Haluaisitko nainen että rumat miehet..........

PalstanRuminMies

..........pitäisi teloittaa???
Koska eräänlainen natsismi on jo perus elämässäkin valloillaan ilman toista maailmansotaakin jossa elämään kelpaa vain kauniit ja komeat niin jos saisit valita olevasi diktaattori niin tappaisitko kaikki meidät rumat miehet? Vai antaisitko elää ja piilottaisit vaikkapa maan alle rottien tasolle ilman ihmisoikeuksia?

63

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sargasm

Sulla on kyllä hyvä itsetunto.

• PalstanRuminMies

Onko sulla parempi? Todennäköisesti et ole koskaan kuullut olevasi ruma?? Kun kuulet sitä 20v putkeen niin vieläkö sanot että "sulla on hyvä itsetunto"?

• Huhuhhei

Jaksan vielä.. ainakin kerran.
      Tuskimpa sielläkään peilistä katsoo millään tapaa "ruma mies", paitsi jos huokuu ulospäin kiukku ja katkeruus? Tosikko muita ääneen arvosteleva ihminen esimerkiksi on ruma ulospäin.. Tiedän esimerkkinä erään (sukulainen peräti), jolla on tapana käydä ajelemassa leipäjonon lähettyvillä "nauramassa köyhille".

Siellä nyt taitaa olla asiat aivan liian hyvin ja itselle on varmasti kivempaa väittää olevansa "ruma" kuin miettiä minkälaisia naisia lopulta haikailee? Ei ne parikymppiset missit välttämättä innostu ja suurin osa muistakin naisista kaipaa sitä oikeaa ihmissuhdetta, molemminpuolista rakkautta jne eikä laskelmoi esim.omaisuuden, tulevien perintöjen mukaan kumppania. Tai ehkä nyt vain mielenkiintosi kohdistuu aina juuri niihin, joita et miellytä olemuksellasi yhtään.

Kaikilla ei käy tuuri pariutumismarkkinoilla. Tiedän sen hiljaisena ja vähän "harmaa varpusena".
      Kaikilla on silti oikeus elää, jopa minullakin (vaikka jos tapaisimme tuskin edes vilkaisisit minuun. Hoikka, lapseton yms olen mutta en "hehku" kuten yleensä naiset).

Sinullakin on oikeus elää ja oikeus myös käyttää julkisen puolen mt-palveluja, jos olet liian pihi vaikka käymään yksityisellä. Voisi tehdä ihan hyvää käydä tarkistamassa ettei sinulla ole vääristynyt kehonkuva tms ongelma.
      Yleensä naisilla on se vääristynyt kehonkuva päävikana mutta taitaa olla aika monilla miehilläkin.. se on valitettavaa.

• janiinnaurankin

" suurin osa muistakin naisista kaipaa sitä oikeaa ihmissuhdetta, molemminpuolista rakkautta jne eikä laskelmoi esim.omaisuuden, tulevien perintöjen mukaan kumppania."

Salli minun nauraa.

• PalstanRuminMies

Osasinkin odottaa tätä "haet vain parhaimpia ja nuorempia naisia" Joo olen ollut joskus nuori kaksikymppinen ja varmaan sinunkin mielestäsi saanut ihan luvan kanssa hakea ikäisiäni naisia. En koskaan saanut. Kaikki nämä vuodet olen hakenut aina ikäisiäni nyt päälle kolmekymppisiä enkä koskaan niitäkään saanut joten ei voi sanoa että "haet vain niitä nuorimpia ja kauniimpia" Lapsihaaveet ovat menneet mutta naista kai ihan biologigistakin syistä yritän hakevani vaikka tiedän että kun se ei ole onnistunut viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen niin miten se onnistuisi nytkään. Joku oikoo kohta teitä "olet vaan katkera" Sanon sitten suoraan että koko elämääni en ole ollut katkera vaan luottavainen. Katkeruus tulee sitten näin lähempänä neljääkymppiä kun toteaa että mistään perhe haaveistasi ei tullut ikinä hevonvittuakaan.

• Taitaa olla ihan turhaa edes yrittää sanoa tätä täällä, mutta siis ei ole olemassa mitään absoluuttista rumuutta, ei ainakaan pelkkää ulkonäköä katsoen. Jonkun mielestä ruma voi olla (ja onkin) toisen mielestä ihana. Siksi olisi aika pikkasen vaikeeta alkaa teloittaa ihmisiä rumuuden takia sen lisäksi, että on sanomattakin selvää, että se olisi myös kaikilla etiikan asteilla äärimmäisen väärin.

• rumamies28

Mun entinen nainen sanoi, että olet ruma ja vastenmielinen näköinen. Oltiin yhdessä noin 8kk ja se petti minua. Laitto vaa viestin, että on hauskempaa toisen miehen kanssa ja sen jälkee en kuullut siitä mitään.

• rumamies28 kirjoitti:

Mun entinen nainen sanoi, että olet ruma ja vastenmielinen näköinen. Oltiin yhdessä noin 8kk ja se petti minua. Laitto vaa viestin, että on hauskempaa toisen miehen kanssa ja sen jälkee en kuullut siitä mitään.

Se oli vaan sen mielipide, eri asia on tietty se, että onko kovin hienoa sanoa noin ääneen.

