Millainen on subtroopinen ilmasto? Lukion kirjani ei kertonut siitä mitään ja minä tarvitsen siitä edes jotain perustietoja aineeseeni.
Subtrooppinen ilmasto?
6
3295
Vastaukset
- matti
... asui siellä. Trooppisen ja lauhkean ilmaston välinen alue, eli Välimeren seutu.
- Caligula
...kysymykseeni en silti saanut vastausta. Siis, minkälainen on subtroopinen ilmasto?! Olen kyllä käynyt Italiassa, mutta mitä siitä ilmastosta kertoisi. Jos sanoisi, vaikka: "Siellä on melko lämmin ilma", tai,"Siellä on aika lepponen tuuli." Tuskin opettaja tykkäis kovin paljon tuollaisesta vastauksesta.
Ja toinen juttu. Käytin nimimerkkiä Caligula, koska kaikki muut potentiaaliset nimimerkit oli rekisteröity (esim. kysyjä).
- nimim.
meitä lähimpänä löytyy varmaan Englannista
Devonista ja Cornwallista: Ei lunta talvella,
kasvillisuus poikkeaa huomattavasti 200 km
koillisempana olevasta. Kasvit usein ikivihreitä,
meikäläistä mäntyä, kuusta ja koivua ei
juurikaan havaittavissa. Samalla leveysasteella
esimerkiksi Saksassa on sankkoja havumetsiä.
Lämmintä ja kosteata, PUBissa joutuu
pistäytymään sadetta pitämässä tunnin välein.
No, subtrooppisessa ilmastossa ei muistaakseni
Pinus Silvestris menesty, vaan sen tilalla
ovat sypressit ja muut etelän havupuut.
En ole maantieteilijä, mutta luulenpa, että
subtrooppisuudella tarkoitetaan jotain, joka
on arktisen (meidän ilmastomme) ja trooppisen
(eteläisen ilmaston) välimaastossa. - Jo vain
Etsivä yleensä löytää, mutta aloita esimerkiksi täältä
http://en.wikipedia.org/wiki/Subtropical_climate - Caligula
Tuota kysymykseni muotoilu oli hieman väärä sillä piti kysymäni, että millainen KASVILLISUUS tällä subtrooppisella alueella sijaitsee. Minun pitää tehdä se aine Tokiosta ja en kyllä yhtään tiedä millainen kasvillisuus siellä on. Anteeksi kömmähdykseni, mutta errare humanum est.
- ...
no katos wikipediasta, sieltä löytyy jotain tietoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379