vihaiseksi muutenkin. Ihmetyttää miten kukaan enää voi syödä lihaa.
Liha aiheuttaa raivokohtauksia
6
108
Vastaukset
- lihaksen_voimalla
Ilman lihan aiheuttamaa "raivoa" olisi maan päällä tällä hetkellä yksi ihminen vähempi.
Aamu alkoi klo 6 juoksulenkille lähdöllä koirien kanssa (lihansyöjiä nekin) ja päätyi elvytykseen.
Jos kuka on koskaan elvyttänyt yksin, tietää miten raskasta se on.
Puhelin auki viereen ja linja auki hätäkeskukseen.
Liha saa tämmösiä raivareita aikaan.
Oli niillä lanssimiehillä kanssa hiki päässä kun tulivat hätiin, tuskin ovat korrenpurijoita hekään.
Ja minä olen se raivari lihansyöjä nainen.. adrenaliini virtaa kun sitä tarvitaan.- jussioulu
Koiranliha parasta ei aiheuta haukkumista.
- laika_ja_kivääri
niin haluat äkkikuoleman nössöperse.. annapa kordinaatit
- Maukasta
Osta suomalaista lihaa, siinä ei ole antibiootteja eikä hormoneja.
- Jakkekakke
Olen syönyt pelkkää lehtikaalia 3 vuotta ja olen helvetin vihainen.
- aberyyber
Liika on aina liikaa. Niissä maissa joissa syödään tasapuolisesti ja monipuolisesti kaikkea, esim Italiassa ja liha on etupäässä aina luomua, niin ihmiset on aika ilosia ja lepposia.
Minkä maalaisissa lihoissa näitä antib. ja hormoneja sitten on? Onks Lidlin saksalaisissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508829Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603416Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311420
- 341405
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091261- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää72996