• näinon-
        Marrrnie kirjoitti:

Se oli vaan sen mielipide, eri asia on tietty se, että onko kovin hienoa sanoa noin ääneen.

valheitako pitäisi kertoa ja antaa uskoa muuta? kyllä se totuus on aina parempi ettei tarvitse miettiä mikä mättää ja missä on vika.

• 14plus17
        Marrrnie kirjoitti:

Naisen ja lapsen suusta kuulet totuuden!

• näinon- kirjoitti:

valheitako pitäisi kertoa ja antaa uskoa muuta? kyllä se totuus on aina parempi ettei tarvitse miettiä mikä mättää ja missä on vika.

No ei tietenkään pidä valehdella, mutta kannattaa muistaa ero loukkaamisen ja rehellisyyden välillä. Koskaan ei ole pakko loukata loukkaamisen ilosta, voi sanoa nätistikin. Esimerkiksi "et ole minun tyyppiäni" tai "etsin sittenkin jotain muuta" on lopulta ihan yhtä rehellisiä, mutta merkittävästi vähemmän loukkaavia vastauksia.

• PalstanRuminMies
        Marrrnie kirjoitti:

No ei tietenkään pidä valehdella, mutta kannattaa muistaa ero loukkaamisen ja rehellisyyden välillä. Koskaan ei ole pakko loukata loukkaamisen ilosta, voi sanoa nätistikin. Esimerkiksi "et ole minun tyyppiäni" tai "etsin sittenkin jotain muuta" on lopulta ihan yhtä rehellisiä, mutta merkittävästi vähemmän loukkaavia vastauksia.

Et usko kuinka paljon rumana miehenä esim nettideiteillä näitä "et ole minun tyyppiäni" lauseita kuulee. Yleisempi syy on rumuus. Rumille pääsääntöisesti ei vastata deiteillä. Älkääkä tuoko tähän sitä ikuista "on ne rajaoitukset" lausetta koska sama meno on jatkunut deittien alkuajoista ennen rajoituksia saakka. Mut ei siinä. Itse olen kuullut kaikki lauseet "olet ihan kiva mutta, ollaanko vaan kavereita, oot vitun ruma" lauseista saakka joten yhteenkään viestiin jossa todetaan "ei oo kemiaa tai oot ihan kiva mutta" kertoo mulle heti että olen ruma ja suhteeseen kelpaamaton.

• PalstanRuminMies kirjoitti:

Et usko kuinka paljon rumana miehenä esim nettideiteillä näitä "et ole minun tyyppiäni" lauseita kuulee. Yleisempi syy on rumuus. Rumille pääsääntöisesti ei vastata deiteillä. Älkääkä tuoko tähän sitä ikuista "on ne rajaoitukset" lausetta koska sama meno on jatkunut deittien alkuajoista ennen rajoituksia saakka. Mut ei siinä. Itse olen kuullut kaikki lauseet "olet ihan kiva mutta, ollaanko vaan kavereita, oot vitun ruma" lauseista saakka joten yhteenkään viestiin jossa todetaan "ei oo kemiaa tai oot ihan kiva mutta" kertoo mulle heti että olen ruma ja suhteeseen kelpaamaton.

Jos olet sen noin päättänyt, niin ei kai sille mitään voi.

• NettideittiKoekaniini
        Marrrnie kirjoitti:

Jos olet sen noin päättänyt, niin ei kai sille mitään voi.

Rumille miehille ei noin päätetä. Ihan vaan perusteluiksi se, että olen joskus kokeillut nettideittailua koe mielessä netistä imuttamani komean miehen ja ruman miehen profiililla, joissa esittely tekstit yms ovat identtiset, mutta kuvat eri. On se vaan kumma, kun se komein mies saa yllättäen enemmän viestejä ja avauksia.... Niinpäniin....

• NettideittiKoekaniini kirjoitti:

Rumille miehille ei noin päätetä. Ihan vaan perusteluiksi se, että olen joskus kokeillut nettideittailua koe mielessä netistä imuttamani komean miehen ja ruman miehen profiililla, joissa esittely tekstit yms ovat identtiset, mutta kuvat eri. On se vaan kumma, kun se komein mies saa yllättäen enemmän viestejä ja avauksia.... Niinpäniin....

Kukaan ei ole sanonut, että ulkonäkö olisi merkityksetöntä. Siltikin on vaikeaa uskoa, että pelkkä ulkoinen "rumuus" olisi syy pakkeihin. Jos ei ole hyvännäköinen (samapa se onko nainen vai mies), niin pitää keksiä jotain muuta, millä pärjää, sikäli kun edes haluaa pärjätä. Eikä siltikään välttämättä onnistu, koska kaikki ei ole vain itsestä kiinni.

• PalstanRuminMies
        Marrrnie kirjoitti:

Kukaan ei ole sanonut, että ulkonäkö olisi merkityksetöntä. Siltikin on vaikeaa uskoa, että pelkkä ulkoinen "rumuus" olisi syy pakkeihin. Jos ei ole hyvännäköinen (samapa se onko nainen vai mies), niin pitää keksiä jotain muuta, millä pärjää, sikäli kun edes haluaa pärjätä. Eikä siltikään välttämättä onnistu, koska kaikki ei ole vain itsestä kiinni.

No mikähän se syy voisi olla sitten???? En jaksa lainata niitä kaikkia tekstejä joita vastaavaan avaukseen laitoin aiemmin toisaalle mutta rumuushan kuulemanmukaan kompensoituu myös muilla seikoilla esim taloudellinen turva, vakkari duuni, pituus 180cm, oman elämän hallinta mukaanlukien työt ja harrastukset jne jne jne eli kaikki sektorit pitäisi olla teidän "kyllä se oikea joskus sunkin eteen tulee" naisten mielestä pitäis olla kunnossa. Ei vaan ole. "Hei ollaanko vaan kavereita" lauseen kyllä kuulet aina. Tosin nää "kaveri" naiset katoaa aina lauseensa jälkeen mut tää on tällaista.

No mikähän se syy voisi olla sitten???? En jaksa lainata niitä kaikkia tekstejä joita vastaavaan avaukseen laitoin aiemmin toisaalle mutta rumuushan kuulemanmukaan kompensoituu myös muilla seikoilla esim taloudellinen turva, vakkari duuni, pituus 180cm, oman elämän hallinta mukaanlukien työt ja harrastukset jne jne jne eli kaikki sektorit pitäisi olla teidän "kyllä se oikea joskus sunkin eteen tulee" naisten mielestä pitäis olla kunnossa. Ei vaan ole. "Hei ollaanko vaan kavereita" lauseen kyllä kuulet aina. Tosin nää "kaveri" naiset katoaa aina lauseensa jälkeen mut tää on tällaista.

En tiedä, kun en tunne sua. Oisko syy ehkä sosiaalisten taitojen puutteessa? Koska ei kukaan normaalijärkinen nainen tahi mies voi suhtautua parinhankintaan noin matemaattis-loogisesti. Joo, ehkä joku on joskus sanonut, että parisuhde on kuin vaihdantataloutta, nainen antaa kauneutta, mies statusta/rahaa. Mutta ei se ole koko totuus, ei edes puolia siitä.

• Rumatainayksin
        Marrrnie kirjoitti:

En tiedä, kun en tunne sua. Oisko syy ehkä sosiaalisten taitojen puutteessa? Koska ei kukaan normaalijärkinen nainen tahi mies voi suhtautua parinhankintaan noin matemaattis-loogisesti. Joo, ehkä joku on joskus sanonut, että parisuhde on kuin vaihdantataloutta, nainen antaa kauneutta, mies statusta/rahaa. Mutta ei se ole koko totuus, ei edes puolia siitä.

Voi kun joku puheistasi (ei pidä paikkansa)joskus pitäisi paikkansa niin me rumatkin pariuduttaisiin!!!

• Marrrnie kirjoitti:

Pahoittelut, sanoin aika rumasti. Ei ole tarkoitus järkeäsi moittia, koska siinä tuskin on mitään vikaa. Ymmärrän, että tuntuu pahalta, kun ei saa parempia vastauksia siihen, miksei kelpaa. Toivoisin vain, että koittaisit katsoa asiaa muiltakin kanteilta, kuin vain ulkonäön puolelta. Ihmiset tottuu ja mieltyy toistensa ulkonäköön nopeasti, jos jutut ovat yhteensopivat. Toisin päin asiat eivät mene yhtä helposti.

• TotuuttaKehiin
        Marrrnie kirjoitti:

Pahoittelut, sanoin aika rumasti. Ei ole tarkoitus järkeäsi moittia, koska siinä tuskin on mitään vikaa. Ymmärrän, että tuntuu pahalta, kun ei saa parempia vastauksia siihen, miksei kelpaa. Toivoisin vain, että koittaisit katsoa asiaa muiltakin kanteilta, kuin vain ulkonäön puolelta. Ihmiset tottuu ja mieltyy toistensa ulkonäköön nopeasti, jos jutut ovat yhteensopivat. Toisin päin asiat eivät mene yhtä helposti.

Eikai se nyt ruman ongelma ole keskittyä muuhun kuin ulkonäköön? Eikö se nimenomaan ole naisten suhtautuminen kauniina tähän rumaan häh??

• TotuuttaKehiin kirjoitti:

Eikai se nyt ruman ongelma ole keskittyä muuhun kuin ulkonäköön? Eikö se nimenomaan ole naisten suhtautuminen kauniina tähän rumaan häh??

Muiden ihmisten muuttamisessa on vain sellainen ongelma, että se ei ole mahdollista. Ainoastaan itseään voi muuttaa. Jos esimerkiksi tuntee tai kiinnostuu vain sellaisista ihmisistä, jotka ovat todella pinnallisia, on aika katsoa peiliin ja miettiä, miksi tällaisten ihmisten seura vetoaa minuun. Vastauksia voi löytyä kaukaakin historiasta. Olennaista on se, että tiedostaa tällaiset asiat itsessään ja tahtoessaan muutosta, muuttaa niitä.

• Olen niin ruma ettei kukaan nainen koskaan kiinnostu minusta enkä saa rakkautta koskaan.

• RumatEiPane

Pariutuminen on aina perustunut ulkoiseen olemukseen. Jos on ruma ei saa. Itsekin katselin eilen taas kännissä baarissa kun kaunis helvetin kireet farkut päällä oleva nainen pelasi bilistä jännämiehensä kanssa. Tiedän heti ulkoisesti että tuo nainen jonka joka kurotuksen katsoin perseeseen enkä peliin on tyypillinen "kun olet ruma saat maks katsoa jos sitäkään" ja olihan sitä kireetä pebaa mukava tuijotella mut kyllä sit itsari kävi väliin mielessä kun tietää et liian ruma on pariutumiseen ja siihenkin et esim kyseistä huom kurppaa olisko noin 35v naista pääsisin panemaan. Ei haaveitakaan siihen suuntaan.

• jossakinmuussa

miksi komea mies on yksinäinen ja r/ei komea naimisissa ?

• PalstanRuminMies

Mun sukulais kautta tuttava piireissä kaikki on suhteessa tai naimisissa. Itse rumana miehenä en koskaan suhteessakaan. Kun en saa naisia niin mua pidetään yleisesti kaappihomona. Arvatkaa miltä se perus heterona tuntuu? Jos ja kun sota syttyy ja suomen lakiin tulee silloin sota lainsäädäntö niin tuomitsen jokaisen minun ilkkujan kuolemaan ja oma kätisesti. Olenhan kuitenkin sentään vänskä vaikka ei meistä ätmeistä uskois.

Mun sukulais kautta tuttava piireissä kaikki on suhteessa tai naimisissa. Itse rumana miehenä en koskaan suhteessakaan. Kun en saa naisia niin mua pidetään yleisesti kaappihomona. Arvatkaa miltä se perus heterona tuntuu? Jos ja kun sota syttyy ja suomen lakiin tulee silloin sota lainsäädäntö niin tuomitsen jokaisen minun ilkkujan kuolemaan ja oma kätisesti. Olenhan kuitenkin sentään vänskä vaikka ei meistä ätmeistä uskois.

". Olenhan kuitenkin sentään vänskä "

No ei uskois tuolla kommentilla.... ;P

Ensinnäkin Vänrikki on rivi upseeri, eikä päätä mistään mitään....muutakuin niin, että johtaa ryhmäänsä tai joukkuettaan annettujen ohjeiden mukaan...ja toiseksi....upseeri ei asemallaan tai natsoillaan lesoile....toisin, kuin aliupseerit... ;P

• muuuuuumyypappa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

". Olenhan kuitenkin sentään vänskä "

No ei uskois tuolla kommentilla.... ;P

Ensinnäkin Vänrikki on rivi upseeri, eikä päätä mistään mitään....muutakuin niin, että johtaa ryhmäänsä tai joukkuettaan annettujen ohjeiden mukaan...ja toiseksi....upseeri ei asemallaan tai natsoillaan lesoile....toisin, kuin aliupseerit... ;P

"vänskä" on usein se joka vetää porukan pahinpiin paikkoihin menemättä tietenkin itse siihen ellei omaa vähääkään yhteishenkeä eikä porvarillista etuoikeutta olla tapattamatta itseään. gebasabaradox

• muuuuuumyypappa kirjoitti:

"vänskä" on usein se joka vetää porukan pahinpiin paikkoihin menemättä tietenkin itse siihen ellei omaa vähääkään yhteishenkeä eikä porvarillista etuoikeutta olla tapattamatta itseään. gebasabaradox

Puhut juuri sitten "vänskästä"....eli oikein olit laittanut lainausmerkit.....vänrikki ilman lainausmerkkejä koulutetaan ainakin nykypäivänä johtamaan esimerkin voimin.....eli mitään ei saisi pyytää miehiltä, mihin ei ole itse valmis tekemään tai tekemään tarvittaessa ensin.... jos tilanne antaa myöden sille, että vänrikki voi asettaa itsensä siihen tilanteeseen vaarantamatta sillä annettua tehtävää tai siten ettei se vaaranna hänen miehiään suhteessa enemmän..... ;P

Eli tilanteen mukaan tietenkin......se pitäisi olla ihan selvä asia....paitsi ehkä joillekin joilla ei ole jostain syystä kykyä ymmärtää näinkin yksinkertaista asiaa.... ;P

• ätmikapteeni

Puhut juuri sitten "vänskästä"....eli oikein olit laittanut lainausmerkit.....vänrikki ilman lainausmerkkejä koulutetaan ainakin nykypäivänä johtamaan esimerkin voimin.....eli mitään ei saisi pyytää miehiltä, mihin ei ole itse valmis tekemään tai tekemään tarvittaessa ensin.... jos tilanne antaa myöden sille, että vänrikki voi asettaa itsensä siihen tilanteeseen vaarantamatta sillä annettua tehtävää tai siten ettei se vaaranna hänen miehiään suhteessa enemmän..... ;P

Eli tilanteen mukaan tietenkin......se pitäisi olla ihan selvä asia....paitsi ehkä joillekin joilla ei ole jostain syystä kykyä ymmärtää näinkin yksinkertaista asiaa.... ;P

No mikä oli alunperin sun ongelmasi? Ätmi ei voi olla "vänskä" vai? Nyt taas kun sait selostettua hänetkin pahoihin paikkoihin niin ätmihän tai siis naisia saava ätmihän on ilmanmuuta se mies. Mutta mies ei voi olla ätmi tai ainakin ätmi on laiha tai varmasti sivari kuitenkin mut nuuskaa se ei ainakaan vedä. Ruma se on kumminkin vaikkka olis mikä rinkula tahana kauluksessa. Mieti tarkkaan ainakin mitä vastaat.

• ätmikapteeni kirjoitti:

No mikä oli alunperin sun ongelmasi? Ätmi ei voi olla "vänskä" vai? Nyt taas kun sait selostettua hänetkin pahoihin paikkoihin niin ätmihän tai siis naisia saava ätmihän on ilmanmuuta se mies. Mutta mies ei voi olla ätmi tai ainakin ätmi on laiha tai varmasti sivari kuitenkin mut nuuskaa se ei ainakaan vedä. Ruma se on kumminkin vaikkka olis mikä rinkula tahana kauluksessa. Mieti tarkkaan ainakin mitä vastaat.

Opettele lukemaan.....ja siinä toinen pelle "upseeri"....kuka vaan voi täällä ensinnäkin sanoa olevansa vaikka Kenraali...mutta kuten sanoin....upseeri ei natsoillaan elvistele (tosin jotkut heikkolahjaiset upseerit siihen sortuvat)... ;P

Hän mainitsi seuraava....

"Jos ja kun sota syttyy ja suomen lakiin tulee silloin sota lainsäädäntö niin tuomitsen jokaisen minun ilkkujan kuolemaan ja oma kätisesti. Olenhan kuitenkin sentään vänskä"

Johon minä kommentoin seuraavaa....

"No ei uskois tuolla kommentilla.... ;P
        Ensinnäkin Vänrikki on rivi upseeri, eikä päätä mistään mitään....muutakuin niin, että johtaa ryhmäänsä tai joukkuettaan annettujen ohjeiden mukaan...ja toiseksi....upseeri ei asemallaan tai natsoillaan lesoile....toisin, kuin aliupseerit... ;P"

Senhän Sä Jo Toki Tiesitkin "kapteeni"Trolli.... ;P

• Pohjasakkaaa

Opettele lukemaan.....ja siinä toinen pelle "upseeri"....kuka vaan voi täällä ensinnäkin sanoa olevansa vaikka Kenraali...mutta kuten sanoin....upseeri ei natsoillaan elvistele (tosin jotkut heikkolahjaiset upseerit siihen sortuvat)... ;P

Hän mainitsi seuraava....

"Jos ja kun sota syttyy ja suomen lakiin tulee silloin sota lainsäädäntö niin tuomitsen jokaisen minun ilkkujan kuolemaan ja oma kätisesti. Olenhan kuitenkin sentään vänskä"

Johon minä kommentoin seuraavaa....

"No ei uskois tuolla kommentilla.... ;P
        Ensinnäkin Vänrikki on rivi upseeri, eikä päätä mistään mitään....muutakuin niin, että johtaa ryhmäänsä tai joukkuettaan annettujen ohjeiden mukaan...ja toiseksi....upseeri ei asemallaan tai natsoillaan lesoile....toisin, kuin aliupseerit... ;P"

Senhän Sä Jo Toki Tiesitkin "kapteeni"Trolli.... ;P

Ainiin pitää muistaa että akateemisesti koulutetut, yli viidentonnin liksaa kuussa vetävät, kokoomusta äänestävät ja vähintään luutnantin arvonimen omaavat eivät näe eikä lue eikä kuule s24 keskusteluja!!! Hyvä kun kerroit sen meille alempiarvoisille.

• Pohjasakkaaa kirjoitti:

Ainiin pitää muistaa että akateemisesti koulutetut, yli viidentonnin liksaa kuussa vetävät, kokoomusta äänestävät ja vähintään luutnantin arvonimen omaavat eivät näe eikä lue eikä kuule s24 keskusteluja!!! Hyvä kun kerroit sen meille alempiarvoisille.

Ei HJyvää Päivää....Trollin Kippo Taitaa taas olla hJyvin....hJyvin....tyhjä....;P

Edellinen ja tämä kommentti oli luokkaa....missä kissa?...missä häntä?....missä edes HännänTypykkä?.... ;P

Ainoa ketä täällä KehaRoi Olet sinä......Joku pakonomainen tarve varmaan...tosin Hjyvin surkuhupaisaa... ;D

• Kurpppa

Kyllä rumia miehiä tarvitaan hoitamaan kaikki paskaduunit.

• a____o

kaunitarit siivous hommissa

• Palstakirjoitusten perusteella minut ja kaltaiseni pitäisi kärrätä ongelmajätelaitokselle.
      Typerää sellainen, puolin ja toisin. Ja jokainen normijärkinen fasismiksi tunnistaa.

• Nella.99

Teloittamalla he pääsisivät liian helpolla! Siksi kannatankin jälkimmäistä ehdotusta, eli maan alle piilottamista koko loppuelämän ajaksi. Se olisikin sopiva rangaistus kuvottavan vastenmielisestä naamasta!!!

• Rumat ätmit eivät kuitenkaan pystyisi edes tappamaan itseään, kun eivät missään muussakaan onnistu, joten kannata ajatustasi lämpimästi ;-)

• DFsfsdmklkldfsfklsd

Ei tietenkään. Rumat miehet kelpaavat aina nettoveronmaksajiksi kustantamaan infrastruktuuria ja sosiaalisia tulonsiirtoja KTM/YTM/sateenkaari/etnoperheille.

Työläiset, kuhnurit ja kuningattaret. Kaikille on roolinsa tässä karusellissa :)

• rumatTurpeeseen

Ruma mies kelpaa aina maksajaksi mutta elätiksi ei koskaan. Jos rahaa niin ok mutta jos ei niin niskalaukaus.

• Kurpppa
        rumatTurpeeseen kirjoitti:

Ruma mies kelpaa aina maksajaksi mutta elätiksi ei koskaan. Jos rahaa niin ok mutta jos ei niin niskalaukaus.

Uliuliuli. Melkein aina kun mediassa esitellään joku MT-ongelmainen mies joka elää ties millä tuilla (esim. sairaseläkkeellä kolmekymppisenä) niin eipä ne mitenkään komeita miehiä ole.

• PalstanRuminMies
        Kurpppa kirjoitti:

Uliuliuli. Melkein aina kun mediassa esitellään joku MT-ongelmainen mies joka elää ties millä tuilla (esim. sairaseläkkeellä kolmekymppisenä) niin eipä ne mitenkään komeita miehiä ole.

No yllätys!!!!! Kuten sanottu komealla miehellä ei ole varaa sekoittaa päätänsä. Komea kelpaa aina suhteeseen naisille mutta ruma ei koskaan joten jo fysiikan lakien mukaankin ne rumat ovat juurikin näitä altavastaajia. Kun minäkin joskus ammun itseni niin luuletko että teen sen sen takia että olen komea mies??? Ainiin valtiohan ei mua ole elättänyt 16 vuoteen mut rumien miestenhän saavutuksia ei lasketa.

• Kurpppa
        PalstanRuminMies kirjoitti:

No yllätys!!!!! Kuten sanottu komealla miehellä ei ole varaa sekoittaa päätänsä. Komea kelpaa aina suhteeseen naisille mutta ruma ei koskaan joten jo fysiikan lakien mukaankin ne rumat ovat juurikin näitä altavastaajia. Kun minäkin joskus ammun itseni niin luuletko että teen sen sen takia että olen komea mies??? Ainiin valtiohan ei mua ole elättänyt 16 vuoteen mut rumien miestenhän saavutuksia ei lasketa.

Jos et ole sama kuin nimimerkki "rumatTurpeeseen" niin vastaukseni ei ollut sinulle. rumatTurpeeseen väitti, että rumia miehiä ei elätettäisi. Se väite nyt on ihan täyttää paskaa.

• rakorakomatofoon
        Kurpppa kirjoitti:

Jos et ole sama kuin nimimerkki "rumatTurpeeseen" niin vastaukseni ei ollut sinulle. rumatTurpeeseen väitti, että rumia miehiä ei elätettäisi. Se väite nyt on ihan täyttää paskaa.

älä selitä! et vaan osaa vastata helevetin hypergaminen kurppppppa!!! Sama vastaus kun kelpaa muillekin rumille.

• tarralenkkari666

Mehukkaat ovat fantasiasi.

• 10plus1

No mitä hyvää sinä sitten olet lukevinasi fantasioissasi? Kyllä olet valmis selittämään että avaaja on vajaa mutta et sitä miksi hän ei rumana kelpaa? Annas tulla sitten? Ja se että "kun on niin huono itsetunto" ei käy perusteeksi koska tehän sen huonon itsetunnon olette tehneet.

• Kurpppa

Jos aloittaja onkin ruma, ja siksi kokee että jos hän ei kerran saa naista niin ei kannata eläkään niin se on hänen oma ongelmansa, mutta kaikki maailman rumat miehet eivät varmasti ajattele samoin ja moni haluaa elää edes sitä elämää mitä pystyy elämään. Usko tai älä, kaikille miehille pillun saanti ei ole ainoa tavoite.

Siksi terminointiratkaisu jonkun MT-ongelmaisen takia on äärimmäisen typerä fantasia.

Ja turha syyllistää siitä huonosta itsetunnosta ketään muuta. Kaikkien itseluottamusta yritetään elämän varrella rikkoa ja murentaa, mutta joillakuilla se kestää siitä huolimatta, ja toisilla sitten ei. Jos ei kestä, niin voidaan hyvällä syyllä sanoa, että jotain heikkoa siinä mielessä on.

• Kurpppa kirjoitti:

Jos aloittaja onkin ruma, ja siksi kokee että jos hän ei kerran saa naista niin ei kannata eläkään niin se on hänen oma ongelmansa, mutta kaikki maailman rumat miehet eivät varmasti ajattele samoin ja moni haluaa elää edes sitä elämää mitä pystyy elämään. Usko tai älä, kaikille miehille pillun saanti ei ole ainoa tavoite.

Siksi terminointiratkaisu jonkun MT-ongelmaisen takia on äärimmäisen typerä fantasia.

Ja turha syyllistää siitä huonosta itsetunnosta ketään muuta. Kaikkien itseluottamusta yritetään elämän varrella rikkoa ja murentaa, mutta joillakuilla se kestää siitä huolimatta, ja toisilla sitten ei. Jos ei kestä, niin voidaan hyvällä syyllä sanoa, että jotain heikkoa siinä mielessä on.

"Ja turha syyllistää siitä huonosta itsetunnosta ketään muuta. Kaikkien itseluottamusta yritetään elämän varrella rikkoa ja murentaa, mutta joillakuilla se kestää siitä huolimatta, ja toisilla sitten ei. Jos ei kestä, niin voidaan hyvällä syyllä sanoa, että jotain heikkoa siinä mielessä on."

Ja tähän väliin voisin sanoa suoraan, että Narsistit Haistakoot Paskat.....ja taidat kuulua juuri siihen kategoriaan... ;P

Paska luonteisen yksilön puhetta tuo kommenttisi... ;D

• PalstanRuminMies
        Kurpppa kirjoitti:

No mieti ny itte. Olet todennäköisesti kaunis nainen jolla ei vastaavia ongelmia ole. Eli sulla ei ole myöskään itsetunto ongelmia! Perus eläminen maailmassa perustuu kaikilla eläinlajeilla lisääntymiseen. Sen sanelee jo evoluutio. Naisille se on erivapaus ja itseoikeus mutta miehille ulkonäön sanelema juttu. Kun se on sun geeneihin rakennettu niin myös sinä eli minä rumanakin miehenä haluaisin lisääntyä mutta rumuuteni johdosta en ole siihen etuoikeutettu. Silloin sinä etuoikeutettuna et näe asiaa ongelmana koska se on sinulle itsestäänselvyys ja koet oikeudeksesi vähätellä meitä rumia miehiä. Oletetaan että olisit köyhä (tää on esimerkki vaikka porvari oletkin) niin sun murhees ei ole ikinä huominen toimeentulo kuten se on alemmantason köyhille joilta voi riistää aina lisää. Et sä myöskään näe koskaan elämää ruman miehen kantilta koska olet komea/kaunis. Silloin voi haistattaa vitut kaikille joille ei suhteet natsaa. Myös niille köyhille duunareille joille ei arpalippu tuo oikeutta:))

• gfgh

No mieti ny itte. Olet todennäköisesti kaunis nainen jolla ei vastaavia ongelmia ole. Eli sulla ei ole myöskään itsetunto ongelmia! Perus eläminen maailmassa perustuu kaikilla eläinlajeilla lisääntymiseen. Sen sanelee jo evoluutio. Naisille se on erivapaus ja itseoikeus mutta miehille ulkonäön sanelema juttu. Kun se on sun geeneihin rakennettu niin myös sinä eli minä rumanakin miehenä haluaisin lisääntyä mutta rumuuteni johdosta en ole siihen etuoikeutettu. Silloin sinä etuoikeutettuna et näe asiaa ongelmana koska se on sinulle itsestäänselvyys ja koet oikeudeksesi vähätellä meitä rumia miehiä. Oletetaan että olisit köyhä (tää on esimerkki vaikka porvari oletkin) niin sun murhees ei ole ikinä huominen toimeentulo kuten se on alemmantason köyhille joilta voi riistää aina lisää. Et sä myöskään näe koskaan elämää ruman miehen kantilta koska olet komea/kaunis. Silloin voi haistattaa vitut kaikille joille ei suhteet natsaa. Myös niille köyhille duunareille joille ei arpalippu tuo oikeutta:))

Tapa itsesi niin ahdistus lakkaa. Kukaan ei ole kiinnostunut ruikutuksestasi, uskotko?

• PalstanRuminMies
        gfgh kirjoitti:

Tapa itsesi niin ahdistus lakkaa. Kukaan ei ole kiinnostunut ruikutuksestasi, uskotko?

Hurraa pravoo!!! Ei olekaan kukaan kiinnostunut ruikutuksestani joten tuleeko se ylipäätään edes sinulle parempi osaisena mieleen ennen kuoleman kieliä? Olenko joskus edes väittänyt tunteillani olleen mitään merkitystä? Jos on niin lainaa se teksti täältä mulle. Voin sanoa että tapan itseni älä sinä kanna siitä huolta. Kerään vain rohkeutta siihen ja se vaatii aikansa. Kaikki esim omaisuuteni osalta olen jo suunnitellut ja testamentannut tulevaan. Mikä pitää mua vielä hengissä on vanhempani. Heille en suo lapsensa traagista menetystä koska ovat ainoat jotka oikeasti minusta välittävät ja se olisi heille liian kova paikka. Mutta kun aikanaan heistä aika jättää lähden perässä. Mitään tekoa itselläni ei täällä ole. Kivuttomin tapakin on jo tutkittu joten sinun ei sitäkään tarvi ohjeistaa.

• lulu19

En haluaisi.
      Miehet saa mun puolesta olla ihan rauhassa mitä ovat.

• kdjfhdkfhsdf

olet siis lepso muuten et noin heppoisia täällä vastailisi

• Kurpppa
        kdjfhdkfhsdf kirjoitti:

olet siis lepso muuten et noin heppoisia täällä vastailisi

Hakeudu hoitoon jos tosissasi kuvittelet että naiset ajattelevat että rumat miehet pitäisi pyyhkiä olemattomiin. Yksikään nainen ei ole tälläistä väittänyt, se on pelkästään miespuolisten mielenterveysongelmaisten ihmisraatojen pään sisällä syntynyt ajatus joka kumpuaa omanarvontunnon puutteesta.

• 17plus10
        Kurpppa kirjoitti:

Hakeudu hoitoon jos tosissasi kuvittelet että naiset ajattelevat että rumat miehet pitäisi pyyhkiä olemattomiin. Yksikään nainen ei ole tälläistä väittänyt, se on pelkästään miespuolisten mielenterveysongelmaisten ihmisraatojen pään sisällä syntynyt ajatus joka kumpuaa omanarvontunnon puutteesta.

aijaa vainiin. No miksi rumat naiset karttelevat rumia miehiä mutta astetta parempi kyllä kelpaa??

• 1119
        17plus10 kirjoitti:

aijaa vainiin. No miksi rumat naiset karttelevat rumia miehiä mutta astetta parempi kyllä kelpaa??

Kartteleminen ei todellakaan tarkoita, että haluttais tappaa.

• Karvamuna-

Olen ruma ja olen saanut pillua. Olen myös ylipainoinen joten miksi olen sitten saanut pillua jos teidän mielestä rumat ei saa naisia.

• No ei se pidäkään paikkaansa....tiedän monia "rumia" miehiä mitkä ovat saaneet sitä ja jopa parisuhteita....mutta jätän nyt kertomatta kaikkia totuuksia, miksi pääsääntöisesti näin on tapahtunut.....vaikkakaan ei aina... ;P

• S24.nFemakotRy

Siksi koska vastauksesi oli femakon suoltama provo!!!

• yäkkaunismies

Mää taas ällöön kauniita miehiä. Voiko olla mitään niin karmeeta ku siro siloposkinen laakerikenkäinen mies? ???? Onks mus kenties joku vika?

• Pakkejajotoisespolves

ätmi ei ole yhtäkuin kaunis ja ytmi ei ole yhtäkuin komea mutta vaakakuppi painottuu aina enemmän ytmiin naisilla joten on lopulta sama mitkä ovat ätmin hylkäys perusteet. Kaikki on kuultu kauneudesta tyhmyyteen vaikka eivät ole synonyymeja keskenään.

• Sorry.but

Naiset harvoin ovat niin murhanhimoisia, että haluaisivat tappaa (tai tehdä mitään muutakaan pahaa) niille ihmisille joista eivät pidä. Se näyttäisi oleva miehille kuuluvaa toimintaa.
      Varsin usein täällä on toivottu (palstan miesten toimesta) raakaa kidutuskuolemaa niille naisille joista kyseiset tyypit eivät tykkää. Sinä itsekin kerroit omasta murhanhimostasi niitä ihmisiä kohtaan joilta olet joutunut pilkkaa kokemaan.
      Epäilen, että tuo väkivaltaisuus ja suoranainen murhanhimo, ovat suurempia syitä torjuntaan, kuin rumuus. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin sinä vaikutat aika pelottavalta ihmiseltä. En minä ainakaan uskaltaisi olla sinun kanssasi tekemisissä, vaikka olisit kuinka komea.

• PalstanRuminMies

Lainaa mulle teksti jossa puhun murhan himosta!! Mun murhan himo ei koske muita kuin itseäni joten tuollaiset valheet saat unohtaa alkuunsa provokatiivisena. Mikä musta tekee pelottavan? Ei mikään murhan himo koska et edes sinä ole niin tyhmä että naista halutessani kuvittelisisit minun kertovan naisille ensimmäisenä että minulla on "murhanhimo" häntä kohtaan. Pelottavan minusta tekee sinulle se että olen ruma. Jos olisin komea niin puhekielesi minua kohtaan olisi soljuvaa ja "hih" hihittelevää. Mikään ei sano vaikka olisisist naapurini. Olisit kanssani tekemisissä ja pelosta et tiedä pätkääkään mutta täällä sitten luot ne omat pelot päällesi ja kuvittelet että minä rumana ihmisenä luon myös elävässä elämässä pelkoa sinulle. Sinun ainoa pelkosi minuun on inho ja vastenmielisyys. Kun näet ruman miehen selität sen itsellesi pelkona etkä vaan vihana ulkoista ominaisuutta kohtaan. Rumahan on automaattisesti tyhmä. Näin sinä kuvittelet.

• Sorry.but

Lainaa mulle teksti jossa puhun murhan himosta!! Mun murhan himo ei koske muita kuin itseäni joten tuollaiset valheet saat unohtaa alkuunsa provokatiivisena. Mikä musta tekee pelottavan? Ei mikään murhan himo koska et edes sinä ole niin tyhmä että naista halutessani kuvittelisisit minun kertovan naisille ensimmäisenä että minulla on "murhanhimo" häntä kohtaan. Pelottavan minusta tekee sinulle se että olen ruma. Jos olisin komea niin puhekielesi minua kohtaan olisi soljuvaa ja "hih" hihittelevää. Mikään ei sano vaikka olisisist naapurini. Olisit kanssani tekemisissä ja pelosta et tiedä pätkääkään mutta täällä sitten luot ne omat pelot päällesi ja kuvittelet että minä rumana ihmisenä luon myös elävässä elämässä pelkoa sinulle. Sinun ainoa pelkosi minuun on inho ja vastenmielisyys. Kun näet ruman miehen selität sen itsellesi pelkona etkä vaan vihana ulkoista ominaisuutta kohtaan. Rumahan on automaattisesti tyhmä. Näin sinä kuvittelet.

"Jos ja kun sota syttyy ja suomen lakiin tulee silloin sota lainsäädäntö niin tuomitsen jokaisen minun ilkkujan kuolemaan ja oma kätisesti."
        Jos tuo ei ole murhanhimoa, niin mitä se muka on?
        Kaikki tuollaiset murhanhimoiset ovat pelottavia, täysin riippumatta heidän ulkonäöstään.
        Ja sinun on täysin turha keksiä minusta noita idioottimaisia luonnehdintojasi, koska ne kertovat pelkästään sinusta itsestäsi, eivätkä minusta. Sinähän olet jo etukäteen päättänyt mitä muiden ihmisten päässä liikkuu ottamatta asioista millään tasolla selvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5006
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1820
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1775
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1608
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1187
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1164
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      974
    Aihe