Olen jo täysin kyllästynyt sinkkuuteen. En yksinkertaisesti löydä miestä, enkä enää edes saa seksiä. Kerran vuodessa noin.. Aivan järjettömän huono tuuri miesten kanssa, eikä mua ilmeisesti haluta. Miehet ei juttele baarissa eikä kukaan kehu mua.
Etsin miestä joka kolahtaa...
Olen kaunis ja hyvä pakkaus. Rumatkin löytää kumppanin, mutta minä en.
Miehet vaan käyttää mua seksiin ja sitten kiinnostus lopahtaa. En enää edes ole vuosiin jaksanut tosissani vaivautua kun ei mitään kuitenkaan tapahdu.
Ei sen näin pitänyt mennä
Sinkkuelämäni on vitsi
53
1090
Vastaukset
Niin siinä käy, kun nainen täyttää 30 vuotta ja juoksut on juostu.
- entinendemari
Miehillä on moraali ja ajatus hyvästä puhtaasta naisesta.
:) "Meillä jokaisella on ristimme kannettavana."
Itselläni tuo "että kolahtaa" ei ole toteutunut kuin vasta pidemmän tuntemisen jälkeen.Ei se niin pitänyt mennä että olen sinkku vaikka len kunnollinen.
Aloittaja ei vaan ole löytänyt tarpeeksi kovaa jännämiestä jota haluaisi koska rumatkin naiset saa kyllä miehen jos vain haluaa.- kunnollinensinkkunainen
"koska rumatkin naiset saa kyllä miehen jos vain haluaa."
Älä valehtele. Näin ei ainakaan ole kohdallani käynyt, enkä edes ole ruma. Itsekin olen sinkku nimenomaan siksi että olen kunnollinen (= en mainosta itseäni meikkikerroksilla ja paljastavilla asuilla, osaan keskustella ja olen kohtelias). Miksi pitää toisten ongelmia aliarvioida? Vain siksi että omat tuntuisivat maailman suurimmilta?
- 12121212
Vastaus kysymykseen löytyy itse kysymyksestä:
"Miehet vaan käyttää mua seksiin ja sitten kiinnostus lopahtaa."
- eli olet riittävän hyvä seksiin, mutta et suhteeseen
"Etsin miestä joka kolahtaa..."
- toisin sanottuna etsit miestä joka on komea, itsevarma, määrätietoinen ja osaa vietellä aiheuttaakseen kolahduksen. Yllättääkö että nämä miehet joko ovat pelimiehiä tai etsivät sinua tasokkaampaa _suhteeseen_?
"Olen kaunis ja hyvä pakkaus. Rumatkin löytää kumppanin, mutta minä en."
- koska rumat eivät vaadi suosittua miestä jolla riittää vaihtoehtoja- atännä
"- eli olet riittävän hyvä seksiin, mutta et suhteeseen"
Tulin kerjäämään jankkausta ;)
Juttelin eilen kahden n. 25-vuotiaan kaverimiehen kanssa. Heillä oli ollut treffejä ja muuta kevätmenoa. Toinen oli saanut hyvän näköiseltä nuorelta naiselta suorasukaisen "tuutko paneen" -viestin tinderissä muutaman vaihdetun viestin jälkeen. Hän oli sitten kohteliaasti vastannut, että hän haluaa tuntea toisen paremmin ennen seksin harrastamista. Molemmat olivat sitä mieltä, ettei pelkkä seksi kiinnosta, pitää olla tunteitakin.
Että ihan kaikki eivät toimi mainostamallasi kaavalla. - mekkk
Munattomia mieheiä jos pelkkä seksi ei kiinosta naisen kanssa ja se siitä.
- atännä
mekkk kirjoitti:
Munattomia mieheiä jos pelkkä seksi ei kiinosta naisen kanssa ja se siitä.
Taitaa olla sitä nykyaikaa. Nuoret miehet murtavat vanhoja kaavoja ja rakentavat itse oman elämänsä niin kuin hyväksi näkevät, muiden vaatimuksista ja painostuksesta piittaamatta.
