Kukahan nainen tuotakin piilottelee?

Ikis__M

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/poliisi-niuvanniemen-karanneesta-potilaasta-voi-olla-missa-pain-suomea-tahansa/5884534

Aika tehokasta on polliisin toiminta kun nyt vasta on useampikin uutinen livohkasta, ei paljon auttaisi uhreja jos tuo olisi alkanut riehumaan viikonloppuna:

"Mies huomattiin kadonneeksi lauantaina 7. toukokuuta illalla. Hän oli lähtenyt sallitulle vapaakävelyllä sairaala-alueen ulkopuolelle samana aamuna. Mies ei kuitenkaan palannut kävelyltään."

"Korhonen ei osaa sanoa, onko mies karannut aiemmin psykiatrisesta sairaalasta. Hän ei myöskään tiedä, onko mies enää Kuopion alueella."

Tuolla toinen uutinen:

http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Karanneesta-potilaasta-ei-ratkaisevaa-vihjettä-poliisi-pyytää-lisää-havaintoja-vaarallisesta-miehestä/767603?pwbi=af9663423493378384a8fc9589cfff17

"Kateissa olevan miehen käyttäytyminen voi olla poikkeavaa ja hänet haluttaisiin tavoittaa hoidon piiriin saamista varten."

Niin eli napit varmaan lopussa ja kohta joku viaton maksaa jahkailusta kun polliisit on viikonlopun yli istuskelleet abc:llä kahveella :(

25

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuommoisilla miehillä on naisia ympäri suomen joten pillopaikkoja löytyy.. Varmaan joku palsta nainenkin on sitä pannut.

• 11211

Jos "tuommoisilla" miehillä on naisia ympäri Suomen, niin sittenhän niitä pitäisi olla ätmeilläkin. Mielenterveyspotilaitahan te suunnilleen kaikki täällä olette, ja nappeja syötte.

• virottaret

Tehän niin kehutte virottaria kauniiksi ja naisellisiksi. Siellähän se mies oli virossa. Virolainen nainen varmaan kutsunut ja piilotteli? ; D

• Fwfjklsdjklsdfjkdfsjkl
        11211 kirjoitti:

Jos "tuommoisilla" miehillä on naisia ympäri Suomen, niin sittenhän niitä pitäisi olla ätmeilläkin. Mielenterveyspotilaitahan te suunnilleen kaikki täällä olette, ja nappeja syötte.

ATMit vetävät kuuppanappeja koska ovat suhdesosiaalisesti syrjäytyneitä ja masentuneita siksi. Niuvanniemessä jännämiehet pakotetaan syömään psyykenappeja jotta heidät saataisiin edes jotenkin kontrolliin. Pohjimmiltaan tämä psyykelääkitys on siis siksi että siellä ollaan pelokkaita ja kateellisia noille YTM:ille joiden mielissä sellaiset toissijaisuudet kuin "Moraali" tai "toisten kunnioitus" eivät saa edes lohdutuspalkintoa.

"Mielenvikainen kriminaali" on ulkopuolinen leima. Miksei asiaa voisi nähdä normatiivisena kateutena kun joku on saavuttanut todellisen vapauden ylemmän asteen? Ei riitä enää vankilan kalterit, tarvitaan myös aivokemian muokkaajia että noista vapaista yksilöistä saadaan "Kuin me muutkin"; enemmistön mielimaisenman mukaisia tai ainakin sinnepäin.

Naisen vaistot kuitenkin kertovat että siinä on mies joka OTTAA NAISEN. On aivan sama onko se lukkojen takana ja kuolatippa lääkepöllyjen takia suupielessä. Nainen tunnistaa kyllä vaistollaan sieltä sen todellisen miehisen miehen, tuon vastustamattoman hulluksi sanotun jännämiehen, ja on valmis auttamaan tämän pois "yhteisön kahleista", vankilasta, lääkityksestä, kaikesta siitä mikä kahlitsee tuota villiä vapautta.

Lakeja ei ole muutenkaan tehty kriminaaleille, vaan normoille. Kriminaali määrityksessäänkään ei pititaa laista, vaan hänelle on kokonaan oma kappaleensa "Rikosoikeudelliset seuraamukset". Kelatkaapa hetki tätä kuviota - puolet lakikirjasta on varattu sille miten keskivertosurkimuksia kahlitaan; toinen puoli on varattu sille että näistä kahleista piittaamattomat saadaan jotenkin aisoihin. Ymmärrättekö? Kahden kerroksen väkeä; omaehtoiset vangit lakien rajoittamassa karsinassa ja vapaat joiden vapautta pitää yritä hillitä koska muuten bääbää lampaat hämmentyisivät.

Kelatkaapa missä se täysihoito on? Missä kriminaalien lepokoti on? Keiden oikeuksista huolehditaan paikan päällä? Joilla on henkilökohtainen palvelijajoukko? Vankilassa. Siellä on lokoisa olla, levätä vapaudesta - reaalivapaudesta jota jännämies-kriminaali toteuttaa kun ei ole vankilassa.

Olen ollut jo pitkään sitä mieltä että vankilalaitos pitäisi lopettaa. Tämä opettaisi yhteisölle itsepuolustusta ja efektiivistä oikeudenkäyttöä. Tällöin ei olisi kahden kerroksen väkeä; vain oikeintoimijoita ja väärintoimijoita. Mutta bääbää lampaat haluavat instituution joka "hoitaa kriminaalien ongelmaa", ettei tarvi itse ottaa vastuuta tai käyttää kenties... vapautta; toimintavapautta.

Pohdiskeluja. Ketä sitoo enemmän sääntöjä; kunnollista vai kriminaalia? Kumpi omaa enemmän efektiivistä vapautta?

Mitäpä luulette, kumpi herauttaa naisen pikkarit märäksi?

• Höpöhöpö_

Eipä tuo naistenmieheltä vaikuta..

• Moninainentykkää

Hän on 193 senttiä pitkä ja 110 kiloa painava. Siinä on mies eikä mikään 170-senttinen ATM hiiri.

• Ikis__M
      • KiltitJaKunnolliset

Niin no, mitähän tähän sanoisi. Jotkut palstalaiset kuulostavat aivan samalta.

• Hieno maa tää suomi kun kaikenaiset jännämiehet pääsee rajan yi ilman että kukaan kysyy henkkareita.

• 414

Ettei vain olis sarjamurhaajaluonteensa löytänyt ätmi.

• "Sairaalan johtavan lääkärin mukaan karanneen potilaan päästäminen valvomattomalle piha-alueelle oli inhimillinen virhearvio."

Inhimillisen virhearvion sietäisi saada potkut ja hakea tulevaisuudessa töitä korkeintaan Mäkkäristä.

• Ikis__M

Joo se onkin jännä kun niiden "inhimillisten virheiden" vuoksi sitten joutuu joku kärsimään epäinhimillisiä tuskia niinkuin tuon hemmon viime vapautuskeikalla. Pitäisi olla aika selvää että inhimillistä olisi pitää tuommoiset kymmenen lukon takana niin ettei viattomat joutuisi maksamaan niistä virheistä.

• Fewfjkfjkjkwesdf

Mikä sinä olet johtavaa lääkäriä tuomitsemaan?

Et muuten yhtään mikään. Kyseinen jamppa on sairaalassaan palttiarallaa jumala.

• onkoopinnotpitkällä
        Fewfjkfjkjkwesdf kirjoitti:

Mikä sinä olet johtavaa lääkäriä tuomitsemaan?

Et muuten yhtään mikään. Kyseinen jamppa on sairaalassaan palttiarallaa jumala.

Taidat olla se, joka jossain täällä palstalla mainosti tänään opiskelevansa psykiatrian erikoislääkäriksi?

• Fewkdklklsklsdsdfdfs

No pidä sitä vaikka totuutena jos siltä tuntuu. Silläkin riskillä että saatat olla väärässäkin.

• pelottavaa.ajatellakin
        Fewkdklklsklsdsdfdfs kirjoitti:

No pidä sitä vaikka totuutena jos siltä tuntuu. Silläkin riskillä että saatat olla väärässäkin.

Ei kun vain pohdin, että messias kompleksi ei kuulosta kovin hyvältä lääkärillä. Hieman liian väärässä ammatissa olisit tällöin. Aika pelottava ajatus vaikka kyllä niitä hulluja varmaan on lääkäri kunnassa paljonkin.

• onkoopinnotpitkällä kirjoitti:

Taidat olla se, joka jossain täällä palstalla mainosti tänään opiskelevansa psykiatrian erikoislääkäriksi?

Semmoinen hahmo oliskin täällä käenpesässä enemmän kuin tarpeellinen.. Pollatohtori siis.

• tätä.mieltä.olen
        PikkuLikka kirjoitti:

Semmoinen hahmo oliskin täällä käenpesässä enemmän kuin tarpeellinen.. Pollatohtori siis.

Psykologi on siinä parempi tai vastaava esim. joku terapeutti yms. Psykiatri on nappi (huume) tohtori en kannata niiden touhuja. Varsinkaan jos on niillä itsellään on jotain vikaa päänupissaan. Ongelmia ja vikoja ei ratkaista napeilla vain todella harvassa tapauksessa ovat ehkä oikeasti tarpeen. Pitäisi keskittyä oikeisiin ongelmiin eikä huumata ihmisiä, että pystyvät jatkamaan sairaassa ja sairastuttavassa ympäristössä. Jos ympäristössä on vika niin se pitää korjata eikä työntää nappeja ihmiselle.

• FKLemklklwfesdfs
        pelottavaa.ajatellakin kirjoitti:

Ei kun vain pohdin, että messias kompleksi ei kuulosta kovin hyvältä lääkärillä. Hieman liian väärässä ammatissa olisit tällöin. Aika pelottava ajatus vaikka kyllä niitä hulluja varmaan on lääkäri kunnassa paljonkin.

Mikä ihmeen messiaskompleksi?

Olen kaikessa yksinkertaisuudessaan se tyyppi joka syö viimeisen kakunpalan juhlissa. Tiedostan muiden pidättäytyvän viimeisen palan ottamisesta jotta se säästyy "jollekulle muulle"; meta-olennolle jonka luo tapakulttuuri ja ihmisten toiminta.

Minä olen tuo meta-olento. Minä syön sen kakunpalan ja nautin siitä täysin siemauksin. Näin jokainen saa täyttymyksensä, tapasievistelijät huomatessaan että joku todellakin otti sen kakunpalan jolloin koko seurueen normatiivinen tapakulttuuri saa merkityksensä - minä koska nautiskelin kakusta sekä sen maun vuoksi että myöskin tietoisena että tämä on viimeinen mahdollisuus tehdä niin.

Jopa minua tarkkaileva arvostelija saisi närkästys-orgasminsa huomatessaan tekoni ja nimetessään minut piittaamattomaksi ahneeksi moukaksi.

• taisin.osua.oikeaan
        FKLemklklwfesdfs kirjoitti:

Mikä ihmeen messiaskompleksi?

Olen kaikessa yksinkertaisuudessaan se tyyppi joka syö viimeisen kakunpalan juhlissa. Tiedostan muiden pidättäytyvän viimeisen palan ottamisesta jotta se säästyy "jollekulle muulle"; meta-olennolle jonka luo tapakulttuuri ja ihmisten toiminta.

Minä olen tuo meta-olento. Minä syön sen kakunpalan ja nautin siitä täysin siemauksin. Näin jokainen saa täyttymyksensä, tapasievistelijät huomatessaan että joku todellakin otti sen kakunpalan jolloin koko seurueen normatiivinen tapakulttuuri saa merkityksensä - minä koska nautiskelin kakusta sekä sen maun vuoksi että myöskin tietoisena että tämä on viimeinen mahdollisuus tehdä niin.

Jopa minua tarkkaileva arvostelija saisi närkästys-orgasminsa huomatessaan tekoni ja nimetessään minut piittaamattomaksi ahneeksi moukaksi.

"Mikä sinä olet johtavaa lääkäriä tuomitsemaan?
        Et muuten yhtään mikään. Kyseinen jamppa on sairaalassaan palttiarallaa jumala."

Yksikään ihminen ei ole jumala. Helppo päätellä vaikuttimesi ja mihin pyrit tai mitä haluaisit olla. Jumala sinä et ole. Ja sinussa näkyy muutenkin sellaisia piirteitä, että joutaisit itse tutkittavaksi, mutta taidat olla sellainen persoona ja sellaisilla ominaisuuksilla, että onnistuisit huijaamaan ja manipuloimaan tutkijoitasikin.

• Fewkfdslkfdsölkfdsfds

Mene ja tarkista ne ylilääkärin oikeudet psykiatrisessa hoitolaitoksessa. Ylilääkärillä kontra sairaalansa ja sen asukit kontekstissa mielenterveys on enemmän valtuuksia kuin paavilla, presidenteillä ja useimmilla klassisista keisareista (jotka hekin olivat usein asemassaan suoraan Jumalan valitsemana ja valtuuttamana, semanttisessa mielessä).

Lähin vastine ylilääkärin valtuuksille toimialueellaan on klassinen tyranni, likimain rajaton valta eikä varsinaista (efektiivistä) vastuuta kenellekään. Periaate potilasvalituksissa on se että jos valitus tulee psykiatrisen sairaalan sisältä valitus käsitellään kyseisen laitoksen ylilääkärin konsultoimana koska katsotaan että hän on ainoa joka voi ottaa kantaa laitoksensa sekä alaistensa toimintaan suhteessa potilaan tila.

Voit henkilöidä tätä minuun täsmälleen niin paljon kuin haluat, mutta ylläoleva ei siitä kumoudu. Ajatus tyrannismista on tietenkin pumpulimaailmassa kasvaneelle suorastaan käsittämätön, se ei "sovi oletettuun kaavaan" joten ymmärrän että sinulle on vaikea käsitellä tätä asiaa joka tulee hermeettisen mukavuusalue-kuplasi ulkopuolelta.

• Matkailu

Uskomatonta!!!
      Latva-B tyypit matkustelee noin vain maasta toiseen. Vaikuttaa siltä, että karkuruus on ennalta järjestetty: Kuopiosta Viroon et vuorokaudessa kävele.

• onneksikiinni

Ihmetyttää miten tuollainen huomiota herättävä tyyppi ja ilmoitettu karanneeksi voi kenenkään näkemättä matkustaa Kuopiosta Helsinkiin.
      Lääkärit tekevät virheitä,kuten jokainen ihminen.Lahjakkuus ei poista ihmisen virheellisyyttä.

• Fiksu-ja-kunnollinen

Kyllä se kävi panemassa jotain naista sillä aikaa kun oli omalla vapaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe