YH-äiti vai XXL-pullukka, kumman valitsette?

perusätmi

Tapasin eilen kahvilla pitkästä aikaa kaverini ex-vaimon joka valitteli sitä, että kunnon miehet eivät enää kelpuuta häntä kun hänellä on kolme pientä lasta, hän tuhahti aika osuvasti, että "yh-äitiys tarkoittaa samaa kuin 20-30kg ylipainoa miesmarkkinoilla"

Kumman te valitsisitte mielummin: (perusnätin perushoikan) yh-äidin vai vahvasti ylipainoisen pullukan? ..ja missä ylipainokilomäärässä menee se raja, että valitsette mielummin edellä mainitun yh-äidin pullukan sijan?

17

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXL-mies

XXL-pullukka.

• Lyyrikko

En jaksa äpäriä saatana ja läski on rumaa!!

• ei.yhoita

xxl naisen tietysti ovat seksyjä mutta ei mikään sairaalloisen lihava no tuskin koskaan valitsen yhoota panoksi voi käydä tai satunnaiseen tapailuun mutta kun näet kakarat niin mieli muuttuu en haluakkaan yhoota mutta seukkaan en ala yhoon kanssa

• yksimielipide

Kyllä ottaisin mieluummin vähän reilumminkin ylipainoisen naisen, kuin yksinhuoltajan. Kilomääriä nyt on vähän vaikea määritellä, kun kaikki kuitenkin on yksilöitä. Mutta jos on muuten mukava ja jaksaa liikkua, niin ei minua ylipaino häiritsisi. Itse olen normaalipainoinen ja tykkään liikkua, eli tärkeintä olisi se, että nainen lähtisi kanssani kävelylle ja luontoon liikkumaan.

Yksinhuoltajista minulla on niin huonoja kokemuksia, että parempi sitten olla vaikka yksin, jos ei muuta ole tarjolla. Heillä kun on sitä henkistä painolastia liikaa.

• reikä.on.rööri

mutta moni yh elää unelmaansa saa olla reikä heidän mottonsa ja ylpeyden aiheensa kerran reikä aina reikä ja monesta näkee jo ennen lapsia että tuosta tulee yh ja moni on reikä seukkaa lapset ja taas reikänä ja yhoona ja kaljaa baarii bileitä tinderii suomi24 treffejä ja reikänä oloa eikös moni nainen täälläkin ole sanonut haluavansa olla reikä he ovat onnellisii reikänä miksi valittaa vit.uttaako se heitä moni maksullinen nainenkin on parempi nainen kuin reikä

• halvatmakkarat

Samaa mieltä ja monen kohdalla ihan totuutta tosielämästä.

• Eipä ole minkäänlaista kokemusta yh-äideistä. Ei heitäkään taideta niin vain valita. Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä että jokaista yh-naista kohden on yksi isäkin irrallaan, joten rakentakoot uusperhehelvettiä keskenään.

Reippaasti pullukkaa olen tapaillut. En mä häntäkään erityisesti valinnut vaan hän minut.

• Valitsen sen kumpi on luonteeltaan sopivampi minun luonteeseen. Ostaisin naiselle salikortin jos sillä olis reilusti ylipainoa että sen verran pitää itsestään huolehtia ettei liho mahdottomaksi.

• best_bitch

Ilman muuta YH-äippä...ne tahtoo kullia eikä mitään seurustelutouhuu...pullukat saa mun puolesta olla rauhassa.

• DaDruben

Ehdottomasti pullukan, koska lihavaa naista on kiva nussia takaapäin kun iso pepa oikein *JYSÄHTÄÄ* alavartaloon joka työnnöllä

• thanksbutnothanks

Riippuu vähän siitä olisiko kyseessä seurustelukumppanin/jopa elämänkumppanin vai vakiopanon "valinta". Perusnätti ja hoikka YH olisi valinta vakiopanoksi. Seurustelu ja muut vakavammat suhdemuodot saisi jäädä kyllä väliin kummankin osalta. Uusperhekuviosta ei ole seurannut yhdellekään miehelle ikinä mitään hyvää eikä hillittömän läskin kanssakaan kauaa kestäisi kun aina vituttaisi katsoa että taasko se tynnyri söi koko sipsipussin yhdeltä istumalta. Mieluummin olen yksin.

• 3plus13

mikä siinä yh-äidin kanssa seurustelussa mättää jos kerran muuten synkkaa?

• syitä.alkuun
        3plus13 kirjoitti:

- Lapsi voi olla ärsyttävä kauhukakara adhd tapaus
        - Ei ikinä aikaa kahdestaan
        - Ei ikinä voi tehdä mitään extemporea
        - Voi olla että nainen on sinun kanssasi vain koska on yh. Ei kukaan halua olla se johon tyydytään.
        - kaikkia ei kiinnosta huolehtia toisen miehen lapsesta

• thanksbutnothanks
        3plus13 kirjoitti:

Kuten joku jo edelläkin kirjoitti, on tuollaisella naisella sitä 'henkistä painolastia' jo liikaa. Erosta traumatisoituneet lapset ex-mies kuitenkin jollain tapaa kuviossa mukana: todellakin ei kiitos.

Ja mikä ehkä tärkeintä, en erityisemmin pidä lapsista. Siinä jo tarpeeksi painava syy olla haluamatta omia tai olla ryhtymättä isäpuoleksi joillekin vieraille kersoille.

• huhhuh-

Toivottavasti en oo ikinä niin epätoivonen, et tarvii valita joko-tai noista kahdesta. :O

• preach.it.brother

Amen!

• Lurppadekurppa

kysymys on kun kahden seinän välissä. Haluatko kuolla meteoriitin iskiessä vai haulikon luodista? Kummatkin on yhtä pahoja.
      En kykenisi kasvattaa yhn äpäriä joiden psyyke on varmasti jo kujalla enkä synnyttämään lisää läskejä pullukoitakaan. Lapset on tärkeimpiä, he eivät ansaitse niin huonoa elämää. En ota vastuuta toisten päätöksistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      83
      1738
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      10
      1603
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1528
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1271
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1056
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      886
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      152
      883
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      850
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      827
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      805
    Aihe