- 12121212
atännä kirjoitti:
"- eli olet riittävän hyvä seksiin, mutta et suhteeseen"
Tulin kerjäämään jankkausta ;)
Juttelin eilen kahden n. 25-vuotiaan kaverimiehen kanssa. Heillä oli ollut treffejä ja muuta kevätmenoa. Toinen oli saanut hyvän näköiseltä nuorelta naiselta suorasukaisen "tuutko paneen" -viestin tinderissä muutaman vaihdetun viestin jälkeen. Hän oli sitten kohteliaasti vastannut, että hän haluaa tuntea toisen paremmin ennen seksin harrastamista. Molemmat olivat sitä mieltä, ettei pelkkä seksi kiinnosta, pitää olla tunteitakin.
Että ihan kaikki eivät toimi mainostamallasi kaavalla.Korjaus: kaikki miehet eivät toimi samalla kaavalla ;)
Ei tuo ole ristiriidassa viestini kanssa. Kaikki eivät halua yhden yön suhteita. Tasoteoria kertoo sen minkä tasoisia on saatavilla, ei se sitä tarkoita että ytni saisi jokaisen ytmin tai toisin päin. Jos nuori nätti nainen ei saanut seksiä tietyltä mieheltä, hän saa sitä joltain toiselta mieheltä.
Eihän ap:nkaan ongelma ole siinä että tietty mies haluaisi pelkkää seksiä, vaan että sama kaava toistuu ja toistuu, kun taas rumemmat naiset löytävät häntä paremmin miehen suhteeseen.
- Ikis__M
Sinulla on selvästikin sama ongelma kuin ketmeillä. Etsit semmoista joka kolahtaa mutta jpudut tyytymään siihen mitä saat jos parisuhteen haluat. Tietysti on myös olemassa se hyvin pieni mahdollisuus että olet tosiaan kaunis mutta niin torjuvalla asenteella liikenteessä ettei ne kehtaa lähestyä.
- notää
Moikka ap. Laitteles viestiä niin jutellaan lisää... [email protected]
- Runkkaa_runkkaa
HAH HAH! Onneton yritys. Et saa pillua.
- jeesman24
Siinä on 24 suomi treffit. Sinne vain rek. ja otat jokaiseen mieheen yhteyttä niin eiköhän sieltä se oikea löydy !!!!
- nn36
Mua ei käytetä edes seksiin... :D En kyllä antaisikaan.
Mut mä en olekaan kaunis nainen, vaan jo kurppaiän ylittänyt 36 vuotias. - Höögi
Antakaa sexxiä niin saatte seuraa esim 6x 25min päivässä 150 minuuttia seuraa päivässä logistiikka: oven avaus ja smalltalkk 6× 7min 192 minuuttia seuraa
- pässipää
Miehet tulee juttelemaan helpommin jos annat aloitussignaalin. Turhaan ei viitti pakkeja tulla hakemaan.
Nojaa sitten kun tosissasi yrität,kun ja eikä seksi pelkästään riitä niin et olekaan "parisuhteeseen kelvollista" ainesta, kun et siedä huonoa kohtelua ja puhallat pelin poikki. :)
Tee niin tai näin, aina teet väärinpäin (jos miehiltä kysytään). Oikeasti onnea etsintään, voipi paremmin löytyä kun lopetat etsinnän.- itse.aiheutettu
nyt on vähän huonommin asiasi kaikki tietää ja tuntee sinut ja sanakin on kiirinyt olet baarityttö jota on moni pannut eiks ollut aluksi hienoo kun miehiä riitti ja hässitty on mutta kukaan ei halunnut omaksi nyt niillä miehillä on vaimo ja ovat onnellisia nyt istut yksin ja pian tulee uusi sukupolvi baareihin ja nyt joku nuorempi kokematon mies haluaa seksiä niin voit kelvata ja sen jälkeen taas uusi sukupolvi kohtalosi ei kadehdittava mutta itse teit valinnan kun ura panopuuna aloitit varmasti ikävää kun näet muiden naisten silmistä onneksi minusta ei tullut tuollainen nainen samoin miesten mikä nainen baarivosu onkohan sillä sukupuolitauti kun reikä on hyi mikä nainen mutta onneksi on kunnon naisiakin
- FDlkdslkfdslkdsf
"Olen kaunis ja hyvä pakkaus"
"että kolahtaa"
"En ole jaksanut tosissani vaivautua"
Diagnoosini: Vakava asenneongelma. - vaikea.uskoa
Luulen, että aloittaja nainen kun on niin saa halutessaan kyllä seuraa mutta ei juuri niiltä 1% alfoilta joita kaikki muutkin naiset haluavat..
Samaa tasoa kuin nämä Kiira Korven ja Sara Siepin "en löydä ketään" valitukset.. - Kokenutoon
Jos et saa seksiä niin laitahan kuvallinen ilmotus iskuriin niin eiköhän se jono oven taakse ilmesty. Seksisuhteista sitten tuppaa koitua avoliittoja, lapsia, avioliittoja tai seurustelua.
- Herpesmunkyrvassa
Kai sinulle yhdyntä kelpaa?
- Käyttäjätutkimus
Monenko miehen nussima olet?
- Aloittajae
Olen 24v (aloittaja)
Juu.. En vain olis uskonut että näun käy. Mietin vain että olen niin ruma (vaikka en kyllä oo)
Mut en jaksa enää.. Oon kade varatuille - Aloittajae
No hahha. Varmaan 20 miestä...
Yksikin miea viimekesänä tuli mun luo pihtaamaan...
Tämä yksinolo ahdistaa - Aloittajaaa
MIKÄ ALOITUSSINGAALI MIEHELLE
- Muumio-Bob
Kiinnostunut katsekontakti, tai parikin..
- Aloittajavaaat
Muumio-Bob kirjoitti:
Kiinnostunut katsekontakti, tai parikin..
No onpa tullut näin tehtyä...
:( - Muumio-Bob
Aloittajavaaat kirjoitti:
No onpa tullut näin tehtyä...
:(Noo.. uskon että se vielä kohdalle kolahtaa kuitenkin, jos olet vähääkään sitä mitä kerrot olevasi..
- Aloittajav
Toivottavasti :)
- jaaaaaaaaaaaa
Ei ole näköjään "kolahtanut", mutta pillua olet antanut jo varmaan pienelle kylälle.
Mistä muusta tuo itseinho muuten olisi tullut?- Alouttajav
Joopa joo. Voin kyllä ihan kirkkain silmin myöntää että itsetuntoni on huono, mutta sen eteen on tehty töitä
Itseinho? Ei todellakaan.
Ne on ne idiootit kerta toisensa jälkeen jotka kohtelevat huonosti
Ja jos on vuosii sinkkuna. Kyllä niitä seksikumppaneita kertyy? Mutta enkö mä just sanonut ekas viestis, että.. Kerram vuodessa:) - 1917
Alouttajav kirjoitti:
Joopa joo. Voin kyllä ihan kirkkain silmin myöntää että itsetuntoni on huono, mutta sen eteen on tehty töitä
Itseinho? Ei todellakaan.
Ne on ne idiootit kerta toisensa jälkeen jotka kohtelevat huonosti
Ja jos on vuosii sinkkuna. Kyllä niitä seksikumppaneita kertyy? Mutta enkö mä just sanonut ekas viestis, että.. Kerram vuodessa:)Luetun ymmärtämisen vaikeutta vain. Pahoittelen S24:n tasoa :)
- 46vee
Ymmärrän toisaalta aloittajan kokemuksia, vaikka keski-ikäinen mies olenkin. Ei ole välttämättä ihan helppoa lähteä iskemään tai iskettäväksi esim. ravintolaan. Niinhän se menee, että asioiden pitäisi tapahtua kuin itsestään. Jos on haku päällä, se jotenkin näkyy ihmisestä. Ei välttämättä natsaa livenä, joten suosittelen deittipalstaa. Vaikka naisten on varmasti helpompi löytää seuraa, voi kynnys olla aika korkea, varsinkin jos on yksin liikkeellä ja ujonpuoleinen. Itselläni on kaikki suhteet avioeron jälkeen alkaneet netistä ja en oikein jaksa uskoa, että mistään muualta olisi yhtä helppoa löytää seuraa.
- Aloittajaav
Jälleen kerran tinder pettymys ... Vituttaa ja oon niin vihainen.. Oon varmaa siks sinkku et muista paistaa joku epätoivo... En koskaan löydä baarista ketään. En tinderistä...
Mä haluaisin jo poikaystävän. Pitääkö mun tyytyä? Mua itkettää tää mun tilanne.
En mä jaksa olla positiivinen ja pienetkin jutut tuntuu pahalta....nykyään. Ennen kyllä kestin
:-"( - Aloittajaaee
Mä tiedän että saan vaa jotai rumapaska vittuilia mut avaudun ny tänne mun yksinäisyydestä ja hellyydenkipeydestä... Vuosia sinkkuna, noin kerran vuodessa kiva mies. Pettymys kerta toisensa jälkeen...
Oon kattonu vikat vuodet itteeni peiliin. Totuus on että jonkun saisin, mutta se ei kolahtaisi. Mua ällöttää harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa...
Joopa joo, älä valita...
Miks mä en osaa lopettaa ettimistä....
Mun elämässä on mennyt huonosti viime aikoina..
Ehkä mut on tarkoitettu olee ikusesti yksin...
:-(
Mutta kuten sanoin. Ehkä joku varattu lukee, ei ehkä kannata jätttää miestä heikoin perustein...
Eipä tuota miestä tunnu enää irtoavan vaikka mitä tekis, kukaan ei tajua. Kaunis ulkoa rikki sisältä.. Ehjätty on mutta.. Joku aina pettää mut...- VoiSua
Duuni, koulu ja harrastukset kaveripiirin lisäksi ovat parhaita paikkoja tutustua ihmisiin, siten myös mahdollisen kumppanin löytymiseen. Onko niissä jotain parannettavaa tai hyödynnettävää?
- Aloittajaan
Joo siis mua itkettää.. Olen koulus deittaillu mutta ei niistäkään mitään tule :-( oon viel nii herkkä... Uskon mut toisaalta en voi luottaa miesten sanoihin..
Jos miehiä ei tartteis seksiin ja muistaakseni parisuhde on ihanaa, niin muuten tyytyisin yksinoloon...Mä en jaksa enää aatella positiivisesti:-( - atännä
Tuo on varmasti tosi ikävää, olla vastentahtoisesti yksin. Mulla on sikäli erilainen tilanne, etten ole koskaan yksin yksinäinen. Jos koen yksinäisyyttä, niin sitä tapahtuu seurassa.
Ei minuakaan kiinnosta tunteeton seksi. Osaan hoitaa ne hommat yksinänikin. Silti, se seksi on kyllä niin mahtavaa samaa seksuaalista kieltä puhuvan ihmisen kanssa, että sitä osuutta kaipaan parisuhteesta ehkä eniten. Kaiken muun saa tyydytettyä muutoinkin. On hoivattavia, hoivaavia, ystäviä, tukena ja tuettavana olevia, "omaa porukkaa", joka pitää yhtä.
Ei kannata olla jonkun kanssa vain siksi, että muuten olisi yksin. Kannattaa ennemminkin opetella olemaan tyytyväinen yksin.
Mutta joo, jotain keinoja ikävän karkoitukseen:
Hanki harrastuksia. Sellaisia, jossa toimitaan ryhmässä. Kuvataiteet, tanssi, käsityöt, juoksukoulu.. Mikä sinua kiinnostaa. Ei ole tarkoitus saada noista (heti) ystäviä, vaan opettele juttelemaan muille. Katso silmiin, hymyile, tervehdi, juttele jotain kivaa toiselle, opettele olemaan kiinnostunut toisten asioista. Mulle on ihan vahingossa kertynyt uusia ihania ihmisiä kavereiksi omista harrastuspiireistä. Olen myös oppinut sosiaalisemmaksi, vaikka oikeasti olen aikas erakko. Myös yksinäiset harrastukset auttavat kurjaan oloon, etenkin kaikki liikunta. Kun on oikein paska fiilis, tunnin tappojuoksulenkki toimii aina.
Miten olisi lemmikki? Jos sulla riittää hoivaviettiä vaikkapa koiralle, niin mikäs sen parempi toisiin ihmisiin tutustuttaja kuin ystävällinen koira. Siitä on tosi paljon seuraa itsellekin. Koiran kanssa voi lähteä harrastamaan vaikka pelastuskoiratoimintaa tai agilityä. Tai hanki kissa, se on helpompi hoitaa, mutta kissan avulla ei tutustu samalla tavalla ihmisiin. Jollei se sitten lenkkeile kanssasi :)
Kun on mukavaa tekemistä ja tavoitteita, ei enää huvitakaan jäädä murehtimaan ja märehtimään ikäviä asioita. Ajatuksiaan voi muutenkin hallita, eli päättää tehdä ja ajatella jotain muuta kuin niitä masentavia juttuja. Huonoilla fiiliksillä oleva karkoittaa tehokkaasti seuran ympäriltään. - Aloitusv
Kiitos vastauksesta... :) juu on ikävää ja tuntuu että... Aina pettymykset sattuu enemmän :-( sanon että kaikki ok, mutta en oikeasti jaksa
- aloittajavvv
Kiitos vielä vastauksesta. Joskus sitä vain märehtii kaikessa huonossa, ja pidän itseäni epäonnistuneena kun en löydä kumppania... Että mitähän muut ajattelee. Kun kuulen muiden erouutisia, ajattelen että ompa hyvä olla sinkku, kun se suhde ei mitään takaa.
On vain pieni tenkkapoo, kun kaipaan läheisyyttä ja en viitsisi ketä tahansa kadulta ettiä...
Kissa voisi olla hyvä lemmikki
Aloittaja saa suksia helvettiin niiden kolahtavien miestensä kanssa.
- mahdotonyhtälöh
Et osaa olla edes yksin, niin miten osaisit olla kaksin, no et mitenkään..
- Aloittajacv
No kolme v sinkkuna ja yksinasuneena... Jos vertaa johonkin, joka ei ikinä oo sinkku tai muutaman kk... Että joo..
- ATM-MIES
Minä olen ollut 32 vuotta sinkkuna, että revi siitä jotain. Naiset taas valittaa kun saavat "vain" silloin tällöin seksiä, mutta me rumat miehet ei saada sitäkään. Tervetuloa alemman tason miehen maailmaan.
- aloittajaaac
Hmm. Toivon että sullekkin tärppää..
- jjjjjjjjd
Ei paljo paremmin mee kauniillakaan tätä menoa, jos yhtään lohduttaa.
- miesSinkkuna
Mites aloittajalla menee, onko kesähelteet tuoneet sulhoja?
Ymmärrän hyvän tuon läheisyyden ja parisuhteen kaipuun. Toivottavasti tärppää ja pääset jäätelölle nauttimaan kesäpäivistä jonkun seurassa.- Aloittajavain
No koitan skarpata tän miesten etsimisem suhteen. Toivon että kesä tuo jännitystä.
Kai vaan sinkkuna liikaa miettiä, välillä surullinen ja välillä onnellinen - ilmainenvinkki
Tyydy omantasoiseesi mieheen äläkä tavoittele sitä pientä miesvähemmistöä jonka perässä kaikki naiset, myös sinua tasokkaammat ovat.
Ja jos tyytyminen ei kiinnosta niin sitten voi pitää turpansa kiinni ja lakata valittamasta. - Keskaloittaja
Kiitod viestistä, oonkin odotellut jo vittuilua. Tai ehkä oon vaan aina yksin
- terveisinkomeamies
Keskaloittaja kirjoitti:
Kiitod viestistä, oonkin odotellut jo vittuilua. Tai ehkä oon vaan aina yksin
Saithan sinä minulta ja minä sinulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799