Naiset mikä vartalotyyppi olet

amorinapulainen

14

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-5 ja 8 viehättävät eniten.

• Ja oma vartalotyyppini on varmaan 1:n tietämillä.

• Jaa-a nuorena 2 ja pullukoimmillani 5 ja nyt jotain tuolta väliltä. :)

• olet.mukava.ja.kaunis

vaikutat seksikkäältä jos nyt olet cyrvy 3 ja kanssasi voi herkutella vaikka kaupungilla viineri kahvit tai grillistä jotain tai jäätelöt yms mutta älä laihduta nyt olet seksikäs 3 ja 5 väliltäkin käy tai on ihanteeni kai kohtalon ivaa kun rakastun niin laihaan tai tosi lihavaan mutta itse haluaisin rakastua 5 seen

• olet.mukava.ja.kaunis kirjoitti:

vaikutat seksikkäältä jos nyt olet cyrvy 3 ja kanssasi voi herkutella vaikka kaupungilla viineri kahvit tai grillistä jotain tai jäätelöt yms mutta älä laihduta nyt olet seksikäs 3 ja 5 väliltäkin käy tai on ihanteeni kai kohtalon ivaa kun rakastun niin laihaan tai tosi lihavaan mutta itse haluaisin rakastua 5 seen

Vainiin. Lähinnä vastasin siksi, että ihan tavallisia ihmisiä tässä ollaan. Aika moni uskoakseni sijoittuu ääripäiden väliin. Vaikka yleensä aina tasoja punnitaankin näillä kysymyksillä. Millainen mies saa millaisen naisen jne. :)

• chubby.on.ihgu

5 ja 6 nen eli chubby ja fat ja siltä väliltä on parhain olisi ihanne jos olisi chubby ja vaikka muutama kilo lisääkin en osaa selittää riippuu naisesta täytyy aina nähdä

• Erityisesti vihatipusen vastaus tähän kiinnostaa.

• PikkuKurppa

3 alakroppa ja 8 yläkroppa, näin iän myötä "allikauhuissani" olen ehkä hiukan liikaa keskittynyt yläkropan treenaamiseen ja pihahommat hoitaa habat kuntoon muutenkin. Kyykkyä saa aivan tarpeeks kukkapenkkejä tuunatessa.. Mutta tälleen kurppaikäisenä voikin jo olla vapaasti tälläinen ns.epäsikiö :D

• Mutta entäs maastaveto?

• PikkuKurppa

Terveyssyistä maastaveto on saanut jäädä toistaiseksi.. mutta eiköhän tuo oma paino vielä nousis keposeen. Siinä ei kyllä kehumista ole.
        Antaa muiden "salipimuilla" vaan, vähemmälläkin pysyy kuosissa. :D

• jägäpaipampam

2-3 ja 8 ihan hilkulla paneeko bodaria.

• Neitsytsetä

Menee arpomiseksi 3 ja 5 välillä, kokematon setä ei osaa päättää :/

Valitsen...
      Ykkössijalla: 5
      Kakkossijalla: 3
      Kolmossijalla: 8

• xxxzzzccc

1 ja 8 sekoitus olen :/

• Riiiiiiii

Nykyään 4. PIenellä treenillä jopa 3 tai 8 (mutta ei noin laiha).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      174
      5006
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1641
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1467
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      67
      983
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      807
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      797
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      57
      794
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      761
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      749
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      741
    Aihe