Herra antoi tämän sanan

Hoosea5.4

Heidän tekonsa eivät salli heidän kääntyä Jumalansa puoleen, sillä haureuden henki on heidän sisimmässänsä eivätkä he tunne Herraa.

48

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fyysistä haureutta harjoitan mielelläni, hengellistä haureutta en.

      Aloittaja kuvittelee houreissaan olevansa jonkinsortin mielikuvitusjumalan, ehkä allahin profeetta.

      Ehkä ne jumalat osaisivat ihan itse kommunikoida, jos olisivat olemassa.

      • Pahalleinfoa

        ''Heidän tekonsa eivät salli heidän kääntyä Jumalansa puoleen, sillä haureuden henki on heidän sisimmässänsä eivätkä he tunne Herraa.''


      • he-ma - ""Fyysistä haureutta harjoitan mielelläni, hengellistä haureutta en."""

        --------------------------------------------------------------------------------

        Kymmenen käskyä - johdanto ja käskyt 1. ja 2.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14270312/kymmenen-kaskya---johdanto-ja-kaskyt-1--ja-2-

        ---------------------------------------------------

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        ANNETUT KÄSKYT on syytä pitää kirkkaana mielessä, jotta NIITÄ myös sujuvasti muistaisi - AINA - noudattaa --- elää ja toimia NIIDEN MUKAISESTI --- SIIS myös elävänä esimerkkinä muille ihmisille.

        NYT on oikea aika kerrata käskyt . . . laajemmassa merkityksessä . . . !

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • UskokoonKenHaluaa

      Näin on nähty.

      Herra on läsnä.
      Hän tietää jokaisen aikeet, ajatukset, sanat ja teot.

      Ps 139:2
      Istumpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät, sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.

      • Eimeen

        Kiitos. Kiitos sinulle sanasta, rakas Jeesuksessa Kristuksessa.


      • HerraKanssanne

        Kaunista sananvaihtoa.


      • HänTietääKaiken
        Eimeen kirjoitti:

        Kiitos. Kiitos sinulle sanasta, rakas Jeesuksessa Kristuksessa.

        Jeesus on pitkän ja kovan koulutuksen kautta todistanut tuon asian, kuinka Hän tuntee ihmisen läpikotaisin.


      • Herra 47?

        Istun taikka kävelen, perse soittaa pyhän hengen sävelen! - vanha Odinin sananlasku.


      • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Jumala SANOO . . .

        . . . KOULUTUKSEN AIKANA - Profetiat PALSTA - näyttää TULEVAISUUDEN . . .

        . . . VAINOA, PILKKAUSTA ja TOTUUDEN "vääristelyä" . . .

        . . . PIMEYDEN VOIMIEN avulla, mutta - SE - on vain TEIDÄN PARHAAKSENNE . . .

        . . . RAKKAAT LAPSENI . . . :)

        . . . KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        . . . . . . . . .

        Roomalaiskirje 1 : 18-21 ---> Jumala vapauttaa - TOTUUDEN - pimeydeltä

        18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa.

        19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille.

        20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua.

        21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

        . . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jumala . . . ilmoittaa itsensä . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaankansi kertoo hänen teoistaan. Päivä ilmoittaa ne päivälle, yö julistaa yölle. Ei se ole puhetta, ei sanoja, ei ääntä jonka voisi korvin kuulla.

        Kuitenkin se kaikuu kaikkialla, maanpiirin yli merten ääriin . . .

        . . . Hän on tehnyt sinne majan auringolle.

        Ja aurinko nousee kuin sulhanen hääteltastaan, kuin sankari riemukkaana juoksemaan rataansa. Taivaan äärestä se lähtee ja kaartaa taivaan toiseen ääreen, eikä mikään jää sen paisteelta piiloon.

        - PSALMI 19:2-7 ---> Jumala ilmoittaa itsensä

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE , myös "he-ma" . . . ;)

        . . . . . . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen

        . . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • he-ma kirjoitti:

        Herra 47?

        Istun taikka kävelen, perse soittaa pyhän hengen sävelen! - vanha Odinin sananlasku.

        Rakas "he-ma" !

        TEE PARANNUS . . . niin löydät - NE - OIKEAT "Pyhät Sananlaskut" . . . ;)


      • PAKANOILLE . . . TIEDOKSI JA PELASTUKSEKSI . . . !

        "Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: OTTAKAA Jumalan armo VASTAAN niin, ettei se jää TURHAKSI!"



        2. Korinttolaiskirje 6:1-2

        Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!

        Hänhän sanoo: -- Oikealla hetkellä olen kuullut sinua, pelastuksen päivänä olen tuonut sinulle avun. Juuri nyt on oikea hetki, juuri nyt on pelastuksen päivä.



        OTTAKAA VASTAAN

        **********************

        HERRAN SIUNAUS

        Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.

        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon

        teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa

        teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.

        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

        Aamen


      • 0kko
        HänTietääKaiken kirjoitti:

        Jeesus on pitkän ja kovan koulutuksen kautta todistanut tuon asian, kuinka Hän tuntee ihmisen läpikotaisin.

        OK.


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        PAKANOILLE . . . TIEDOKSI JA PELASTUKSEKSI . . . !

        "Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: OTTAKAA Jumalan armo VASTAAN niin, ettei se jää TURHAKSI!"



        2. Korinttolaiskirje 6:1-2

        Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!

        Hänhän sanoo: -- Oikealla hetkellä olen kuullut sinua, pelastuksen päivänä olen tuonut sinulle avun. Juuri nyt on oikea hetki, juuri nyt on pelastuksen päivä.



        OTTAKAA VASTAAN

        **********************

        HERRAN SIUNAUS

        Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.

        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon

        teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa

        teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.

        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

        Aamen

        UUDESTISYNTYNEILLÄ - Jeesuksen seuraajilla . . . joilla on vakaa KUTSUMUS . . .

        . . . TUO - JEESUKSEN ANTAMA - KÄSKY . . . ON AINA KIRKKAASTI MIELESSÄ . . .

        . . . Mutta kuitenkin MUUTAMAT EPÄILEVÄT . . .

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

        ******************************************************************************

        Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 28:16-20 ---> Lähetyskäsky

        Kaikki yksitoista opetuslasta lähtivät Galileaan ja nousivat vuorelle, minne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin:

        "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        ******************************************************************************

        Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, JOSKIN MUUTAMAT EPÄILIVÄT. - Matt. 28:17

        LOPETA SINÄKIN EPÄILYSI . . .

        . . . KYLLÄ MEIDÄN TEHTÄVÄMME ON . . . KÄÄNNYTTÄÄ . . .

        . . . UUDESTISYNTYMISEEN eli PELASTUKSEEN . . .

        . . . JA JUMALA ON MEIDÄN KANSSAMME . . .

        . . . "Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        HERÄTYKSEN valmistelut ovat parhaillaan käynnissä - TÄLLÄ PALSTALLA.

        Jumalan Tahto on, että koko Suomi Herää ja myös Ateistit - PELASTUISIVAT !

        TULEVA HERÄTYS on - myöhemmin - koko MAAPALLON LAAJUINEN . . . ;)


      • okko
        HänTietääKaiken kirjoitti:

        Jeesus on pitkän ja kovan koulutuksen kautta todistanut tuon asian, kuinka Hän tuntee ihmisen läpikotaisin.

        ok.


      • okko
        he-ma kirjoitti:

        Herra 47?

        Istun taikka kävelen, perse soittaa pyhän hengen sävelen! - vanha Odinin sananlasku.

        ok.


      • MUKANAON

        MITÄ MINÄ SANOIN!!! JEESUS ON MUKANA TÄSSÄ PROSESSISSA!


    • JeesukseltaSanomaa

      Jeesukselta henkilökohtainen viesti He-malle!

      Ovatko kaikki muut lukeneet?

      • JeesukseltaSanomaa

        Ps. Lopetin kirjoittelun klo 1.52 yöllä, riivattu tai riivatut ovatkin sitten jatkaneet kirjoittelua, kuten näkyy.


      • Rakas Jumalan Lapsi !

        Olet aktiivisesti mukana . . . :)

        Tutustumme Riivattuihin ja Syyttäjä Henkiin - aluksi täällä Profetiat PALSTALLA - ja myöhemmin sitten KÄYTÄNNÖN KOULUTUKSESSA - kun Riivatusta ajetaan ULOS Paha Henki.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • KUTEN JO AIKAISEMMIN ON - MONTA KERTAA - todettu . . .

        KIRJA - Yksi ainoa elämä . . . on erittäin tärkeä - Suomessa tapahtuvan HERÄTYKSEN tärkeimpiä kirjoja !

        SE täytyy - siis - ensin käydä läpi keskustelemalla, jotta sen TÄYDELLINEN TARKOITUS selviää ja sitten vasta annetaan lisää kirjoja luettavaksi.

        --------------

        KOSKA melkein kaikki ovat jo lukeneet - niin - odotellessa viimeisiä, voi lukea uudestaan jos ei - SE - ole tuoreessa muistissa ja lisäksi valitaan joku sopivan ajankohtainen kirja - halukkaille luettavaksi . . . :)



        AJANKOHTAINEN kirja - halukkaille luettavaksi . . .

        PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti tutustumme Riivattuihin, Syyttäjä Henkiin ja muihin pahuuden henkiolentoihin.

        Pyhä Henki - oli jo antanut pyynnön valmistella ---> ESITTELY . . .

        -----------------------------------------------------------

        Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14268885/taistelu-henkivaltoja-vastaan

        -----------------------------------------------------------

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • AJANKOHTAINEN kirja - luettavaksi . . .

        PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti tutustumme Riivattuihin, Syyttäjä Henkiin ja muihin pahuuden henkiolentoihin.

        KIRJAN - edellinen ESITTELY poistettu ---> UUDESTAAN . . .

        -----------------------------------------------------------

        Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN

        http://www.adlibris.com/fi/kirja/taistelu-henkivaltoja-vastaan-9789515851987

        -----------------------------------------------------------

        ESITTELYSSÄ ---> ""Jos tämä kirja on totta.""

        JOO, kyllä - SE - on TOTTA, kirjoittaja oli . . . Jumalan Profeetta . . . !



        Tapio Nousiainen oli - Jumalan Profeetta - kirjailija, jonka tehtävänä oli valmistella HERÄTYS kirjallisuudella . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

        Hän TÄYTTI - Jumalan TAHDON - kirjoittamalla SUOMEN KANSALLE sen kirjallisen perinnön, jonka meidän . . . UUDESTISYNTYNYT SUKUPOLVEMME TARVITSEE TEHTÄVÄMME SUORITTAMISEKSI LOPPUUN.

        ---------------------------------------------------------------

        Tapio Nousiainen ---> Esittely ja tuotanto

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14202360/kristus-ristilla

        ---------------------------------------------------------------

        KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • KäytännönKoulutusta
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Rakas Jumalan Lapsi !

        Olet aktiivisesti mukana . . . :)

        Tutustumme Riivattuihin ja Syyttäjä Henkiin - aluksi täällä Profetiat PALSTALLA - ja myöhemmin sitten KÄYTÄNNÖN KOULUTUKSESSA - kun Riivatusta ajetaan ULOS Paha Henki.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Herra järjesti käytännön koulutusta tänään aiheesta, kuinka riivatusta ajetaan ulos paha henki. Oikeassa korvassani kuului rytmillistä, toistuvaa, naksuttavaa ääntä. Olin jo unohtanut tuon käytännön koulutus -asian ja ihmettelin, mitä ihmettä nyt, Herra. Sitten yhtäkkiä muistin ja aloin hokea hätäpäissäni: " Ulos riivaaja tästä talosta Jeesuksen Kristuksen nimessä". Siihen loppuivat naksutukset. Tämä tästä aiheesta tänään. Piti avata vielä kone ja kirjoittaa tämä tänne, Jeesuksen pyynnöstä.


    • Kappasvaannn

      Että mitä?

      • NO TOISTETAAN - Sama ASIA . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . KOULUTUKSEN AIKANA - Profetiat PALSTA - näyttää TULEVAISUUDEN . . .

        . . . VAINOA, PILKKAUSTA ja TOTUUDEN "vääristelyä" . . .

        . . . PIMEYDEN VOIMIEN avulla, mutta - SE - on vain TEIDÄN PARHAAKSENNE . . .

        . . . RAKKAAT LAPSENI . . . :)

        . . . KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)


      • Hoosea5.4

        3.5.2016 10:56

        Heidän tekonsa eivät salli heidän kääntyä Jumalansa puoleen, sillä haureuden henki on heidän sisimmässänsä eivätkä he tunne Herraa.

        . . . . . . . . .

        Roomalaiskirje 1 : 18-21 ---> Jumala vapauttaa - TOTUUDEN - pimeydeltä

        18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa.

        19 Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille.

        20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua.

        21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

        . . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • okko

        ok-


    • KoulutustaMeille

      Luettavaksi.

      • "Luettavaksi." <---> LISÄÄ KIRJOJA TULOSSA ja myös muuta oppimateriaalia !

        -----------------------------------------------------

        Huhtikuussa - Jumala ANTOI tarkennuksen moneen ASIAAN ja KOULUTUS jatkuu kun KAIKKI - Jumalan VALITUT - ovat lukeneet . . .

        ENSIMMÄISEN KIRJAN . . . Tapio Nousiainen: Yksi ainoa elämä . . . ;)

        . . . ON Jumalan KIRJOITTAMA - niin kuin - RAAMATTUKIN - !

        . . . KIRKASTAA - Raamatun tärkeimpiä kohtia - PELASTUMISEN AVAINKOHDAT - !!

        . . . SELITTÄÄ - ihmisen olemuksen - RUUMIS - SIELU - HENKI - !!!

        . . .

        . . . KERTOO . . . Elämän tarkoituksen . . . :)

        --------------

        KIRJA - Yksi ainoa elämä . . . on erittäin tärkeä - Suomessa tapahtuvan HERÄTYKSEN tärkeimpiä kirjoja !

        SE täytyy - siis - ensin käydä läpi keskustelemalla, jotta sen TÄYDELLINEN TARKOITUS selviää ja sitten vasta annetaan lisää kirjoja luettavaksi.

        --------------

        KOSKA melkein kaikki ovat jo lukeneet - niin - odotellessa viimeisiä, voi lukea uudestaan jos ei - SE - ole tuoreessa muistissa ja lisäksi valitaan joku sopivan ajankohtainen kirja - halukkaille luettavaksi . . . :)



    • 12345654321

      Onko sensuurilla sormi vai tutti suussa?

    • InhottavaRealisti

      Minua kiinnostaisi tietää, KENELLE avaaja tämän tekstin suuntaa. Kaikille? Itselleen? Kaikille muille paitsi itselleen?

      • EiIdioottiTajua

        Inhottavarealisti
        9.1.2016 10:15
        Vielä lopuksi toteaisin, että tekstisi on minulle edelleenkin kuin kärpäsen surinaa: hivenen häiritsevää, mutta sinänsä merkityksetöntä. Omalle asiallesi - mikäli edes olet oikeasti uskovainen - teet pelkkää vahinkoa.


    • EläväJeesusToimii

      JEESUKSELTA ON TULLUT VIESTI JA KIRJALLINEN VAHVISTUS TÄÄLLÄ OLEVISTA RIIVAAJISTA. JUMALA NÄKEE KAIKEN! HÄN ON TÄÄLLÄ MEIDÄN KESKELLÄMME!!!!

      KAIKILLE LUETTAVAKSI.

      Jatkoa näyttää olevan tulossa! Mennään Jumalan käsikirjoituksen mukaan.

    • YöllisetRitirimpsut2-6

      Edellisen yön riivattujen puuhastelut klo 2.-6 välisenä aikana on rekisteröity ylhäällä. Mikään ei ole Jumalalta salassa. Kaikki on alastonta Hänen edessään.

      • Hoosea5.4

        Jumala on alasti ,saakohan syytteen itsensä paljastamisesta?! Runkkaakohan!


      • peilikö
        Hoosea5.4 kirjoitti:

        Jumala on alasti ,saakohan syytteen itsensä paljastamisesta?! Runkkaakohan!

        Peilihän se


    • RiivatunRiivatut

      JOKO KAIKKI OVAT LUKENEET TÄMÄN KETJUN, KUINKA JEESUS ON MUKANA TÄSSÄ PROSESSISSA!!! KOULUTUS TÄÄLLÄ OLEVISTA RIIVAAJISTA JATKUU. JEESUS TULEE AJAMAAN DEMONIT ULOS. LUKEKAA EDELTÄ!!!!!

      • JeesuksenViestitTäällä

        Ohimennen sanottuna, Jeesus vahvistaa näitä viestejä myös ihan henkilökohtaisesti, ainakin minulle.


    • KoulutustaLisää

      LISÄÄ KOULUTUSTA TULOSSA!

      JEESUKSELTA OLEMME SAANEET TAAS UUTTA OHJEISTUSTA VIIME YÖNÄ, MITEN MENNÄÄN ETEENPÄIN!

      • okko

        ok.


    • Koulutusta

      JEESUKSELTA VIESTI KLO 10.04 TÄNÄÄN. OLETTEKO KAIKKI HUOMANNEET: NYT KIRJAA LUKEMAAN, JOS ON UNOHTUNUT TAPIO NOUSIAISEN YKSI AINOA ELÄMÄ!!!!
      Siinä on paljon tärkeätä asiaa.

      • rouvaTappinen

        En aio hankkia kirjaa.


      • LÄLLÄLLÄÄÄÄÄÄÄÄ

        Tyhmä! Meillepä on luvassa kartanot, sinä menet vankiselliin alas kidutettavaksi kun et usko.


    • mierdaonpaskaespanjaksi

      Tapio Nousiaisen harahaoppikirja Yksi ainoa elämä on täyttä paskaa.

      • Tulosmyöhemmin

        Sinulle, kyllä.


      • okko

        ok.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe