Uskon kyllä vahvasti että siellä avaruudessa on elämää. En tiedä mikä luonnonlaki siitä tekisikään mahdotonta. Ei siinä, epäillähän saa ja tämähän on skeptikkopalsta. Kysyn kuitenkin niiltä jotka pitävät (lähes) mahdottomana elämää maanulkopuolella että mikä siitä elämästä tekisi mahdotonta? En käsitä niitä jotka niin varmana faktana julistavat että olemme yksin ja pitävät kaikkia muita väitteitä naurettavina.
maanulkopuolinen elämä
4
861
Vastaukset
- klfdhgdflkjh
Aika paljon ois jätetty meille tilaa, jos yksin ollaan.
- JoonaPrkl
Minun tietääkseni skeptikko ei ole mitenkään "velvollinen" epäilemään sitä, että muuallakin maailmankaikkeudessa on elämää. Tämä harhakäsitys lienee tullut siitä, että skeptikot kyseenalaistavat näiden käynnit maapallolla.
- elämää on
Onko elämää juuri meidän aikanamme, sitä en tiedä, mutta todennäköistä se on. Minkälaista elämää? Jos fysiikan lait ovat yhtään kohdallaan, voi olla epätodennäköistä, että kohtaisimme älyllisiä olentoja, matka-ajat ovat sen verran pitkiä.
- Descartes
... jossain, mutta ei aivan lähellä kosmologisissa mitoissakaa. Mutta eivät takuulla ainakaan meillä käy kylässä. Ja tuskin sattuvat olemaan epämuodostuneen ihmisen näköisiä.
Kannattaa lukea Adams: Linnunradan käsikirja liftareille, jos haluaa herkutella ajatuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858