Suhteessa paljon nuoremman tytön kanssa?

nuorirakkaus

Tapasin tytön joka vaikuttaa kaikin puolin loistavalta mätsiltä: hän on kaunis, fiksu, seksikäs, meillä on samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja yhtä hyvää kemiaa ei ole ollut kenenkään kanssa. Ongelmana on kuitenkin, että hän on minua yli kymmenen vuotta nuorempi. On kylläkin jo täysi-ikäinen ja ihan kypsä ikäisekseen, mutta silti epäilyttää miten suhde voisi toimia hänen kanssaa, kun elämäntilanne on niin erilainen kummallakin. Itse olen ollut työelämässä monta vuotta, hänellä on opinnot vasta edessä, itse haluaisin ehkä lapsia, hän ei vielä moneen vuoteen, hänellä on ns. biletysikä vasta alkamassa jne.

Onko kenelläkään kokemusta suhteesta samanlaisesta tilanteesta?

27

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skjkd

Ei kai sitä tiedä ennen kuin kokeilee. Jos tyttö on täysi-ikäinen ja on kiinnostunut sinusta, niin anna palaa. Mutta älä kuitenkaan painosta häntä vielä lopulliseen sitoutumiseen, vaan anna hänen myös bilettää ikäistensä kanssa jos hän haluaa.

• nuorirakkaus

En ole rajoittamassa hänen elämäänsä mitenkään, mutta ehkä tiedustelen enemmän onko tässä mitään järkeä? Yleensä tapailen muutaman vuoden nuorempia naisia ja nuoremmat ovat yleensä liian lapsellisia makuuni, mutta hänen kohdallaan olen tehnyt poikkeuksen. Viihdymme hyvin yhdessä ja en ole kokenut tällaista tunnetta pitkään aikaan, mutta ehkä mietin asiaa myös järjellä ja miten tuttumme saattaisivat reagoida, jos kuulisivat ikäerostamme.

• tsiiiiis

Tulitpa oikealle palstalle tuollaista kysymään.
      Odotas hetki niin alkaa kuule vastauksia sateleen. ;D

• Balibali

Turhaan täällä kyselet muilta. Te kaksi ratkaisette miten pärjäätte. Kymmenen vuotta ei ole mikään kynnyskysymys. Itse olin yli parikymmentä vuotta nuoremman naisen kanssa ja se alkoi olla vähän turhan paljon. Suhde kaatui kumminkin muuhun kuin ikäeroon. Tsemppiä ja anna palaa!

• skjkd

Niin juuri, ei sitä tarvitse ajatella mitä mieltä muut ovat jos kumpikin ovat täysi-ikäisiä ja tulevat hyvin juttuun keskenään. Jos sitten ikäero osoittautuu myöhemmin ongelmaksi, niin sitten voi reilusti myöntää sen ja lähteä eri teille, mutta aina voi silti testata miten suhde sujuu. Ettei sitten kadu jälkeenpäin.

• teininainenjäikokematta

"Onko kenelläkään kokemusta suhteesta samanlaisesta tilanteesta?"

Jaha, sitä selvästi vittuillaan. Mitä luulet, onko täällä jollain kokemusta tuollaisesta?
      Vinkki: ei ole.

• Go.for.it

Nuorta seksikästä naista kannattaa aina panna jos mahdollisuus on. Siinä se tiivistetysti.

Panet niin kauan voit. Älä kuitenkaan kustanna hänen elämistään, matkoja, vaatteita tms. Niin kauan kun pillua lohkeaa ilman sen kummempaa vastiketta niin tilanteesta kannattaa nauttia täysillä.

• Oksettava hyväksikäyttö asenne.....noh "outoilijat" kykenevät tuohon surutta....täytyy toivoa, että Karma toteutuisi.... ;P

• käsititköhännytväärin
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Oksettava hyväksikäyttö asenne.....noh "outoilijat" kykenevät tuohon surutta....täytyy toivoa, että Karma toteutuisi.... ;P

"hyväksikäyttöasenne" ?
        Suhdehan olisi tuolloin juuri tasapuolinen, kun nainen seurustelisi ja antaisi seksiä ihan antamisen ilosta eikä materiaalisen tai rahallisen avun toivossa. Hyväksikäyttöähän, miestä kohtaan, se olisi jos nainen vaatisi jo työelämässä olevalta mieheltä "sponsorointia".

• käsititköhännytväärin kirjoitti:

"hyväksikäyttöasenne" ?
        Suhdehan olisi tuolloin juuri tasapuolinen, kun nainen seurustelisi ja antaisi seksiä ihan antamisen ilosta eikä materiaalisen tai rahallisen avun toivossa. Hyväksikäyttöähän, miestä kohtaan, se olisi jos nainen vaatisi jo työelämässä olevalta mieheltä "sponsorointia".

" aina panna jos mahdollisuus on. Siinä se tiivistetysti.......Panet niin kauan voit...tilanteesta kannattaa nauttia täysillä."

Joo...noista tekstin pätkistä saa kyllä nyt ihan toisen käsityksen.....mutta siinä tapauksessa olet ehkä oikeassa, jos nainen on itse luonteeltaan vastaava "outoilija"....eli ei itsekään ole täysin vilpitön ja aidosti ihastunut vain mieheen itseensä... ;P

• nelkytpano

Kyllä paneminen kannattaa kyyskyt-lasissa

• nuorirakkaus

Kiitoksia joistakin asiallisista vastauksista! Pitää varmaan elellä päivä kerrallaan ja katsoa miten tämä menee. Ehkä ei pitäisi laittaa liian suurta painoarvoa tuolle ikäerolle.

• Rose_91

Ikäero on hyvä ottaa huomioon, mutta tosiaan ei kannata antaa liian paljon huomiota. Paljon riippuu siitä sopivatko teidän tulevaisuudentoiveenne ja luonteenne yhteen. Sitten jos/kun suhde vakiintuu, kannataa vaan jutella tärkeät asiat läpi. Esim. tiedustella mitä tyttö ajattelee lapsista. Minulla ja miehelläni on ikäeroa 7 vuotta eli vähemmän kuin teillä, mutta elämäntilanteet olivat siitä huolimatta erilaiset varsinkin alussa. Mies oli ollut useamman vuoden jo töissä ja minä olin opintojen loppuvaiheilla. Ei ikäero kuitenkaan ole ollut mikään ongelma, kun keskusteluissa tulimme siihen tulokseen, että toiveet ovat suunnilleen samanlaiset ja "aikataulummekin" olivat yhtenevät.

En muuten olisi tuosta biletysvaiheesta huolissani etukäteen. Kaikkia ei bilettäminen edes kiinnosta.

• Rose_91
        Rose_91 kirjoitti:

Ikäero on hyvä ottaa huomioon, mutta tosiaan ei kannata antaa liian paljon huomiota. Paljon riippuu siitä sopivatko teidän tulevaisuudentoiveenne ja luonteenne yhteen. Sitten jos/kun suhde vakiintuu, kannataa vaan jutella tärkeät asiat läpi. Esim. tiedustella mitä tyttö ajattelee lapsista. Minulla ja miehelläni on ikäeroa 7 vuotta eli vähemmän kuin teillä, mutta elämäntilanteet olivat siitä huolimatta erilaiset varsinkin alussa. Mies oli ollut useamman vuoden jo töissä ja minä olin opintojen loppuvaiheilla. Ei ikäero kuitenkaan ole ollut mikään ongelma, kun keskusteluissa tulimme siihen tulokseen, että toiveet ovat suunnilleen samanlaiset ja "aikataulummekin" olivat yhtenevät.

En muuten olisi tuosta biletysvaiheesta huolissani etukäteen. Kaikkia ei bilettäminen edes kiinnosta.

Hups. Tämä olikin sinkut-palsta. Ei minun varattuna ihmisenä pitänyt tänne kirjoittaa. Pahoittelut!

• Onhan noista tapauksista huhuiltu, joissa opiskelijanainen seurustelee vanhemman miehen kanssa pitääkseen yllä tietyn elintason opiskelujensa ajan. Itse en lähtisi tuollaiseen kuvioon mukaan, koska vanhempi mies vain tuhlaa siinä aikaansa.

• Ei hätää, minäkin olen seurustellut itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ;)

• riippuu_iästä

Iso ikäero ei ole mielestäni paha, jos vaikka kyseessä olisi 30- ja 40-vuotiaat ihmiset, mutta sitten kun on kyseessä 20- ja 30-vuotias niin siinä alkaa olemaan moni asia eri tavalla (sain sellaisen käsityksen ap:n viestistä, että tyttö olisi joku alle 20-vuotias).

• eimitäänvikaa
        riippuu_iästä kirjoitti:

Iso ikäero ei ole mielestäni paha, jos vaikka kyseessä olisi 30- ja 40-vuotiaat ihmiset, mutta sitten kun on kyseessä 20- ja 30-vuotias niin siinä alkaa olemaan moni asia eri tavalla (sain sellaisen käsityksen ap:n viestistä, että tyttö olisi joku alle 20-vuotias).

Ei tuossakaa ole mitään vikaa. Sinun mielestäsi siinä on vikaa koska olet nainen ja kaikki tietää monia syitä miksi näin jotkut naiset toimivat.

• kemiaavaiKEMIAA

"kemiaa" tuntuu olevan aina kun on nuori ja nätti. Jännä juttu, vaikka mitään henkisen tason yhteyttä ei olisi millään tavalla ollut. On olemassa "kemiaa" ja sitä "nuorinättityttö- tunnensyvääkemiaa". Kypsää ja fiksua kemiaa etenkin. Sitä on sitä enemmän, mitä nuorempi tai kauniimpi on. Sitä kemiaa.

• lflösfkkölskf

Eiköhän kemia tule vähintään 80% ulkonäöstä? Naisellakin voi olla "kemiaa" kusipään kanssa joka ei hänestä välitä.

• KaruTotuus

Naisten "kemia"-ajatuksen sisältö pitkälti: miehen ulkonäkö, varakkuus ja sosiaalinen status. Eli siis käytännössä se, uskooko nainen että hänen kaverinsa ovat hänen miehestään kateellisia. Silloin sitä "kemiaa" löytyy kun nainen ajattelee miehensä nostavan myös naisen omaa sosiaalista asemaa.

• juurinäin-
        KaruTotuus kirjoitti:

Naisten "kemia"-ajatuksen sisältö pitkälti: miehen ulkonäkö, varakkuus ja sosiaalinen status. Eli siis käytännössä se, uskooko nainen että hänen kaverinsa ovat hänen miehestään kateellisia. Silloin sitä "kemiaa" löytyy kun nainen ajattelee miehensä nostavan myös naisen omaa sosiaalista asemaa.

Totta.

• voinaistenelämää
        KaruTotuus kirjoitti:

sitten on vielä niitä naisia jotka vertailevat koko suhteen ajan ja koska on some ja media niin vertaavat myös niiden kautta ystävät, kaverit, tutut ja tuntemattomat eikä koskaa olla onnellisia, kun aina löytyy paljon niitä joilla parempi mies tai elämä. ainakin niiden antaman kuvan kautta jolloin muodostuu ikuinen kateus etc.

• 279
        voinaistenelämää kirjoitti:

sitten on vielä niitä naisia jotka vertailevat koko suhteen ajan ja koska on some ja media niin vertaavat myös niiden kautta ystävät, kaverit, tutut ja tuntemattomat eikä koskaa olla onnellisia, kun aina löytyy paljon niitä joilla parempi mies tai elämä. ainakin niiden antaman kuvan kautta jolloin muodostuu ikuinen kateus etc.

Kylläpäs teidän tuttavapiirinne on erikoinen. Vai tuollaisia teidän sukulaisnaisenne ovat :D

• paskanenperse25

Kokeile eka suostuuko perse panoon siitä tietää kannattaako.

• Saisin itseäni huomattavasti nuorempia naisia. Rouva ratikka on silti parempi, koska olen henkisesti niin paljon nuoria tyttöjä kehittyneempi ;-)

• pu.tin

Parempi se on noin päin kuin 10v vanhemman naisen kanssa ihan jo biologiankin kannalta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8817
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1761
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1759
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1491
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. 92
      922
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      805
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta