http://www.viikonloppu.com/?p=114093
Heti on nainen pillua jakamassa kun mies on komea
Naiset nussii heti komeaa miestä
14
392
Vastaukset
Juuri tuollaisia naiset aina ovat.
- mitätuostaihannormaalia
Usean tavallisen naisen normaalia käytöstä ainakin jollakin asteella, eli joillakin pahempaa ja joillakin hieman kevyempää.
Tänne aina linkitetään missien kuvat tuoreeltaan "pan*sin"!! :D Niin ettekö sitten oikeasti?
- 12121212
Puhutaanko nyt varatuista miehistä?
Vai etkö naisena näe mitään eroa varatun ja sinkun välillä? Kun mies on riittävän komea, siirrytäänkin sulavasti harmaalle alueelle.
"Suhde oli tunnetasolla kuollut"
"Tietyllä tavalla mieheni varmasti ymmärsi"
"Kaikki vain tapahtui" 12121212 kirjoitti:
Puhutaanko nyt varatuista miehistä?
Vai etkö naisena näe mitään eroa varatun ja sinkun välillä? Kun mies on riittävän komea, siirrytäänkin sulavasti harmaalle alueelle.
"Suhde oli tunnetasolla kuollut"
"Tietyllä tavalla mieheni varmasti ymmärsi"
"Kaikki vain tapahtui"En aiemmin avannut linkkiä, tunnustan. Mutta en tiedä, onko tuokaan sukupuolisidonnaista, noin niitä poikkiksiakin on aina käräytetty? Itselleni varatut ihmiset ovat tietyllä tavalla "sukupuolettomia", kuin sukulaiset, vaikka itse olisin sinkku. Jos olen varattu, en "petaile paikkoja" etukäteen, varsinkaan että muualla pelehtisin. Se on tietynlaista itsensä puhtaana pitämistä, henkisesti.
Nainen haluaa myös aina varatun komean miehen kanssa seksiä. Naiset ei kunnioita toisen omaa.
- 12121212
"5 minutes of alpha is worth 5 years of beta".
Kivikautiset aivot kun sanovat että seksi alfan kanssa = lapsi alfan kanssa. Vaikka käytettäisiin kumiukkoa.
- just.saying
Itse en pettäisi naista ikinä vaikka nainen olisi miten epäviehättävä tahansa..
kamala lutka tuossa viestiketjussa- 812
Joo joo....
Helppo tuollaista on kirjoittaa, kun ei ole mitään mahdollisuuksia koskaan joutua todistamaan sanojaan. Onhan tämän palstan vakkarit monesti antaneet ymmärtää, etteivät miehet ole uskollisia muuten, kuin olosuhteiden pakosta (=heillä ei ole pettämiseen mahdollisuutta). Miksi emme uskoisi, kun miehet itse niin kertovat? 812 kirjoitti:
Joo joo....
Helppo tuollaista on kirjoittaa, kun ei ole mitään mahdollisuuksia koskaan joutua todistamaan sanojaan. Onhan tämän palstan vakkarit monesti antaneet ymmärtää, etteivät miehet ole uskollisia muuten, kuin olosuhteiden pakosta (=heillä ei ole pettämiseen mahdollisuutta). Miksi emme uskoisi, kun miehet itse niin kertovat?EnTäS Sitten Jos on Kokemusta?.... ;P...Tai jos on Jopa Aivan Hirrrrrrrveeeen luonteisesta kumppanista kokemusta?.... ;D
- pankaa.nussikaa
Aina pitää nussia kun saa tilaisuuden. Se kumppani kuitenkin pihtaa joten pitää sitten nussia vierasta.
- hyvä.vinkki
Sitten jos joskus saan naisen parisuhteeseen niin aion testata naisen samalla tavalla.
- helgamies
Nainen on kiimavittunsa viemä elukka. Kyse ei ole moraalifilosofiasta vaan naisen kiimavitun tarpeista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856