vaikka isoista hauiksista olisi enemmän hyötyä?
Miksi naiset tahtovat isot tissit
15
175
Vastaukset
- More_providers---
.
"Isot tissit takaa enemmän providereita"
har!1
.- yksinkertaista
Komppaan.
Miehet tykkää pääsääntöisesti isotissisistä naisista, joten totta kai tietynlaiset naiset käyttävät sitä "heikkoutta" miehissä hyväkseen. Isoilla hauikisilla nainen ei tee mitään, niitä tarvii vain miehet miesten töissä ja miesten keskinäisessä kilpailuissa siitä, kuka on miehisin. yksinkertaista kirjoitti:
Komppaan.
Miehet tykkää pääsääntöisesti isotissisistä naisista, joten totta kai tietynlaiset naiset käyttävät sitä "heikkoutta" miehissä hyväkseen. Isoilla hauikisilla nainen ei tee mitään, niitä tarvii vain miehet miesten töissä ja miesten keskinäisessä kilpailuissa siitä, kuka on miehisin.Komppaan. Naiset pitävät narukätisiä miehiä aivan yhtä viehättävinä kuin lihaksikkaitakin. (Enkä tarkoita lihaksikkaalla bodareita, koska niistä ei pidä kukaan paitsi toiset bodarit.)
Ne haluu dikkiiiii
- sanosmuuta
samaa oon miettiny. Itse naisena olen pitänyt isoja tissejä vain riesana. Urheilen aika paljon erityisesti juoksen ja on tavattoman ärsyttävää kun ne hölskyvät aivan kamalan paljon) (en ole erityisen lihava, mutta en ole kovin hoikkakaan, mutta rinnat minlla aina ovat olleet n"normaalia" suuremmat kuin useillla naisilla (rintsikoiden valinta on yhtä tuskaa. Pitäisi ehkä mennä dieetille että ne hieman pienenisivät,.................muttajuu ilmeisesi jotkut naiset ajattelee että miehet tykkää isoista rinnoista. Itse sanoisin miehille että älkää toivoko naiselle isoja rintoja ellei heillä ole sellaisia, koska niistä on aivan järkyttävästi paljon haittaa, varsinkin jos harrastaa urheilua yms
- Kahvakuulatheiluu
Kiitti päivän nauruista. Itse valitsisin kyllä hauikset mieluummin jos valita voisin. Miehiä voi 'vampata' ilman ylisuurta rynnäsvarustustakin.
Vaikea sanoa, kun itse en tykkää isoista tissesistä. C-kupposet ei ole edes mitkään isojen isot mutta liian isot. Pienemmät rinnat olisi mukavemmat ja käytännöllisemmät monessa tilanteessa.
Hauikset kyllä toimii kun niitä käyttää, eikä tarvitse olla edes isot.- Yönäänet
Miehenä en pidä isoista rinnoista, eivät edes kauniit, keskikokoiset ok. Naisystäväni jolla dd - koko kärsi usein niska, yläselkä särystä johtui raskaista rinnoista, kauniiden asujen osto hankalaa tms. Ihastuin häneen hienona , mukavana naisena.
- sait-pisteet
Kauniisti ja ymmärtävästi kirjoitettu.
Toivottavasti olet sanonut tuon lopun naisellesikin. : ) - Regado-kin
Yön äänet on muuten ihan hemmetin hieno Bossanova.
46v. vastaa:
En välittäisi kummastakaan.
Isompia rintoja toivoin viimeksi yläasteikäisenä, nykyään en kaipaa yhtään isompia, pienemmätkin kävisi. Malli on pysynyt samana b-kuppisena, isompana tuskin. Tykätty on :P
Käsivarsien en halua olevan ihan narut, tyyliin Angelina Jolie tms., mutta lihaksia, massaa lisää en niihin myöskään kaipaa. Mulla on ok hartiat, joten leveyttä en kaipaa lisää.Eivät ole kapeammat kuin ylileveä lantioni.. Koska itselle on vaivatonta pitää paino samana, mikä on ollut koko aikuisiän, se on helppo keino pitää myös allit aisoissa. Kai. Ehkä ne joskus tulee silti, mutta elämässä lienee suurempiakin murheita.
Vyötärönympärys tän ikäisenä pitäis huolettaa eniten, sen pitäisi kasvaa tän ikäisenä väkisin. En ole vielä huomannut, mutta jos alkaa jossain vaiheessa 7:llä, mietin kotona tekemieni vatsalihasliikkeiden tuplaamista :) Kävelemisen lisäksi ainoa liikunnallinen suoritteeni.- lkjflaskjdf
Näillä geeneillä on vaikea välttyä rintojen kasvulta, hauikset olen hankkinut ihan itse. Rinnat voisivat olla vähän pienemmät, hauiksen koolla taas ei ole mulla väliä niin kauan kuin voimaa on riittävästi.
- TietoaOn
Isot tissit vetää raiskaajia puoleensa. Isot hauikset auttaa torjumaan raiskaajia.
- ehkäpäsiksi.että
isoilla tisseillä saa helpommin useampia miehiä. Ehkä kumitissejä haluavat ovatkin helpommin pettäviä tai jatkuvasti miestä vaihtavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713